Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+16
Steep
Theezakje13
Bruintje Beer
Novalee
woezel
Kat1980
Fearie
Lindsya
Tazz
*Lookie*
Chelle
Liadan
Pien
Laced
Annie24
sheila123
20 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Happydobby ma 23 apr 2012 - 23:10

ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte- gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
Kat1980T.imon31 december 20103000 gram50 cm10430 gram78,3 cm 14,5 maand
Tazz87L.iyem3 januari 20114450 gram56 cm
Vancity_girlD.aphne14 januari 20113510gram53 cm10800 gram
78,5cm 15 mnd
Annie24Y.estin28 januari 20112675gram48cm10790gram78cm14 mnd
MeekoElin23 maart 20114410 gram50 cm8210 gram69 cm27 weken
Limburg85R.oan2 april 20112500 gram47 cm9810 gram73,5 cm11 maanden + 1 week
SmaragdjeJayden7 april 20113130 gram 49,55 cm 9080 gram 74 cm (bij 11 mnd.)12,5 mnd.
sheila123F.abienne3 mei 20114600 gram53 cm8700 gram73 cm11 maanden
ChelleA.nne6 mei 20112488gram48cm6870gram65,5cm26 weken en 4 dg
LiadanK.ian23 mei 20114200 gram55 cm10030 gram74 cm 9 maanden
Bruintje BeerD.avid4 juni 20112605gram47 cm7300gram70 cm10 maanden
ProudmamaS.em & J.esse18 juli 20112495 & 2875 gram47 cm8155 & 8910 gram69 & 70 cm7 maanden
NovaleeN.inthe20 juli 20113490 gram52 cm7210 gram70,8 cm8 maanden (35+1)
HappydobbyM.yles21 juli 20113046gram52 cm8270 gram75 cm 9 maanden
SteepR.uben22 juli 20113240gram49,5 cm7180 gram66cm 18 weken en 4 dagen
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten6430 gram65,5 cm6,5 maand

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Happydobby ma 23 apr 2012 - 23:31

@smaragdje, heb jij J. nog in de maxicosi? 9 kilo alweer, fijn dat hij goed groeit.

@Scheila, leuk 2 autostoelen, welke hebben jullie?

Ik ben weer bij het CB geweest, ik erger me daar altijd, het begint al met die muts die weegt en meet. die zat gewoon een prive gesprek te voeren. Ik had nu de arts die ik de eeste keer had, dat is een lieve vrouw, ik had me voorgenomen dat als er weer iemand anders zou zitten om dat alleen nog met de prikjes te gaan.
Ik ga zo een autostoel bestellen, M past nog in de maxi cosi en heeft nog 3 a 4 cm maar ik heb een aanbieding gevonden Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 24 apr 2012 - 2:10

@ Happydobby, nee, vanaf ruim 9 maanden niet meer. In de maxi-cosi was het alleen maar huilen. Eerst hebben wij hem in de vervolgstoel een tijd in de ligstand gezet. Nu zit hij gewoon bij alle standen. Sinds hij in de vervolgstoel zit is het geen huilen meer.

Wat vervelend dat jij je daar zo ergert! Hier zijn ze in ieder geval wel aardig (behalve de vervangster die er een keer was).

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Smaragdje wo 25 apr 2012 - 3:31

Ik ben zo trots trots trots!! Very Happy Maandag ging hij voor het eerst drie stapjes zetten. Gister helemaal niet. Nu net is hij twee keer zonder steunt of hulp gaan staan (gewoon benenstrekken en ik sta) :shock: en zette hij ook weer twee stapjes naar mij toe Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy I love you

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 4:12

Limburg, ze bleven vrij goed zitten/liggen samen, maar er was er vaak wel 1 die de verkeerde kant op keek of zo... maar er zijn meerdere foto's goed gelukt, dus even de stick afwachten en dan een mooie foto uitzoeken. Ik weet zeker dat oma er blij mee is, en opa ook haha.

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Heel fijn dat het nu beter met je gaat dan bij je eerste zwangerschap. Dat geeft mij stiekem ook hoop Wink

Happydobby, bij jullie begint de maxicosi ook al aande kleine kant te worden... hier kan die nog effe mee, maar ook niet heel lang meer denk ik. En het cb... ik mag morgen weer, ik ben benieuwd!

Smaragdje, leuk zeg, die eerste stapjes! Natuurlijk ben je trots! goed hoor!!!

Tabel, ik ga m morgen weer invullen... ik mag morgen weer met M. naar het cb. Ik ben erg benieuwd wat hij nu weegt en hoe groot hij is. Ik ben ook niet meer naar het weeguurtje geweest tussendoor.

All, morgen dus naar het cb, ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. Ik heb gelukkig weer de afspraak bij de w-vpk en niet bij de arts. Dat is een hele aardige vrouw, die goed meedenkt en advies geeft, maar niks opdringt. Ik wil wel een paar dingen aankaarten dus hoop dat ze even luisterd.

Met M. gaat het goed... ik heb het idee dat tand 3 er aan zit te komen. Hij heeft weer van die lekkere dunne volle stinkluiers, veel zever en rode wangetjes. Na de eerste twee weet je een beetje wat je kunt verwachten, maar zeker weet ik t niet natuurlijk.

Van het weekend weer mooi weer... heerlijk! Ze zeggen hier zaterdag 21 graden... moet ik werken! Zondag hebben we familiedag dus zou wel leuk zijn als het dan fijn weer is.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 25 apr 2012 - 4:30

@Smaragdje, jaaaaaa, nog even en hij loopt, als ik bij M zijn handjes pak dan loopt hij ook.

@kruumel, fijn dat alles goed gaat, ik ga ook niet meer tussendoor wegen, grappig dat jij liever bij de vpk gaat, ik ga liever alleen bij de arts, alhoewel ik ooit een invalster had die nauwelijk nederlands kon. Ik heb steeds andere dus ik ga met 11 en 14 maanden nog en ik denk dat ik daarna weer ga met 4 jaar. (vaccinaties) Ik vind het CB onzin en ik heb er niks aan.

Tip voor iedereen, Wibra 25 % korting op kleertjes!

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer wo 25 apr 2012 - 5:32

cheers Hier loopt D. net langs de bank cheers
Mijn kleine ventje wordt groot!!!

Reageer vanavond als de beide kids op bed liggen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sheila123 wo 25 apr 2012 - 7:20

Hey meiden!

Hoe is het hier? De meiden liggen lekker te slapen en ik hoop dat ik net zo'n goede nacht heb als afgelopen nacht want toen hebben de schatjes weer een keer doorgeslapen! Wat goed maar alleen beetje jammer dat ik er geen f*ck aan had omdat ik moest werken en dat betekend 04:00 uur op :S Maar ja wie weet hebben we weer geluk Wink

HappyDobby,wij dachten hetzelfde! F. past ook nog wel in de mc maar had het idee dat ze niet meer zo lekker zat en ze is bijna 9 kilo en er was een aanbieding haha! Wij hebben nu de Cabino gekocht voor J. en we hadden al een Romer daar kan F. nu in.

Smaragdje,ooooh wat goed!! Wat kan je dan trots zijn he!

Kruumel,wat leuk een familie dag! Wij hebben volgend weekend een familieweekend! Ik hoop ook op mooi weer! We zullen zien! Succes morgen bij het cb,hopen op goede cijfertjes!

BB,wauw wat gaat jou ventje ook al hard zeg!!! Hier blijft het voorlopig bij heeeeeel snel kruipen en pogingen tot optrekken maar het lukt nog niet echt haha! Verder een schatje van een meisje,lekker brabbelen en proberen woordjes na te zeggen zo lief! Ik kan er zo van genieten Mama's met kids uit 2011 - Pagina 19 561177 nog een ruime week en dan is het feest!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Limburg85 wo 25 apr 2012 - 8:00

Hi meiden,

R. heeft gisteren 3 stapjes los gezet en ´s avonds thuis ook nog 2, hij kan nu ook aan 1 handje lopen en echt een hele tijd helemaal los staan. Vandaag ook weer een paar stapjes los gezet, en trots dat hij zelf was, zo leuk om te zien!

Ok, schreef ik begin van de week nog dat het goed ging, nu is de vermoeidheid toch gekomen en sinds vandaag ook lichte misselijkheid, gelukkig heb ik nog wel honger dus zolang ik eet niks aan de hand.

Happydobby heb het aangepast! Normaal denk ik er aan maar nu vergeten, sorry. We waren voor R. gegaan al moet ik ook heel nodig voor me zelf maar had weer de fout gemaakt om mijn man en R. mee te nemen.

Wat vervelend bij het cb! Gelukkig herken ik dat totaal niet, zou ik geen fijn gevoel aan overhouden.

Smaragdje R. is juist nu heel erg van het opruimen, alles moet terug in de doos of kist. Helaas maakt hij daarvoor en na nog wel veel zooi haha.

Heeft J. nog last gehad van zijn val? Wat goed dat hij zo goed is gegroeid, ik heb bij R. juist het vermoeden dat hij niks is aangekomen maar hier is het weeguurtje op donderdag en dan moet ik werken :-(.

Wat goed van jullie manneke! Vermoed dat het nu snel gaat met het loslopen!

Sheila is jullie oudste zo klein? Gelukkig toch een andere stoel in de aanbieding gevonden! S. zit al wel een tijdje op zo’n stoelverhoger en R. zat met 9 maanden in de autostoel, was altijd aan het huilen in de maxicosi in de auto en in de autostoel was dat na 1 week over.

Hopelijk hebben je meiden nu door hoe het slapen moet, kun je zelf ook weer wat meer slapen krijgen.

Kruumel lees hier boven al vind ik dat ik nog niks mag klagen vergeleken met mijn vorige zwangerschap. Maar toen ben ik bij 10 weken volledig uitgevallen en ben morgen ‘pas’ 7 weken dus de kans is nog aanwezig en vermoed dat het begin er weer is :-(.
Vind het wel extra zwaar omdat niemand het nog weet dus hoop dat het niet erger word.

Is de cb arts niet aardig? Wat een nare ervaringen lees ik van de meeste, niet leuk.

Bruintje Beer wat goed! Nu gaat het lopen hard!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Bruintje Beer wo 25 apr 2012 - 8:11

HD: Zo hij is gewoon een kilo gegroeid!! Mooie stoel!! D. past nog wel in de MC ook al wordt die zwaar nu. Maar hij gaat in de stoel waar S. nu inzit dat is een Romer king en S. gaat naar een stoel voor groep 2 ofzo. Maar ik wil hem zolang mogelijk erin houden omdat gewoonweg het veiligst is. S. ging ook pas over met 13 maanden!!

Smagardje: cheers cheers

Kruumel:Ben benieuwd hoe zwaar M. Groeit hij nog steeds niet zo snel? Jullie hebben zeker mooi weer in het vooruitzicht!!

Sheila: Ja je meisje is gewoon over een paar dagen jarig!!! Al klaar met de voorbereidingen? Jammer dat de meiden doorgeslapen hebben op de dag dat jij juist vroeg op moest!! Ja met D. gaat het zeker ineens snel. had ik totaal niet verwacht toen hij nog veel kleiner was vanwege zijn nekje enz.

Limburgje: cheers cheers wat goed van R. Minder dat het nu iets minder gaat met de kwaaltjes van je zwangerschap maar dat wil niet zeggen dat het weer hetzelfde wordt als bij R. Elke zwangerschap is anders!

D. loopt dus langs de bank......wel een gek gezicht hoor zo'n klein ventje te zien lopen. S. was ook vrij vroeg met lopen dus ook vrij klein maar D. is nog kleiner dan haar. is dus wel lachen!!!
Verder zijn we hier bezig om naar een caravan te kijken. Zijn vrijdag naar oberlink geweest om spullen te lopen voor de tent en zijn toen ook bij de caravans wezen kijken en zijn helemaal verliefd.....haha is totaal niks voor mij omdat ik niet ben opgegroeid met kamperen maar meer van de luxe vakantie's was/ben.

Ook ben ik me aan het orienteren voor D. zijn 1e verjaardag. Ben naar een taart aan het kijken die ik zelf ga maken heb alleen geen idee wat voor 1tje. Jullie een idee?
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 wo 25 apr 2012 - 8:18

BB vind hij al iets leuk? R. vind Bumba leuk (Umba zoals hij zelf zegt) dus hier hadden we een Bumba taart. Al hadden we een gewone slagroomtaart voorgezet, hij had het verschil niet gemerkt (nu ook niet want hij lag ziek in bed).

Leuk een caravan! Ik ben daar ook niet mee opgegroeid, mijn ouders hebben een dubbele sta-caravan compleet voorzien van alle luxe. Wel lijkt het me leuk voor de kids!

Hoe groot is D. nu?]

Klopt iedere zwangerschap is anders, daar houd ik me steeds aan vast, meeste momenten gaan goed totdat ik iets merk en dan komt even die angst terug, maar als het bij even blijft vind ik het niet erg, moet niet de overhand krijgen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer wo 25 apr 2012 - 8:27

Uhm wat hij leuk vindt haha. Ze kijken hier niet zoveel naar de tv en als die aan staat staat hij op zeppelin of een dvd van woezel en pip. Bij S. heb ik een 1 gemaakt met haar 1e verjaardag en misschien ga ik die nu ook maken met racebaan met een autootje erop en anders een taart van nijntje of bumba maar is zo moeilijk voor een kindje van 1 jaar een taart te maken.

Mijn schoonouders hebben ook een stacaravan met wat enige luxe. Daar hebebn we verleden jaar ingezeten maar willen nu graag naar Zuid- Frankrijk op vakantie maar er moet wel een toilet ingezitten.

D. moet 7 mei weer naar het CB. Dus de gegevens zijn al oud. maar bij het weeguurtje vorige maand was hij rond de 7300gr en ong. 70 cm.

Ik herken het wel hoor die angst bij een volgende zwangerschap. Ik had bij S. veel last van mijn bekken bij D. pas op het laatste last van gekregen maar had bij D. dan een extreem gevoelige buik/harde buiken. Maar het gaat vast goed komen met je kwaaltjes!! Voelt het aan mijn water Wink
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  sheila123 wo 25 apr 2012 - 8:31

Limburg,ze is idd klein ja! 87 cm en 12 kilo dus ze mocht nog niet in de volgende autostoel en nog niet op een verhoger maar ja zo gaat het ook prima,scheelt dat we die aanbieding hadden. De Romer,onze eerste stoel was 2x zo duur dus was goede deal Mama's met kids uit 2011 - Pagina 19 561177

BB,JAAAA volgende week is het feest haha volgens mij vind mama het leuker haha! Alle voorbereidingen zijn zowat gedaan alleen de taart nog maar die bestellen we bij de plaatselijke bakker,ik ben helaas niet zo creabea als jou Wink
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Limburg85 wo 25 apr 2012 - 8:32

BB ja daarom ze zien op die leeftijd toch het verschil niet. Hier was S. trouwens helemaal zenuwachtig op de verjaardag van R. en R. natuurlijk zelf totaal niet. Dus het ging meer om S. en die vond Bumba helemaal geweldig. Hier kijkt R. ook bijna geen tv, alleen het liedje 'schaapje schaapje' op de computer om rustig te worden en 's ochtends met zijn broer bij ons in bed Zeppelin, maar dan vind die alleen Bumba leuk, meer kijkt hij niet.

Wat leuk naar het buitenland! Willen wij in de toekomst ook, S. wil nu echt niet en wij willen nog sparen om de zolder te gaan verbouwen (dakkapel + zolder opsplitsen) dus blijven in NL, als het mooi weer is is dat totaal niet erg.

Willen jullie voor deze zomer al een caravan? Anders 1 horen die helemaal klaar is of willen jullie dat niet?

Sheila dan is jullie meid idd klein en logische keuze (eigenlijk geen keuze) voor deze autostoel!

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby wo 25 apr 2012 - 8:39

@BB, M. probeert ook langs de bank te lopen, hij valt ook vaak maar de ezel stoot zich wel steeds aan dezelfde steen.
Vanmorgen ging ik douchen, ik laat M dan op zijn kamer en sluit dan de rest af behalve de badkamer, M kroop naar binnen, keek even rond en besloot zich op te trekken aan het toilet en die stond open. Ben dus maar snel de douche uitgegaan want M wilde wel weten wat er in de pot zat.
M. past ook nog in de MC en vind het nog best maar had de tobi in de aanbieding gekocht.Die staat nu op zolder te wachten, ik denk nog 1 a 2 maanden.

@Scheila, jammer dat J. niet in de volgende stoel kan haha.
Zo F. ook al weer bijna een jaar, jammer voor je dat het steeds slecht weer is op de markt. brrr.

@Limburg, ik heb M. bij opa gebracht om eens voor mezelf te winkelen, dat had ik nog nooit eerder gedaan haha, nou is M wel lief met winkelen maar ik wil hem niet alleen buiten het pashokje laten, ik had flink geshopt bij H&M voor mezelf en voor M bij wibra, hij groeid als kool en het is zonde om dure kleding te kopen.
Hopelijk valt de misselijkheid mee, ik had bij M er weinig last van. Ik had de meeste kwaaltjes aan het eind.

Ik ben voorlopig vrij, volgende week vakantie maar nu geen diensten meer, vrijdag ben ik jarig dus morgen het 1 en ander gaan regelen. Ik zit dus nog in dubio of ik zelf taart maak of gewoon bestel.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan wo 25 apr 2012 - 8:40

Leuk om te lezen dat er zoveel kindjes hier aan het rondstappen zijn. Kian loopt ook al een tijdje langs de bank en de tafel, aan de hand loopt hij nog helemaal niet.
Verder gaat het hier goed met hem, tand nummer 8 is net door en dat heeft gezorgd voor een paar dramanachten (hij was 's nachts een paar dagen lang een paar uur ontroostbaar), maar de afgelopen 2 nachten waren weer goed, hij werd maar 3 keer wakker en sliep vrij snel weer.

Helaas is Yara nu alleen ziek, ze gloeit ontzettend, ik heb geen idee hoe hoog de koorts is want ze wil absoluut niet getemperatuurd worden dus dat doen we dan maar niet. Vanmiddag vroeg ze om 12 uur of ze naar bed mocht en heeft ze 3 uur geslapen. Vorige week kreeg ze de waterpokken, daar heeft ze heel weinig last van gehad.

Vrijdag moeten we met Kian naar het CB, ik weet alleen niet of we ernaar toe mogen want de kans is natuurlijk groot dat hij de waterpokken ook nog krijgt en dan zou hij het nu al bij zich dragen, bel ik morgen wel even over als ik nog geen waterpokken zie.
De inentingen laat ik hem in ieder geval niet geven, dat moet de volgende keer dan maar.

Hier staan ook al 2 nieuwe autostoelen klaar op zolder voor als Kian niet meer in de maxicosi past (dat duurt niet zo lang meer, hij heeft nog een paar cm over in de lengte). We hebben 2 maxicosi tobi's bij gekocht want Yara kan nog niet over naar het volgende stoeltje.

bruintje beer, leuk dat D. al langs de bank loopt, ziet er zo leuk uit om zo'n kleintje dat al te zien doen smile . Hij is wel vlot met alles hè?

limburg, oh wat balen dat je misselijk bent, ik hoop heel hard voor je dat dat niet erger gaat worden. Wauw en R. al stapjes los gezet!

sheila, bijna feest bij jullie, leuk zeg en wat is het jaar voorbij gevlogen he?

Happydobby, M. gaat echt als een speer! Nu al aan de hand meelopen, wat een snellerd!

Smaragdje, J. ook al aan het stappen, superleuk!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Bruintje Beer wo 25 apr 2012 - 8:52

Sheila: Dan is J kleiner dan S. die was in februari 88,5 cm maar is wel veel lichter ze was toen 11 kilo. Maar wij weten nog niet wat voor stoel we nemen.

Limburgje: In principe willen we voor de zomer een caravan zijn nu druk bezig met zoeken. hopelijk hebben jullie dan mooi weer. Wij hadden verleden jaar redelijk weer gelukkig.

HD: Kan me voorstellen dat je dan snel onder de douche vandaan gaat!! Wibra heeft best leuke kleren hé?? Wacht maar tot de primark bij jullie opengaat!!!

Liadan: Wat vervelend dat Y. ziek is. S. heeft hier ook een gruwelijke hekel aan tempraturen. Dus Kian gaat ook al zo snel en al 8 tanden!! Bij D. zijn nog maar 2 tanden door maar groeien niet zo hard. Ja hij is echt vlot had ik echt niet verwacht. S. was ook vlot met alles. Liep ook al met 11,5 maand.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby wo 25 apr 2012 - 9:55

Bruintje Beer schreef:

HD: Kan me voorstellen dat je dan snel onder de douche vandaan gaat!! Wibra heeft best leuke kleren hé?? Wacht maar tot de primark bij jullie opengaat!!!

Ik kan niet wachten haha, liep er vandaag nog langs maar het staat in de steigers en het is volgens mij in het najaar pas klaar.
Die winkel gaat onze stad een boost geven, dat is 1 ding wat zeker is.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan do 26 apr 2012 - 23:42

ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte- gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
78,5cm 15 mnd
SmaragdjeJayden7 april 20113130 gram 49,55 cm 9080 gram 74 cm (bij 11 mnd.)12,5 mnd.
LiadanK.ian23 mei 20114200 gram55 cm10300 gram79 cm 11 maanden
ProudmamaS.em & J.esse18 juli 20112495 & 2875 gram47 cm8155 & 8910 gram69 & 70 cm7 maanden
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten6430 gram65,5 cm6,5 maand

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 2:27

78,5cm 15 mnd
LiadanK.ian23 mei 20114200 gram55 cm10300 gram79 cm 11 maanden
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten6960 gram68,5 cm8,5 maand

Alvast effe de tabel ingevuld... ik ga straks op jullie reageren, ben nog even aan de poets!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 27 apr 2012 - 2:37

@Kruumel, M. groeit goed zeg.

@Liadan, K. is lang zeg, wat goed, kan hij bijna naar maat 86.

Ik ga ook weer verder, ben wezen zwemmen, zal even kijken of er geschikte foto's bij zitten, verder helaas ongesteld geworden vanmorgen na 27 dagen. Had eigenlijk op morgen gehoopt. werd om 6 uur wakker met flink kramp.
Taart is klaar, M. is nu wakker, hij heeft 2 uur geslapen net, dat is lang voor zijn doen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Pien vr 27 apr 2012 - 3:04

Ik roep al zo lang dat ik het hier weer wil oppakken. Denk dat daar nu het geschikte moment voor is! Ben al sinds afgelopen maandag ziek thuis, tot en met gister koorts gehad, steeds tussen de 38,5 en 39,6. Gister liep het gelukkig terug richting 38 en vanmorgen was het 37.5
Voel me nog wel lamlendig, een slappe vaatdoek! Maar even de tijd nemen om weer aan te sterken!

Deze week zou ook mijn laatste week zijn met extra dag vrij, ouderschapsverlof heb ik namelijk opgenomen voor 6 maanden en aangezien onze kleine meid 9 maanden is, betekend het ook het einde van mijn ouderschapsverlof. Komende tijd ga ik dus weer volledig werken, volledig is in mijn geval 37uur. Ik ga het denk ik erg zwaar vinden maar heb sinds een maandje weer een eigen winkel (ben filiaalmanager) en ik kan daar ook wel wat meer tijd bij gebruiken.

Met E gaat het allemaal heel erg goed! Ze ontwikkeld zich super,

Ze rolt alle kanten op, gaat zelf staan in de box, kan zelfstandig blijven zitten, vanaf zit naar lig, billenschuiven, teigeren, achteruit kruipen... Verder heeft ze sinds afgelopen zaterdag haar derde tandje door en staan ook nummer 4, 5 en 6 op knappen. Afgelopeb maandag is mijn man bij het CB geweest met haar, ze weegt nu 7890 en is 71,5 cm lang. Een slanke dame die nu wel wat meer mag aankomen als wat ze tot nu toe doet. Ze was nu in 1,5 maand maar 400gram aangekomen en dat vond het cb wel erg weinig.

Hoe is het verder met jullie allemaal? Ik heb hier wel altijd mee gelezen maar wist gewoon niet meer waar ik moest gaan beginnen met reageren.

Zal zo ook even een foto'tje van E plaatsen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 4:11

Happydobby, ik ga liever bij de vpk omdat de arts alleen medisch kijkt of alles in orde is (en bij M dus iets gemist heeft), en ze verder niet ingaat op vragen van mij over eten/drinken. De vpk is een hele fijne vrouw die advies geeft en naar je luistert zonder iets op te dringen, ze geeft advies en zegt dat je je eigen gevoel daarin moet volgen. Ik heb steeds dezelfde arts en vpk, alleen van beide 1x een andere gehad ivm ziekte en vakantie.

BB, wat geweldig dat D langs de bank loopt! Trots!
M. groeit wel goed, hij groeit netjes met de lijn mee, maar is gewoon erg fijn. De lijn van de curve volgt hij precies, dus een goede stijging maar hij zit gewoon aan de onderlijn. Ik vind dat geen probleem eigenlijk... mijn man en ik waren vroeger ook erg fijn.

Sheila, wij hebben familiedag van de familie van mijn mans moeder. Alle 10 de kinderen van de oma van mijn man, met kinderen en weer kleinkinderen, erg leuk! Doen ze 1 keer in de 5 jaar, de tweede keer nu sinds de oma van mijn man is overleden.

Limburg, wat leuk dat R gaat lopen, ook jij kan trots zijn! Snap het wel dat je een beetje bang wordt voor die 10 weken... ik zou het heel erg leuk vinden om weer zwanger te zijn, maar ben ook wel weer bang dat ik weer zo ziek word.

Pien, wat leuk om weer wat van jou te lezen... gaat goed geloof ik he? (op je ziek zijn na dan).

Gast
Gast

Bericht  Pien vr 27 apr 2012 - 4:44

@Kruumel, ja.. het gaat hier inderdaad goed! Ik vind het erg leuk en fijn om mama te zijn, heel erg dankbaar en fijn om mijn liefde te kunnen delen! E is ook een heel erg makkelijk kind, wel pittig! Ze heeft al de nodige driftbuien gehad.

Hoe gaat het verder met M?

Kan iemand mij trouwens weer in de tabel zetten? Ik wilde het zelf doen maar het lukt me niet....

E.lin. geboren 25-07-2011 geboortegewicht 3435gram lengte 54 cm. huidig gewicht 7890, 71,5cm bij 9 maanden.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 5:34

Pien, hier gaat het ook goed. Ik vind het ook heerlijk om mama te zijn. Ik geniet er echt van. We hebben ook een heel makkelijk, vrolijk mannetje! Hij heeft bijna altijd goede zin. Hij heeft wel z'n eigen willetje en kan ook heel boos worden.

M. heeft twee tandjes, en de derde (en vierde?) zit er aan te komen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: