Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+16
Steep
Theezakje13
Bruintje Beer
Novalee
woezel
Kat1980
Fearie
Lindsya
Tazz
*Lookie*
Chelle
Liadan
Pien
Laced
Annie24
sheila123
20 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:26

Limburg85 schreef:Kruumel hoe gaat het met jou?

Goed, zie vorige reactie.

En? En? En? Ik ben zooo benieuwd... nog een jongen erbij, of toch een meisje?

Als t weer een jongen is kom je wel heel erg in de minderheid thuis he?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Limburg85 wo 25 jul 2012 - 5:29

De echo was perfect, alles erop en eraan en goed! Zie mooi om te zien hoe compleet het mini mensje al is. En het geslacht was overduidelijk te zien, mijn voorgevoel klopte (en de uitspraak van mijn man ook dat hij alleen maar jongens kan maken), het is een jongen!

Smaragdje hier verwacht ik ook dat er meer kiezen door zullen komen, ik mag absoluut niet in zijn mond kijken/voelen en alles is helemaal wit, ook bij de hoektanden ben benieuwd.

Geniet er van dat je geen/nauwelijks klachten heb! Het zal denk makkelijker worden als je echt bevestiging heb van de vk doormiddel van een echo maar wie weet verloopt jouw zwangerschap ook anders! Ik had ook al snel ’s avonds een buikje, overdag trouwens ook. Gaan de afspraken van echo/intake niet samen bij jullie?

Met S. gaat het ook goed, hieperdepiep nu hij weer bij ons is.

Kruumel is hartstikke logisch dat je het er nog af en toe moeilijk mee heb, is een groot verlies! En voor jou zal die reactie van schoonzus dubbel zijn terwijl zij zich denk van geen kwaad bewust is en het niet zo bedoelde (tenminste daar ga ik vanuit) maar voor jou is het wel pijnlijk omdat je het verloren bent.

Overduidelijk een jongen! Mijn voorgevoel klopte dus, ben zwaar in de minderheid haha.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 6:26

Limburg, wat leuk! Maar idd... zwaar in de minderheid... mannenhuishouden! Maar zeker leuk!!! Jongens zijn leuk!

Inderdaad, mijn schoonzusje bedoelt het niet verkeerd, maar ze weet natuurlijk wel dat dat voor mij niet leuk is om te horen. Ik had wat beter nagedacht als ik haar was. Maar ja... ze trekt de aandacht graag naar haar toe.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje wo 25 jul 2012 - 6:56

@ Limburg, wat leuk weer een jongen! En wat fijn dat alles goed eruit zag! Is S nu veel bij jullie? Wie weet komen de tandjes en kiesjes snel door, ik mag ook nooit kijken hier.

Ik geniet er ook van dat ik bijna geen klachten heb Mama's met kids uit 2011 - Pagina 29 561177 Zal alleen wel blij als ik ook via de echo een bevestiging heb. Hier komt overdag ook al een klein buikje kijken, moet ik eerlijk zeggen. Zal deze keer sneller gaan, denk ik. Vorige keer ging je het pas rond de 25-26 weken echt zien.

Bij ons maakt de vk de echo's niet. Deze worden gemaakt in het echocentrum. Deze worden in de week voor de intake gemaakt. Nog 3 weekjes wachten en 3 weken duren oh zo lang ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Limburg85 wo 25 jul 2012 - 7:11

Meiden mag ik heel even ego klagen?
Vandaag de 20 weken echo dan gehad en we weten nu ook het geslacht, maar totaal geen reacties van mijn broers en schoonzus hierop ontvangen en om eerlijk te zijn ben ik hierin wel teleurgesteld :-(.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje wo 25 jul 2012 - 8:16

Limburg85 schreef:Meiden mag ik heel even ego klagen?
Vandaag de 20 weken echo dan gehad en we weten nu ook het geslacht, maar totaal geen reacties van mijn broers en schoonzus hierop ontvangen en om eerlijk te zijn ben ik hierin wel teleurgesteld :-(.

Wat vervelend! Ik snap dat je hierin wel wat teleurgesteld bent! Mama's met kids uit 2011 - Pagina 29 699888

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Kat1980 wo 25 jul 2012 - 8:53

Limburg85 schreef:Meiden mag ik heel even ego klagen?
Hè bah, wat irritant zeg! Dikke knuffel vanaf hier hug

Leuk trouwens dat jullie weer een jongen krijgen! Het is super met een jongens gezin, ik heb er ook 4 om me heen (onze hond is ook een mannetje).
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Kat1980 wo 25 jul 2012 - 8:59

Ik kom hier even gedag zeggen. We gaan vrijdag op vakantie en verwacht niet dat ik nog tijd heb om hier te reageren voor die tijd. Moet morgen nog de laatste inkopen doen, de laatste wassen draaien en J heeft zijn laatste dag op het kdv en dan mogen wij 's middags daar ook op zijn feestje komen. 's Avonds nog een bbq bij mijn schoonouders. En vrijdag de auto inpakken en lekker op weg naar Spanje. Ik spreek jullie over 2 weken weer!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Happydobby wo 25 jul 2012 - 20:53

@Limburg, wat leuk een jongen, dan ga je in elk geval niet failliet!
Fijn dat de echo goed was, hoe doen jullie dat met het kamertje? gaat R. dan naar een groter bedje?

@smaradje, nog 3 weken wachten, spannend, grappig dat het overal anders gaat, hier ga je met 8 weken naar de vk en tussen week 9 en 12 krijg je pas een echo.
Wanneer wil je het dan de rest vertellen? met 12 weken.

@Kruumel, je schoonzusje zal het vast niet rot bedoeld hebben, met dat termijn zat bij mij ook de buik in de weg en deed alles pijn. Volgens mij heb ik ook alles afgeklaagd.
Maargoed, ze had wel beter mogen nadenken.

@kat, fijne vakantie en laten we daarna eens meeten!

@all, M zit duidelijk in een sprong of heeft last van zijn tandjes. af en toe ben ik blij dat hij slaapt.
Gisteren naar het vakantiehuisje van de opa/oma van mijn schoonzusje geweest, het was perfect weer, lekker de bbq aangehad. m en zijn neef in het badje maar zijn neef vind het niks.
Ook teva's gekocht voor M. ik had van mijn schoonmoeder sandalen van de bristol gehad in maat 21 maar ze zijn te groot en heel stug. het neefje van M heeft ze ook maar die kon er ook niet op lopen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 21:43

Limburg, je mag best even hier klagen... het is inderdaad niet leuk dat je niks hoort. Jammer!

Smaragdje, zoals happydobby al zegt, overal gaat het anders... hier met 8 weken een afspraak voor intake, en dan krijg je meteen een echo. Onze vk maakt zelf echo's.

Happydobby, dat weet ik wel dat ze het niet zo bedoeld heeft, en tuurlijk, iedereen klaag wel met die termijn. Maar ikzelf lette wel altijd op wie erbij was. Ik ging bijvoorbeeld niet tegen mijn collega klagen die zelf een miskraam gehad had. Dat vond ik lullig.

Kat, hele fijne vakantie! Geniet ervan!!

All, gisteren de hele dag met M in de tuin in de schaduw geweest... maar is best lastig als je kindje nog niet loopt. Hij tijgert, maar dat is lastig met terrastegels in de tuin. Je moet hem veel meer bezig houden dan binnen. Binnen kan hij gewoon zijn gang gaan. Maar wel een lekker dagje gehad. M in het badje, en lekker buiten op een kleed... heerlijk!

Ik heb vanaf gisteren vakantie. Vanmiddag ga ik effe met M naar mijn collega-vriendinnetje, ze heeft een zoontje van 3, gaan we even het dorp in samen. Gezellig!
Morgen ga ik met mijn ouders en M naar ikea... even een kinderstoeltje halen, en wie weet wat nog meer. smile

Gast
Gast

Bericht  Vancity_girl do 26 jul 2012 - 1:32

Zo het is alweer erg lang geleden dat ik hier wat geschreven heb.
@Smaragdje: Gefeliciteerd!! Dan ben je in dezelfde maand uitgerekend als met J of niet?
@Limburg: wat leuk een jongen, dat wordt een echt mannen gezin dan. Wel jammer dat je dan niet zoveel hoeft te shoppen haha. Wel vervelend dat je geen reactie krijgt van je broer en schoonzus, hebben ze zelf kinderen? Ik merk dat mensen die zelf geen kinderen hebben soms niet zo goed doorhebben dat dit soort dingen erg belangrijk zijn en dat het leuk is als je belangstelling toont.
@Happydobby: Wat goed van M dat hij nu al loopt, zag net het filmpje op fb. Wel grappig ik heb juist sandalen bij Bristol gehaald omdat D op haar teva's niet goed kon lopen.
@Kat: hele fijne vakantie, jullie gaan precies op de goede dag als het weer hier weer om gaat slaan.
@Kruumel: Is idd wel onhandig als ze nog niet lopen en je lekker buiten wilt zitten. Toen D nog kroop en het een keer mooi weer was heb ik de hele stoep vol gelegd met oude lakens, toch iets zachter voor de knietjes. Dit is wel een van de redenen dat we nu de tuin aan het opknappen zijn en er gras komt.

@All:
Hier gaat het allemaal goed, behalve het slapen van D. Maar ja dat is eigenlijk altijd zo geweest dus we maken ons er maar niet meer druk om. Vorige week is de uit haar bedje geklommen/gevallen. Dat was wel heel erg schrikken. Nu slaapt ze in ons bed, zaterdag gaan we een groot bed voor haar kopen. Daar kan ze gewoon zelf in en uit, wel zo veilig.
We zijn druk bezig met de tuin, zaterdag wordt het gras gelegd en de planten gezet en dan is het af. We hadden eerst alleen maar stenen en geen gras, niet zo kind vriendelijk dus. Nu is ongeveer de helft gras. D heeft al een zandbak en van mijn ouders krijgt ze nog een glijbaan. Nu alleen nog een grote parasol want de zon staat de hele dag achterin de tuin en dat kleine parasolletje dat we hebben blijft ze natuurlijk niet onder zitten.
Ik heb nog twee weken vakantie en dan moet ik weer aan het werk ( onderwijs) heerlijk met dit weer. Het huis is een redelijke bende maar kan me er echt niet toe zetten. In plaats daarvan gaan we lekker zwemmen en van t weer genieten. Volgende week als het regent is het huis weer aan de beurt.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Limburg85 do 26 jul 2012 - 5:43

Helaas nog steeds niks van mijn broers en schoonzus gehoord, vind het echt niet leuk. En dan wouden we nog wel 1 van mijn 2 broers als peetoom vragen, ik zie dat nu echt even niet zitten, schijnbaar is het nu al te veel moeite om te reageren op de ongeboren uk :-(.

Kat fijne vakantie! Geniet van elkaar en rust lekker uit.

Happydobby we gaan de zolder verbouwen (2 kamers van maken, 1 met een dakkapel van 3,5 meter), S. gaat dan op zolder slapen, hij krijgt een compleet nieuwe slaapkamer (alweer want toen R. werd geboren ook al) en R. gaat dan naar de slaapkamer waar S. nu slaapt en neemt dan die meubels over (groot bed) en de baby gaat naar de huidige slaapkamer van R. incl. meubels. Waarschijnlijk halen we voor R. nog een goedkoop ledikantje bij maar het grote bed laten we wel staan en gaan dat ook eerst proberen maar mocht het niet gaan dan is het nog even in het ledikantje.,

Is M. niet in z’n hum dan?

Kruumel en heel de tijd over de grond heen tijgeren of niet? Ik vond die tijd ook niet leuk met R. naar buiten nou ja je hij kon niet veel. Nu loopt hij en is het wel ideaal vooral met het gras, hebben jullie dat ook?

Gaan jullie nog weg met de vakantie of gaat dat niet met het werk van je man?

Vancity mijn ene broer en schoonzus hebben een kindje van 2 jaar en mijn andere broer niet, dus van hem neem ik het niet eens heel erg kwalijk, hij is daar niet mee bezig maar toch vind ik het een kleine moeite om iets te laten weten. En nu heb ik het nieuws op facebook gezet en zal je zien dat mijn schoonzus het hoogste woord heeft, dan is het echt exit op facebook met haar.

Vlotte tante met nu al uit het ledikantje vallen. Heeft ze er iets aan over gehouden? R. maakte van de week ook de eerste bewegingen om echt het bedje uit te klimmen, gelukkig lukt het op die manier nog lang niet. Welk bed gaan jullie voor haar kopen?

Gras is echt ideaal! Veel minder zorgen haha.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 26 jul 2012 - 8:16

@ Hd, ja, het werkt overal anders. Ik vind het ook spannend dat we een echo van ons tweede ukje dan krijgen. Onze familie vertellen wij het waarschijnlijk daarna en de rest na de 12 weken. Mijn beste vriendin weet het echter al wel, want die vermoedde al iets. Wat vervelend dat M in een sprong zit of last van zijn tandjes heeft. Hopelijk gaat dat snel over!

@ Kruumel, wie weet gaat hij snel lopen! Oefent hij al?

@ Vancity_ girl, ja, van J was ik 29 maart uitgerekend en nu zal het waarschijnlijk tussen 20-29 maart ergens zitten Mama's met kids uit 2011 - Pagina 29 561177 Wat zonde dat ze uit haar bedje is gevallen/geklommen. Had ze er niets van? Ik moet over twee weken ook weer aan het werk, net nu het weer zo lekker wordt! Ach, zo’n lange vakantie was ook wel prettig Mama's met kids uit 2011 - Pagina 29 561177

@ Limburg, ik vind het echt jammer voor jullie, dat ze niets van zich laten horen. Je verwacht er toch meer van!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 9:13

Vancity, dat is lang geleden! Inderdaad, ik heb ook dekens op de tegels gelegd in de tuin. Maar dan nog is het lastig, hij is zo snel dat hij er zo vanaf is getijgerd. Maar evengoed lekker om buiten te zijn. Wij hebben veel gras, maar voor het huis, ongeveer 600 m2. Achter het huis hebben we een terras met een schutting eromheen, zodat we wat meer privacy hebben. Wij gaan er ook niks meer aan veranderen, we gaan volgend jaar ruilen met de buren, mijn schoonouders. Dan gaan wij in hun huis (boerderij) en zij in dat van ons (bungalow).

Limburg, M. tijgert de hele dag ja... en snel dat ie is! Kan er echt achteraan rennen soms. Wij hebben wel gras, maar voor het huis, zoals ik al schreef hierboven.
Nog niks van je broers gehoord? Jammer dat ze er niet aan denken, ik vind dat ook niet leuk zoiets... Wie is peetoom van R.? Hebben jullie R. laten dopen?

Smaragdje, zou kunnen! M. loopt aan de hand al hele stukken, maar hij trekt zich nog niet op.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 vr 27 jul 2012 - 19:49

Kruumel wat leuk dat jullie gaan verhuizen! Moet er veel gedaan worden aan de boerderij van je schoonouders?
Ja dat tijgeren kunnen ze zo vlot he, hier hebben we dat toen gefilmd echt zo leuk!
Nu het wat minder warm is zou ik hem goedkope broekjes aan doen zodat die buiten ook z'n gang kan gaan maar met die hitte en blote benen is geen goede combi.

Nee tot heden nog geen reactie, zelfs schoonzus niet op facebook, van hun neem ik het nog wel het meest kwalijk. Van mijn andere broer minder, vrijgezel, druk met werken, reageert nooit op z'n telefoon (hij is ook de peetoom van R.), voor deze wouden we juist m'n andere broer vragen maar heb zeer m'n twijfels.

Nee R. is nog niet gedoopt, we willen ze allemaal tegelijk laten dopen MAAR dan moet de moeder er van S. ook bij zijn maar ik wil haar en haar familie er absoluut niet bij hebben, gun haar niet om mijn kids te zien maar ik vind wel dat zij bij de doop van haar zoon hoort te zijn. Ondanks dat ze eindelijk zegt nu over de hele situatie heen te zijn, geloof ik haar niet, ze is zo wisselvallig geweest en daardoor zoveel onnodig gezeik om niks geweest.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 1:43

Ja, leuk he... ik heb er ook best zin in om te verhuizen, hoewel ik ons huisje ook altijd heel fijn vindt. Het is lekker knus, en niet zo groot om te poetsen, haha. Ik vind het best jammer hier weg te gaan, maar de boerderij is veel ruimer, en ook mooier natuurlijk. Tsja... moet er veel gebeuren? Als we alles zouden doen wat we graag willen gaat het een vermogen kosten. Dus we hebben geselecteerd... we doen een nieuwe badkamer en keuken (beiden echt nodig, zijn 30 jaar oud), in de bestaande tegelvloer (kamer, keuken, bijkeuken) gaan we een vloerverwarming frezen, en dan nieuwe tegels er bovenop. Kamer en keuken stucen, en 'onze' slaapkamer stucen en laminaat erin. (De andere 3 slaapkamers heeft mn schoonmoeder al laten stucen en laminaat gelegd, nadat de kinderen uit huis gingen.

Inderdaad, ik heb dat ook altijd... ik zou ook meer teleurgesteld zijn in je broer met schoonzus dan je vrijgezelle broer. Vrouwen zijn meestal toch iets attenter en er meer in geinteresseerd. Vooral als je ze op fb hebt, dan kan ze toch wel effe een berichtje sturen?

Ooehh, lastige situatie met de ex van je man. Maar inderdaad ze hoort wel bij het dopen van haar kind.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby ma 30 jul 2012 - 20:48

@VC, mooie tuin hoor! En nog geslaagd voor een bedje voor D?

@Limburg, succes met verbouwen, Hebben jullie al een naam voor de baby?
Lastig met dopen zeg, en in de toekomst met schoolgesprekken enzo, hopelijk komt het allemaal goed.

@smaragdje, ik vind het hier een beetje eng worden, veel dames die zwanger raken van een tweede krijgen een miskraam.

@kruumel, leuk een echte boerderij, wel veel werk.
Leuk he dat tijgeren, M kon dat ook heel snel tot hij ging kruipen. Zijn jullie al klaar voor zijn verjaardag?

Ik zit heerlijk ziek thuis, tijdens mijn tweede nachtdienst kreeg ik koorts heb me toen ziek gemeld voor de laatste 2 nachten.
Kwam thuis met 40 graden koorts en vette keelpijn. M zou maandag en dinsdag naar het kdv gaan dus ik kan nu lekker uitrusten.
M is vrolijker, zijn boventandjes zijn door dus het gaat weer beter.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje ma 30 jul 2012 - 22:00

@ Hd, helaas kan dat natuurlijk altijd gebeuren. Mijn gevoel zit op het moment goed hier. Ben nu sinds drie dagen, de gehele dag door, ontzettend misselijk. Heel vervelend, vooral als je steeds achter een dreumes aan moet, maar het geeft mij aan de andere kant ook een zekerder gevoel. De tijd zal het leren, maar voor mijn gevoel zit het in iedergeval allemaal goed. J ligt nu net op bed, dus ga ook maar even liggen slapen.
Wat vervelend dat je ziek bent! Beterschap, knap maar snel op!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 31 jul 2012 - 0:03

Meiden na m'n vakantie uitgebreider reactie, moet het nu doen via m'n (rot) Blackberry.
Afgelopen weekend S. zijn kleuren uitgezocht voor de nieuwe kamer, nieuwe slaapkamermeubels besteld, voor R. uitbreiding van het bed besteld en even naar de Prenetal geweest en ik heb het geboortekaartje klaar, na de verbouwing kan ik eindelijk verder aan de slag.

Kruumel dat klinkt als een flinke verbouwing! Hoelang gaat het duren voordat jullie er in kunnen? Gaan je schoonouders ook veel aan jullie huis doen of niet?

Happydobby beterschap! Gelukkig is de koorts nu weg en hopelijk de rest ook snel!
Ja we hebben al een naam voor onze uk tenminste de roepnaam. Mijn man zei hem per ongeluk van de week tijdens het eten waar S. bij zat, lekker handig.
Schoolgesprekken hebben ze al mee te maken, S. gaat na de zomervakantie naar groep 2, ze deden het afzonderlijk maar mijn man wil het graag samen (zodat ze beide hetzelfde horen en weten van elkaar) en ze heeft onlangs tijden mediation aangegeven dat ze dit aankan.

Smaragdje fijn dat je er een goed gevoel bij heb! En idd positief blijven, het kan altijd goed of fout gaat en heb je niet in de hand. Ontzettend balen dat je weer misselijk ben. Is het nog wel te doen?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 31 jul 2012 - 0:08

@ Limburg, ben benieuwd naar de nieuwe kamers van S en R! De misselijkheid is best erg op het moment, maar ik hoef gelukkig nog niet over te geven. Het is opzich nog wel te doen hoor, maar soms is het wel zwaar als je dan ondertussen bezig ben met zo'n klein ondeugd. Mijn man is ook veel aan het werk (horeca), dus sta er ook 5/6 hele dagen alleen er voor. Dan ben ik soms best blij als hij even ligt te slapen, zodat ik ook even kan gaan liggen slapen of tv kijken of wat dan ook.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 4:38

Even kort: Ik ben vanmorgen naar de gynaecoloog geweest op controle.

Alles was goed, het zag er goed uit. De baarmoeder was schoon en weer in normale proportie. Er zat een eitje, wat over 4 dagen ging springen zei hij.

Ze hebben nog onderzoek gedaan naar hetgeen ze verwijderd hebben, placenta, vruchtje en slijmvlies.
Er bleek niks mis, er was niks ongewoons te zien aan de placenta, het vruchtje, en het slijmvlies. Het was dus 'gewoon' domme pech, waarschijnlijk iets misgegaan met het delen van de chromosomen.

Het geeft toch een goed gevoel dat er niks mis was.
Nu kunnen we er weer met goed gevoel voor gaan. Ik heb al een menstruatie gehad na de curettage, en over ongeveer anderhalve week denk ik de tweede. Daarna willen we er weer een keer voor gaan.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje di 31 jul 2012 - 5:20

@ Kruumel, fijn dat alles nu goed was! Hopelijk mag het weer snel zover zijn en gaat dan alles goed!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 8:01

Dankje, smaragdje.

Gast
Gast

Bericht  Novalee di 31 jul 2012 - 8:23

HD, beterschap! Hoeveel tandjes heeft M. nu? Ik liet pas het filmpje dat M. loopt aan mijn vriend zien. Echt een heel gek idee dat hij gewoon even oud is als N., hij is al zoveel verder!

Limburg, ik las over geboortekaartje en ik dacht "Zo, die is er snel bij!", maar ik zie dat je gewoon alweer 20 weken bent! :shock: Al bedenk ik me nu dat ik dat natuurlijk wel wist, want ik heb je al gefeliciteerd met de goede 20-weken echo... Hmm, slimme actie weer van mij dus :P Wat jammer van de reacties van je familie. Heb je inmiddels wel iets gehoord? Ik begrijp uit je verhaal dat de omgang met de mama van S. nu wel ietsjes beter gaat, dat is fijn!

Smaragdje, ik had je in het felicitatietopic voor N. al gefeliciteerd met je zwangerschap, maar ik weet niet of je dat nog gezien had dus bij deze; gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Misselijk zijn is dan weer wat minder, hopelijk blijft het een beetje binnen de perken.

Kruumel, fijn dat alles er goed uitzag en er ook niks ergs is gevonden aan het vruchtje.

All, hier is alles goed. N. is flink verwend op haar verjaardag. Van ons heeft ze het loopwagentje en de vormenkever van V-tech gekregen. Verder het huis van Little People, zo'n fiets met duwstang, een badset van Little People, nog meer badspeeltjes, een boek en een set van 100 houten blokken. Ze vond het allemaal prachtig. Ik had voor haar een speciale taart gemaakt maar meer dan er een keer aan likken heeft ze niet gedaan :nopompom:
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Happydobby di 31 jul 2012 - 21:34

@smaragdje, was je bij J ook snel misselijk?

@Limburg, tijd voor een nieuwe telefoon?

@Kruumel, fijn dat alles goed was.

@Novalee, M heeft nu 6 tanden door, waarvan 2 nu nog puntjes zijn. Hij lijkt er nu wat minder last van te hebben.
Leuk dat N ook zo verwend is, en aan de taart likken is ook lekker, M kreeg zijn stuk in stukjes en heeft de stukjes gegeten tot de laatste kruimel.
Ik weet ook niet van wie M dat snelle heeft, ik ging pas met 10 maanden zitten en lopen met anderhalf, mijn vriend liep op zijn eerste verjaardag de eerste losse stapjes.

Ik ga vanmiddag even shoppen voor M. hij is een aantal shirts in maat 80 alweer uitgegroeid en het is nu vollop sale!
Ik heb nog steeds een beetje keelpijn maar verder voel ik me weer goed, mijn werk heeft ook niet meer gebeld, raar he! Ik probeerde gisteren te bellen maar er nam niemand op.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende