Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden jullie doen?

+16
Minx
Snoopy
Zora
Tsjip
Bay
Paper Crown
Lady4
Xanna
Kqip
schuddebuikje
Ibbeltje
Polly
Rumble
loura
Rush
Niene
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Kqip di 14 feb 2012 - 23:11

Ik zou hem niet terugnemen. Jammer voor haar. Ze heeft hem getest, gekocht en klaar. Het is niet jouw probleem dat hij nu stuk is, want hij is nu van haar. Dus als ze iets wil dan zal ze zelf naar een reseller moeten gaan om hem te laten maken of ze moet hem opnieuw kalibreren. Die tip kun je haar nog geven, maar eigenlijk is het gewoon haar probleem.

Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Xanna di 14 feb 2012 - 23:30

Ik zou het lekker haar probleem laten! Ze heeft hem maandag toch getest? Als er toen al wat mee was had ze hem niet moeten kopen. Wie weet heeft ze hem in de tussentijd wel laten vallen of het knopje kapot gemaakt door er onzorgvuldig mee om te gaan..Je weet niet wat ze er in de tussentijd mee gedaan heeft. Ze maakt nu van haar probleem jouw probleem, terwijl er maandagavond niets aan de hand was. Pech voor haar, dan moet ze hem maar weer op marktplaats zetten als het niet is wat ze er van verwacht...

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lady4 di 14 feb 2012 - 23:37

Ze heeft hem getest, hem goed bevonden en gekocht. En nu baalt ze omdat 'hij niet zo werkt als haar iPad'. Jammer dan, had ze zich van te voren iets beter moeten informeren. Ik zou hem zeer zeker niet terugnemen! Ze maakt van haar probleem jouw probleem, lijkt me niet terecht.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Paper Crown di 14 feb 2012 - 23:46

Sorry maar ik heb een Ipad en een Iphone. Ze werken nagenoeg hetzelfde en het verschil zit natuurlijk ook dat het om een tablet gaat en een telefoon. Dus ja. Als ze het als Ipad wilde gebruiken had ze het sowieso niet moeten kopen. En daarbij. Waarom zou jij dan een telefoon terugnemen waarvan opeens de knop het niet doet?! Zij was erbij toen de telefoon werkend meeging en jij was er niet teon ze hem thuis lekker aan het testen was. Wie weet heeft dr hond er wel op gekwijld in de tussentijd. Dikke neus.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 23:52

Het verschil tussen een Ipad en Iphone vind ik net als 2CKC2, minimaal. Ik zou ook de telefoon niet terugnemen, zeker als je weet dat hij gewoon werkte!

Gast
Gast

Bericht  Bay wo 15 feb 2012 - 0:02

Lady4 schreef:Ze heeft hem getest, hem goed bevonden en gekocht. En nu baalt ze omdat 'hij niet zo werkt als haar iPad'. Jammer dan, had ze zich van te voren iets beter moeten informeren. Ik zou hem zeer zeker niet terugnemen! Ze maakt van haar probleem jouw probleem, lijkt me niet terecht.

Eens met Lady en als de knop nu niet meer zou werken wellicht heeft ze hem zelf kapot gemaakt. Dat iets niet is zoals je verwacht dat is het risico met kopen via MP. Nu heeft ze zelf het product gezien en getest. Zoals hier ook al aangegeven je bent geen winkel, als ze eerst had willen proberen had ze hem maar in de winkel moeten kopen!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Niene wo 15 feb 2012 - 1:21

Wat fijn om te lezen dat jullie er net zo over denken!
Inderdaad,wie weet wat er met de telefoon gebeurd is toen ze thuis was. En ik heb geen verstand van een ipad dus geen flauw idee hoe dat allemaal werkt,maar kan me indenken dat dat nagenoeg hetzelfde werkt,apple is apple toch,maar een mobiel is toch wat anders als een ipad en dat had ze gewoon moeten weten.
Ze blijft mailen,over dat ze nu niet bereikbaar is mobiel etc. Tja kan er niks aan doen..Vind het heel moeilijk om te negeren nu,maar ik blijf bij mijn standpunt. Ik neem de telefoon niet terug. Heb haar ook gemeld dat ze 'm weer op marktplaats moet zetten,maar daar gaat ze niet op in.

Moeilijke mensen af en toe zeg scratch
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Bay wo 15 feb 2012 - 1:46

Als ze door blijft mailen 1 laatste mailtje naar haar sturen dat het wat jou betreft klaar is.

Desnoods kan je contact opnemen met MP wat te doen ik dit geval. Ik meen ergens gelezen te hebben dat indien een koper iets gezien heeft dat hij daarmee aangeeft akkoord te zijn gegaan met de verkoop. Kan het alleen niet zo snel terug vinden op de site.

Succes ermee!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Niene wo 15 feb 2012 - 2:00

Heb er niet echt wat over kunnen zilver,maar er staat me wel iets van bij zoals jij het zegt.

Ik kan haar een hele duidelijke mail sturen dat het wat mij betreft klaar is,maar daarmee riskeer ik dat ze straks bij me aan de deur staat,en daar zit ik nou niet echt op te wachten.

Edit,heb even op internet gezocht en kwam uit bij de site van radar,daar staat inderdaad dat de koper zelf beter op had moeten letten. Dat ik dus niet verplicht ben de aangekochte producten terug te nemen.
Niene
Niene
Prater
Prater

Bericht  Tsjip wo 15 feb 2012 - 2:06

Maar hoe krijg je in hemelsnaam die home knop kapot? scratch

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Niene wo 15 feb 2012 - 2:08

Ja dat vraag ik mij ook af!
Volgens mij moet je met grof geweld dat ding indrukken..

Maar ze heeft het licht gezien,ze zet hem op marktplaats. Als hij echt kapot was geweest doe je dat niet lijkt me...
Niene
Niene
Prater
Prater

Bericht  Lady4 wo 15 feb 2012 - 2:14

Tsjip schreef:Maar hoe krijg je in hemelsnaam die home knop kapot? scratch

Bij mijn eerste iPhone4 werkte de homeknop ook niet goed, hij reageerde vaak gewoon niet. Na twee keer opsturen heb ik een nieuwe gekregen en met deze heb ik het probleem nooit gehad.

Goed dat je bij je standpunt blijft Niene! Ik zou proberen om haar vanaf nu ook te negeren, anders blijf je aan de gang.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Niene wo 15 feb 2012 - 2:16

Lady4 schreef:

Bij mijn eerste iPhone4 werkte de homeknop ook niet goed, hij reageerde vaak gewoon niet. Na twee keer opsturen heb ik een nieuwe gekregen en met deze heb ik het probleem nooit gehad.

Goed dat je bij je standpunt blijft Niene! Ik zou proberen om haar vanaf nu ook te negeren, anders blijf je aan de gang.

Moest daardoor toevallig aan je denken lady4! Heb toen inderdaad gelezen dat jij er problemen mee had.
Alleen was dat met mijn iPhone niet het geval,en nu ineens wel.
Niene
Niene
Prater
Prater

Bericht  Tsjip wo 15 feb 2012 - 2:56

Lady4 schreef:

Ah ja op die manier kapot kan ook nog... nerd

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Zora wo 15 feb 2012 - 3:13

Hopen dat zij er nu niet meer voor krijgt dan jij laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Niene wo 15 feb 2012 - 3:51

Zora schreef:Hopen dat zij er nu niet meer voor krijgt dan jij Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 394967

Ja dat is wel deze Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 394967 waard dan he Wink
Niene
Niene
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 4:00

No way dat ik hem zou terug nemen.

Ik heb mijn telefoon afgelopen week ook verkocht. Een windows telefoon. (wie wilt dat nu nog hebben). Blijkbaar wel mensen. Prima.. maar niet huilend terugkomen dat windows klote is :P

Gast
Gast

Bericht  Niene wo 15 feb 2012 - 4:05

Ik neem hem ook niet terug.
Zag net al dat ze hem op marktplaats heeft gezet. Daarbij staat dat de home toets iets lui is,volgens mij weet ze het nu zelf niet meer wat ie is Laughing . Haperen,stroef,werkt niet meer en ineens ie hij lui...
Niene
Niene
Prater
Prater

Bericht  Tsjip wo 15 feb 2012 - 4:09

Niene schreef:Ik neem hem ook niet terug.
Zag net al dat ze hem op marktplaats heeft gezet. Daarbij staat dat de home toets iets lui is,volgens mij weet ze het nu zelf niet meer wat ie is Laughing . Haperen,stroef,werkt niet meer en ineens ie hij lui...

Lekker laten gaan nu! Jij bent 'm kwijt, hebt er een leuk bedrag aan over gehouden en je bent een ervaring rijker Wink En misschien blijft ze er nu wel mee zitten als mensen lezen dat de home toets niet lekker werkt! Naast haar Iphone worden er vast ook 10 andere wel goedwerkende aangeboden.... Ik zoek in ieder geval wel verder als ik zoiets al lees! (als er al iets mis is met de home toets)

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Snoopy wo 15 feb 2012 - 4:27

Goed opgelost! Had em ook niet terug genomen.

Denk overigens dat die knop niet kapot is, maar dat dat ding een update nodig heeft en er teveel programma's open staan. Dan moet ie te veel nadenken en duurt het even voor die reageert als je ergens op drukt!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Niene wo 15 feb 2012 - 6:34

Ja ben absoluut een ervaring rijker...
Het is nu mijn probleem niet meer en vind het momenteel allemaal wel best. Zat er vanmorgen/vanmiddag aardig mee in mijn maag.
Dank jullie wel allemaal! Very Happy
Niene
Niene
Prater
Prater

Bericht  Minx wo 15 feb 2012 - 7:09

toen ik die van mij zwemles heb gegeven in het afwaswater was de homeknop even een paar uurtjes stuk. Dus wil je dat bewust zelf doen moet je er rare dingen mee doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 8:37

Goed van je dat je vol hebt gehouden en je de telefoon niet terug hebt genomen!

Ik weet wel dat ik nu even geen iPhone 4 via Marktplaats ga kopen Wink

Gast
Gast

Bericht  Annie24 wo 15 feb 2012 - 9:11

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat zij nu 'jouw' werkende telefoon heeft en haar oude telefoon (waarvan dus de home-knop niet helemaal goed werkt) nu op internet heeft gezet.

Misschien dacht ze dus slim te zijn en de bij jou gekocht werkende telefoon thuis om te ruilen voor haar telefoon met geen goed werkende home knop en vervolgens jou te mailen met haar verhaal in de hoop dat jij de telefoon weer terug zou nemen. Zij zou dan een goed werkende telefoon hebben (die jij dus aan haar verkocht had) + haar geld weer terug en haar telefoon met geen goed werkende home knop zou ze aan jou geven. Snappie 'm nog? angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Niene wo 15 feb 2012 - 21:05

Annie24 schreef:Het kan natuurlijk ook zo zijn dat zij nu 'jouw' werkende telefoon heeft en haar oude telefoon (waarvan dus de home-knop niet helemaal goed werkt) nu op internet heeft gezet.

Misschien dacht ze dus slim te zijn en de bij jou gekocht werkende telefoon thuis om te ruilen voor haar telefoon met geen goed werkende home knop en vervolgens jou te mailen met haar verhaal in de hoop dat jij de telefoon weer terug zou nemen. Zij zou dan een goed werkende telefoon hebben (die jij dus aan haar verkocht had) + haar geld weer terug en haar telefoon met geen goed werkende home knop zou ze aan jou geven. Snappie 'm nog? Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 166342

Zo hee,ben jij ff slim! Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 827601 Daar had ik nog niet eens aan gedacht.. Was ook niet in mij opgekomen dat er mensen zo gehaaid kunnen zijn dat te doen.

Jaya,alleen als je een iPhone in de buurt van de Achterhoek ziet staan zou ik het even niet doen Wink

Tot op heden niks meer gehoord,laten we hopen dat het zo blijft smile
Niene
Niene
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: