Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

de huisarts wil me zien *update*

+9
Pompoen
Jasmine
Steep
May
Susan
Red Velvet
Poisongirl
Rush
_Mashimaro_
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

de huisarts wil me zien *update* - Pagina 2 Empty Re: de huisarts wil me zien *update*

Bericht  Poisongirl di 20 maa 2012 - 7:49

Je kan bij je zogrverzekeraar om wachtlijstbemiddeling voor een MRI> heb ik ook eens gedaan. Moest nl. 7 weken wachten op een MRI, de verzekeraar heeft bemiddeld en toen kon ik binnen 2 weken terecht.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de huisarts wil me zien *update* - Pagina 2 Empty Re: de huisarts wil me zien *update*

Bericht  _Mashimaro_ di 20 maa 2012 - 7:56

Poisongirl schreef:Je kan bij je zogrverzekeraar om wachtlijstbemiddeling voor een MRI> heb ik ook eens gedaan. Moest nl. 7 weken wachten op een MRI, de verzekeraar heeft bemiddeld en toen kon ik binnen 2 weken terecht.

Bedankt voor de tip. Ik zal kijken of dat helpt.
Moet je dan eerst al een afspraak hebben of kan ik er nu al achteraan bellen?
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

de huisarts wil me zien *update* - Pagina 2 Empty Re: de huisarts wil me zien *update*

Bericht  TukTuk di 20 maa 2012 - 8:03

Je kan zelfs eventueel kijken of je zorgbemiddeling voor het buitenland kan krijgen! Als je vlakbij België woont kan dat de moeite waard zijn, vaak kan je binnen een paar dagen dan wel terecht.

Moest vandaag foto en echo van mn pols laten maken, doorverwezen door huisarts, kon er heen zonder afspraak en binnen 45 min waren beide gemaakt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de huisarts wil me zien *update* - Pagina 2 Empty Re: de huisarts wil me zien *update*

Bericht  Poisongirl di 20 maa 2012 - 8:03

Dat weet ik niet, wwant ik kreeg meteen een datum voor de mri mee en heb toen de verzekering gebeld.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de huisarts wil me zien *update* - Pagina 2 Empty Re: de huisarts wil me zien *update*

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum