DagCafé
+19
Snoes
Lotus
Jade
Tullow
ExpressoB
Lejow
Chocolate Cookie
Jordana
Stuiterbal
FireButterfly
Rush
VeryCherry
Pompoen
Burn
Suus
Alex
Caramba
Erin
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Ik ook van jou Erin .
Het duurt bij mij tien minuten voor het water warm is, maar dan heb ik wel zoveel als ik wil
Het duurt bij mij tien minuten voor het water warm is, maar dan heb ik wel zoveel als ik wil
Gast- Gast
Sja, je wilt afspreken morgen of niet..June schreef:Smikkell schreef:Of mensen geven flauwe antwoorden
Gast- Gast
June schreef:Ik ook van jou Erin .
Insgelijks
Wel lief dat je aan me denkt als Smik doucht!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Ja, ik zou het wat vreemd vinden dat je iets neemt (nam) met iemand die je echt heel erg naar vindt.Reva schreef:G. was even hier Ik vind hem zo lief
Wat kwam hij doen? En hoe nu verder?
Jonguh, laat mij ook eens gevoel hebben. Ik werd er gewoon even door overvallen.
Gast- Gast
*drukt op het rode kruisje*Reva schreef:Smikkell schreef:Ja, ik zou het wat vreemd vinden dat je iets neemt (nam) met iemand die je echt heel erg naar vindt.Reva schreef:G. was even hier Ik vind hem zo lief
Wat kwam hij doen? En hoe nu verder?
Jonguh, laat mij ook eens gevoel hebben. Ik werd er gewoon even door overvallen.
Gast- Gast
Ik dacht dat je als engel ging!
Erin- Ratel
Meestal gebruiken mensen carnaval om eens iets heeeeel anders te zijn.Erin schreef:Ik dacht dat je als engel ging!
Ik kan alleen niet alles vinden, een deel ligt bij mijn zusje en het is hier weer eens een tyfusbende. Echt, ik hoef maar iets te zoeken en het is weer raak hier.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Meestal gebruiken mensen carnaval om eens iets heeeeel anders te zijn.Erin schreef:Ik dacht dat je als engel ging!
Ik kan alleen niet alles vinden, een deel ligt bij mijn zusje en het is hier weer eens een tyfusbende. Echt, ik hoef maar iets te zoeken en het is weer raak hier.
Ja dat is waar! U heeft gelijk mevrouw!
Ik zou bakken maken met bepaalde spullen en ze voortaan alleen daar in doen, kan je ook niks kwijtraken. Alhoewel, je moet ze wel nadat je ze gebruikt hebt terug stoppen in die bak (of in jou geval kasten). Ik vergeet dat regelmatig
Erin- Ratel
Nou, eigenlijk is dat ook zo. De meeste spullen hebben hier een vaste plek. Ik snap de chaos zelf ook niet zo.Erin schreef:Smikkell schreef:Meestal gebruiken mensen carnaval om eens iets heeeeel anders te zijn.Erin schreef:Ik dacht dat je als engel ging!
Ja dat is waar! U heeft gelijk mevrouw!
Ik zou bakken maken met bepaalde spullen en ze voortaan alleen daar in doen, kan je ook niks kwijtraken. Alhoewel, je moet ze wel nadat je ze gebruikt hebt terug stoppen in die bak (of in jou geval kasten). Ik vergeet dat regelmatig
Gast- Gast
Die panty ligt iig niet op de plek waar ik hem verwachte. Vorig jaar met carnaval voor het laatst gebruikt. Doordat hij niet ligt waar hij hoort te liggen, ga ik alle andere plekken af en dan geeft troep
Ondertussen moest ik even iets met de plee delen om het zo maar te noemen, en toen liet ik alles uit mijn handen vallen.
Nu heb ik hier een hoopje met allemaal verkleedspullen, maskers, pruik, hoed, brillen, schelpenbikini etc. Alleen de kleding zelf niet.
Ondertussen moest ik even iets met de plee delen om het zo maar te noemen, en toen liet ik alles uit mijn handen vallen.
Nu heb ik hier een hoopje met allemaal verkleedspullen, maskers, pruik, hoed, brillen, schelpenbikini etc. Alleen de kleding zelf niet.
Gast- Gast
Ik heb vrijdag ook nog een bom laten ontploffen voor mijn vertrek. Ik moest ook nog het onderste uit de wasmand hebben. Daarnaast het onderste uit mijn kast. Dus.. alles op bed en op de grond gegooid. Ik had geen tijd meer om op te ruimen . Het lag wel precies waar het zou moeten liggen, maar het carnavalskleding ligt meestal niet echt dichtbij.
Smik, kan het niet met een zwarte panty?
Smik, kan het niet met een zwarte panty?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, die rode moet over die zwarte..
Ik heb nog wel een rode vork en staart om het af te maken in plaats van een panty?
Gast- Gast
Mis je G.?Reva schreef:Ik kan niet slapen.
Zie dat we ook beiden Syoss shampoo hebben en zelfde Rituals douchegel
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mis je G.?Reva schreef:Ik kan niet slapen.
Zie dat we ook beiden Syoss shampoo hebben en zelfde Rituals douchegel
Te cool
En ja
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: