Goedemorgen deze maandag
+18
SleepingBeauty
Gizmo
Serena
Caroow
silly-one
Suus
VeryCherry
Roze Roos
Zwoesj
Flinder
Lotus
Pinkel
_DoI
Cherique
Highway
Lejow
juffie001
Silver
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen deze maandag
Ik heb vakantie, jeej! Een weekje.
Het voelt alleen nog niet zo, ik ben altijd op maandag vrij. Morgen zal het vast meer als vakantie voelen.
Vanmiddag naar de stad, nog wat laatste dingetjes halen. Woensdag gaan mn vriend en ik op vakantie. Voor het eerst in 10 jaar dat ik weer ga vliegen. Destijds was mijn eerste en meteen laatste keer vliegen naar Londen. Erna is het er niet meer van gekomen. Nu ruim 6 uur vliegen, ik ben benieuwd! (Ik vrees alleen dat ik helemaal niet lekker zal zitten, ik ben behoorlijk aan de maat, blegh. Maar ja, ik overleef het wel).
Fijne dag allemaal vandaag!
Het voelt alleen nog niet zo, ik ben altijd op maandag vrij. Morgen zal het vast meer als vakantie voelen.
Vanmiddag naar de stad, nog wat laatste dingetjes halen. Woensdag gaan mn vriend en ik op vakantie. Voor het eerst in 10 jaar dat ik weer ga vliegen. Destijds was mijn eerste en meteen laatste keer vliegen naar Londen. Erna is het er niet meer van gekomen. Nu ruim 6 uur vliegen, ik ben benieuwd! (Ik vrees alleen dat ik helemaal niet lekker zal zitten, ik ben behoorlijk aan de maat, blegh. Maar ja, ik overleef het wel).
Fijne dag allemaal vandaag!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen, ik was er vanmorgen rond kwart over 6 al uit even met manlief gegeten.
Toen ben ik weer in slaap gevallen en nu ga ik zo maar eens een lekker bakje koffie voor mezelf maken!
Vandaag eerst onze slaapkamer en badkamer ff een beurtje geven.
Dan wil ik graag met de trap in huis beginnen en er staat nog een kast in de schuur op een likje verf te wachten.
En misshcien dat ik nog wel gebeld wordt om te werken, wat ik eigenlijk wel hoop!
Toen ben ik weer in slaap gevallen en nu ga ik zo maar eens een lekker bakje koffie voor mezelf maken!
Vandaag eerst onze slaapkamer en badkamer ff een beurtje geven.
Dan wil ik graag met de trap in huis beginnen en er staat nog een kast in de schuur op een likje verf te wachten.
En misshcien dat ik nog wel gebeld wordt om te werken, wat ik eigenlijk wel hoop!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Goedemorgen!
Ik ben er al vanaf half 8 uit! Moet morgen mijn concept voor het afstudeeronderzoek inleveren en ga vandaag nog even hard aan de bak! Mijn afstudeermaatje en ik willen het vandaag af krijgen zodat we het morgen goed kunnen doorlezen op type/spelfouten en rare zinnen...
Verder moet ik tussendoor nog wat boodschappen doen.
Fijne dag all!
Ik ben er al vanaf half 8 uit! Moet morgen mijn concept voor het afstudeeronderzoek inleveren en ga vandaag nog even hard aan de bak! Mijn afstudeermaatje en ik willen het vandaag af krijgen zodat we het morgen goed kunnen doorlezen op type/spelfouten en rare zinnen...
Verder moet ik tussendoor nog wat boodschappen doen.
Fijne dag all!
waterkers- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 96
Registratiedatum : 02-12-10
Goedemorgen!
Ik heb wel redelijk geslapen, maar voel me niet echt lekker. Heb het gevoel dat ik ziek ga worden. Had ik 2 weken geleden ook al, maar toen zette het neit door. Ik hoop dat het dat nu ook niet doet, want ik heb tentamens deze week. Vandaag ga ik dan ook weer leren en verder niet zo heel veel plannen eigenlijk.
Fijne dag allemaal!
Beterschap voor de zieken onder ons
Darcy succes bij de psycholoog
Ik heb wel redelijk geslapen, maar voel me niet echt lekker. Heb het gevoel dat ik ziek ga worden. Had ik 2 weken geleden ook al, maar toen zette het neit door. Ik hoop dat het dat nu ook niet doet, want ik heb tentamens deze week. Vandaag ga ik dan ook weer leren en verder niet zo heel veel plannen eigenlijk.
Fijne dag allemaal!
Beterschap voor de zieken onder ons
Darcy succes bij de psycholoog
Gast- Gast
Ik heb heerlijk geslapen, alleen een beetje moe. Ik ben normaal gesproken op maandag vrij, dus dan kan ik zondags wel wat later gaan slapen. Toen kreeg ik vanmorgen een smsje van mijn bazin of ik vandaag toch kon werken i.v.m. ziekte.
Dus ik moet om 13.00 uur werken.
Heb net al boodschappen gedaan. Straks nog even paardrijden en dan alweer naar het werk.. niet zoveel zin in, maar het zijn maar een paar uurtjes.
Dus ik moet om 13.00 uur werken.
Heb net al boodschappen gedaan. Straks nog even paardrijden en dan alweer naar het werk.. niet zoveel zin in, maar het zijn maar een paar uurtjes.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Thanks Donderwolkje en Yvaine! Had er totaal geen zin in maar ik ben nu net terug en het was toch wel heel fijn
Gast- Gast
Gelukkig maar! Kan me wel voorstellen dat je er geen zin in had, maar soms is het toch wel prettig.Darcy schreef:Thanks Donderwolkje en Yvaine! Had er totaal geen zin in maar ik ben nu net terug en het was toch wel heel fijn
Gast- Gast
Goedemorgen (middag bijna),
Was al even wakker hoor, maar nog niet actief op het forum!!
Heb redelijk geslapen.
Heb vanmorgen meteen de dokter gebeld, kan om 1640 uur pas terecht.
Verder ga ik vandaag wat dingen voor school doen en in huis.
Fijne dag iedereen!
Was al even wakker hoor, maar nog niet actief op het forum!!
Heb redelijk geslapen.
Heb vanmorgen meteen de dokter gebeld, kan om 1640 uur pas terecht.
Verder ga ik vandaag wat dingen voor school doen en in huis.
Fijne dag iedereen!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen,
Vannacht heerlijk geslapen. Heb sinds tijden zo vast geslapen! Vandaag en morgen lekker vrij. Zometeen even naar de stad een broek ruilen, kaartje kopen en de woonkamer verven.
Vanavond komen mijn vader en stiefmoeder even langs, ivm mijn verjaardag.
Beterschap voor alle zieken!!
Vannacht heerlijk geslapen. Heb sinds tijden zo vast geslapen! Vandaag en morgen lekker vrij. Zometeen even naar de stad een broek ruilen, kaartje kopen en de woonkamer verven.
Vanavond komen mijn vader en stiefmoeder even langs, ivm mijn verjaardag.
Beterschap voor alle zieken!!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze maandag
» Goedemorgen deze maandag!
» Goedemorgen, deze maandag!