Luiertas
+12
Bruintje Beer
Pien
Flip Fluitketel
Puggle
Limburg85
Lejow
Floor
Roodkapje
Muppetje
PiP
SarahKey
Ezzer
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Luiertas
Deze heb ik gekocht.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Die is van mix mama's Annie!
Ze hebben een hele boel leuke.
Ze hebben een hele boel leuke.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Limburg85 schreef:Wij hebben deze maar ik vind hem klein (of neem ik te veel mee?) en zou het liefst een leren luiertas willen, heeft iemand ie?
Mijn man wil weten wat je ervaringen er mee zijn omtrend het zeil zeg maar! Scheurt het snel, blijft het netjes?
Gast- Gast
Anniej-s die grijs/wit geruiten luiertas gebruiken wij al vanaf de geboorte van J.. Nu wordt hij hoofdzakelijk gebruikt als logeertas. Hij bevalt ons erg goed.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wij hebben deze, ook van Mixmama´s! Ik vind de kwaliteit echt bagger, de rits is al meerdere keren stuk geweest, hij scheurt op meerdere plekken kapot en net als Limburg vind ik hem te klein!!
Daarnaast vind ik ook het verschoningsmatje die erbij zit echt heel slecht van kwaliteit!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Proppen jullie er niet te veel in dan dat ie te klein is? (nu nemen wij voor Y. al helemaal niet zoveel meer mee) dus daar zal het niet aan liggen!
Gast- Gast
Voor als we even weggaan is hij prima maar voor een nachtje logeren is hij echt te klein.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Wij hebben er altijd een setje kleding inzitten, een extra romper, een speeltje, een luierzakje met 6 luiers. pakje billendoekjes, 3 spuugdoekjes, 1 slabbetje, een fles en een poederbewaardoos.
Pien- Ratel
De tassen van MixMama's zijn niet in de winkel te koop? Zodat je ze kan zien? Of alleen via internet te bestellen?
Gast- Gast
Ze zijn te koop bij Loods 5. Zit in Sliedrecht en Zaandam.
Ik heb net zo'n luiertas alleen dan van Kitsch Kitschen. Het zijn leuke tassen maar ik vindt hem niet te klein terwijl ik hem gerbuikt voor 2 kinderen. Gebruik dan wel een andere tas als ze uit logeren gaan.
Maar de kwaliteit vindt ik ook niet zo goed. Mijn rits is kapot en is op een paar plekken kapot. Moet eigenlijk een nieuwe maar ben nog geen leuke tegen gekomen. Die van lief vindt ik leuk maar eigenlijk te duur.
Ik heb net zo'n luiertas alleen dan van Kitsch Kitschen. Het zijn leuke tassen maar ik vindt hem niet te klein terwijl ik hem gerbuikt voor 2 kinderen. Gebruik dan wel een andere tas als ze uit logeren gaan.
Maar de kwaliteit vindt ik ook niet zo goed. Mijn rits is kapot en is op een paar plekken kapot. Moet eigenlijk een nieuwe maar ben nog geen leuke tegen gekomen. Die van lief vindt ik leuk maar eigenlijk te duur.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik zou hem je echt afraden hoor, een tas van mixmamas. Heb er echt spijt van. was 40 euro kwijt en kan nu een nieuwe gaan kopen. Opzich niet heel erg omdat ik wel van verandering hou maar vind het toch zonde! Ga nu waarschijnlijk voor een roze met blauwe bloemen.
Pien- Ratel
Wel jammer ja! heb er geen haast mee, ik ga van de week ff bij de prenatal kijken voor de roze, en op de 9maandenbeurs. Of op de markt hier!
Het moet natuurlijk ook geen miskoop worden!
Het moet natuurlijk ook geen miskoop worden!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:
Deze wil ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die wil ik ook, past ook bij de wagen die we gaan kopen.
Vind hem erg leuk en niet duur.
Oh ik lees dat de kwaliteit niet echt top is, Hmm moet ik nog maar goed over nadenken dan.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Hier nog iemand met een tas van zeil. Alleen dan van Kitsch Kitchen. Roze/wit geruit. En ik vind hem echt enorm groot! En dat wil wat zeggen vind ik, aangezien ik altijd veel te veel spullen mee sleep. Mede daarom wil ik nu een kleinere tas, al heb ik nog niet echt iets gevonden. Ben verder wel tevreden over de tas, heb 'm veel gebruikt. En in het begin had ik de ruimte in de tas ook wel nodig, maar nu is hij echt te groot geworden omdat ik lang niet zoveel spullen meer mee hoef te nemen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik had voor M deze van de Hema, was iets van €20.
Ik vind het echt ideaal! Is groot, handig en goedkoop.
Alleen heeft hij het helaas begeven en dus doet hij t niet zo goed meer:
Bij T zn kinderwagen kregen we deze erbij. Van Mutsy.
Alleen vind het echt te klein. Dus gebruiken hem helaas bijna niet.
Dus wij zijn ook opzoek naar een leuke, grote, neutrale, goedkope luiertas
Ik vind het echt ideaal! Is groot, handig en goedkoop.
Alleen heeft hij het helaas begeven en dus doet hij t niet zo goed meer:
Bij T zn kinderwagen kregen we deze erbij. Van Mutsy.
Alleen vind het echt te klein. Dus gebruiken hem helaas bijna niet.
Dus wij zijn ook opzoek naar een leuke, grote, neutrale, goedkope luiertas
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Wij hebben ook een zwarte luiertas van de Hema, ik vind hem fijn, al gebruik ik hem niet zo heel veel.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Anniej_S schreef:Hmm alleen in duitsland te krijgen? Of ik zal Ebay moeten afstruinen
bedoelde je mijn luiertas?
ik heb hem gekocht bij v. Asten in Tilburg
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ben inmiddels geslaagd voor een hele leuke, roze ruit die van de prenatal! Mooi prijsje ook, 25euro . (dankzij mijn zwart gewerkte uurtjes vandaag) dus kost mij 0 euro
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: