Britt Dekker een stunt?
+9
Susan
girli
Toet
Zwerver
Alex
Minx
Monte
kajaka88
Caribbeanlover
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Britt Dekker een stunt?
Caribbeanlover schreef:Idd bijv. Jeroen v/d Boom vind ik
Wat is er volgens jou mis met Jeroen dan?
Gast- Gast
Lijkt me toch duidelijk!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Mij ook niet. Hij is geen professor of dokter, maar echt super dom is hij niet toch? Dan kunnen we heel showbizz wel dom gaan noemen.Razz_ schreef:Caribbeanlover schreef:Lijkt me toch duidelijk!
nee
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
jeroen vd Boom vind ik ook niet hinderlijk, oke hij kan beter zingen dan presenteren. Maar ik erger me meer aan Patty Brard
Gast- Gast
Oh daar erger ik me niet zo aan. Ze is soms wel iets te luidruchtig, maar meestal wel ok. Waar ik me wel vreselijk aan erger is aan beau van erven dorens. Als hij op tv is, zap ik gelijk verder.Lily schreef:jeroen vd Boom vind ik ook niet hinderlijk, oke hij kan beter zingen dan presenteren. Maar ik erger me meer aan Patty Brard
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
+1Monte schreef:Oh daar erger ik me niet zo aan. Ze is soms wel iets te luidruchtig, maar meestal wel ok. Waar ik me wel vreselijk aan erger is aan beau van erven dorens. Als hij op tv is, zap ik gelijk verder.Lily schreef:jeroen vd Boom vind ik ook niet hinderlijk, oke hij kan beter zingen dan presenteren. Maar ik erger me meer aan Patty Brard
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Monte schreef:Mij ook niet. Hij is geen professor of dokter, maar echt super dom is hij niet toch? Dan kunnen we heel showbizz wel dom gaan noemen.Razz_ schreef:Caribbeanlover schreef:Lijkt me toch duidelijk!
nee
Heb ik het woord ''dom'' gebruikt?! Nee.
Caribbeanlover- Ratel
nee maar je zegt wel dat het duidelijk is waarom je jeroen van de boom niet op tv wilt. maar zo duidelijk is dat niet dus waarom wil jij hem niet op tv?
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Britt is gewoon een simpel meisje, maar niet dom.
Ik heb gewoon dik respect voor Britt, mij had je gewoon kunnen opdwijlen in de jungle, wat een doorzettingsvermogen man! Kan menig vrouw wat van leren, zonder te zeiken en je zag aan dr kop dat het best zwaar was allemaal.
+1, ik had echt bewondering voor haar tijdens dat programma. Was in mijn ogen ook de enige die verdiende om te winnen.
Over haar eventuele domheid gesproken, ze had toch ook ooit eens aan de IQ test meegedaan waar ze best hoog mee scoorde? Ik denk dat zij inderdaad best intelligent is.
Gast- Gast
Lily schreef:nee maar je zegt wel dat het duidelijk is waarom je jeroen van de boom niet op tv wilt. maar zo duidelijk is dat niet dus waarom wil jij hem niet op tv?
Als je het dan perse wilt weten, ik vind hem een irritante man!
Caribbeanlover- Ratel
Ik mis het woord 'naïef' bij Britt.
Ik mag haar wel. Vind haar heerlijk los en recht voor z'n raap. En wát een doorzettingsvermogen. Daar zouden velen nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Evenals haar optimisme.
Ik mag haar wel. Vind haar heerlijk los en recht voor z'n raap. En wát een doorzettingsvermogen. Daar zouden velen nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Evenals haar optimisme.
Gast- Gast
Jeroen v/d Boom vind ik een onsympathieke man. Ik denk dat hij niet voor niets uit The Voice is gegaan/gehaald.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Playboyfoto's Britt Dekker
» Britt en Ymke
» OMG Britt komt in de Playboy!
» Is burberry britt een lekker geurtje?
» Britt en Ymke
» OMG Britt komt in de Playboy!
» Is burberry britt een lekker geurtje?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: