Mama's met kids uit 2011
+16
Steep
Theezakje13
Bruintje Beer
Novalee
woezel
Kat1980
Fearie
Lindsya
Tazz
*Lookie*
Chelle
Liadan
Pien
Laced
Annie24
sheila123
20 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
Bruintje Beer schreef:Haha, wat grappig D. was net zo zwaar en net zo lang als M. met 8,5 maand.
Haha, wat leuk!! Jullie hebben ook zo'n fijn mannetje he, of eigenlijk fijne kindjes toch?
Gast- Gast
Jep...allebei zijn ze heel fijn.Kruumel schreef:Bruintje Beer schreef:Haha, wat grappig D. was net zo zwaar en net zo lang als M. met 8,5 maand.
Haha, wat leuk!! Jullie hebben ook zo'n fijn mannetje he, of eigenlijk fijne kindjes toch?
Hebben ze van mama
S. is nu rond de 11/11,5 kilo en is ong. 90cm. D. moet volgende week weer naar cb. Maar vorige maand was hij bij het wegen 7300 gram. Dus ben beniewd.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
@Liadan, zo 2 tobi's in 1 keer, ik zag dat je er een versierd hebt met stof, mooi gedaan hoor!
Dus Kian zit ook nog in de MC, M ook die kan nog iets groter worden, heeft nog 4 cm over denk ik.
@Kruumel, M.groeid ook gewoon op een lijn, hij is ook fijntjes, hij kan nu voor de lengte al in maat 80 maar ze zakken nog wel een beetje af.
Wat heeft de arts dan gemist bij M?
@Limburg,hopelijk niet al te misselijk, ja shoppen met een kleine is lastig. gelukkig kon M even naar opa.
@Smaragdje, J. ook al zo'n knuffelkont, M. dus ook maar gelukkig is de sprong voorbij en speelt hij weer lief.
@BB, dat is toch gunstig, hoeven ze niet op dieet haha.
Gaan jullie nog wat leuks doen met koningendag, ik heb voor M een oranje shirt maar dat is te koud dus er gaat een vest overheen.
Verder is het slecht weer dus lekker thuis vandaag.
Verjaardag was gezellig, M ging om 20.00 uur naar bed, die heeft er niks van gemerkt.
Dus Kian zit ook nog in de MC, M ook die kan nog iets groter worden, heeft nog 4 cm over denk ik.
@Kruumel, M.groeid ook gewoon op een lijn, hij is ook fijntjes, hij kan nu voor de lengte al in maat 80 maar ze zakken nog wel een beetje af.
Wat heeft de arts dan gemist bij M?
@Limburg,hopelijk niet al te misselijk, ja shoppen met een kleine is lastig. gelukkig kon M even naar opa.
@Smaragdje, J. ook al zo'n knuffelkont, M. dus ook maar gelukkig is de sprong voorbij en speelt hij weer lief.
@BB, dat is toch gunstig, hoeven ze niet op dieet haha.
Gaan jullie nog wat leuks doen met koningendag, ik heb voor M een oranje shirt maar dat is te koud dus er gaat een vest overheen.
Verder is het slecht weer dus lekker thuis vandaag.
Verjaardag was gezellig, M ging om 20.00 uur naar bed, die heeft er niks van gemerkt.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
@happydobby, ja wij hebben allebei een auto waar de kinderen regelmatig in zitten en dan is het niet handig om steeds de autostoel te verzetten, dus toch maar weer 2 tobi's aangeschaft.
Kian heeft denk ik nog 1 of 2 centimeter over in de maxicosi, deze week ga ik voor hem ook een hoes maken voor de Tobi en dan gaat hij voortaan ook in de gewone autostoel.
Was wel duur weer 2 autostoelen maar Yara kan nog lang niet in de volgende stoel omdat ze zo licht is dus veiligheid gaat voor .
M. is ook lang of niet? Kian was met 9 maanden 74 cm (en een stuk zwaarder, haha).
Voor Kian heb ik ook een oranje shirtje liggen (van Yara geweest). Ik ga morgen in mijn eentje naar de vrijmarkt en daarna misschien met Yara nog iets doen.
@Bruintje Beer, dan is S. ongeveer net zo groot/zwaar als Yara was op die leeftijd, die was met 2,5 jaar 87 cm en 11,1 kilo. Dan hebben jullie straks ook het nadeel dat je nog 2 autostoelen groep 1 erbij moet kopen denk ik. Al kan D. waarschijnlijk nog wel een tijdje in de maxicosi dus.
Pien, de tijd vliegt inderdaad, over een paar weken vieren we hier Kian zijn eerste verjaardag al! En jouw ouderschapsverlof al weer voorbij, ik ben blij dat dat bij mij nog lang niet is. Ik heb nog tot maart 2013 en dan neem ik denk ik nog 1,5 jaar op.
Kian heeft denk ik nog 1 of 2 centimeter over in de maxicosi, deze week ga ik voor hem ook een hoes maken voor de Tobi en dan gaat hij voortaan ook in de gewone autostoel.
Was wel duur weer 2 autostoelen maar Yara kan nog lang niet in de volgende stoel omdat ze zo licht is dus veiligheid gaat voor .
M. is ook lang of niet? Kian was met 9 maanden 74 cm (en een stuk zwaarder, haha).
Voor Kian heb ik ook een oranje shirtje liggen (van Yara geweest). Ik ga morgen in mijn eentje naar de vrijmarkt en daarna misschien met Yara nog iets doen.
@Bruintje Beer, dan is S. ongeveer net zo groot/zwaar als Yara was op die leeftijd, die was met 2,5 jaar 87 cm en 11,1 kilo. Dan hebben jullie straks ook het nadeel dat je nog 2 autostoelen groep 1 erbij moet kopen denk ik. Al kan D. waarschijnlijk nog wel een tijdje in de maxicosi dus.
Pien, de tijd vliegt inderdaad, over een paar weken vieren we hier Kian zijn eerste verjaardag al! En jouw ouderschapsverlof al weer voorbij, ik ben blij dat dat bij mij nog lang niet is. Ik heb nog tot maart 2013 en dan neem ik denk ik nog 1,5 jaar op.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan: W.s wel maar wij hebben ook 2 autostoelen nodig omdat wij ook 2 auto's hebben die we allebei gebruiken met de kids. Ik breng de kids bijv s'ochtends naar de gastouder en hij haalt ze weer op met de andere auto. Maar misschien kunnen we wel van iemand een autostoel lenen. Ik wil D. voor half augustus in een autostoel zetten denk ik want dan gaan we naar frankrijk met de auto en dan is hij ook alweer 14 maanden. We zien het wel over een paar maandjes dan gaan we beslissen wat we definitief nemen. En las dat K. ook de waterpokken heeft!! Beterschap voor beide kids
Limburgje: Ja.....de caravan hebben we gekocht!!!
HD: Dat weet je nooit. Papa was vroeger ook licht en is nu best heel stevig. Dus ze kunnen ook de aanleg van hun vader hebben later maar we hopen eigenlijk niet. Hier was het best wel redelijk weer.
Wij weten niet precies wat we morgen gaan doen. W.s. gaan wij naar de camping want daar staan mijn schoonopuders nu weer bijna elke weekend nu het campingseizoen is begonnen. Anders gaan we de stad in. Hier is superveel te doen!!
Limburgje: Ja.....de caravan hebben we gekocht!!!
HD: Dat weet je nooit. Papa was vroeger ook licht en is nu best heel stevig. Dus ze kunnen ook de aanleg van hun vader hebben later maar we hopen eigenlijk niet. Hier was het best wel redelijk weer.
Wij weten niet precies wat we morgen gaan doen. W.s. gaan wij naar de camping want daar staan mijn schoonopuders nu weer bijna elke weekend nu het campingseizoen is begonnen. Anders gaan we de stad in. Hier is superveel te doen!!
Bruintje Beer- Kletskop
Forumster | Naam kind | Geboorte- datum | Geboorte- gewicht | Geboorte lengte | Huidig gewicht | Huidige lengte | Bij aantal weken |
Kat1980 | T.imon | 31 december 2010 | 3000 gram | 50 cm | 10430 gram | 78,3 cm | 14,5 maand |
Tazz87 | L.iyem | 3 januari 2011 | 4450 gram | 56 cm | |||
Vancity_girl | D.aphne | 14 januari 2011 | 3510gram | 53 cm | 10800 gram | 78,5cm | 15 mnd |
Annie24 | Y.estin | 28 januari 2011 | 2675gram | 48cm | 10790gram | 78cm | 14 mnd |
Meeko | Elin | 23 maart 2011 | 4410 gram | 50 cm | 8210 gram | 69 cm | 27 weken |
Limburg85 | R.oan | 2 april 2011 | 2500 gram | 47 cm | 9810 gram | 73,5 cm | 11 maanden 1 week |
Smaragdje | Jayden | 7 april 2011 | 3130 gram | 49,55 cm | 9080 gram | 74 cm (bij 11 mnd.) | 12,5 mnd. |
sheila123 | F.abienne | 3 mei 2011 | 4600 gram | 53 cm | 8700 gram | 73 cm | 11 maanden |
Chelle | A.nne | 6 mei 2011 | 2488gram | 48cm | 6870gram | 65,5cm | 26 weken en 4 dg |
Liadan | K.ian | 23 mei 2011 | 4200 gram | 55 cm | 10300 gram | 79 cm | 11 maanden |
Bruintje Beer | D.avid | 4 juni 2011 | 2605gram | 47 cm | 7300gram | 70 cm | 10 maanden |
Proudmama | S.em & J.esse | 18 juli 2011 | 2495 & 2875 gram | 47 cm | 8155 & 8910 gram | 69 & 70 cm | 7 maanden |
Novalee | N.inthe | 20 juli 2011 | 3490 gram | 52 cm | 7750 gram | 73,2 cm | 9,5 maanden (40 wk) |
Happydobby | M.yles | 21 juli 2011 | 3046gram | 52 cm | 8270 gram | 75 cm | 9 maanden |
Steep | R.uben | 22 juli 2011 | 3240gram | 49,5 cm | 7180 gram | 66cm | 18 weken en 4 dagen |
Pien | E.lin | 25 juli 2011 | 3435 gram | 54cm | 7890 gram | 71,5 cm | 9 maanden |
Kruumel | M.ike | 3 augustus 2011 | 2510 gram | niet gemeten | 6960 gram | 68,5 cm | 8,5 maand |
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Hey meiden! Morgen is het feest!!! Ons kleine meisje alweer 1 jaar! Pfff wat klinkt dit afgezaagd maar wat is het jaar omgevlogen!! Denk nu best veel aan vorig jaar haha om 23:00 wakker geworden van gerommel in mijn buik en beetje bloedverlies en om 00:00 uur zette het allemaal echt door en begonnen de weeen. Paar minuten na de klok van 03:00 uur was onze 2e prinsesje er!!! Morgen dus feest!! Dit wilde ik even met jullie delen fijne avond meiden!! X
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Sheila, oeh spannend! Alvast gefeliciteerd met je kleine al een beetje grote meid! Klinkt als een mooi korte bevalling trouwens
Novalee- Kletskop
Scheila, wat gaat het snel zeg, veel plezier morgen en we willen wel foto's zien he!
Novalee, N. is lekker gegroeid, leuke foto's had ik gezien, het gaat snel he!
Zo vandaag voor het eerst alleen met de fiets + buggy weggeweest, het fietst wel maf met een buggy aan 1 kant. M. maakt ook grote sprongen, loopt al langs de tafel en in de box. Maat 74 word al te krab voor hem. Dus we gaan al richting maat 80.
Hoe is het met de rest?
Novalee, N. is lekker gegroeid, leuke foto's had ik gezien, het gaat snel he!
Zo vandaag voor het eerst alleen met de fiets + buggy weggeweest, het fietst wel maf met een buggy aan 1 kant. M. maakt ook grote sprongen, loopt al langs de tafel en in de box. Maat 74 word al te krab voor hem. Dus we gaan al richting maat 80.
Hoe is het met de rest?
Happydobby- Ratel
Novalee,het was idd ook een mooie korte snelle fijne thuis bevalling voor zover dat fijn kan zijn
Happydobby,foto's worden natuurlijk geshowd en anders verschijnt er wel wat op facebook,gelukkig heb ik jullie daar ook allemaal
Happydobby,foto's worden natuurlijk geshowd en anders verschijnt er wel wat op facebook,gelukkig heb ik jullie daar ook allemaal
sheila123- Prater
HD, en of het snel gaat, breek me de bek niet open Ik ga me maar eens orienteren op een verjaardagscadeau denk ik, want in dit tempo is dat volgende week al! Wat gaat M. als een speer zeg! Hoe heeft M. eigenlijk geleerd dat hij kan staan? Trok hij zich op vanuit kruipen? Leuk dat je al met M. kan fietsen, dat lijkt me zo heerlijk, weer een beetje vrijheid! Welke fiets heb je? En bevalt die goed?
Sheila, haha, tsja het blijft bevallen hè? Wat voor cadeautje krijgt ze van jullie?
Sheila, haha, tsja het blijft bevallen hè? Wat voor cadeautje krijgt ze van jullie?
Novalee- Kletskop
Sheila: Zo'n jaar gaat ook zo voorbij. Hier flitsen ook al dingen door mijn hoofd van vorig jaar en dan is hij nog geen 1 jaar. Maar GEFELICITEERD met je bijna dreumes!!
Novalee: Zo ze lekker goed gegroeid!! Nu groeit ze toch goed? Of niet?
Hier ben ik bezig met D. zijn verjaardag. Heb al besloten wat voor taart ik ga maken. En net ook zijn kado uitgezocht.
W.s krijgt hij deze:
Novalee: Zo ze lekker goed gegroeid!! Nu groeit ze toch goed? Of niet?
Hier ben ik bezig met D. zijn verjaardag. Heb al besloten wat voor taart ik ga maken. En net ook zijn kado uitgezocht.
W.s krijgt hij deze:
Bruintje Beer- Kletskop
Novalee,ze krijgt een houten poppen wagen van Janod echt zo superlief!! Knalroze met witte stippen J. zal em vast ook geweldig vinden
BB,dank je wel! Een jaar is idd zo om!! Wat een gave loopauto voor D.!! Helemaal leuk!!
BB,dank je wel! Een jaar is idd zo om!! Wat een gave loopauto voor D.!! Helemaal leuk!!
sheila123- Prater
BB, wat een stoere auto, leuk hoor! Ook al over de taart nagedacht Wat gaat het worden? N. is nu idd goed aangekomen, 540 gram in 6 weken. Ze is nog steeds een slanke dame maar niet te dun. Inmiddels kan ze ook goed eten, vooral avondeten. Alleen haar flessen gaan wat minder, maar dat komt ook vast wel weer goed
Sheila, heb even gegoogled, wat een lief wagentje
Sheila, heb even gegoogled, wat een lief wagentje
Novalee- Kletskop
Novalee: Toch goed dat ze zo goed eet. Wij moeten maandag weer naar het CB. Ik ga een taart maken van het cijfer 1 en dan deze bekleden en daar bovenop komt een weg met autootjes.
Bruintje Beer- Kletskop
@Novalee, inderdaad in dit tempo is het zo juli. M. ging eerst in kruiphouding maar kroop niet echt, vervolgens trok hij zich gewoon op. Nu kruipt hij ook korte afstanden, de langere afstanden tijgerd hij nog.
en als ze eenmaal staan komen de stapjes vanzelf. Hier gaan de flessen ook wat minder, meneer wil het zelf doen maar gaat dan vervolgens ermee spelen.
@BB ik dacht ook aan een loopauto of iets wat daar op lijkt maar dan 1 van Cars denk ik.
@Scheila, schattig een poppewagen, ik wil ook een meisje haha.
niet goed voor de portomonee.
en als ze eenmaal staan komen de stapjes vanzelf. Hier gaan de flessen ook wat minder, meneer wil het zelf doen maar gaat dan vervolgens ermee spelen.
@BB ik dacht ook aan een loopauto of iets wat daar op lijkt maar dan 1 van Cars denk ik.
@Scheila, schattig een poppewagen, ik wil ook een meisje haha.
niet goed voor de portomonee.
Happydobby- Ratel
BB,wat een leuk idee zeg een autoweg maken op de taart
Happydobby,je kunt je wel voorstellen dat ik regelmatig heel erg blut ben door die
2 diva's hier haha
Happydobby,je kunt je wel voorstellen dat ik regelmatig heel erg blut ben door die
2 diva's hier haha
sheila123- Prater
Haha ik ben blut door een jongen en een meid. Ik kan tegenwoordig beter slagen voor D. Voor kleren dan S. Daar hoef je niet perse een meid voor te hebben
Bruintje Beer- Kletskop
sheila123 schreef:Hey meiden! Morgen is het feest!!! Ons kleine meisje alweer 1 jaar! Pfff wat klinkt dit afgezaagd maar wat is het jaar omgevlogen!! Denk nu best veel aan vorig jaar haha om 23:00 wakker geworden van gerommel in mijn buik en beetje bloedverlies en om 00:00 uur zette het allemaal echt door en begonnen de weeen. Paar minuten na de klok van 03:00 uur was onze 2e prinsesje er!!! Morgen dus feest!! Dit wilde ik even met jullie delen fijne avond meiden!! X
Hier ook nogmaals gefeliciteerd met je drees! Bizar he, hoe snel een jaar kan gaan. Hele fijne dag vandaag.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Even een korte update van deze kant. Kom vaak niet aan uitgebreid reageren toe de laatste tijd. Ben nu gewoon druk met vanalles; over 3 weken herhaling ehbo dus moet een beetje studeren, de zolder die wordt omgebouwd en de tuin die we willen aanpakken..
Maar hier verder alles goed. T is af en toe nog aan het spoken 's nachts. Heeft nu 11 tanden en 1 kies is bijna door. De overige tanden mogen van mij wel even op zich laten wachten, even rust. Verder gaat hij steeds meer verstaanbaar kletsen, zo zei hij laatst de naam van zijn broer en had het over tande toen we bij de tandarts waren geweest.
Lopen durft hij nog steeds niet los. Aan de hand gaat het prima en af en toe staat hij ook wel los, maar lopen ho maar! Ach ja, zijn broer was ook bijna 1,5 dus dan heeft hij nog een kleine 2 maanden.
Hoe is het met de andere mama's?
Maar hier verder alles goed. T is af en toe nog aan het spoken 's nachts. Heeft nu 11 tanden en 1 kies is bijna door. De overige tanden mogen van mij wel even op zich laten wachten, even rust. Verder gaat hij steeds meer verstaanbaar kletsen, zo zei hij laatst de naam van zijn broer en had het over tande toen we bij de tandarts waren geweest.
Lopen durft hij nog steeds niet los. Aan de hand gaat het prima en af en toe staat hij ook wel los, maar lopen ho maar! Ach ja, zijn broer was ook bijna 1,5 dus dan heeft hij nog een kleine 2 maanden.
Hoe is het met de andere mama's?
Kat1980- Kletskop
@Kat, zo flink veel tanden, het neefje van M. is 15 maanden en heeft er maar 2. Volgens mij gaat M erachter aan. nog 0.
En hij oefent flink met lopen, M ook langs de tafel en in box.
@BB, ja voor M slaag ik ook goed, leuke stoere kleding, de zomercollectie is compleet.
Dames gaan we nog een meeting inplannen binnenkort?
En hij oefent flink met lopen, M ook langs de tafel en in box.
@BB, ja voor M slaag ik ook goed, leuke stoere kleding, de zomercollectie is compleet.
Dames gaan we nog een meeting inplannen binnenkort?
Happydobby- Ratel
Zo, ik kom ook weer eventjes reageren. J is lekker op de opvang aan het spelen, ik moet namelijk nog een verslag afmaken. Ach, hij heeft het er toch naar zijn zin en ik haal hem gewoon wat vroeger op. J wilt steeds maar een paar stapjes los zetten alleen los staan kan hij heel lang! Het is een grote boef! Dinsdag zijn wij met hem naar een binnenspeeltuin geweest. Hij vond het geweldig, vooral de glijbaan, waarbij je tussen de ballen belandde
@ Kat, wat gaan jullie met de zolder doen? Wat veel tanden heeft T al!
@ Sheila, gefeliciteerd met jullie meisje’s eerste verjaardag! Heb ik jou trouwens op facebook ?
@ HD, wat wordt hij groot!
@ Kat, wat gaan jullie met de zolder doen? Wat veel tanden heeft T al!
@ Sheila, gefeliciteerd met jullie meisje’s eerste verjaardag! Heb ik jou trouwens op facebook ?
@ HD, wat wordt hij groot!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
HD: Ach ja, bij T ging het in 1 keer ook hard met de tanden dus dat kan bij M natuurlijk ook zo zijn. Wat knap dat hij al zo oefent met lopen. Ik ben echt blij als T eindelijk aandurft om alleen te lopen, zo verslijten zijn broeken zo snel
Smaragdje: Wat knap zeg dat J al los kan staan en een paar stapjes los kan zetten!
De zolder wordt onze slaapkamer. We hebben op de eerste verdieping wel 3 slaapkamers, maar ik wil voor de gastouderopvang graag een aparte slaapkamer. Nu staan er op J en T's kamer een paar bedjes, maar ik wil gewoon dat dat niet meer hoeft.
Meeting: Net als HD vraag ik me ook af wanneer we een datum gaan prikken om te meeten. Lijkt me wel weer gezellig!
Smaragdje: Wat knap zeg dat J al los kan staan en een paar stapjes los kan zetten!
De zolder wordt onze slaapkamer. We hebben op de eerste verdieping wel 3 slaapkamers, maar ik wil voor de gastouderopvang graag een aparte slaapkamer. Nu staan er op J en T's kamer een paar bedjes, maar ik wil gewoon dat dat niet meer hoeft.
Meeting: Net als HD vraag ik me ook af wanneer we een datum gaan prikken om te meeten. Lijkt me wel weer gezellig!
Kat1980- Kletskop
@smaragdje, ja het gaat zo snel, aan de ene kant fijn maar soms zou ik hem wel weer als kleintje willen, net vers uit de buik en nog zo hulpeloos.
@kat, ja kruipen gaan broeken van kapot, hopelijk gaat T. snel lopen.
Hoe gaat het als gastouder, heb je genoeg kindjes?
Ik wil ook meeten?
@kat, ja kruipen gaan broeken van kapot, hopelijk gaat T. snel lopen.
Hoe gaat het als gastouder, heb je genoeg kindjes?
Ik wil ook meeten?
Happydobby- Ratel
Happydobby, M heeft een voorkeurshouding in de spieren in de romp/heupjes. Hij ligt dus geregeld scheef. Zijn bilplooi is ook scheef. Dat heeft de arts op het cb dus gemist, ik heb het zelfs in het begin nog gevraagd, maar ze is er niet op in gegaan. Ik ben er een tijdje geleden mee naar de ha geweest omdat ik niet wilde wachten op mn afspraak bij het cb over toen nog 5 weken. Zij heeft me in het zkh een röntgenfoto laten maken, daaruit bleek gelukkig geen aanwijzing voor heupdysplasie. Nu heeft M (kinder)fysiotherapie, dat baat echt enorm goed. Het is allemaal niet zo spannend, omdat nu blijkt dat M een voorkeur heeft ontwikkeld toen hij in mijn buik zat. Hij heeft toen scheef gelegen, en is dit na de geboorte blijven doen... soort van zelfde als bij voorkeur hoofdje. Met deze therapie kunnen we hem stimuleren de andere helft spieren actiever te gaan gebruiken zodat de scheefligging wegtrekt.
Ik heb koninginnedag gewerkt, maandag is mijn werkdag en ik had geen vrij aangevraagd, niet zo erg want ik had er niet zo'n zin in.
Liadan, K is bijna jarig he... wat leuk!
Sheila, nog gefeliciteerd met je kleine grote meid!
Meeting, zijn jullie allemaal al bij de vorige meeting geweest? Ik wil ook wel, maar vind het stiekem toch wel eng
All, hier is verder alles goed... ik geniet zo erg van M! Ik ben nu 4 dagen vrij geweest en moet morgen weer 3 dagen werken... zo jammer! Ik heb zo genoten van de 4 dagen lekker met mijn grote kleine jongen.
Wij zijn woensdag naar ajax-vvv geweest, superleuk. We waren uitgenodigd door de verzekeringsman en hebben daar eerst gegeten, daarna de wedstrijd gekeken en toen nog wat gedronken, wat een sfeer zeg! Echt heel leuk om mee te maken.
Ik heb koninginnedag gewerkt, maandag is mijn werkdag en ik had geen vrij aangevraagd, niet zo erg want ik had er niet zo'n zin in.
Liadan, K is bijna jarig he... wat leuk!
Sheila, nog gefeliciteerd met je kleine grote meid!
Meeting, zijn jullie allemaal al bij de vorige meeting geweest? Ik wil ook wel, maar vind het stiekem toch wel eng
All, hier is verder alles goed... ik geniet zo erg van M! Ik ben nu 4 dagen vrij geweest en moet morgen weer 3 dagen werken... zo jammer! Ik heb zo genoten van de 4 dagen lekker met mijn grote kleine jongen.
Wij zijn woensdag naar ajax-vvv geweest, superleuk. We waren uitgenodigd door de verzekeringsman en hebben daar eerst gegeten, daarna de wedstrijd gekeken en toen nog wat gedronken, wat een sfeer zeg! Echt heel leuk om mee te maken.
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: