Haarkleur-advies gevraagd
+12
Feline
Mees
Bliss
TGR
Serena
loura
Snoes
Toet
ExpressoB
Jeanette
Sorella
vlinder-19
16 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Haarkleur-advies gevraagd
Dat heftige kapsel vind ik ook echt wel iets voor jou Princess! Je hebt er het hoofd voor (wat klinkt dit oneerbiedig, maar het is een compliment ). Net zoals dat meisje op de foto, ze heeft een heel zacht gezichtje, maar met een stoer kapsel!
Gast- Gast
Ik ben wel benieuwd wanneer je naar de kapper gaat hoor. Kan niet wachten op een foto. Ben zo benieuwd wat je gaat doen haha
Gast- Gast
Princess schreef:Zit nu bij de kapper en t wordt echt compleet anders: koper!
Strakjes FOOOOTOOO Wel even laten staan hoor want ik ben pas vanavond weer thuis
Gast- Gast
Foto komt vanmiddag!
Zal m er lang op laten staan, speciaal voor jou punk'd!
Zal m er lang op laten staan, speciaal voor jou punk'd!
Gast- Gast
Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe het is geworden. Vast heel stoer!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik heb 't stiekem al gezien en het is gaaaaaf! Staat je wederom erg goed! Fijn als je zo'n knap hoofd hebt waarbij alles staat!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
spannend zeg koper! Ben benieuwd! Je hebt iig wel lef
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Staat je echt onwijs goed! Ik vond het blonde mooi, maar dit vind ik eigenlijk wel mooier.
Gast- Gast
Dankjewel, Gisele!
Ik weet ook niet wat ik mooier vind. Ik voel mezelf nu wel stoerder, haha!
Ik weet ook niet wat ik mooier vind. Ik voel mezelf nu wel stoerder, haha!
Gast- Gast
Staat je heel goed! Mooi! Het grappige is ook dat ik helemaal niet moet wennen, terwijl het wel even anders is dan het blonde haar wat ik hier altijd van je zie. Is altijd goed teken!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Jaa super vet! Die maakt je echt trendy.
Past ook heel mooi bij de kleur van je huid.
Ik hoef er idd ook helemaal niet aan te wennen in vergelijking met andere foto's. Hier kom je gewoon ontzettend goed mee weg
Past ook heel mooi bij de kleur van je huid.
Ik hoef er idd ook helemaal niet aan te wennen in vergelijking met andere foto's. Hier kom je gewoon ontzettend goed mee weg
Gast- Gast
Heel erg gaaf! Staat je echt super goed.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Heb je ook een foto van de andere kant
Ik vind het mooi staan maar ik vind de kleur minder de ´wowfactor´ geven bij het totaalplaatje dan bij je blonde koppie.
Wat vind je vriend er van?
Ik vind het mooi staan maar ik vind de kleur minder de ´wowfactor´ geven bij het totaalplaatje dan bij je blonde koppie.
Wat vind je vriend er van?
Gast- Gast
Thanks !
Shoesdontlie ik heb (nog) geen foto van de andere kant, maar daar is in principe niets aan veranderd, behalve dat het een stukje korter is. Qua model ben ik hetzelfde gebleven, het is alleen iets anders gestyled.
Ik snap wel wat je bedoelt met de wowfactor, dit is toch net wat rustiger denk ik.
Maar ik ben er evengoed blij mee!
Shoesdontlie ik heb (nog) geen foto van de andere kant, maar daar is in principe niets aan veranderd, behalve dat het een stukje korter is. Qua model ben ik hetzelfde gebleven, het is alleen iets anders gestyled.
Ik snap wel wat je bedoelt met de wowfactor, dit is toch net wat rustiger denk ik.
Maar ik ben er evengoed blij mee!
Gast- Gast
Mooie kleur!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Princess: ik heb toevallig vorige week mn haar geverfd in het blond/parelmoer kleurtje dat jij eerst ook had. Na hoeveel keer begon je haar te breken? En is er een manier om dat t voorkomen?
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Bij mij ging het na de derde keer breken, ik liet het telkens om de 2 maanden bij de kapper bijwerken.
Ik denk niet dat er een manier is om het te voorkomen omdat het op geblondeerd haar moet. Maar dat kun je beter aan je kapper vragen. Probeer er sowiezo vaker een masker in te doen en een goede condintioner te gebruiken.
Ik denk niet dat er een manier is om het te voorkomen omdat het op geblondeerd haar moet. Maar dat kun je beter aan je kapper vragen. Probeer er sowiezo vaker een masker in te doen en een goede condintioner te gebruiken.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Advies gevraagd!
» Advies gevraagd...
» Advies gevraagd
» Advies gevraagd
» Advies gevraagd: met of zonder.
» Advies gevraagd...
» Advies gevraagd
» Advies gevraagd
» Advies gevraagd: met of zonder.