DagCafé
+19
Snoes
Lotus
Jade
Tullow
ExpressoB
Lejow
Chocolate Cookie
Jordana
Stuiterbal
FireButterfly
Rush
VeryCherry
Pompoen
Burn
Suus
Alex
Caramba
Erin
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Erin schreef:Whahahahaha ik ben allang tevreden met je hoofd. Dat lexxxie mijn tekst aanpast en haar verborgen wensen via mij uit vind ik prima hoor, daar niet van..
Pfff, ik heb Smikkie's borsten allang gezien.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Erin schreef:Whahahahaha ik ben allang tevreden met je hoofd. Dat lexxxie mijn tekst aanpast en haar verborgen wensen via mij uit vind ik prima hoor, daar niet van..
Ja dus, nog een keer zou leuk zijn toch?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hallo, ik ben er gewoon bij hoor..Erin schreef:Alex schreef:Erin schreef:Whahahahaha ik ben allang tevreden met je hoofd. Dat lexxxie mijn tekst aanpast en haar verborgen wensen via mij uit vind ik prima hoor, daar niet van..
Gast- Gast
Erin schreef:Alex schreef:Erin schreef:Whahahahaha ik ben allang tevreden met je hoofd. Dat lexxxie mijn tekst aanpast en haar verborgen wensen via mij uit vind ik prima hoor, daar niet van..
Dat zal ik niet ontkennen.
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Hallo, ik ben er gewoon bij hoor..Erin schreef:Alex schreef:Erin schreef:Whahahahaha ik ben allang tevreden met je hoofd. Dat lexxxie mijn tekst aanpast en haar verborgen wensen via mij uit vind ik prima hoor, daar niet van..
Ja en ik heb ook gevoel!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Hallo, ik ben er gewoon bij hoor..Erin schreef:Alex schreef:Erin schreef:Whahahahaha ik ben allang tevreden met je hoofd. Dat lexxxie mijn tekst aanpast en haar verborgen wensen via mij uit vind ik prima hoor, daar niet van..
Beter dan dat we het achter je rug om over jouw borsten hebben.
Alex- Ratel
Alex schreef:Smikkell schreef:Hallo, ik ben er gewoon bij hoor..Erin schreef:Alex schreef:Erin schreef:Whahahahaha ik ben allang tevreden met je hoofd. Dat lexxxie mijn tekst aanpast en haar verborgen wensen via mij uit vind ik prima hoor, daar niet van..
Beter dan dat we het achter je rug om over jouw borsten hebben.
Dan zie we ze nog niet!
Erin- Ratel
Als er op marktplaatst staat dat een advertentie 0 keer is bekeken, en je doet een bod. De verkoper zegt dat er al een ander bod ligt en ik het op kan komen halen als ik daar boven ga zitten, dan is dat niet heel aannemelijk toch, gezien de advertentie niet eerder was bekeken?
Of zijn de statestieken van marktplaats niet betrouwbaar?
Gast- Gast
Sweeeeeet ik krijg zo veel geld terug van de belasting . Nog even wachten tot 1 maart, dan vul ik hem nog een keer opnieuw in voor de zekerheid en weet ik het zeker.
Van mijn zorgtoeslag schijn ik recht te hebben op 51 euro per maand = 618 euro voor 2011 wat ik dan nog terug kan vragen. Is dat niet wat veel? Ik had verwacht dat ik mss 200 euro terug zou krijgen, ik vind dit nogal een hoog bedrag... Niet dat ik bezwaar zou maken...
Van mijn zorgtoeslag schijn ik recht te hebben op 51 euro per maand = 618 euro voor 2011 wat ik dan nog terug kan vragen. Is dat niet wat veel? Ik had verwacht dat ik mss 200 euro terug zou krijgen, ik vind dit nogal een hoog bedrag... Niet dat ik bezwaar zou maken...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als er op marktplaatst staat dat een advertentie 0 keer is bekeken, en je doet een bod. De verkoper zegt dat er al een ander bod ligt en ik het op kan komen halen als ik daar boven ga zitten, dan is dat niet heel aannemelijk toch, gezien de advertentie niet eerder was bekeken?
Verschilt het heel veel van wat je wilt betalen? Of is het redelijk. Vind het wel een beetje raar als die advertentie 0 keer is bekeken, ik zou me dan afvragen of de verkoper wel te vertrouwen is. ..
Erin- Ratel
Ok relaxed dan, thanx. Wel balen dat ik altijd dacht dat ik te veel verdiende om zorgtoeslag aan te vragen... Sukkel die ik ben whaha!
Gast- Gast
51 x 12 komt aardig in de buurt van 618 euro.. Lekker toch!
Erin- Ratel
Erin schreef:51 x 12 komt aardig in de buurt van 618 euro.. Lekker toch!
Haha ja lekker is het zeker maar het verbaasde me gewoon dat het zo veel was . Als het goed is krijg ik dan ook nog iets van 2200 euro van de BD terug. *Geluksmomentje* Dat wordt weer even wat ruimte op mijn bankrekening haha!
Gast- Gast
Ben je gek.June schreef:Ik weet wel wanneer je dat uit kunt gaan geven, Zusje
Zusje, fijn dat er weer wat meer ruimte komt. Ik zou inderdaad ook kijken of je het niet over meer jaren terug kunt krijgen.
June, jou had ik net nodig. Wat is je plan voor morgen?
Erin, nee qua prijs scheelt het amper iets.
Gast- Gast
Ik vind dat wel een beetje raar, Smikkie. Scheelt het veel met wat jij ervoor over hebt?
Alex- Ratel
Richting Den Bosch. Ben nu thuis, want ik heb denk ik een voorhoofdsholteontsteking op komst . Maar goed, nu ben ik thuis, zodat ik morgen er wel bij kan zijn. Ik wilde er tussen half 2 en 2 uur zijn, wat jij?
Gast- Gast
Heb er weleens naar gekeken maar het kan voor het voorgaande jaar voor 1 april. De jaren daarvoor moet je wel een heel speciale reden enzo hebben. Daar kom ik helaas niet voor in aanmerking.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Zo, ik heb eindelijk weekend!
Ja, het huis is weer gestofzuigd ?
Gast- Gast
Ik krijg geen zorgtoeslag.
Alex- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: