Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stoppen met eigen bedrijf wat allemaal regelen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Stoppen met eigen bedrijf wat allemaal regelen? Empty Stoppen met eigen bedrijf wat allemaal regelen?

Bericht  Sarah1985 za 18 feb 2012 - 8:51

Mijn man heeft sinds 1-1-2007 een eigen bedrijf we hebben 5 jaar keihard gewerkt maar helaas door de crisis moeten we wel stoppen.
Maar was moeten we allemaal regelen?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met eigen bedrijf wat allemaal regelen? Empty Re: Stoppen met eigen bedrijf wat allemaal regelen?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:18

Dat valt allemaal best mee.
Al kan het misschien verschillen per bedrijf.
Wat voor soort bedrijf, hoe groot, waar je bij aangesloten bent etc etc.

Ik heb toen mijn KVK opgezegd en een brief naar de belastingdienst gestuurd.
Ook de provider waar mijn website draaide.
En zorgen dat je iemand hebt die de administratie goed kan afsluiten.
Dat was eigenlijk alles.

Gast
Gast

Stoppen met eigen bedrijf wat allemaal regelen? Empty Re: Stoppen met eigen bedrijf wat allemaal regelen?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 21:18

Zonde Sarah! Heeft je man al wel ander werk gevonden? Hij werkt in de bouw toch?

Verder eens met TBIB.

Gast
Gast

Bericht  Pandora za 18 feb 2012 - 21:44

Wat jammer dat hij moet stoppen, ik had altijd de indruk dat hij het best wel druk had.
Heeft hij al een baan gevonden?

Ik zou gewoon even bellen met de KVK en de belastingdienst, zij kunnen je vast vertellen wat je moet doen/regelen.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Sarah1985 zo 19 feb 2012 - 4:57

Hij had het ook best wel druk tot begin december alles omsloeg en het ineens veel minder werd. Hij zit al sinds de kerst thuis heeft nog maar 9 dagen gewerkt dit jaar. We hebben nu meer kosten dan wat er binnenkomt. En die onzekerheid word ons gewoon teveel. Financieel maar ook onze relatie gaat nu langzaam kapot. Dus is stoppen gewoon het beste.
Hij heeft nog geen ander werk. Gaat morgen bellen voor werk en hopelijk vind die snel iets

En het is zeker zonde hij heeft het 5 jaar gedaan met veel plezier
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: