Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook?

+22
Rouxxxe
Rapunzel
Esperanza
Caribbeanlover
Jeanette
Ibbeltje
Rumble
sanne-84
Snoes
tuttebel
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
Caramba
May
Jade
Clapperdie
Stuiterbal
Bliss
FireButterfly
Zwerver
Pompoen
Rush
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook? Empty Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 2:39

Dat je niet normaal naar beneden kan scrollen want iedere keer schiet m'n pagina weer terug omhoog

Hoe frustrerend is dat ggrrrrr ! Mad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook? Empty Re: Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook?

Bericht  Rush ma 20 feb 2012 - 2:41

Ik had dat laatst door een reclame op FB geloof ik. Of was het nou een andere site?

Maar gruwelijk irritant idd!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook? Empty Re: Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook?

Bericht  Pompoen ma 20 feb 2012 - 2:57

Ik vind het eigenlijk wel leuk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zwerver ma 20 feb 2012 - 2:57

Ik heb het nog niet, stel het zo lang mogelijk uit! Ik vind het 3x niks
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush ma 20 feb 2012 - 2:58

wc-eend schreef:Ik heb het nog niet, stel het zo lang mogelijk uit! Ik vind het 3x niks
Oh gaat het om die nieuwe tijdlijn? Die wil ik idd niet, verschrikkelijk ding!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 3:04

Rush schreef:
wc-eend schreef:Ik heb het nog niet, stel het zo lang mogelijk uit! Ik vind het 3x niks
Oh gaat het om die nieuwe tijdlijn? Die wil ik idd niet, verschrikkelijk ding!
Ik ook absoluut niet!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 3:05

Ik wou dat ik er ook nooit aan was begonnen.. sjucht

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 3:05

ik heb `m ook niet en zodra ik bij iemand op de pagina kom die `m al heeft erger ik me al.

Gast
Gast

Bericht  FireButterfly ma 20 feb 2012 - 3:06

Lily schreef:ik heb `m ook niet en zodra ik bij iemand op de pagina kom die `m al heeft erger ik me al.

Zelfde hier.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Bliss ma 20 feb 2012 - 3:07

Same here!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 3:07

En je kan het zeker niet meer uitzetten of wel.. Sad

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal ma 20 feb 2012 - 3:19

Lily schreef:ik heb `m ook niet en zodra ik bij iemand op de pagina kom die `m al heeft erger ik me al.

laughcry laughcry
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Rush ma 20 feb 2012 - 3:20

Stella_ schreef:

Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook? 394967 Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook? 394967
?
Het is toch zo? :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stuiterbal ma 20 feb 2012 - 3:25

Rush schreef:
Stella_ schreef:

Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook? 394967 Tijdlijn facebook, hebben jullie dat ook? 394967
?
Het is toch zo? :P

Ik vind hem eigenlijk wel leuk hahaha. Vooral die grote foto als blikvanger Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Clapperdie ma 20 feb 2012 - 3:29

Ziet er leuk uit maar werkt totaal niet fijn. Hier kan ik ook niet naar beneden scrollen schiet idd steeds omhoog.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jade ma 20 feb 2012 - 3:34

Ik heb mijn profiel verwijderd en een nieuwe aangemaakt (zonder tijdlijn).

Verder heb ik het ook dat de pagina omhoog schiet bij het bekijken van iemands profiel. Waardeloos dus!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Pompoen ma 20 feb 2012 - 3:35

Ik heb echt geen last met scrollen! Ik vind het leuk, wel een klein beetje onoverzichtelijk, maar wel leuk en uiteindelijk over het algemeen wel overzichtelijker dan de oude, waar je nauwelijks terug kon zoeken of kijken. Verder vind ik de layout leuker en origineel. Ja ik ben er wel over te spreken!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  May ma 20 feb 2012 - 4:01

Als idd de pagina niet steeds weer terug omhoog sprong zou het vast een stuk beter werken dan het oude concept. Maar gezien het bij mij ook steeds omhoog springt ben ik heel blij dat ik de oude nog heb.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Caramba ma 20 feb 2012 - 4:13

Ik las laatst ergens dat de tijdlijn op den duur er standaard ingezet word?

Ach ja ik heb de tijdlijn en hier springt hij ook steeds weer omhoog grrr. Vind dat ook zeer irritant.
En verder, ja ik weet niet wat fijner is, wel of geen tijdlijn.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 4:40

het valt me trouwens op dat veel mensen hun mobiele nummer op FB hebben staan. Had ik ook omdat ik FB aan m`n telefoon gekoppeld heb en heb dit vandaag even gewijzigd dat alleen ik m`n nummer zie maar dacht misschien kan ik hier dat ook even geven als tip.

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch ma 20 feb 2012 - 5:53

Nee, ik vind het niks.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 6:09

Lily schreef:het valt me trouwens op dat veel mensen hun mobiele nummer op FB hebben staan. Had ik ook omdat ik FB aan m`n telefoon gekoppeld heb en heb dit vandaag even gewijzigd dat alleen ik m`n nummer zie maar dacht misschien kan ik hier dat ook even geven als tip.

Als je niet wilt dat iemand het ziet dan vul je het toch gewoon niet in? Ik heb hem er ook op staan, maakt me weinig uit eigenlijk.

Ik heb verder het probleem van terugspringen niet, weet ook niet wat er mee bedoelt wordt. Ik heb de nieuwe tijdslijn en vind hem mooi. Neem aan dat het gewoon een soort storing was en niet iets dat standaard aan die lijn gekoppeld is?

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie ma 20 feb 2012 - 7:01

FireButterfly schreef:

Zelfde hier.

+1..
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  May ma 20 feb 2012 - 7:03

Zusje schreef:
Ik heb verder het probleem van terugspringen niet, weet ook niet wat er mee bedoelt wordt. Ik heb de nieuwe tijdslijn en vind hem mooi. Neem aan dat het gewoon een soort storing was en niet iets dat standaard aan die lijn gekoppeld is?

Ik heb het al sinds de tijdlijn er is. Als ik naar beneden scroll om bijv berichten te kijken dan springt hij automatisch weer helemaal terug naar boven.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:03

Ik vind het ontzettend onoverzichtelijk... Ik probeer er ook zo lang mogelijk niet aan te hoven..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: