Nachtmerries
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nachtmerries
Kirsten slaapt eigenlijk al sinds ze 1 jaar oud is zonder problemen 's nachts.
Sinds afgelopen nacht droomt ze in eens over een clown die haar wakker maakt.. Afgelopen nacht 2x door wakker geworden. Net lag ze om 19 uur in bed en 5 minuten geleden werd ze weer krijsend wakker..
Wie herkent dit? En wat deden jullie?
Ronnie zei tegen haar er is geen clown, alleen mama, papa en Tristan zijn hier in huis. Maar als zij droomt dan ziet ze "hem" toch echt, dus voor haar is die er wel..
Sinds afgelopen nacht droomt ze in eens over een clown die haar wakker maakt.. Afgelopen nacht 2x door wakker geworden. Net lag ze om 19 uur in bed en 5 minuten geleden werd ze weer krijsend wakker..
Wie herkent dit? En wat deden jullie?
Ronnie zei tegen haar er is geen clown, alleen mama, papa en Tristan zijn hier in huis. Maar als zij droomt dan ziet ze "hem" toch echt, dus voor haar is die er wel..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Nachtmerries
Ik heb het hier nog nooit meegemaakt, maar ik zou inderdaad niet ontkennen dat het er niet is.
Zij ziet het wel, dus als jullie dan zeggen dat het er niet is dan is dat wel verwarrend.
Ik zou samen met haar de clown wegjagen ofzo en dan bijvoorbeeld het raam uit, zodat je daarna het raam dicht kunt doen. Dan kan hij dus ook niet meer terug naar binnen..
Wat grappig trouwens, zie dat Tristan en Fleur precies 2 maanden verschillen
Zij ziet het wel, dus als jullie dan zeggen dat het er niet is dan is dat wel verwarrend.
Ik zou samen met haar de clown wegjagen ofzo en dan bijvoorbeeld het raam uit, zodat je daarna het raam dicht kunt doen. Dan kan hij dus ook niet meer terug naar binnen..
Wat grappig trouwens, zie dat Tristan en Fleur precies 2 maanden verschillen
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Nachtmerries
Ik zou het zelfde doen al Flemy.
Als er een clown voor haar is dan zou ik hem idd wegjagen.
Nachtmerries zijn heel vervelend hopelijk gaat ze gauw weer leuk dromen!
Als er een clown voor haar is dan zou ik hem idd wegjagen.
Nachtmerries zijn heel vervelend hopelijk gaat ze gauw weer leuk dromen!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: