Het ZOMER wishlist topic!
+29
Error
Plien84
Caresses
ProudMom
Flippin' Bitch
Olijfje
Niekske
Koffieleut
Roodtomaatje
Mystique
Davinia
Nathalie
Dennenappel
Lavendel
Caroow
Marin
TNMN
Blond
Sorella
sanskie
Arwyn
Bliss
Clapperdie
Zonnetje
Paper Crown
Sugarfall
bolus26
loura
Guus
33 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het ZOMER wishlist topic!
Ik wil deze zomer ook graag een rode of groene broek (of allebei ). Wat voor schoenen dragen jullie er onder? ik wil geen hak want ik moet er de hele dag mee kunnen werken, ook heb ik maat 39/40 dus veel schoenen staan mij niet i.v.m, de grote maat. Help!!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Goochempie schreef:Punk'd schreef:Ooo goochem die rok! Die is echt heel leuk. (het hele stijltje hoor, maar die rok springt er echt uit )
Loura.. whaa dat muubaa jasje. Geweldig!
Jaaaa, dat is m'n doel als we gaan shoppen het lieft ook n zachtgeel, maar dat wordt een uitdaging denk ik... Als je hem ergens tegenkomt geef me een gil! Zag op zalando een soort van gelijke rok, maar die had een grove zwarte tailleband en dat vind ik minder...
Hey punk d jij hebt toch ook Muubaas jasjes? Vallen ze een beetje klein?
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Goochempie schreef:Punk'd schreef:Ooo goochem die rok! Die is echt heel leuk. (het hele stijltje hoor, maar die rok springt er echt uit )
Jaaaa, dat is m'n doel als we gaan shoppen het lieft ook n zachtgeel, maar dat wordt een uitdaging denk ik... Als je hem ergens tegenkomt geef me een gil! Zag op zalando een soort van gelijke rok, maar die had een grove zwarte tailleband en dat vind ik minder...
Ik heb er inderdaad 2 gehad. (heb er nu nog 1).. Model Asha valt echt super goed. Ik heb een 36 en die past echt precies overal goed. Ik heb ook een model gehad met een grote kraag.. (weet even niet meer hoe die heet) en die viel KLEINNN.. Heb hem nog een paar keer aangehad maar onder mijn oksels zat hij zo strak, dat zat niet fijn. De taille was wel redelijk wijd. (maar goed die echte drape jasjes draag je niet echt dicht, dus waarschijnlijk is de taille daarom zo groot, om die drape optimaal te zien als je hem open hebt hangen).
Hier heb je dus weinig aan. De ene valt goed de ander te klein
Gast- Gast
Sorella schreef:Ik wil deze zomer ook graag een rode of groene broek (of allebei ). Wat voor schoenen dragen jullie er onder? ik wil geen hak want ik moet er de hele dag mee kunnen werken, ook heb ik maat 39/40 dus veel schoenen staan mij niet i.v.m, de grote maat. Help!!
Grote maat, je bent niet wijs ik heb maat 42 haha. Ik draag uggs, allstars of ballerina's eronder.
Gast- Gast
Haha ik vind 39/40 ook niet heel groot maar het ligt er natuurlijk wel aan hoe lang je bent.
Ik ben 1.82 en heb maat 39/40 en voor mijn lengte is het niet groot maar als je 1.60 bent ziet het er natuurlijk al anders uit .
Ik draag van alles onder gekleurde broeken, vans of andere sneakers, enkellaarsjes met platte hak staan ook leuk! Of uggs, of gewoon laarzen er overheen.
Ik ben 1.82 en heb maat 39/40 en voor mijn lengte is het niet groot maar als je 1.60 bent ziet het er natuurlijk al anders uit .
Ik draag van alles onder gekleurde broeken, vans of andere sneakers, enkellaarsjes met platte hak staan ook leuk! Of uggs, of gewoon laarzen er overheen.
Laatst aangepast door Powerbabe op do 23 feb 2012 - 1:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben toch wel blij met mijn 38.5.. (al is dat ook maar vervelend want vaak is 38 net te strak en 39 te groot).. Zooltjes zijn mijn favoriete vrienden.
Gast- Gast
Goochempie schreef:Punk'd schreef:Ooo goochem die rok! Die is echt heel leuk. (het hele stijltje hoor, maar die rok springt er echt uit )
Ik zag een gele bij WE vandaag, ik weet niet of het precies dezelfde is, maar hij leek er wel heel veel op.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Sugarfall schreef:Goochempie schreef:Punk'd schreef:Ooo goochem die rok! Die is echt heel leuk. (het hele stijltje hoor, maar die rok springt er echt uit )
Ik zag een gele bij WE vandaag, ik weet niet of het precies dezelfde is, maar hij leek er wel heel veel op.
Goeie tip!
Knalgeel kan ik niet hebben, en zachtgeel eigenlijk ook pas na een paar zonnige dagen... Maar zoooo moooooi
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
_Leaf_ schreef:Sorella schreef:Ik wil deze zomer ook graag een rode of groene broek (of allebei ). Wat voor schoenen dragen jullie er onder? ik wil geen hak want ik moet er de hele dag mee kunnen werken, ook heb ik maat 39/40 dus veel schoenen staan mij niet i.v.m, de grote maat. Help!!
Grote maat, je bent niet wijs ik heb maat 42 haha. Ik draag uggs, allstars of ballerina's eronder.
Ik weet ook wel dat het een vrij normale maat is maar ik voel me altijd zo stom als ik zoiets aan wil trekken! Het ziet er zo groot uit. Ik ben ook maar 1.70 mtr dus dan valt het al meer op.
Bedankt voor jullie tips, ik ga eens op zoek naar leuke sneakers/enkellaarsjes!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Punk'd schreef:loura schreef:Goochempie schreef:Punk'd schreef:Ooo goochem die rok! Die is echt heel leuk. (het hele stijltje hoor, maar die rok springt er echt uit )
Ik heb er inderdaad 2 gehad. (heb er nu nog 1).. Model Asha valt echt super goed. Ik heb een 36 en die past echt precies overal goed. Ik heb ook een model gehad met een grote kraag.. (weet even niet meer hoe die heet) en die viel KLEINNN.. Heb hem nog een paar keer aangehad maar onder mijn oksels zat hij zo strak, dat zat niet fijn. De taille was wel redelijk wijd. (maar goed die echte drape jasjes draag je niet echt dicht, dus waarschijnlijk is de taille daarom zo groot, om die drape optimaal te zien als je hem open hebt hangen).
Hier heb je dus weinig aan. De ene valt goed de ander te klein
Owja hmm haha ja het liefst pas ik dit soort jasjes eerst, maar dit jasje ben ik nog niet tegen gekomen in een winkel helaas. Ik gok het er maar op als het zo ver is dat ik hem kan bestellen! thanks iig
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Ik wil graag een frisgroene skinny.
Een zomerjas.
Een zalmkleurige blazer.
Diverse goudkleurige armbanden met felgekleurde elementjes.
Schoenen:
(iets in de trant van... ik ben niet helemaal eenduidig, hihi...)
Een zomerjas.
Een zalmkleurige blazer.
Diverse goudkleurige armbanden met felgekleurde elementjes.
Schoenen:
(iets in de trant van... ik ben niet helemaal eenduidig, hihi...)
Gast- Gast
Een Seafolly bikini
Een (rode) trenchcoat
Witte skinny
Een zomerjurkje, waarvan ik blij word (Ik moet hem alleen nog vinden )
Een (rode) trenchcoat
Witte skinny
Een zomerjurkje, waarvan ik blij word (Ik moet hem alleen nog vinden )
Gast- Gast
* Felgekleurde pumps
* Felgekleurde skinny
* Beige trenchcoat
* Tod's zonnebril
* Felgekleurde skinny
* Beige trenchcoat
* Tod's zonnebril
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
* Witte kanten Toms
* Een maxi rok
* Bordeaux rode broek
Verder wil ik nog niet denken, dit is voor de lente
* Een maxi rok
* Bordeaux rode broek
Verder wil ik nog niet denken, dit is voor de lente
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Deze flip flops van Tommy Hilfiger:
En een Longchamp Pliage tas in antraciet grijs:
En vorig jaar wilde ik deze Banana Moon bikini al, maar kon 'm nergens vinden.. misschien dit jaar online bestellen?
En een Longchamp Pliage tas in antraciet grijs:
En vorig jaar wilde ik deze Banana Moon bikini al, maar kon 'm nergens vinden.. misschien dit jaar online bestellen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin, ik vind alledrie de dingen ook superleuk. Die bikini!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik heb die slippers met beige stof, maar ze lopen voor geen meter
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik wil een strapless bandeau bikini maar waar vind ik die? Punk'd? :p
Ook wil ik leuke flatjes die aan mijn voeten blijven zitten. Idem dito voor mooie pumps.
Ook wil ik leuke flatjes die aan mijn voeten blijven zitten. Idem dito voor mooie pumps.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
- Mooie goed zittende pumps
- Rode skinny
- Meer jurkjes en rokjes gaan dragen
- Mooie lage schoenen voor onder jurkjes die ook op het werk kunnen
- Net zwarte vans (zelfde als vorig jaar die heb ik opgelopen)
- Rode skinny
- Meer jurkjes en rokjes gaan dragen
- Mooie lage schoenen voor onder jurkjes die ook op het werk kunnen
- Net zwarte vans (zelfde als vorig jaar die heb ik opgelopen)
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Goochempie schreef:Ik heb die slippers met beige stof, maar ze lopen voor geen meter
Oh wat jammer! Maar toch wil ik ze
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Goochempie schreef:Ik heb die slippers met beige stof, maar ze lopen voor geen meter
Oh wat jammer! Maar toch wil ik ze
Ik had ze ook en vond ze super lopen. Heb ze letterlijk op gelopen.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Ik wil veel te veel Ik kan op de een of andere manier niet maar paar dingen kopen, koop altijd veel te veel waardoor ik veel niet draag. Dit jaar moet ik soort wel, pas bijna niet meer in kleding.
Witte broek
Gekleurde broek
Zomerjurkjes 1 of 2
'Nude' pumps
Sandaaltjes
Blazers in het wit en beige
Korte broeken, zwart en soort beige
Gekleurde pumps
En nog wat hempjes
Gekleurd rokje die je in de taille moet dragen, een strakke en een 'losse'
Ik ben gewoon heel onzeker over kleding en daarom koop ik zoveel, omdat ik bang ben dat ik anders niets heb. Bovendien weet ik heel goed wat ik erg leuk vind, maar dat durf ik niet te dragen. Maar dit jaar komt daar verandering in!
Witte broek
Gekleurde broek
Zomerjurkjes 1 of 2
'Nude' pumps
Sandaaltjes
Blazers in het wit en beige
Korte broeken, zwart en soort beige
Gekleurde pumps
En nog wat hempjes
Gekleurd rokje die je in de taille moet dragen, een strakke en een 'losse'
Ik ben gewoon heel onzeker over kleding en daarom koop ik zoveel, omdat ik bang ben dat ik anders niets heb. Bovendien weet ik heel goed wat ik erg leuk vind, maar dat durf ik niet te dragen. Maar dit jaar komt daar verandering in!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik zou wel graag een broek in een felle kleur willen (rood, blauw of groen) maar ik had daar eerder bij moeten zijn, nu hebben bijna al mijn collega's al zo'n broek en ik wil niet de indruk wekken dat ik mijn collega's na aap.
Bij mij heeft zoiets altijd meer tijd nodig. Ik moet eerst bedenken of het wel iets voor me is...
Bij mij heeft zoiets altijd meer tijd nodig. Ik moet eerst bedenken of het wel iets voor me is...
Gast- Gast
Herkenbaar! Meestal ben ik er aan gewend en wil ik het ook hebben als het al helemaal 'uit' is en het niet meer te koop isBreak Of Day schreef:Ik zou wel graag een broek in een felle kleur willen (rood, blauw of groen) maar ik had daar eerder bij moeten zijn, nu hebben bijna al mijn collega's al zo'n broek en ik wil niet de indruk wekken dat ik mijn collega's na aap.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer Wishlist
» Wat staat er op jouw WISHLIST
» Wishlist!
» Wishlist 2013
» Welke schoenen heb jij op je wishlist?
» Wat staat er op jouw WISHLIST
» Wishlist!
» Wishlist 2013
» Welke schoenen heb jij op je wishlist?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: