Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

+3
Mida4you
Caro
Schaapke
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 2:57

Het liefst ergens op een camping waar we een huisje/sta caravan kunnen huren tegen een redelijke prijs? En aan een strand en waar me met de auto naartoe kunnen rijden.

Ik heb totaal geen idee wat leuk is in frankrijk maar het strand en goed weer trekt ons wel heel erg.

helaas wel in het hoogseizoen namelijk 13 augustus tot en met 26 augustus. We willen graag zon 8 a 12 dagen.

Dus ik zoek leuke tips smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Schaapke ma 20 feb 2012 - 3:02

Wij zaten vorig jaar ongeveer 50km ten oosten van Lyon. Niet echt heel zuidelijk, maar wel een vreselijk mooie omgeving. Vlakbij Zwitserland, dus ook daar kan je dan een uitstapje naar toe maken.
Verder niet echt tips voor een chalet/stacaravan, wij zaten namelijk op een klein campingje (?) met onze tent.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 11:05

Ik heb vorig jaar 3 maanden in - gezeten. Foto's staan op mijn facebook, dus dan kan je de omgeving een beetje zien. Zitten daar veel plekken (campings) dichtbij het strand. Ik kan je wel PM-en waar ik heb gezeten? Laat maar weten als je info wilt. Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? 561177


Laatst aangepast door Jolee op di 21 feb 2012 - 9:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Caro di 21 feb 2012 - 1:34

Ik ga altijd naar plaatjes in de buurt van Perpignan: denk aan Collioure, Argeles, Argeles sur Mer, Banyuls.. Mooie omgeving, dichtbij Spanje, vaak goed weer..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 7:42

Jolee schreef:Ik heb vorig jaar 3 maanden in huppeldepup gezeten. Foto's staan op mijn facebook, dus dan kan je de omgeving een beetje zien. Zitten daar veel plekken (campings) dichtbij het strand. Ik kan je wel PM-en waar ik heb gezeten? Laat maar weten als je info wilt. Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? 561177

graag!!

Ik ga op je facebook neuzen.

edit: foto's bekeken wat zie jij er geinig (ook leuk hoor) uit op foto's Very Happy Very Happy zie meteen waar dat blije meisje voor me van uhh 6 jaar geleden ofzo in die schommel hang stoel.


Laatst aangepast door Aimy op za 25 feb 2012 - 8:36; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Mida4you di 21 feb 2012 - 7:50

Ik ben ook 1x in de buurt geweest van Perpignan en was super mooi. Weet alleen niet meer precies waar ....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 9:35

Hahahaha, geinig?? O my, ik zie er geinig uit. Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? 394967 Maar schommelstoel...staat me vaag iets bij maar herinner het me niet...?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  flower di 21 feb 2012 - 9:59

WIj zaten ook vlakbij perpignan,bij het plaatsje Le Barcares.

Je kan met auto naar het strand maar ook lopend..

WIj hebben er een super vakantie gehad!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  silly-one wo 22 feb 2012 - 20:49


Wij zijn een aantal jaar achter elkaar in Serignan geweest. In de buurt van Beziers en Montpellier. Een camping direct aan zee hadden wij ( tent stond tegen over de duinen). Heerlijke vakanties daar gehad en er was genoeg te zien. Konden vanaf daar naar Perpignan rijden of naar Carcassone. Voor een strandwandeling liepen we naar Valras Place, aten daar een ijsje en liepen weer terug.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Kruidkoek do 23 feb 2012 - 10:17

Mijn vriend en ik zijn vorig jaar naar de Camargue geweest. Via vakantieveilingen hadden we een op camping le petit Carmargue in Aigues Mortes een luxe bungelow tent voor 6 personen voor een week. Op de camping zelf hebben we nog voor 5 nachten extra bij geboekt. Het was niet duur, mooie ruim opgezette en schone camping. In omgeving veel stranden en genoeg leuke dingen te doen.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 8:31

Jolee schreef:Hahahaha, geinig?? O my, ik zie er geinig uit. Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? 394967 Maar schommelstoel...staat me vaag iets bij maar herinner het me niet...?

haha.. ja geinig als in een grappig vrolijk meisje meer op die manier niet de slechte kant op smile

Nou er was een schommelstoel (of iets wat daar op leek) en daar ging jij in schommelen helemaal in een deuk liggend en ik ook in een deuk op een ander iets gingen we samen schommelen.. En daarna ging je aan vlees ruiken..

En heb nog een hele grappige foto van jij onder een zonnebank in een grote slaapzak die grappig is maar sta je niet heel duidelijk op.

Door deze 2 dingen vind ik je een grappig meisje en vind ik je geinig op foto's staan omdat ik dan terug denk aan onze meeting.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 8:32

Bedankt voor de reacties, ik ga de plaatsnamen opslaan om op mijn laptop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 8:33

Haha, leuk. Thanks. Very Happy

(PS: wil je misschien even de plaatsnaam waar ik zat uit je quote willen halen?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 8:36

Jolee schreef:Haha, leuk. Thanks. Very Happy

(PS: wil je misschien even de plaatsnaam waar ik zat uit je quote willen halen?)

gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Blond zo 26 feb 2012 - 1:02

Ik ben ooit 2 weken in Royan geweest. Heerlijk weergeef. Eventueel kan je nog een dagje naar Ile d'oleron, of naar Ile d'Re gaan, en een dagje met de boot naar Fort Boyard I love you
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 2:19

Wij zaten twee jaar geleden in Les Issambres, vlakbij Saint Tropez. Erg mooie omgeving en vlakbij Nice en Monaco.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een mooie plek in zuid frankrijk? Empty Re: Wat is een mooie plek in zuid frankrijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum