Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

laatste fles laten vervallen?

+3
Teddyaapje
Limburg85
Ayla
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty laatste fles laten vervallen?

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 22:27

Even een vraagje: de kleinste wil opeens zijn fles van 22 uur niet meer. Hij drinkt hooguit 30cc, met moeite. Ons dikkertje drinkt uiteraard wel alles op, maar die kan echt onbeperkt eten.

Als ik de fles laat vervallen krijgen ze van 18.00 tot 6.00 geen voeding, en dat is voor mij idee wel erg lang. De voeding van 18.00 later geven gaat niet, dat redden ze niet qua energie, dan zijn ze te moe om te eten.

Ze zijn zaterdag 7 maanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 22:29

je kunt toch gewoon proberen om te kijken wat ie doet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Ayla ma 13 feb 2012 - 22:30

Als hij zelf aangeeft de laatste fles niet meer te willen zou ik dat gewoon doen, ze groeien verder toch goed, zijn alert... E.lena hoeft de laatste fles sinds vorige week ook niet meer, en die is net 4 maanden. Je kan het er moeilijk in proppen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Limburg85 ma 13 feb 2012 - 22:33

R. krijgt al heel lang zijn laatste fles om 18.30 tot 06.30 uur of later. Hij krijgt in zijn laatste fles wel 2 kleine schepjes pap zodat deze iets zwaarder valt.

Eten ze daarvoor goed avondeten? Dan moet het geen probleem zijn en kwestie van uit proberen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Teddyaapje ma 13 feb 2012 - 23:12

Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij kreeg T. met 7mnd de laatste fles rond 19u en dan sliep hij door tot een uur of 8/9 smorgens. Wij moesten hem savonds ook steeds wakker maken voor zijn laatste fles, waar hij dan erg weinig van dronk. Toen hebben we op een vrijdag geprobeerd om die over te slaan zodat, mocht hij toch wakker worden van de honger snachts, we nog het hele weekend hadden om zelf ook weer bij te slapen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Happydobby ma 13 feb 2012 - 23:32

Hier word nog steeds gedronken om 23.00 uur, soms slaapt hij maar vaak word hij wakker. Ik durf die 23.00 uur niet te laten vallen vanwege de poductie. Soms als hij slaapt wil mijn vriend dat ik hem wel nog voed omdat hij bang is dat hij snacht's komt, nog niet geprobeerd wat er gebeurd als je de laatste laat vallen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 0:55

Teddyaapje schreef:Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij kreeg T. met 7mnd de laatste fles rond 19u en dan sliep hij door tot een uur of 8/9 smorgens. Wij moesten hem savonds ook steeds wakker maken voor zijn laatste fles, waar hij dan erg weinig van dronk. Toen hebben we op een vrijdag geprobeerd om die over te slaan zodat, mocht hij toch wakker worden van de honger snachts, we nog het hele weekend hadden om zelf ook weer bij te slapen.
daar zit ik dus idd ook mee, als ze dan snachts weer komen en ik moet vroeg op om te werken... En het weekend moet ik ook werken, dus toch maar gewoon proberen denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Bruintje Beer di 14 feb 2012 - 1:11

Hier krijgt hij nu zo'n 1,5 maand zijn laatste fles om 19u/19.30 en dit gaat goed. Hij wordt dan rond 8u wakker.
En als je nu probeert om iets later de fles te geven. Weet niet hoe laat ze de warme prak krijgen. Hier eten wij namelijk pas om half 6.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 2:07

Later als 18.00 gaat het niet lukken, dan zijn ze te moe en drinken ze niet meer. Meestal geef ik ze rond 17.00 warme hap en een half uur later de fles.
zelf eten we altijd pas als ze op bed liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Ayla di 14 feb 2012 - 2:18

Stofzuiger kan je man er niet 1 keertje uit mocht hij toch niet doorslapen? Ik denk wel dat hij doorslaapt als ik je zo hoor, maar je hebt toch niet alleen de zorg voor die 2 kleintjes?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 2:36

Ik durf hier zelf de laatste voeding er ook nog niet af te halen, ze krijgen rond 21.30, en zijn dan 6.00 weer wakker. Ze slapen net een goeie maand eindelijk door, dus vervroegen durf ik nog niet. Neem me elke keer voor om rond 20.00 te proberen, maar om 21.30 kan ik ook lekker in bed voeden, haha!

En als je het vervroegd naar bijv. eerst 21.00? Dat je ze gewoon wakker maakt? Of is dat ook geen optie? En dan langzaamaan steeds vroeger, of in jullie geval misschien er zelfs af, omdat ze na het eten ook nog krijgen. Ik zou anders proberen om na de warme maaltijd geen fles te geven, maar alleen een toetje, en dan dus later op de avond even wakker maken voor een voeding, zo doen wij het nu ook al een tijdje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Bruintje Beer di 14 feb 2012 - 2:42

_MamaRosa_ schreef:

En als je het vervroegd naar bijv. eerst 21.00? Dat je ze gewoon wakker maakt? Of is dat ook geen optie? En dan langzaamaan steeds vroeger, of in jullie geval misschien er zelfs af, omdat ze na het eten ook nog krijgen. Ik zou anders proberen om na de warme maaltijd geen fles te geven, maar alleen een toetje, en dan dus later op de avond even wakker maken voor een voeding, zo doen wij het nu ook al een tijdje.
Zo hebben wij het ook gedaan.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Limburg85 di 14 feb 2012 - 3:18

Wij hebben het ook eerst steeds afgebouwd, steeds iets eerder geven. Het is een kwestie van uit proberen en er aan laten wennen.

Maar ik zou ze er niet om wakker gaan maken. Kun je mogelijk niet wat meer in de dan laatste fles doen? Als ze eenmaal daar aan gewend zijn krijg je misschien ook iets meer ruimte tussen het avondeten en de fles.

Anders zou ik ze na het avondeten een toetje geven en geen fles en dan de fles later op de avond te geven en dan steeds iets eerder zodat je uiteindelijk rond 19 uur uit komt.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  TGR di 14 feb 2012 - 3:23

Ik wilde reageren met "dan raap je hem toch gewoon weer op of maak je een nieuw flesje."

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Monte di 14 feb 2012 - 3:23

TGR schreef:Ik wilde reageren met "dan raap je hem toch gewoon weer op of maak je een nieuw flesje."
haha ja zo las ik de titel ook.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 3:35

TGR schreef:Ik wilde reageren met "dan raap je hem toch gewoon weer op of maak je een nieuw flesje."
haha, niet laten vallen, laten vervallen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 3:37

Ayla schreef:Stofzuiger kan je man er niet 1 keertje uit mocht hij toch niet doorslapen? Ik denk wel dat hij doorslaapt als ik je zo hoor, maar je hebt toch niet alleen de zorg voor die 2 kleintjes?
Mijn man gaat er vaker uit hoor, ik ben nogal nachtblind Embarassed Maar dan ben ik wel wakker, en ik slaap niet voor de kleintjes ook slapen. Ik hoor echt ieder kikje.
Mijn man heeft ook veel minder slaap nodig als ik, als ik te weinig slaap ben ik echt brak de volgende dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Ayla di 14 feb 2012 - 3:41

Dan zou ik zeggen, probeer het een keertje. Is wel heel spannend i know Wink Maar het zijn 2 gezonde jongens, en die melden zich wel als ze honger hebben.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 6:22

Hier slaapt meneer langer door als we de fles vroeger geven.

Als we de fles om 23.30 geven is het om 03.00 weer tijd.
Geven we de fles om 22.00 dan slaapt ie "door" tot 04.00/05.00
Ga vanavond 20.00 de fles geven en hopen dat ie het tot 06.00 rekt, maar dat zal wel teveel van het goede zijn laatste fles laten vervallen? 394967

Gewoon proberen. Misschien is er wel niks aan de hand en slaapt ie gewoon door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 6:28

Heb ze nu na de warme hap een flesje roosvicee gegeven ipv bv, in de hoop dat ze dan vanavond rond een uur of 9 een papfles lusten.

Stomme is dat je blijft vergelijken, en de 1 heeft altijd honger en is echt dik, de ander blijft qua gewicht achter, heb het idee dat het verschil groter geworden is. Maar goed, de kleinste is wel heel actief en ons bolletje doet eigenlijk niks behalve eten en dichtgroeien...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 7:36

Geef je ze inmiddels al een toetje na?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 8:23

_MamaRosa_ schreef:Geef je ze inmiddels al een toetje na?
Ja, en dat gaat er sneller in als de prak, het zijn echte lekkerbekkies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 8:35

Stofzuiger schreef:
_MamaRosa_ schreef:Geef je ze inmiddels al een toetje na?
Ja, en dat gaat er sneller in als de prak, het zijn echte lekkerbekkies.

Ja, hier ook. Vinden ze heerlijk! Maar de oudste 2 waren ook vreetzakjes, tot een jaar, toen niet meer. Dus hoop dat zij langer goed eten!
Had vanavond zelf macaroni, en dat hebben ze meegegeten, vonden ze ook heerlijk. Je had ze moeten zien kauwen, zo schattig.

Ben benieuwd of ze dan vanavond lekker wat willen drinken, jouw ventjes! Ik doe ze na de yoghurt eigenlijk niks meer, kort daarna gaan ze naar bed, en dan haal ik ze er 21.30 even uit voor een voeding.

Ga nu maar eens naar mn werk. Mag wel opschieten! Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Teddyaapje di 14 feb 2012 - 11:10

Stofzuiger schreef:Heb ze nu na de warme hap een flesje roosvicee gegeven ipv bv, in de hoop dat ze dan vanavond rond een uur of 9 een papfles lusten.

Stomme is dat je blijft vergelijken, en de 1 heeft altijd honger en is echt dik, de ander blijft qua gewicht achter, heb het idee dat het verschil groter geworden is. Maar goed, de kleinste is wel heel actief en ons bolletje doet eigenlijk niks behalve eten en dichtgroeien...

Hihi wat grappig! Je kunt ze echt vergelijken als je er 2 hebt! Lijkt me erg leuk, maar in dit geval ook wel lastig misschien. Ben je eigenlijk nog steeds aant kolven?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 23:28

Teddyaapje schreef:
Stofzuiger schreef:Heb ze nu na de warme hap een flesje roosvicee gegeven ipv bv, in de hoop dat ze dan vanavond rond een uur of 9 een papfles lusten.

Stomme is dat je blijft vergelijken, en de 1 heeft altijd honger en is echt dik, de ander blijft qua gewicht achter, heb het idee dat het verschil groter geworden is. Maar goed, de kleinste is wel heel actief en ons bolletje doet eigenlijk niks behalve eten en dichtgroeien...

Hihi wat grappig! Je kunt ze echt vergelijken als je er 2 hebt! Lijkt me erg leuk, maar in dit geval ook wel lastig misschien. Ben je eigenlijk nog steeds aant kolven?
Het is in dit soort dingen meer lastig, je wil ze graag evenveel geven haha. Qua ontwikkeling is er ook echt verschil, de een rol al weken en is heel actief, de ander ligt vooral lekker te liggen en te kletsen. Maar het is gewoon een heerlijk duo.

Ja, ik mocht uiteindelijk gaan kolven op het hoofdkantoor, maar dat is verder rijden als mijn huis, dus schrijf ik na mijn dienst nog een half uurtje extra tijd en ga ik thuis kolven, perfect toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste fles laten vervallen? Empty Re: laatste fles laten vervallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum