Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook?

+22
Rouxxxe
Rapunzel
Esperanza
Caribbeanlover
Jeanette
Ibbeltje
Rumble
sanne-84
Snoes
tuttebel
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
Caramba
May
Jade
Clapperdie
Stuiterbal
Bliss
FireButterfly
Zwerver
Pompoen
Rush
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook? - Pagina 2 Empty Re: Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:09

Yoyo schreef:Ik vind het ontzettend onoverzichtelijk... Ik probeer er ook zo lang mogelijk niet aan te hoven..

Ik ook, vind er niks aan. Doet me teveel aan Hyves denken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook? - Pagina 2 Empty Re: Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook?

Bericht  tuttebel ma 20 feb 2012 - 7:13

ik heb het bij anderen gezien maar vind het totaal niet handig. Ik heb hem dus voor m'n eigen profiel niet
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:17

May schreef:
Zusje schreef:
Ik heb verder het probleem van terugspringen niet, weet ook niet wat er mee bedoelt wordt. Ik heb de nieuwe tijdslijn en vind hem mooi. Neem aan dat het gewoon een soort storing was en niet iets dat standaard aan die lijn gekoppeld is?

Ik heb het al sinds de tijdlijn er is. Als ik naar beneden scroll om bijv berichten te kijken dan springt hij automatisch weer helemaal terug naar boven.

Dat heb ik echt nog nooit gehad (en ik heb ook die nieuwe timeline dus). Mss cookies verwijderen ofzo? Geen idee...

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 20 feb 2012 - 7:35

Ik heb ook nog geen tijdlijn en probeer dat ook zo lang mogelijk zo te houden! Vind het maar niets.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:00

Ik vind die stomme tijdlijn ook helemaal niks, ik ga er ook echt (nog) niet aan beginnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 9:48

Ik ken het probleem, heel irritant!

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 ma 20 feb 2012 - 11:32

oh gelukkiug zijn er meerdere die het niks vinden! heb het niet, en als ik iemand zie die het wel heeft dan kijk ik niet op die pagina, omdat ik er niet aan kan wennen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rumble ma 20 feb 2012 - 21:33

sanne-84 schreef:oh gelukkiug zijn er meerdere die het niks vinden! heb het niet, en als ik iemand zie die het wel heeft dan kijk ik niet op die pagina, omdat ik er niet aan kan wennen

Oh, ik kan er idd ook niet aan wennen. Ik klik gelijk weer weg als ik op iemands pagina kom die een tijdlijn heeft.
Ik hoop ook echt niet dat het erdoor komt dat iedereen dat verplicht krijgt.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Rush ma 19 maa 2012 - 22:44

Kan iemand helpen hoe ik alles weer op 'privé' krijg?

Ik heb per ongeluk de timeline aangeklikt en als iemand die niet bevriend met mij is, nu naar mijn profiel gaat, kan hij/zij mijn timeline zien en dat wil ik helemaal niet. Ik had altijd alles netjes afgeschermd, help!!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Ibbeltje ma 19 maa 2012 - 22:53

Snoes schreef:Ik heb ook nog geen tijdlijn en probeer dat ook zo lang mogelijk zo te houden! Vind het maar niets.

same here.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Rush ma 19 maa 2012 - 23:04

Okay, ik heb het voor elkaar gekregen. Facebook maakt het je ineens wel een stuk moeilijker! Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook? - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette ma 19 maa 2012 - 23:48

Zelda schreef:
Rush schreef:
wc-eend schreef:Ik heb het nog niet, stel het zo lang mogelijk uit! Ik vind het 3x niks
Oh gaat het om die nieuwe tijdlijn? Die wil ik idd niet, verschrikkelijk ding!
Ik ook absoluut niet!

Ik wil die ook niet!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover ma 19 maa 2012 - 23:52

Ik heb het niet en wil het ook niet. Zie dat de een na de ander het heeft en ik vind het irritant, het leest kut en het is gewoon onoverzichtelijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Rush ma 19 maa 2012 - 23:53

Caribbeanlover schreef:Ik heb het niet en wil het ook niet. Zie dat de een na de ander het heeft en ik vind het irritant, het leest kut en het is gewoon onoverzichtelijk.
Het verandert binnenkort voor iedereen, dus je zal wel moeten dan Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover di 20 maa 2012 - 0:08

Da's balen. Waarom?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 0:16

Ik kreeg hem gratis cadeau. Ik had een normale pagina, deed een spelletje, keerde terug op mijn pagina en daar was hij opeens. En dat scrolprobleem heb ik ook en ik vind hem niet eens mooi. Maar ach, zo is het nu eenmaal. smile

Gast
Gast

Bericht  Rush di 20 maa 2012 - 0:17

Caribbeanlover schreef:Da's balen. Waarom?
Omdat Facebook dat wil. Je kan er nu aan 'wennen' en straks moet iedereen eraan geloven.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Esperanza di 20 maa 2012 - 0:39

Altijd als er iets op een site verandert waar ik vaak kom, dan vind ik het heel onoverzichtelijk en wil ik het het liefst weer terug naar het oude. Meestal ben ik na een poosje zo gewend dat dat niet meer hoeft. Zo ook met de tijdlijn van FB. Ik ben er nog steeds geen fan van, maar nu ik 'em steeds vaker bij vrienden zie raak ik er wel aan gewend.

Zelf blijf ik echter nog zo lang mogelijk de oude 'versie' gebruiken.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 6:56

Ja. En ik vind het prima smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 6:59

Ik zat er aan te denken om het forum ook zo'n lay-out te geven. Leuk?

laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 7:03

Ik heb er geen problemen mee.

Gast
Gast

Bericht  Rapunzel di 20 maa 2012 - 7:05

Ik moet zeggen dat ik eerst ook erg baalde dat ik op de tijdlijn ben overgestapt. Maar nu zou ik toch niet anders meer willen. Het is veel handiger om je berichten te bewerken en zelf te bepalen wat er wel en niet op je tijdlijn verschijnt. Ook ziet het er mooi uit als je een leuke cover toe voegt. En je kunt foto's toevoegen van jaren geleden op je tijdlijn. Het is echt even wennen maar uiteindelijk toch wel een verbetering vind ik.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rouxxxe di 20 maa 2012 - 7:05

Ik heb 'm niet. Vind het maar niks.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Puggle di 20 maa 2012 - 9:22

Euhm ben ik nu heel dom als ik niet weet wat die tijdlijn is? Embarassed wil iemand het me uit leggen?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  redd di 20 maa 2012 - 11:00

Heb t ook,maar zie eigenlijk t nut er niet van in.....

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: