Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kapsel advies nodig!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kapsel advies nodig! Empty Kapsel advies nodig!

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:10

Ik ben weer een beetje klaar met mijn haar. Er zit geen model meer in, het is net touw en ik vind het er gewoon niet meer uitzien :-).

Dus... wie weet een leuk kapsel voor mij? Gewoon houden zoals het is, maar dan weer een beetje model laten knippen + puntjes of hebben jullie nog andere leuke (niet te extreme :-) ) ideeën?

Hier een foto van hoe het nu is:

*

Laatst aangepast door Confusion op za 25 feb 2012 - 20:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel advies nodig! Empty Re: Kapsel advies nodig!

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:19

Ik zou er in ieder geval een stuk vanaf halen. Heb jij niet eerder half lang haar gehad, beetje boblijn hoogte? Staat me zo bij Wink

Deze lengte (dus niet zozeer het kapsel, hoewel ik die ook wel leuk vind Wink)
Kapsel advies nodig! Feestkapsel10

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:25

Haha! Dat heb je goed onthouden, dat heb ik inderdaad gehad :-). Niet helemaal het model zoals in de foto, maar wel ook ongeveer ter hoogte van halverwege mijn nek.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:28

Dat vind ik veel frisser bij je staan dan dit lange. Klopt het dat je haar onderin erg dun is? Of lijkt dat zo? Want dat is me anders nooit zo opgevallen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:33

Ik heb altijd de hoop dat ik ooit lang haar kan hebben maar elke keer komt het op deze lengte en ziet het er vervolgens niet meer uit.. Mijn haar is sowieso overal dun, niet speciaal aan de onderkant. Ik weet dat het voor volume beter is al ik het weer korter knip, maar ik ben altijd bang dat mijn gezicht er nog boller van wordt smile .

Gast
Gast

Bericht  Polly ma 20 feb 2012 - 7:36

Ik vind deze lengte je juist leuk staan, ik zou het niet korter knippen maar ik ben persoonlijk sowieso niet zo'n fan van kort haar bij de meeste mensen. Als de punten niet meer mooi zijn zou ik er gewoon een stukje vanaf laten knippen zodat het weer een beetje in model zit, maar als het echt niet meer mooi zit dan is een boblijn natuurlijk ook leuk. Beter een mooie bob dan een bosje pluis natuurlijk, maar die lengte staat je in ieder geval leuk!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Esperanza ma 20 feb 2012 - 23:26

Ik vond dat korte haar je toen heel leuk staan en volgens mij kan dat nog steeds goed hoor! Maar ik vind het wat langer ook leuk, ik zou dan inderdaad een beetje bijpunten en weer een model er in knippen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 0:10

Die bob stond jou toen perfect.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 21 feb 2012 - 0:16

Confusion schreef:Ik heb altijd de hoop dat ik ooit lang haar kan hebben maar elke keer komt het op deze lengte en ziet het er vervolgens niet meer uit.. Mijn haar is sowieso overal dun, niet speciaal aan de onderkant. Ik weet dat het voor volume beter is al ik het weer korter knip, maar ik ben altijd bang dat mijn gezicht er nog boller van wordt smile .

Dat is herkenbaar... ik wil ook altijd lang haar en dat werd nooit wat. Ik heb het nu een aantal keer kort gehad en nu laat ik het weer groeien en nu gaat het veeeeel beter! Dus als je het echt graag lang wil laten groeien, dan zou ik de kapper om advies vragen en het netjes laten knippen.

Ik zit trouwens alweer te twijfelen of ik niet toch weer een bob neem...maar ik heb besloten om het toch eerst nog langer te laten groeien, wil wel eens weten hoe dat is en hoe het mij staat enzo.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:48

Ja die bob stond je echt prachtig!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 6:22

Haha! Ik hoor inderdaad overal over die bob... Misschien moet ik me er maar aan toegeven haha! Ik heb zaterdag een afspraak, ik kan er dus nog even over nadenken.. smile

Gast
Gast

Bericht  Lady4 di 21 feb 2012 - 22:45

Die bob stond je prachtig ja!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 23:34

Ik zou het op één lengte knippen. Heb je laagjes nu? Het ziet er zo dun uit en als je dan 1 lengte laat knippen dat het er wat voller uit gaat zien?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: