Het ZOMER wishlist topic!
+29
Error
Plien84
Caresses
ProudMom
Flippin' Bitch
Olijfje
Niekske
Koffieleut
Roodtomaatje
Mystique
Davinia
Nathalie
Dennenappel
Lavendel
Caroow
Marin
TNMN
Blond
Sorella
sanskie
Arwyn
Bliss
Clapperdie
Zonnetje
Paper Crown
Sugarfall
bolus26
loura
Guus
33 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het ZOMER wishlist topic!
Ik heb onder anderen dit besteld:
**** ARHGHH!
K*t, alle moeite voor niks. Ze doen het niet
**** ARHGHH!
K*t, alle moeite voor niks. Ze doen het niet
Laatst aangepast door Youandi op za 17 maa 2012 - 2:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee, bij H&M kun je alleen nog maar linkjes plakken of printscreens maken en zelf uploaden.
Gast- Gast
Grmbl. Nou. Als ik zin heb, zal ik ze morgen even zelf downloaden.
Gast- Gast
Youandi schreef:Grmbl. Nou. Als ik zin heb, zal ik ze morgen even zelf downloaden.
Jaa ben benieuwd! Leuk
Gast- Gast
Punk'd schreef:Youandi schreef:Grmbl. Nou. Als ik zin heb, zal ik ze morgen even zelf downloaden.
Jaa ben benieuwd! Leuk
Laatst kon ik hier toch aardig wat kopieren en plakken van H&M. Alleen maar één plaatje en daarna ging hij weer over op links. Geen idee waarom dat is. Want als één plaatje lukt, moet de rest toch ook lukken?
Gast- Gast
Poging 2:
Trui:
Blouse:
Short:
De bestelling bestaat uit 8 items, maar ik ben het uploaden nu zat
Trui:
Blouse:
Short:
De bestelling bestaat uit 8 items, maar ik ben het uploaden nu zat
Gast- Gast
Dat shortje vind ik zo leuk he! Maar mijn benen zijn zo wit dus ik durf dat (nog) niet aan.
Maar erg leuke dingen!
Maar erg leuke dingen!
Gast- Gast
Ik vind zulke shortjes echt leuk! Helaas heb ik er de benen niet voor...
Zelf wil ik graag nog een felgekleurde skinny (rood of kobaltblauw), maar weet niet of ik het wel durf.
Zelf wil ik graag nog een felgekleurde skinny (rood of kobaltblauw), maar weet niet of ik het wel durf.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Aaah nou twijfel ik!
Ik heb deze Tommy Hilfiger slippers op m'n wishlist staan:
Maar nou zie ik net deze Noosa slippers. En nou weet ik niet meer welke ik wil.
Die Noosa's zijn wel VEEL duurder, en moeten ook nog chunks bij (alhoewel ik die wel van m'n riem af kan halen)
Aah welke wil ik nou?
Ik heb deze Tommy Hilfiger slippers op m'n wishlist staan:
Maar nou zie ik net deze Noosa slippers. En nou weet ik niet meer welke ik wil.
Die Noosa's zijn wel VEEL duurder, en moeten ook nog chunks bij (alhoewel ik die wel van m'n riem af kan halen)
Aah welke wil ik nou?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja ik denk t uiteindelijk ook en zijn veel goedkoper (€44 versus €119).
Marin- Lady Post-a-lot
Die Noosa zijn vrouwelijker en staan leuker onder een jurkje. Maar ik heb geen idee of ze lekker lopen.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind ze beide voor een andere outfit. Heel moeilijk kiezen
Ik zou toch die van Noosa kiezen denk ik.. Al lijken die van tommy mij lekkerder lopen.
Ik zou toch die van Noosa kiezen denk ik.. Al lijken die van tommy mij lekkerder lopen.
Gast- Gast
M'n moeder verkoopt de Noosa in de winkel dus die kan ik makkelijk passen. Oh en 20% korting dus, dat scheelt ook weer. Nou ja, tijd zat om over na te denken.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik denk dat 4 van die chunks best veel is op je voet als ik bedenk hoe grof ze zijn. Dus denk dat ik die van Tommy wat meer zomers vind. Ik vind de Noosa armbanden overigens wel heel leuk.
Gast- Gast
Gewoonlijk ben ik niet echt Noosa-fan, maar deze slippers vind ik wel érg leuk, Marin!
Maar het is aan jouw budget wat je kiest...
Maar het is aan jouw budget wat je kiest...
Gast- Gast
Ik ben ook bang dat ik de Noosa iets te grof vind met die chunks er op. Bovendien moet je wel vier chunks er op, want zo'n leeg gat staat raar denk ik. Bij een riem kan dat wel (alhoewel die wel al helemaal vol is bij mij) en m'n armband is ook vol, maar hierbij staat dat wel raar denk ik.
Maar ik hou heel erg van bruin leer, dus dat past goed, en ik heb veel turquoise chunks wat wel gaaf zal staan in de zomer met turquoise nagellak!
Maar goed, misschien krijg ik ze wel ineens zomaar van m'n moeder omdat zij ze in de winkel heeft
Die Tommy's zijn in elk geval stuk goedkoper maar eerder in dit topic kreeg ik al te horen dat die voor geen meter lopen.
Maar ik hou heel erg van bruin leer, dus dat past goed, en ik heb veel turquoise chunks wat wel gaaf zal staan in de zomer met turquoise nagellak!
Maar goed, misschien krijg ik ze wel ineens zomaar van m'n moeder omdat zij ze in de winkel heeft
Die Tommy's zijn in elk geval stuk goedkoper maar eerder in dit topic kreeg ik al te horen dat die voor geen meter lopen.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind die van Noosa wel echt veel mooier dan de slippers van Tommy. Ben een Tommy fan, maar deze vind ik echt niet mooi..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
@ Marin: binnenkort stikt het weer van de bruine leren slippers, dus waarom zouden het per se deze moeten zijn? Denk dat je voor minder dan de helft van dat geld ook hele mooie andere kunt vinden hoor!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:@ Marin: binnenkort stikt het weer van de bruine leren slippers, dus waarom zouden het per se deze moeten zijn? Denk dat je voor minder dan de helft van dat geld ook hele mooie andere kunt vinden hoor!
Oh ik heb ook wel genoeg slippers, maar ik vind deze wel leuk origineel. Dat is hetzelfde met de rest van die Noosa producten, er zijn ook genoeg leren armbanden of leren riemen, zónder chunks.
Maar ik vind de combi blauw en bruin ook heel leuk.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben juist stapelgek met mijn Tommy slippers. Al zie ik wel dat mijn zool iets anders is dan die op het plaatje.
Gast- Gast
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer Wishlist
» Wat staat er op jouw WISHLIST
» Wishlist!
» Wishlist 2013
» Welke schoenen heb jij op je wishlist?
» Wat staat er op jouw WISHLIST
» Wishlist!
» Wishlist 2013
» Welke schoenen heb jij op je wishlist?
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: