Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

+15
Annie24
Luna
PapillonRose
Lejow
Puggle
-Ieniemienie-
Lindsya
smooch
Mamsie
Sylvana
Rumble
Parisienne
Makamba
CCC
Muppetje
19 plaatsers

Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Muppetje do 16 feb 2012 - 0:59

Via welke organisatie hadden jullie kraamzorg, en zijn jullie hier tevreden over?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  CCC do 16 feb 2012 - 1:01

Ik heb via mijn zorgverzekering een lijstje gekregen met organisaties die hier het beste eruit zijn gekomen, misschien heeft jou zorgverzekeraar dat ook....

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Makamba do 16 feb 2012 - 1:01

Ik weet niet meer welk kraamzorg wij hadden, maar ik was er echt meer dan tevreden over! Zal later es kijken of ik nog kan achterhalen welke het was.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Parisienne do 16 feb 2012 - 1:03

Ik had kraamzorg via Careyn. Mijn moeder heeft hier als kraamverzorgster gewerkt en mijn moeders nichtje werkt er nog steeds. Zij heeft ook bij mij gekraamd (mijn moeder was een aantal weken voor mijn bevalling een andere opleiding gaan doen, die kon helaas niet meer kramen).

Over de organisatie ben ik tevreden, niks op aan te merken.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Rumble do 16 feb 2012 - 1:11

Careyn Kraamzorg, hele fijne organisatie vond ik zelf. En ik had echt een topkraamverzorgster, nog steeds leuk contact mee :-)
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Sylvana do 16 feb 2012 - 1:14

Je moet je zorgverzekeraar eerst eens bellen, meestal hebben ze een lijstje met kraamzorginstanties waar ze mee werken. Ik kon er kiezen uit 4 of 5 geloof ik. De instantie die ik op het oog had zat er gelukkig ook tussen. Dat is een kleinere, meer persoonlijke organisatie. Dat leek me wel wat! Maar die zitten niet in Zuid-Holland dus daar heb je niks aan.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Mamsie do 16 feb 2012 - 1:20

Hier ook Careyn bij de 3e. Mijn beste vriendin werkt er dus dat was makkelijk.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  smooch do 16 feb 2012 - 2:17

Ik heb me aangemeld bij kraamzorg de eilanden.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Lindsya do 16 feb 2012 - 2:47

smooch schreef:Ik heb me aangemeld bij kraamzorg de eilanden.

Ik heb hun ook gehad toen ons zoontje geboren was. Ik was zeer tevreden over hun.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  -Ieniemienie- do 16 feb 2012 - 3:07

Bij M had ik een organisatie die nu samen is gegaan met Careyn. Ik was niet tevreden over de kraamhulp (kan veranderd zijn hoor, zeker nu ze samen zijn gegaan)
Bij T had ik kraamzorg de Waarden. Was ik wel erg tevreden over.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Puggle do 16 feb 2012 - 4:09

Bij mij gaat,de kraamzorg straks via thebe kraamzorg. Ik denk alleen dat die bij jou niet is. Ik heb gewoon het cz gebeld en die regelen het met hun.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 4:29

Ik heb via Drechtstroom gehad, maar de Eilanden is ook een goede!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Lejow do 16 feb 2012 - 4:31

Kraamzorg Rotterdam
Maarja, ze zijn hier uiteindelijk niet geweest, dus geen idee of het goed geregeld is daar..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  -Ieniemienie- do 16 feb 2012 - 6:09

Lejow schreef:Kraamzorg Rotterdam
Maarja, ze zijn hier uiteindelijk niet geweest, dus geen idee of het goed geregeld is daar..
Krijg je nu helemaal geen kraamzorg meer? Of wel zodra B thuis is?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Lejow do 16 feb 2012 - 6:22

-Ieniemienie- schreef:
Lejow schreef:Kraamzorg Rotterdam
Maarja, ze zijn hier uiteindelijk niet geweest, dus geen idee of het goed geregeld is daar..
Krijg je nu helemaal geen kraamzorg meer? Of wel zodra B thuis is?

Alleen als ze binnen 6 weken na geboorte thuis is, en die kans schat ik niet heel groot.
Voor mezelf geen zorg gehad. De ene zei: Je hebt geen recht op kraamzorg. Vervolgens toen ik belde op de 7e dag na de bevalling werd er gezegd dat ik tot 7 dagen na de bevalling recht had op kraamzorg, en toen ik woensdagavond (de 9e dag) op internet keek, stond er weer dat ik tot 10 dagen na de bevalling recht had op kraamzorg
Dus, wat het nou geweest is, weet ik niet, ik weet wel dat ik aanvullend top verzekerd ben en dus overal naar kon fluiten Evil or Very Mad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 6:52

Ik ben gegaan voor kraamzorg de Waarden.. Weet niet hoe dat is omdat ze nog moeten komen over paar maandjes Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  PapillonRose do 16 feb 2012 - 7:55

Ik heb kraamzorg van de Waarden gehad. Dik tevreden over!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Luna do 16 feb 2012 - 8:05

Ik had ook De Waarden beide keren en was beide keren erg tevreden over hen. Maar het ligt er denk ik ook aan of de kraamhulp je ligt of niet, verder heb je met de organisatie niet heel veel te maken.
Luna
Luna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Annie24 do 16 feb 2012 - 8:17

Hier de Eilanden gehad. Over de uiteindelijke kraamhulp zelf erg tevreden. Ze heeft zelfs nog extra uren kraamzorg geregeld na overleg met de vk omdat ik door al mijn hechtingen geen trap kon lopen met Y.

De organisatie zelf heb ik mijn twijfels bij, maar dat kan toen ook een moment opname zijn geweest.
Ik ben op vrijdag bevallen en op zondag mochten Y. en ik naar huis. Om 13 uur zou er iemand zijn (we mochten om 12 uur uit het ziekenhuis), maar er kwam maar niemand. Om 13.30 uur gebeld en ze waren ons vergeten. Om 14.30 uur kwam er iemand en die heeft toen alleen verteld hoe we een flesje moesten maken, hoeveel Y. mocht, hoe we Y. in bed/bad moesten doen en was na 60 minuten weer vertrokken.
Op maandag kregen we 's morgens iemand voor 1 uurtje om ons te helpen opstarten. Zij zou er om 9 uur zijn en kwam pas rond 10.30 uur, weer nadat wij gebeld hadden dat er niemand was. 's Middags zou er ook nog iemand komen om 15 uur en die was wel op tijd en bleef ook 1 uurtje.
Op dinsdag kwam pas de kraamhulp die we de rest van de dagen ook hadden. Ze schaamde zich dood voor hoe het gelopen was en hoe we eigenlijk aan ons lot waren overgelaten vanaf het moment dat we thuis kwamen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  liesje do 16 feb 2012 - 9:06

de eilanden 2 keer gehad ben er zeer tevreden over
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  holaagirl do 16 feb 2012 - 21:17

Careyn gehad, zeer tevreden!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  _Jet vr 17 feb 2012 - 1:21

PapillonRose schreef:Ik heb kraamzorg van de Waarden gehad. Dik tevreden over!

+1
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Sofie vr 17 feb 2012 - 2:10

holaagirl schreef:Careyn gehad, zeer tevreden!

+1
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)  Empty Re: Welke kraamzorg organisatie? (Zuid-Holland)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum