Mama's met kids uit 2011
+16
Steep
Theezakje13
Bruintje Beer
Novalee
woezel
Kat1980
Fearie
Lindsya
Tazz
*Lookie*
Chelle
Liadan
Pien
Laced
Annie24
sheila123
20 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
Haha, wat grappig D. was net zo zwaar en net zo lang als M. met 8,5 maand.
Reageer morgen op iedereen. Ga de kids op bed leggen en dan gaan wij gourmettwn bij vrienden. Mijn moeder past op
Reageer morgen op iedereen. Ga de kids op bed leggen en dan gaan wij gourmettwn bij vrienden. Mijn moeder past op
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Forumster | Naam kind | Geboorte- datum | Geboorte- gewicht | Geboorte lengte | Huidig gewicht | Huidige lengte | Bij aantal weken |
Kat1980 | T.imon | 31 december 2010 | 3000 gram | 50 cm | 10430 gram | 78,3 cm | 14,5 maand |
Tazz87 | L.iyem | 3 januari 2011 | 4450 gram | 56 cm | |||
Vancity_girl | D.aphne | 14 januari 2011 | 3510gram | 53 cm | 10800 gram | 78,5cm | 15 mnd |
Annie24 | Y.estin | 28 januari 2011 | 2675gram | 48cm | 10790gram | 78cm | 14 mnd |
Meeko | Elin | 23 maart 2011 | 4410 gram | 50 cm | 8210 gram | 69 cm | 27 weken |
Limburg85 | R.oan | 2 april 2011 | 2500 gram | 47 cm | 9810 gram | 73,5 cm | 11 maanden + 1 week |
Smaragdje | Jayden | 7 april 2011 | 3130 gram | 49,55 cm | 9080 gram | 74 cm (bij 11 mnd.) | 12,5 mnd. |
sheila123 | F.abienne | 3 mei 2011 | 4600 gram | 53 cm | 8700 gram | 73 cm | 11 maanden |
Chelle | A.nne | 6 mei 2011 | 2488gram | 48cm | 6870gram | 65,5cm | 26 weken en 4 dg |
Liadan | K.ian | 23 mei 2011 | 4200 gram | 55 cm | 10300 gram | 79 cm | 11 maanden |
Bruintje Beer | D.avid | 4 juni 2011 | 2605gram | 47 cm | 7300gram | 70 cm | 10 maanden |
Proudmama | S.em & J.esse | 18 juli 2011 | 2495 & 2875 gram | 47 cm | 8155 & 8910 gram | 69 & 70 cm | 7 maanden |
Novalee | N.inthe | 20 juli 2011 | 3490 gram | 52 cm | 7210 gram | 70,8 cm | 8 maanden (35+1) |
Happydobby | M.yles | 21 juli 2011 | 3046gram | 52 cm | 8270 gram | 75 cm | 9 maanden |
Steep | R.uben | 22 juli 2011 | 3240gram | 49,5 cm | 7180 gram | 66cm | 18 weken en 4 dagen |
Pien | E.lin | 25 juli 2011 | 3435 gram | 54cm | 7890 gram | 71,5 cm | 9 maanden |
Kruumel | M.ike | 3 augustus 2011 | 2510 gram | niet gemeten | 6960 gram | 68,5 cm | 8,5 maand |
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Pien, je staat er in!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Hi meiden,
Waren dinsdag nog 3 stapjes los, ging ik hem donderdag ophalen op het kdv en had hij al 6 stapjes los gezet en hij is zo ontzettend trots op zich zelf. Alleen hij is nu echt een ontzettend driftkikker, veel erger dan voorheen. Als hij iets niet mag of niet wil is het slaan, knijpen, krijsen etc. *het is een fase* haha. Ook kan hij zich zo goed duidelijk maken wat hij wil. Zo met eten, S. had zijn bord leeg en mocht een toetje, begint R. boos te worden en te wijzen naar het toetje en daarna naar de koelkast.
Verder gisteren (en woensdag) een erg beroerde dag achter de rug, kon helemaal geen eten en koffie ruiken of me maag draaide al om, kreeg ook geen hap weg maar gelukkig niet boven de wc gehangen. Dan vind ik het toch behoorlijk lastig dat niemand het weet. Maar vandaag is het gelukkig een stuk minder en kan weer alles eten.
De kids zijn beide een nachtje bij oma en opa logeren, kunnen we morgen uitslapen en daarna hebben we een high tea.
Happydobby gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat fijn dat je goed bent geslaagd voor jezelf. Dat is ook de reden waarom ik nog steeds niet heb geshopt voor mezelf, dat gaat niet met R. erbij en de weekenden zitten hier bijna altijd vol en koopavond heb ik geen fut na het werk.
Liadan hier ging R. pas aan de hand lopen toen hij echte schoenen kreeg, daarvoor liep hij alleen aan de bank, tafel, loopkar, stoel etc.
Hoe is het nu met Y.?
K. is goed gegroeid! Blijft een flink manneke.
BB lukt het een beetje met de zoektocht naar de caravan?
Eet smakelijk, lekker en fijne avond!
Pien beterschap!
Had je afgesproken dat je maar 6 maanden ouderschapsverlof op nam of heb je alle uren verspreid over de 6 maanden, nee toch want je had maar 1 dag in de week? Hopelijk bevalt het je snel weer!
Kruumel vooraf had ik die angst ook erg maar toen we er eenmaal voorgingen was dat naar de achtergrond gegaan en eigenlijk ook de eerste weken van de zwangerschap maar nu ik het weer een beetje heb ervaren komt die angst wel terug. Kriebelt het bij jullie al/nog steeds?
Waren dinsdag nog 3 stapjes los, ging ik hem donderdag ophalen op het kdv en had hij al 6 stapjes los gezet en hij is zo ontzettend trots op zich zelf. Alleen hij is nu echt een ontzettend driftkikker, veel erger dan voorheen. Als hij iets niet mag of niet wil is het slaan, knijpen, krijsen etc. *het is een fase* haha. Ook kan hij zich zo goed duidelijk maken wat hij wil. Zo met eten, S. had zijn bord leeg en mocht een toetje, begint R. boos te worden en te wijzen naar het toetje en daarna naar de koelkast.
Verder gisteren (en woensdag) een erg beroerde dag achter de rug, kon helemaal geen eten en koffie ruiken of me maag draaide al om, kreeg ook geen hap weg maar gelukkig niet boven de wc gehangen. Dan vind ik het toch behoorlijk lastig dat niemand het weet. Maar vandaag is het gelukkig een stuk minder en kan weer alles eten.
De kids zijn beide een nachtje bij oma en opa logeren, kunnen we morgen uitslapen en daarna hebben we een high tea.
Happydobby gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat fijn dat je goed bent geslaagd voor jezelf. Dat is ook de reden waarom ik nog steeds niet heb geshopt voor mezelf, dat gaat niet met R. erbij en de weekenden zitten hier bijna altijd vol en koopavond heb ik geen fut na het werk.
Liadan hier ging R. pas aan de hand lopen toen hij echte schoenen kreeg, daarvoor liep hij alleen aan de bank, tafel, loopkar, stoel etc.
Hoe is het nu met Y.?
K. is goed gegroeid! Blijft een flink manneke.
BB lukt het een beetje met de zoektocht naar de caravan?
Eet smakelijk, lekker en fijne avond!
Pien beterschap!
Had je afgesproken dat je maar 6 maanden ouderschapsverlof op nam of heb je alle uren verspreid over de 6 maanden, nee toch want je had maar 1 dag in de week? Hopelijk bevalt het je snel weer!
Kruumel vooraf had ik die angst ook erg maar toen we er eenmaal voorgingen was dat naar de achtergrond gegaan en eigenlijk ook de eerste weken van de zwangerschap maar nu ik het weer een beetje heb ervaren komt die angst wel terug. Kriebelt het bij jullie al/nog steeds?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Sorry ik breek even in.
Limburg, gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk zeg, toch snel zwanger geraakt. Geniet ervan.
Groetjes
Limburg, gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk zeg, toch snel zwanger geraakt. Geniet ervan.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Lindsya schreef:Sorry ik breek even in.
Groetjes
Thanx wat lief! Ja is weer snel gegaan, 3e ronde dus helemaal geen klagen.
Hoe gaat het bij jou?
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Lindsya schreef:Sorry ik breek even in.
Groetjes
Hoe gaat het bij jou?
Super zeg, zo snel zwanger.
Met mij gaat het goed. We zijn nu ook bezig met een behandeling voor de tweede dus ik hoop ook binnenkort met babynieuws te komen. Niks zeggen op mijn hyves of facebook erover alsjeblieft.
Lindsya- Kletskop
Lindsya schreef:Limburg85 schreef:Lindsya schreef:Sorry ik breek even in.
Groetjes
Hoe gaat het bij jou?
Met mij gaat het goed. We zijn nu ook bezig met een behandeling voor de tweede dus ik hoop ook binnenkort met babynieuws te komen. Niks zeggen op mijn hyves of facebook erover alsjeblieft.
Ja dat had ik gelezen op het forum, hoever zijn jullie in nu in het traject? Spannend!
Nee forum en facebook zijn gescheiden over deze onderwerpen (bij ons weet onze familie het namelijk nog niet).
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Lindsya schreef:Limburg85 schreef:Lindsya schreef:Sorry ik breek even in.
Groetjes
Hoe gaat het bij jou?
Ja dat had ik gelezen op het forum, hoever zijn jullie in nu in het traject? Spannend!
Nee forum en facebook zijn gescheiden over deze onderwerpen (bij ons weet onze familie het namelijk nog niet).
Oke, meis ik zeg niks
Ik ben nu sinds tweede dagen aan het spuiten met een tweede spuit om eitjes te kweken. Dinsdag heb ik een echo om te kijken hoe groot de eitjes zijn maar ik verwacht dat ze dan nog niet groot genoeg zijn en dan ik nog verder moet spuiten. Ik was al eerder begonnen met spuiten maar ik had teveel eitjes en toen hebben ze de behandeling afgebroken omdat het te gevaarlijk was dus dat was wel even balen.
Lindsya- Kletskop
Lindsya schreef:Limburg85 schreef:Lindsya schreef:Limburg85 schreef:Lindsya schreef:Sorry ik breek even in.
Groetjes
Hoe gaat het bij jou?
Oke, meis ik zeg niks
Ik ben nu sinds tweede dagen aan het spuiten met een tweede spuit om eitjes te kweken. Dinsdag heb ik een echo om te kijken hoe groot de eitjes zijn maar ik verwacht dat ze dan nog niet groot genoeg zijn en dan ik nog verder moet spuiten. Ik was al eerder begonnen met spuiten maar ik had teveel eitjes en toen hebben ze de behandeling afgebroken omdat het te gevaarlijk was dus dat was wel even balen.
Je zit er dus echt middenin nu, heel veel succes! Hopelijk zijn de eitjes dinsdag al zover, als dat zo is gaan ze die gelijk afnemen (of hoe noem je dat?). Wel balen van de vorige behandeling! Telt die wel mee als poging? Zou er dan oversimulatie plaats vinden waardoor ze minder van kwaliteit zijn? Sorry voor de vragen maar ben er totaal niet in thuis.
Limburg85- Ratel
Yeah ik hoor er weer bij!!! Thanx Novalee!
@limburg, ik heb bewust voor maar 6maanden gekozen vanwege de financiële kant maar ook omdat het voor mij dan moeilijker zou worden weer terug te gaan...
@all, vinden jullie ook niet dat de tijd zo snel gaat?! De tijd glipt me door de vingers. El.in is gewoon alweer 9maanden oud, over 6maanden vieren we haar verjaardag gewoon al!!
@limburg, ik heb bewust voor maar 6maanden gekozen vanwege de financiële kant maar ook omdat het voor mij dan moeilijker zou worden weer terug te gaan...
@all, vinden jullie ook niet dat de tijd zo snel gaat?! De tijd glipt me door de vingers. El.in is gewoon alweer 9maanden oud, over 6maanden vieren we haar verjaardag gewoon al!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Nee, als de eitjes dinsdag goed zouden zijn, doen ze niet gelijk de punctie dat wordt op een andere dag gedaan want je moet met de spuiten stoppen en dan weer een andere spuit één keer zetten en dan gaan ze de eitjes weg halen. Maar ik ga er niet van uit dat ze dinsdag groot genoeg zijn, ik denk over twee weken dat de eitjes groot genoeg zijn.
Nee, dit wordt niet als poging gerekend, dus we zitten nog steeds in de eerste poging. Ik zat de laatste keer tegen overstimulatie. Als we door waren gegaan was het te gevaarlijk voor mijn gezondheid geweest, want ik kon in ziekenhuis terecht komen met trombose of andere klachten en mocht er een zwangerschap uit voort zijn gekomen was het ook gevaarlijk voor het kind geweest dus het was wel goed dat we gestopt waren.
Maar we zijn weer goed op weg en ik heb een mindere dossering gekregen dus ik hoop dat ik niet weer tegen een overstimulatie aankomt.
Nee, dit wordt niet als poging gerekend, dus we zitten nog steeds in de eerste poging. Ik zat de laatste keer tegen overstimulatie. Als we door waren gegaan was het te gevaarlijk voor mijn gezondheid geweest, want ik kon in ziekenhuis terecht komen met trombose of andere klachten en mocht er een zwangerschap uit voort zijn gekomen was het ook gevaarlijk voor het kind geweest dus het was wel goed dat we gestopt waren.
Maar we zijn weer goed op weg en ik heb een mindere dossering gekregen dus ik hoop dat ik niet weer tegen een overstimulatie aankomt.
Lindsya- Kletskop
Pien schreef:Yeah ik hoor er weer bij!!! Thanx Novalee!
Ik zou het over 3 maanden vieren, zo jammer als je 3 maanden te laat ben ;-).
Tijd gaat idd ontzettend snel maar, voelt nog als de dag van gisteren dat ik zwanger was en was bevallen. Ook zijn ze zo veel meer mens als toen ze geboren werden, niet voor te stellen.
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:
Tijd gaat idd ontzettend snel maar, voelt nog als de dag van gisteren dat ik zwanger was en was bevallen. Ook zijn ze zo veel meer mens als toen ze geboren werden, niet voor te stellen.
Troostje, je bent weer zwanger en over heel wat maandjes mag je weer bevallen ;-)
Fijn dat jij je vandaag weer wat beter voelt, hopelijk blijft dat zo
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Limburg85 schreef:Pien schreef:Yeah ik hoor er weer bij!!! Thanx Novalee!
hahaha.... wat een megadomme typfout!!!! ik bedoel natuurlijk 3 maanden ja... zou wat zijn, zij 3 weken te laat geboren worden en wij dan 3maanden te laat haar verjaardag gaan vieren!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
@ Limburg, wanneer willen jullie het eigenlijk gaan vertellen?
Smaragdje- Ratel
Pien dat kan ik me goed voorstellend daarom heb ik geen ouderschapsverlof opgenomen, ik weet zeker dat ik niet meer terug ga naar 4 of 5 dagen ondanks dat ze straks groter worden.
Smaragdje idd nog heel veel maanden haha, gelukkig is die tijd nog niet zover alhoewel ik er niet tegenop zie maar eerst genieten van komende maanden. Wij willen het na de echo vertellen, waarschijnlijk het weekend na 9 mei alleen mijn mans moeder zit dan in Amerika, hopelijk zijn ze dan bij mijn mans zus zodat we kunnen skypen, dan weet zij het ook en mijn ouders zien we het weekend erna, het liefst zou ik het allemaal in 1 keer vertellen maar dat gaat dit keer niet lukken denk of we moeten nog langer wachten.
Smaragdje idd nog heel veel maanden haha, gelukkig is die tijd nog niet zover alhoewel ik er niet tegenop zie maar eerst genieten van komende maanden. Wij willen het na de echo vertellen, waarschijnlijk het weekend na 9 mei alleen mijn mans moeder zit dan in Amerika, hopelijk zijn ze dan bij mijn mans zus zodat we kunnen skypen, dan weet zij het ook en mijn ouders zien we het weekend erna, het liefst zou ik het allemaal in 1 keer vertellen maar dat gaat dit keer niet lukken denk of we moeten nog langer wachten.
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef: Pien dat kan ik me goed voorstellend daarom heb ik geen ouderschapsverlof opgenomen, ik weet zeker dat ik niet meer terug ga naar 4 of 5 dagen ondanks dat ze straks groter worden.
Dan ben je dus zo'n 9 weken? Ga je het nog op een leuke manier vertellen? S en R weten er zeker ook nog niets van?
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Limburg85 schreef: Pien dat kan ik me goed voorstellend daarom heb ik geen ouderschapsverlof opgenomen, ik weet zeker dat ik niet meer terug ga naar 4 of 5 dagen ondanks dat ze straks groter worden.
Dan ben je dus zo'n 9 weken? Ga je het nog op een leuke manier vertellen? S en R weten er zeker ook nog niets van?
Klopt, dan ben ik 9,5 week. Nee S. en R. weten het nog niet, R. snapt er natuurlijk nog niks van en S. kan zijn mond niet houden dus die lichten we net van te voren in, ook omdat we het dan tegen de moeder van S. moeten vertellen en kan het niet maken dat zij het eerder weet dan onze ouders (de zus van mijn mans ex heeft een relatie met mijn mans neef).
Tegen mijn mans moeder en man gaan we het via Skype vertellen, dan is gelijk zijn zus er bij en die willen we ook graag voor deze baby als peettante. Mijn mans moeder gaat schrikken, denk dat we het S. laten vertellen, dan geloven ze het helemaal niet ;-).
Bij mijn moeder gaan we het waarschijnlijk die week erna vertellen omdat ze niet in de buurt wonen of we moeten er toevallig toch langs gaan, in de wc (zijn net verhuisd) is ze bezig met een fotowand te maken en wilt daar graag foto's van de kids, dus dan krijg ze 3 lijstjes ipv 2 en bij mijn mans vader en vrouw heb ik nog geen idee hoe we het gaan vertellen, nog even over nadenken.
Hoe gaat het met jou en J.?
Limburg85- Ratel
@ Limburg, Ah oke, leuk Zijn moeder gaat schrikken, dacht ze dat jullie maar 1 kindje van jullie samen wilde?
Met mij en J gaat het super. Hij wordt alleen maar een grotere knuffelkont
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:@ Limburg, Ah oke, leuk Zijn moeder gaat schrikken, dacht ze dat jullie maar 1 kindje van jullie samen wilde?
Echt? Kan hij niet een beetje aan R. geven? Die wilt echt niet knuffelen of op schoot zitten.
Nee dat niet, ze weet dat we er nog graag 1 willen alleen aan het begin heeft ze aan iedereen gevraagd of ze nog oma dit jaar werd want dat wou ze niet, op 31 maart stelde ze weer die vraag die we allemaal met nee beantwoord hebben dus ze gaat er vanuit dat het dit jaar niet meer gaat gebeuren.
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:@ Limburg, Ah oke, leuk Zijn moeder gaat schrikken, dacht ze dat jullie maar 1 kindje van jullie samen wilde?
Echt? Kan hij niet een beetje aan R. geven? Die wilt echt niet knuffelen of op schoot zitten.
Nee dat niet, ze weet dat we er nog graag 1 willen alleen aan het begin heeft ze aan iedereen gevraagd of ze nog oma dit jaar werd want dat wou ze niet, op 31 maart stelde ze weer die vraag die we allemaal met nee beantwoord hebben dus ze gaat er vanuit dat het dit jaar niet meer gaat gebeuren.
Of ik nou ergens sta of zit, hij komt mij echt vaak knuffels en kusjes geven. Als ik en mijn man gewoon elkaar even een knuffel of een kus geven komt meneer ook als een speer
Ah vandaar, liegebeest ;-)
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:@ Limburg, Ah oke, leuk Zijn moeder gaat schrikken, dacht ze dat jullie maar 1 kindje van jullie samen wilde?
Of ik nou ergens sta of zit, hij komt mij echt vaak knuffels en kusjes geven. Als ik en mijn man gewoon elkaar even een knuffel of een kus geven komt meneer ook als een speer
Ah vandaar, liegebeest ;-)
Ja dat doet R. ook trouwens, gaat hij eerst zitten lachen en dan komt die aangekropen. Als ik hem uit bed haal wilt die ook altijd een knuffel geven en dat doet die ook als S. uit bed komt. En kusjes met de mond open en een lol dat die dan heeft haha.
Limburg85- Ratel
@ Limburg, J gaat soms ook echt naast mijn zitten of liggen en dan legt hij zijn hoofd op mijn schoot met zijn gezichtje opzij naar mij toe. Een paar tellen later gaat hij weer anders tegen je aan liggen of staat hij op en slaat zijn armen om je arm heen of wat dan ook en gaat dan ook lekker met zijn hoofdje tegen je aan. Kan ik wel van genieten
Smaragdje- Ratel
..
Laatst aangepast door Smaragdje op za 28 apr 2012 - 11:36; in totaal 1 keer bewerkt
Smaragdje- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: