Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou dat echt waar zijn?

+4
Bliss
Carra
TukTuk
Antibes
8 plaatsers

Ga naar beneden

Zou dat echt waar zijn? Empty Zou dat echt waar zijn?

Bericht  Antibes di 15 jan 2013 - 8:12

Er komt op Net5 steeds zo'n reclame langs, van een nieuw programma over overspel. Maar in die reclame zeggen ze dus dat Nederland 2.2 miljoen singles kent, maar dat er 3 miljoen mensen op datingsites staan ingeschreven. Nu staat lang niet elke single op een datingsite natuurlijk. Zou het echt zo zijn dat zeg grofweg een derde van de mensen op datingsites niet single is? En zouden ze daar die rare secondlove-datingsites dan in meenemen?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dat echt waar zijn? Empty Re: Zou dat echt waar zijn?

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 8:15

Ik denk juist dat veel mensen op meerdere sites een profiel hebben en dat daarom veel mensen dubbel tellen. En er zijn denk ik ook wel mensen die vergeten zijn dat ze ooit een profiel hebben gemaakt en nu een relatie hebben of een 2e profiel hebben gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dat echt waar zijn? Empty Re: Zou dat echt waar zijn?

Bericht  TukTuk di 15 jan 2013 - 8:16

Zou het niet ook zo kunnen zijn dat mensen op meerdere datingssites staan en dat het per datingsite wordt geteld en bij elkaar opgeteld? Dus als iemand op 4 datingsites staat, dat ze het als 4 personen tellen ipv 1?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dat echt waar zijn? Empty Re: Zou dat echt waar zijn?

Bericht  Carra di 15 jan 2013 - 8:18

Ik zag het net ook voorbij komen. Ik geloof dat wel. Volgens mij zijn er ook best veel mensen die alvast op een datingsite nieuwe contacten op doen voordat ze hun relatie verbreken. En inderdaad die rare second love sites. Daar begrijp ik helemaal niks van. En dat daar zelfs reclame voor wordt gemaakt. Rolling Eyes

Maar er zijn misschien ook mensen die zich vergeten uit te schrijven of op meerdere sites staan. Hoe meten ze zoiets dan?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dat echt waar zijn? Empty Re: Zou dat echt waar zijn?

Bericht  Bliss di 15 jan 2013 - 8:21

Ik keek ff op Paiq van de week en toen zag ik ineens ook zo'n 'speeddate' van een man waar ook "niet-single" bij stond Zou dat echt waar zijn? 394967 Alsof ik daar dan nog op inga.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dat echt waar zijn? Empty Re: Zou dat echt waar zijn?

Bericht  Minx di 15 jan 2013 - 8:22

Ik denk dat ze inderdaad het aantal inschrijvingen per site bekijken. Die mogen namelijk volgens mij niet eens gaan vergelijken of mensen op meerdere sites staan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dat echt waar zijn? Empty Re: Zou dat echt waar zijn?

Bericht  Antibes di 15 jan 2013 - 8:27

Minx schreef:Ik denk dat ze inderdaad het aantal inschrijvingen per site bekijken. Die mogen namelijk volgens mij niet eens gaan vergelijken of mensen op meerdere sites staan.

Hmm, daar heb je inderdaad wel een punt jah met die laatste regen. Ik was naief genoeg om te denken dat ze dit uit enquetes gehaald zouden hebben ofzo.. Simpelweg ledenaantallen optellen, das wel ontzettend slecht om op die manier cijfers te gaan rondstrooien natuurlijk. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dat echt waar zijn? Empty Re: Zou dat echt waar zijn?

Bericht  June di 15 jan 2013 - 11:33

Antibes schreef:
Minx schreef:Ik denk dat ze inderdaad het aantal inschrijvingen per site bekijken. Die mogen namelijk volgens mij niet eens gaan vergelijken of mensen op meerdere sites staan.

Hmm, daar heb je inderdaad wel een punt jah met die laatste regen. Ik was naief genoeg om te denken dat ze dit uit enquetes gehaald zouden hebben ofzo.. Simpelweg ledenaantallen optellen, das wel ontzettend slecht om op die manier cijfers te gaan rondstrooien natuurlijk. Zou dat echt waar zijn? 394967

Ja als ze die manier hebben gehanteerd, slaat het natuurlijk nergens op. Heb je een bron?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dat echt waar zijn? Empty Re: Zou dat echt waar zijn?

Bericht  SuperGrover di 15 jan 2013 - 21:28

Het lijkt me bullshit. Een bijzonder groot deel van de singles staat immers niet ingeschreven bij een datingsite, dus dan zou onderhand de helft of meer een relatie hebben.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dat echt waar zijn? Empty Re: Zou dat echt waar zijn?

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 22:28

Ik denk niet dat het er zoveel zijn maar ik denk wel dat er best wel wat mensen zijn die gewoon een relatie hebben en toch op een datingsite staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dat echt waar zijn? Empty Re: Zou dat echt waar zijn?

Bericht  Caro di 15 jan 2013 - 22:30

Die reclames zijn er natuurlijk op gestoeld om de aandacht en nieuwsgierigheid op te wekken.. juist door dit soort dubbele teksten. Ik zag ook langskomen dat er ruim 1,2 miljoen kinderen buitenechtelijk zijn verwekt... En dat als je partner al 1x is vreemdgegaan, dat de kans dan 50% is dat diegene nog een keer vreemdgaat..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dat echt waar zijn? Empty Re: Zou dat echt waar zijn?

Bericht  Minx di 15 jan 2013 - 23:10

Caro schreef:Die reclames zijn er natuurlijk op gestoeld om de aandacht en nieuwsgierigheid op te wekken.. juist door dit soort dubbele teksten. Ik zag ook langskomen dat er ruim 1,2 miljoen kinderen buitenechtelijk zijn verwekt... En dat als je partner al 1x is vreemdgegaan, dat de kans dan 50% is dat diegene nog een keer vreemdgaat..

haha die is ook leuk ja, buiten echtelijk als in buiten het huwelijk... Ja zo kan ik ook cijfers maken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dat echt waar zijn? Empty Re: Zou dat echt waar zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum