Leuke jongenskleertjes
+7
Limburg85
Laced
Floor
Clapperdie
Annie24
Susan
*Lookie*
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuke jongenskleertjes
Waar slagen jullie voor echt leuke jongenskleertjes (baby)? Ik ken uiteraard de Hema, H&M en V&D maar zie op internet toch vooral leuke webshops voor meisjes en haast niet voor jongens.
Wie heeft er leuke adresjes?
Wie heeft er leuke adresjes?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Leuke jongenskleertjes
www.kleertjes.com
Ik kocht voor Ezra altijd heel veel bij De Zevende Hemel, maar die winkels bestaan helaas niet meer. Ook kocht ik vrij veel bij de Bijenkorf, H&M en Benetton. Bij Benetton is het altijd heel fijn winkelen in de uitverkoop.
Andere leuke merken: Pointer, Tommy Hilfiger, Levi's, McGregor, Eager Beaver, Vingino.
Ik kocht voor Ezra altijd heel veel bij De Zevende Hemel, maar die winkels bestaan helaas niet meer. Ook kocht ik vrij veel bij de Bijenkorf, H&M en Benetton. Bij Benetton is het altijd heel fijn winkelen in de uitverkoop.
Andere leuke merken: Pointer, Tommy Hilfiger, Levi's, McGregor, Eager Beaver, Vingino.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Little Feet/Moodstreet is ook erg leuk, en Name-it.
Vrijwel alle kinderkledingmerken hebben ook leuke jongenskleding, alleen etaleren ze de meisjeskleding wat meer. Je moet dus gewoon goed zoeken.
Vrijwel alle kinderkledingmerken hebben ook leuke jongenskleding, alleen etaleren ze de meisjeskleding wat meer. Je moet dus gewoon goed zoeken.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik ben groot fan van de Zeeman, maar dat is vast niet wat je zoekt.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Www.hummbee.com (blablabla vond ik leuk)
Www.lieflifestyle.nl
Oh, hummbee.com ziet er leuk uit zeg.
Oilily heeft soms ook heel leuke dingen voor jongetjes. Ezra had er echt een superleuke broek van, die heeft hij zooo veel gedragen.
Susan- Lady Post-a-lot
Bij de Zara!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Overigens lijken die merken wel heel duur, maar in de uitverkoop kun je vaak flink goed slagen en bij sommige kinderkledingwinkels krijg je op bepaalde dagen ook nog extra korting voor vaste klanten, of er is dan een dag lang een bepaalde collectie in de aanbieding. Je moet dan goed je mail in de gaten houden.
Susan- Lady Post-a-lot
Ja, blablabla is bij hummbee veel met 70% korting, ik geef ook echt geen 2x 15,99 uit voor een shirtje...
Gast- Gast
Bij ons ging de Mexx weg en alles was 50% korting (nieuwe colletie) daar hebben wij veel ingeslagen voor onze kleine.
En kleertjes.com die website is echt niet goed voor je portomonee
En kleertjes.com die website is echt niet goed voor je portomonee
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Mijn zoon heeft vooral dingen van de Zara, Mexx, We en Name-it. Soms wat Vingino of H&M (maar wat een lelijke dingen daar soms met opdrukken..).
Gast- Gast
Inderdaad, wij hebben veel van zeeman. Maar ook van c&a en wibrafreakielief schreef:Ik ben groot fan van de Zeeman, maar dat is vast niet wat je zoekt.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook een paar dingen van de wibra, die heeft echt goede kwaliteit, met vaak wassen blijft het ook mooi.
Gast- Gast
Ik koop het meestal bij de V&D, C&A, Jola mode, Prenatal, Zeeman en H&M maar vooral bij de Hema. Vooral de spijkerbroekjes
Z8, Noppies, Lief!, Zara, Esprit en Mexx vind ik ook leuk maar dat koop ik niet zo heel vaak en als ik het koop meestal
via Marktplaats of in de sale
En kleding van bijv. Tommy Hilfiger oid koop ik al helemaal niet. Vind ik zonder van het geld voor zo'n kleintje
Z8, Noppies, Lief!, Zara, Esprit en Mexx vind ik ook leuk maar dat koop ik niet zo heel vaak en als ik het koop meestal
via Marktplaats of in de sale
En kleding van bijv. Tommy Hilfiger oid koop ik al helemaal niet. Vind ik zonder van het geld voor zo'n kleintje
Gast- Gast
Voor baby's is de Zeeman prima. Mijn zoon had destijds best wat schattige pakjes daarvan. Maar hoe groter de kleding daar wordt, hoe lelijker ;-)
Ik zweer trouwens wel bij de boxers en hempjes (de beetje elastische) van zeeman. Hij heeft echt alleen die in zijn kast liggen.
Ik zweer trouwens wel bij de boxers en hempjes (de beetje elastische) van zeeman. Hij heeft echt alleen die in zijn kast liggen.
Gast- Gast
Ik ben groot fan van noppies, mexx en bfc. Als ik online kleertjes koop, koop ik het meestal bij kleertjes.com. Super service, alleen beetje jammer dat als je kleertjes wilt retourneren, de verzendkosten voor eigen rekening zijn. Kleertjes.com neemt alleen de verzendkosten op zich, als je het volledige bedrag aan hen overmaakt, je krijgt dan een waardebon.
Als ik kleertjes in de winkel koop, ga ik eigenlijk altijd naar de babydump in Eindhoven.
Als ik kleertjes in de winkel koop, ga ik eigenlijk altijd naar de babydump in Eindhoven.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Zeeman en Wibra vind ik ook leuk hoor! Maar ben wel benieuwd naar minder bekende (voor mij dan) winkels en website's.
Maar al heel veel tips, bedankt!
Maar al heel veel tips, bedankt!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Noppies, BFC en H&M.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Bij Hummbee is het altijd erg leuk als je oude collecties aanvinkt (links) Zomerkleertjes uit de collectie zomer '11 zijn dan echt onwijs leuk geprijsd!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Name it en de Wibra heeft ook weleens leuke dingen zoals nu en de Tuunte die verkoopt Dirkje en JustSmall
Verder de bekende merken die jezelf noemt.
Verder de bekende merken die jezelf noemt.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Merken die ik altijd erg leuk vind voor meisjes, vind ik voor jongens vaak ook erg leuk. Ik ben vooral fan van: Z8, BFC, Lief!, Noppies, Mexx..
Qua sites o.a:
hummbee.com (net als meerderen hier goede ervaringen)
kleertjes.com
kixx-online.nl
z8-baby.nl
Qua sites o.a:
hummbee.com (net als meerderen hier goede ervaringen)
kleertjes.com
kixx-online.nl
z8-baby.nl
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
leuke tip-> hummbee.com maar heb ik net heel de winkelmand vol met allemaal shirtjes voor een paar euro, klik ik ergens op en is heel de mand weer leeg
Gast- Gast
Hummbee is een hele leuke site en goede service ook! Ik koop over het algemeen dan wle meisjeskleding. Maar van de merken/winkels die hier al genoemd zijn. Hebben ze zowel voor jongens als meisjes leuke kleding.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Soortgelijke onderwerpen
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» wat is een leuke pop?
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» Leuke UGG's!?
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» wat is een leuke pop?
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» Leuke UGG's!?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: