Welk merk
+12
Mama_1987
PapillonRose
snoezel
Darius
mickey
Bruintje Beer
TGR
Steep
_Mashimaro_
Happydobby
Pussycat
liesje
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welk merk
Wij gebruikem friso standaar maar als n straks op 2 over gaat wil ik die van het kv gaan proberen
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Rejoy. schreef:weet je wat voor leidingen je hebt? Het gaat namelijk om de loden leidingen, als je die nog hebt liggen, dan kun je beter geen kraanwater gebruiken.
Heb je toevallig ook enig idee hoe ik zou kunnen weten of we loden leidingen hebben? Anders zal ik het eens aan onze loodgieter vragen. Ons huis is van de jaren 30. Tuurlijk is er al door veel verschillende mensen al een hoop gedaan en zijn wij het zelf ook helemaal in stijl aan het opknappen. Maar ik heb geen idee hoe het met de waterleidingen zit.
Misschien een stomme vraag, maar in huizen met loden leidingen is dat dan ook niet slecht voor jezelf als je dan kraanwater drinkt?
Gast- Gast
Verder iedereen bedankt voor de reacties. Ik ga nu eerst eens de gewone voeding van kruidvat proberen.
Kijken hoe ons zoontje daarop reageert, we hoeven van de kinderarts geen HA voeding te gebruiken. Of de extra care echt HA is dat weet ik niet. Er staat wel op dat het eiwit voorbewerkt is.
Ons zoontje heeft in zijn gezicht en op zijn lijfje soms wel wat plekjes, maar dat was geen reden voor HA voeding.
Ik heb zelf met de winter vaak ook op mijn lijf van die ronde droge plekjes en ontzettende jeukende benen af en toe.
Ik had nog een proefverpakking staan van de gewone voeding van kruidvat. Ben die nu met schepjes door de extra care aan het mengen. Heeft nu 2 flessen met gemengde voeding gehad. Tot nu toe gaat het goed
Kijken hoe ons zoontje daarop reageert, we hoeven van de kinderarts geen HA voeding te gebruiken. Of de extra care echt HA is dat weet ik niet. Er staat wel op dat het eiwit voorbewerkt is.
Ons zoontje heeft in zijn gezicht en op zijn lijfje soms wel wat plekjes, maar dat was geen reden voor HA voeding.
Ik heb zelf met de winter vaak ook op mijn lijf van die ronde droge plekjes en ontzettende jeukende benen af en toe.
Ik had nog een proefverpakking staan van de gewone voeding van kruidvat. Ben die nu met schepjes door de extra care aan het mengen. Heeft nu 2 flessen met gemengde voeding gehad. Tot nu toe gaat het goed
Gast- Gast
Eerste maanden nutrilon standaart 1 en nutrilon forte, sinds paar weken kruidvat standaart 1. Drinkt ze goed op en de voeding is gelukkig ook wat dikker, dus hoef ik ook minder Johannes broodpitmeel te gebruiken. Ook scheelt kruidvat voeding zo'n 5 euro met Nutrilon.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welk merk poedermelk?
» Welk merk frituurvet
» Welk merk gebruik jij?
» welk merk luiers
» Welk merk flesvoeding?
» Welk merk frituurvet