DagCafé
+19
Snoes
Lotus
Jade
Tullow
ExpressoB
Lejow
Chocolate Cookie
Jordana
Stuiterbal
FireButterfly
Rush
VeryCherry
Pompoen
Burn
Suus
Alex
Caramba
Erin
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Ja, leuk! Ga ik daarvoor nog even naar de wolwinkel met mijn cadeaubon.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ik twijfelde. Okee.!VeryCherry schreef:N is volgende week pas vrij, we wonen net in regio Noord
Maarreh, dan kom ik volgende week naar je toe hè?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, leuk! Ga ik daarvoor nog even naar de wolwinkel met mijn cadeaubon.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ik twijfelde. Okee.!VeryCherry schreef:N is volgende week pas vrij, we wonen net in regio Noord
Oh ja, die heb je gekregen hè? Ga je naar die leuke wolwinkel waar we toen waren?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, die bon is van daar! Zoek nog steeds goede groene wol en katoen om te haken. Ik wil ook een knuffeltje breien, dus ik heb een lijstjeVeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ja, leuk! Ga ik daarvoor nog even naar de wolwinkel met mijn cadeaubon.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ik twijfelde. Okee.!VeryCherry schreef:N is volgende week pas vrij, we wonen net in regio Noord
Oh ja, die heb je gekregen hè? Ga je naar die leuke wolwinkel waar we toen waren?
Gast- Gast
Ik ga zo in bad liggen met een boek.
Waarom duurt het zo lang voor dat bad vol is?
Gast- Gast
Weten we ook weer hoe je over mij denktAlex schreef:Stik. Ik ga al, stom mens.
Wat je WA betreft.. mag ik je geen commentaar geven omdat ik je 'ken'? Ik vind dat zo'n onzin. Iedereen krijgt van mij de zelfde behandeling hoor. Ik vind dat gedrag van anderen kinderachtig, dus ook van de mensen die ik mag en/of ken. Ik zou niet weten waarom ik onderscheid zou moeten maken.
Gast- Gast
Ja, erg he! Wel een goed plan. Hoop dat je je snel weer beter voelt. Zal ik snel een keer naar N. komen? Laat maar weten wanneer je kunt.June schreef:Ik ga zo in bad liggen met een boek.
Gast- Gast
Oeh leuk Smikk, ik ga er ook weer een keertje heen, mijn voorraadje begint aardig uit te dunnen. En ik wil nog meer mutsjes haken, maar ik ken niet zoveel mensen met babytjes
Smikkell schreef:Weten we ook weer hoe je over mij denktAlex schreef:Stik. Ik ga al, stom mens.
Wat je WA betreft.. mag ik je geen commentaar geven omdat ik je 'ken'? Ik vind dat zo'n onzin. Iedereen krijgt van mij de zelfde behandeling hoor. Ik vind dat gedrag van anderen kinderachtig, dus ook van de mensen die ik mag en/of ken. Ik zou niet weten waarom ik onderscheid zou moeten maken.
Er is een verschil tussen mensen die het menen en die een grapje maken. Misschien handig als je daar wel onderscheid in kan maken? Ik dacht dat je zo langzamerhand wel zou weten dat ik heus niet ga lopen miepen als er niet op mij gereageerd wordt, ik reageer ook niet altijd op iedereen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zit er nu half in met de laptop op de wc .
Als hij vol is ga ik wel liggen haha.
Gezellig als je een keer richting mij komt! Ik zal wel even in mijn agenda kijken !
Als hij vol is ga ik wel liggen haha.
Gezellig als je een keer richting mij komt! Ik zal wel even in mijn agenda kijken !
Gast- Gast
Vind je dat niet eng? Met je laptop in bad?
Je kan alvast voor jezelf een voorraadje haken \VeryCherry schreef:Oeh leuk Smikk, ik ga er ook weer een keertje heen, mijn voorraadje begint aardig uit te dunnen. En ik wil nog meer mutsjes haken, maar ik ken niet zoveel mensen met babytjes
Ow, ik heb ook echt zoveel ideeen. Haken, breien, naaien... ik stroom over!
Gast- Gast
Jammer ook dat je je reactie op het forum gooit en niet gewoon via WA reageert.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Je kan alvast voor jezelf een voorraadje haken \VeryCherry schreef:Oeh leuk Smikk, ik ga er ook weer een keertje heen, mijn voorraadje begint aardig uit te dunnen. En ik wil nog meer mutsjes haken, maar ik ken niet zoveel mensen met babytjes
Whahaha, voor elke dag een ander mutsje, een jaar lang. Klinkt als een goede uitdaging
Een paar is al leuk, dan ben je het vast wel weer zat of heb je weer een ander idee.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Je kan alvast voor jezelf een voorraadje haken \VeryCherry schreef:Oeh leuk Smikk, ik ga er ook weer een keertje heen, mijn voorraadje begint aardig uit te dunnen. En ik wil nog meer mutsjes haken, maar ik ken niet zoveel mensen met babytjes
Whahaha, voor elke dag een ander mutsje, een jaar lang. Klinkt als een goede uitdaging
Gast- Gast
Ik ga morgen een rondje kringloopwinkels maken. Wil al de hele week en niet van gekomen.
Ik zoek ook twee van dit soort simpele hangers.
Ik zoek ook twee van dit soort simpele hangers.
Gast- Gast
Maar dan moeten ze wel neutraal zijn natuurlijk, kan ik niet helemaal los gaan met roze en pastelkleurtjes
Wat wil je met die hangers doen?
Bouw ze zelf van ijzerdraad
De dame van MP wil 40 euro voor die acht transparante bakken. Wel koopie. Al neig ik toch naar die zwarte stoffen.
De dame van MP wil 40 euro voor die acht transparante bakken. Wel koopie. Al neig ik toch naar die zwarte stoffen.
Gast- Gast
OmbouwenVeryCherry schreef:Wat wil je met die hangers doen?
Kan de plaatsjes van wat ik wil maken even niet vinden, vandaar dat ik deze plaatste. Hou je van me tegoed.
Er zijn ook wel (felle) kleuren die uniseks zijn. Daarnaast houd ik helemaal niet van standaard kleuren, speelgoed en rollen voor jongens of meisjes. Ik vind paars er mooi bij jongens en ik houd niet van rose bij meisjes. Daarnaast houd ik van jongens in maillots enzo
Gast- Gast
Nja, ik heb al een jongen hè en hij draagt graag paars, vooral in de zomer. Maar ik zou wel echt los willen gaan met roze als ik ook een meisje krijg. Lijkt me geweldig
Ik vind weinig mis met die stoffen, al scheelt het niet heel veel met de plastic bakken als ik even reken. Alleen deze bakken zijn dan wel doorzichtig, toch? Dan zijn die stoffen wel netter/rustiger.Reva schreef:Bouw ze zelf van ijzerdraad
Ik denk dat wat ik wil maken makkelijker en goedkoper is met deze haken, als ik ze vind.
Gast- Gast
Wat vind jij écht leuke meisjeskleren?
Ik ga eens plaatjes zoeken.VeryCherry schreef:Wat vind jij écht leuke meisjeskleren?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ga eens plaatjes zoeken.VeryCherry schreef:Wat vind jij écht leuke meisjeskleren?
Ben benieuwd ^^
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: