Wie heeft er een goede "losse"oven?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie heeft er een goede "losse"oven?
En wat voor 1 heb je dan?
Ik erger me kapot aan mijn combimagnetron.
De cupcakes zijn nog lang niet gaar na de goede tijd, cheesecake kan je nog in zwemmen en pizza is altijd slof.
Ik wil nu graag een goede losse oven hebben, het liefst ook niet te duur.
Wat voor 1 hebben jullie en is die goed?
Ik erger me kapot aan mijn combimagnetron.
De cupcakes zijn nog lang niet gaar na de goede tijd, cheesecake kan je nog in zwemmen en pizza is altijd slof.
Ik wil nu graag een goede losse oven hebben, het liefst ook niet te duur.
Wat voor 1 hebben jullie en is die goed?
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wie heeft er een goede "losse"oven?
Hier staan heel vele ovens. http://www.beslist.nl/products/huishoudelijke_apparatuur/ovens_vrijstaand/?m_as_nm=1
Tegenwoordig is er geen slecht merk meer, zoals het vroeger was, maar het ligt geheel aan de eigen wensen.
Tegenwoordig is er geen slecht merk meer, zoals het vroeger was, maar het ligt geheel aan de eigen wensen.
Gast- Gast
Zulke kleintjes zijn ook goed genoeg voor cakes en taarten enzo?
Ik ben bang dat ik zon ding koop en dat het dan nog niet is zoals is het wil.
Ik ben bang dat ik zon ding koop en dat het dan nog niet is zoals is het wil.
Lenster- Fluisteraar
Ik lees mee want ik ben ook op zoek naar een oven. Wij hebben nu ook een combimagnetron maar ik wordt er soms ook niet goed van met cupcakes en biscuit voor taart etc!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Ik lees mee want ik ben ook op zoek naar een oven. Wij hebben nu ook een combimagnetron maar ik wordt er soms ook niet goed van met cupcakes en biscuit voor taart etc!
Irritant hè. Ga nu steeds naar m'n moeder toe als ik iets wil bakken. Maar das ook niet echt handig.
Lenster- Fluisteraar
Ik heb zelf jaren een combimagnetron gehad, waar ik echt niets mee kon. Zelfs een pizza werd slap. Blegh. Maar een vriend van mij heeft een kleine oven en pizza's daaruit zijn net zo goed als die uit mijn huidige oven.
Gast- Gast
ik had er eentje van de Lidl. Het leek op een snack-oventje, maar was net iets groter. Taartvormen pasten er precies in
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook een combimagnetron maar sinds een paar dagen dit oventje http://www.redcoon.nl/B358142-Severin-TO9488_Mini-ovens?refId=kieskeurig omdat ik de combi idd ook niet fijn vond.
Heb er net voor het eerst een stokbroodje kruidenboter in gebakken, die was in 5 minuten mooi bruin (in tegenstelling tot de combi die er zo'n 12 minuten over doet). Mijn ervaring is dat die kleine oventjes vaak te snel gaan dus met cakes/taart zou ik wel goed opletten dat de binnenkant dan ook wel goed gaar is. Die ik heb kan je op verschillende standen zetten (boven-onder-warmte of beide) dus dat kan voor cake/taart misschien wel handig zijn.
Mijn ouders hebben voor de camping zo'n klein snack oventje maar dat is weer net wat te simpel. Brand dan bovenop aan en de zijkant is dan niet gaar bijv.
Heb er net voor het eerst een stokbroodje kruidenboter in gebakken, die was in 5 minuten mooi bruin (in tegenstelling tot de combi die er zo'n 12 minuten over doet). Mijn ervaring is dat die kleine oventjes vaak te snel gaan dus met cakes/taart zou ik wel goed opletten dat de binnenkant dan ook wel goed gaar is. Die ik heb kan je op verschillende standen zetten (boven-onder-warmte of beide) dus dat kan voor cake/taart misschien wel handig zijn.
Mijn ouders hebben voor de camping zo'n klein snack oventje maar dat is weer net wat te simpel. Brand dan bovenop aan en de zijkant is dan niet gaar bijv.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Wij hadden in ons vorige huis een los fornuis met een oven, en ondanks dat er in dit huis gewoon een kookplaat zit, hebben we deze wel meegenomen. Een oven zat er nl niet in. Nu staat het fornuis op de vaatwasser en lijkt het net een grote oven, de pitten zijn nu niet zichtbaar. Echt ideaal, andere ovens zijn toch al snel te klein en een combimagnetron is ook niks.
Gast- Gast
Ik heb er eentje van Samsung. Welk type weet ik niet precies.
Nu ongeveer 3 jaar en ben er erg tevreden over!
Nu ongeveer 3 jaar en ben er erg tevreden over!
Blondie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 89
Registratiedatum : 07-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Heeft Primark goede basics?
» Wie heeft er een goede tip of advies? Borstvoeding..
» Losse thee
» Losse schouderband tas
» Vis uit de oven
» Wie heeft er een goede tip of advies? Borstvoeding..
» Losse thee
» Losse schouderband tas
» Vis uit de oven
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: