Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kat poept ineens in huis...

Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Kat poept ineens in huis...

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 7:34

Ja, lekker praatje poep Very Happy. Mijn kat woont dus bij mijn ouders die dat heel gezellig vinden. Mijn kat is echt een lieverd en luistert goed enzo. Nooit problemen dus. Tot van de week, toen het zo koud was. Ze had ineens binnen gepoept. In de wc haha! Dus mijn vader grapte al dat ze alleen nog op de pot moest leren zitten. Daarna ging het gewoon weer goed, tot eergisteren. Had ze ineens op de deurmat in de gang gepoept... Ik vind het zo vreemd want ze weet heel goed hoe het moet. Als ze bij mij is gaat ze ook op de kattenbak. Geen enkel probleem, een makkelijker beest kun je volgens mij niet hebben. Daarom begrijp ik dit gewoon niet. Iemand een idee?

Oh en ik heb dus een poes maar noem het toch bij voorkeur 'mijn kat'... Meer mensen daar last van? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Snoes vr 17 feb 2012 - 7:35

Zusje schreef:Ja, lekker praatje poep Very Happy. Mijn kat woont dus bij mijn ouders die dat heel gezellig vinden. Mijn kat is echt een lieverd en luistert goed enzo. Nooit problemen dus. Tot van de week, toen het zo koud was. Ze had ineens binnen gepoept. In de wc haha! Dus mijn vader grapte al dat ze alleen nog op de pot moest leren zitten. Daarna ging het gewoon weer goed, tot eergisteren. Had ze ineens op de deurmat in de gang gepoept... Ik vind het zo vreemd want ze weet heel goed hoe het moet. Als ze bij mij is gaat ze ook op de kattenbak. Geen enkel probleem, een makkelijker beest kun je volgens mij niet hebben. Daarom begrijp ik dit gewoon niet. Iemand een idee?

Oh en ik heb dus een poes maar noem het toch bij voorkeur 'mijn kat'... Meer mensen daar last van? laughcry
Haha, ik heb precies hetzelfde. Vind het zo raar klinken als ik het over 'mijn poes' heb Very Happy

Verder heb ik weinig nuttigs toe te voegen, raar dat ze plots niet meer op de kattenbak gaat. Plast ze nog wel gewoon in de kattenbak of dat ook niet?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 7:40

Ik noem de poes gewoon terrorpoes of diva want ze heeft een eigen willetje. Goh! Kat poept ineens in huis... 394967

Verder zou ik je geen advies kunnen geven, zusje! Zo thuis in de katten uhm poesjes wereld ben ik ook nie..:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 7:54

Oh ik ben weer niet duidelijk. Bij mijn ouders thuis gaat ze buiten en is geen kattenbak. Bij mij thuis is geen tuin en kan ze niet naar buiten dus gaat ze op de kattenbak. Ik heb voorgesteld de bak bij mijn ouders te zetten maar dat wilden ze niet... Ik vraag me gewoon af wat het kan zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Snoes vr 17 feb 2012 - 8:10

Het is inderdaad ook wel raar als ze voorheen wel altijd buiten ging. Maar waarom willen je ouders geen kattenbak? Kan de kat wel altijd naar buiten lopen?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 8:21

Snoes schreef:Het is inderdaad ook wel raar als ze voorheen wel altijd buiten ging. Maar waarom willen je ouders geen kattenbak? Kan de kat wel altijd naar buiten lopen?

Nee er zit geen luikje in de deur zeg maar, maar als ze bij de deur gaat staan dan doet er altijd wel iemand open (meestal wel iemand thuis). Maar dan nog deed ze het in dit geval dus gewoon toen er mensen thuis waren, niet iets dat bij thuiskomst ontdekt werd dus... De eerste keer dachten we dat het door de extreme kou kwam want normaal blijft ze uren buiten en met kou gaat ze echt alleen voor haar behoefte en rent weer naar binnen. Maar de kou is nu voorbij, dan is het ineens een ander verhaal natuurlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Snoes vr 17 feb 2012 - 8:23

Ik vind het ook erg vreemd hoor. De kou zou inderdaad nog een acceptabele verklaring zijn, maar de temperaturen zijn nu inderdaad weer normaal. Wil de kat wel gewoon buiten nu? Of misschien 'denkt' ze nog dat het erg koud is? (oké, dit klinkt stom nerd )

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 8:24

Nee, het is maar 1 keer gebeurd dat ze het binnen deed met die erge kou. De andere dagen heeft ze alles gewoon buiten gedaan dus ze weet wat de temperatuur is. Ik denk niet dat het daarmee te maken heeft dus... Maar waarom ze het dan wel zou doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Snoes vr 17 feb 2012 - 8:25

Sorry, maar hier houdt mijn denkvermogen op laughcry

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 8:33

Misschien heeft ze schijt aan alles?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 8:38

Reva schreef:Misschien heeft ze schijt aan alles?

Ik denk het niet, ze heeft het erg naar haar zin bij mijn ouders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 8:54

Misschien ergens van geschrokken buiten.
Even goed in de gaten houden. Als ze het blijft doen, toch even een bezoekje aan de da.
Katten zijn meestal niet zonder reden onzindelijk.
Vieze bak, vreemde kat buiten, blaadonsteking kunnen redenen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 9:07

Ok dank je wel SP. Zal het morgen ff tegen mijn moeder zeggen dan. Als het weer gebeurd ga ik wel even met haar naar de DA.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 10:03

De huiskat bij mijn vriend in huis (studentenhuis) doet dat ook opeens. Deed haar behoefte eerst altijd buiten of op de kattenbak en sinds de kerst regelmatig binnen. De bazin van het beest geeft het beest geen aandacht meer, maar van ons krijgt ze heel veel. Mist ze misschien haar baasje?
Ik houd dit topic even in de gaten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 10:08

Mijn terreur doet het ook ineens weer binnen. Heb de bak nu uitgespoten. Hoop dat dat helpt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 10:14

Yoyo schreef:De huiskat bij mijn vriend in huis (studentenhuis) doet dat ook opeens. Deed haar behoefte eerst altijd buiten of op de kattenbak en sinds de kerst regelmatig binnen. De bazin van het beest geeft het beest geen aandacht meer, maar van ons krijgt ze heel veel. Mist ze misschien haar baasje?
Ik houd dit topic even in de gaten!

Zou kunnen idd dat het om de aandacht te doen is maar in mijn geval is dat niet zo. Mijn kat is niet zo'n aandachtvrager, eerder eentje die wegloopt als je haar wil aaien. Ze kan van slag zijn als mijn vader bv niet thuis komt als hij in het ziekenhuis ligt maar op dit moment is er helemaal niks aan de hand... Er is niks veranderd de afgelopen tijd wat stress of zo zou kunnen veroorzaken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat poept ineens in huis... Empty Re: Kat poept ineens in huis...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum