Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forumster verdient dat extra beetje 'lovin' vandaag?

+22
Alex
Jasmine
*Troela*
Makamba
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Roza
Jeanette
Lejow
Ella
Blond
Mamsie
Snoes
Evalynn
Paper Crown
Burn
Terkina
TGR
Stuiterbal
Monte
Susan
Erin
26 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Welke forumster verdient dat extra beetje 'lovin' vandaag?  - Pagina 3 Empty Re: Welke forumster verdient dat extra beetje 'lovin' vandaag?

Bericht  Makamba di 14 feb 2012 - 10:06

Cry
Roza schreef:
Makamba schreef:Wat lief van jullie, TGR, Pippa en Roza. Embarassed Welke forumster verdient dat extra beetje 'lovin' vandaag?  - Pagina 3 699888 Het was/is inderdaad geen makkelijke periode (heftig zelfs) en het zal nog wel even duren voordat alles weer 'rustig' is, maar in de tussentijd probeer ik er het best van te maken. Ook een hele dikke knuffel voor jullie.

Voor de rest vind ik dat iedereen wel een knuffel en liefde verdiend! Dus bij deze; Welke forumster verdient dat extra beetje 'lovin' vandaag?  - Pagina 3 699888I love you

Graag gedaan meid. En nogmaals; echt heel veel respect voor je keuze. Ik vind het onwijs knap dat je een keuze hebt weten te maken. Het is niet de makkelijkste keuze, dat begrijp ik heel goed. Maar ik kan maar niet vaak genoeg zeggen dat ik het echt heel knap van je vind.

Heel veel sterkte!! I love you

Nogmaals dankjewel! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Embarassed Het was echt een van de moeilijkste beslissingen uit mijn leven en ik heb het er héél erg moeilijk mee. Ik hoop dat er ooit een dag komt waarop ik het allemaal een plekje kan geven, terug kan kijken en zeggen/voelen dat dit voor ons de beste keuze is geweest. Momenteel voelt dat nog niet zo. Voel alleen maar verdriet, leegte en pijn. Het was/is een nachtmerrie tot nu toe. Cry
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forumster verdient dat extra beetje 'lovin' vandaag?  - Pagina 3 Empty Re: Welke forumster verdient dat extra beetje 'lovin' vandaag?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 10:22

Pippa, omdat ik haar zo lief vind en ze het nu best zwaar heeft met de revalidatie.
Charlie, jou gun ik heel snel meer rust!

Gast
Gast

Bericht  *Troela* di 14 feb 2012 - 10:31

Mamavan2 , Susan , omdat ze volgens mij echt super moeders zijn.

Lejow: Omdat de kleine B nog niet lekker thuis is.

de meiden die zwanger willen worden na een miskraam en waarbij het moeilijk gaat!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Jasmine di 14 feb 2012 - 11:13

TGR en Lissa, dank jullie wel!

Mijn knuffels gaan naar:
-iedereen die in het dagelijks leven geen liefde ervaart, niet krijgt of niet geliefd voelt
-alle meiden die dagelijks een gevecht leveren met zichzelf
-de meiden uit het moeilijk zwanger worden topic
-iedereen die het nodig heeft en kan gebruiken.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Alex di 14 feb 2012 - 11:31

Lejow, omdat ze niet 24/7 van haar mooie meisje kan genieten.
Stoffie, omdat ze toch nog regelmatig in de put zit.
Reva, omdat ze Reva is. En niet mijn Valentijn angel
Mamavan2, omdat ze na zoveel tegenslag nu ook wel eens iets positiefs mag ontvangen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 20:22

Ik sta er ook bij! Danks! Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Pompoen wo 15 feb 2012 - 0:18

Charlie: Omdat ze helaas op harde wijze ontdekt dat zwanger zijn niet helemaal haar ding is en omdat ze niet altijd fulltime liefde krijgt van haar man die er niets van snapt.
Sjaantje: Omdat ze zo veel doet voor anderen maar er soms zelf een beetje bij inschiet.
Mamavan2: Omdat ze zo hard vecht voor haar kleintje(s) en het toch elke keer weer in de soep loopt door ziekenhuisbureaucratie en langs elkaar heen werkende instanties en een dubbele knuffel omdat ze net gehoord heeft dat M.ara's nier- en leverfunctie niet meer goed waren en ze nu moeten ingrijpen!
Lotus: Omdat ze knuffels kan gebruiken, omdat ze ze verdiend al kijkt ze daar zelf soms anders tegenaan en omdat ze een moeilijke en tegelijk heel spannende tijd heeft.
TGR: Omdat ik het heerlijk vind dat ze gewoon reageert vanuit haar hart, of dat nou bot is of ineens heel lief, je hoeft niet bang te zijn dat ze huichelachtig is en dat vind ik een prettige eigenschap!
Zusje: Omdat ze ineens tot de conclusie kwam dat ze er weer eens een zooitje van heeft gemaakt en ze daar van baalt.
Smikkell: Niet omdat ze daar in dit topic heel hard om roept, maar omdat ze het goed kan gebruiken. Omdat ze worstelt met van alles en nog wat en er niet zo makkelijk uit komt.
Oreo: Om al die stomme lichamelijke dingetjes
Leaf: Omdat ik een slijmbal ben...'t was zo fijn dat ze me naar het ziekenhuis reed, daarvoor krijgt ze nog járen liefde en ik geloof dat ze dat ook goed kan gebruiken want het is allemaal niet makkelijk, dus ze verdiend het dubbel en dwars!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 0:52

Ik geef iedereen wat lovin' die het kan gebruiken, maar als ik dan namen noem...

Snoes, ze weet zelf wel waarvoor hug
Ibbeltje, omdat het een schat van een meid is met een geduld van hier tot Tokio :P
Stella, omdat ze mijn vriendin is en omdat ze het niet makkelijk heeft (gehad).
RYW, omdat zij het volgens mij ook wel kan gebruiken.
Makamba hug
Sjaan, omdat het gewoon een lieverd is!

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal wo 15 feb 2012 - 1:39

Zelda schreef:Ik geef iedereen wat lovin' die het kan gebruiken, maar als ik dan namen noem...

Ibbeltje, omdat het een schat van een meid is met een geduld van hier tot Tokio :P
Stella, omdat ze mijn vriendin is en omdat ze het niet makkelijk heeft (gehad).
RYW, omdat zij het volgens mij ook wel kan gebruiken.
Makamba hug
Sjaan, omdat het gewoon een lieverd is!

Nou idd.

En jij bent een schat. Dikke knuf terug !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Lotus wo 15 feb 2012 - 2:39

Wat lief, Pompoen, dankjewel.

Er zijn heel veel meiden die dit verdienen. Als ik begin met namen noemen, vergeet ik er vast een paar, dus ik begin er maar niet aan.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 4:16

Smikkell schreef:Ik zelf!

I love you Jij verdient sowieso heel veel extra liefde, niet alleen met Valentijn I love you

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 15 feb 2012 - 10:14

Zelda schreef:Ik geef iedereen wat lovin' die het kan gebruiken, maar als ik dan namen noem...

Dankjewel meis hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Printje wo 15 feb 2012 - 10:21

Ik vind dat heel veel meiden dat verdienen hier, maar degenen waar ik zo aan denk.

-Mamavan2; heb echt zoveel bewondering voor haar, mijn kaarsje voor M blijft branden,

-Susan; om hoe ze omgaat met E, en omdat ik heel fijn met haar kan kletsen op fb

- Makamba; om de moeilijk keuze die ze heeft moeten maken

-Lejow; hopelijk is je meisje snel thuis.

- En voor iedereen die een dipje heeft, problemen thuis, niet zwanger kan worden of andere dingen die het leven op dit moment minder leuk maken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Sweety wo 15 feb 2012 - 10:26

Dank je wel TGR ,June en Erin!

Voor iedereen die een knuffel kan gebruiken, hug hug hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:28

Roza, en Elodie, wat lief Embarassed Het valt me even erg zwaar allemaal gecombineerd inderdaad, maar komt, denk ik, wel goed... Welke forumster verdient dat extra beetje 'lovin' vandaag?  - Pagina 3 699888

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: