het bestaat dus....
+19
Teddyaapje
Tania
Nana
Rush
Floor
Pandora
SarahKey
Rouge
PapillonRose
moepie
Monnie
CCC
Printje
PiP
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
duckie
Liadan
Darius
23 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: het bestaat dus....
PapillonRose schreef:Dat zal vast even omschakelen zijn! Hier was zo'n beetje alles roze, had het wel een beetje zielig gevonden om een klein mannetje in een roze kamertje te leggen als het bij de bevalling een jongetje had gebleken. Niet dat zo'n kindje daar veel van merkt, maar meer voor je eigen gevoel wil je het toch perfect hebben.
Ik weet nog dat veel mensen mij op het laatst aan het stangen waren. Ik had zo'n beetje alles roze, en toen begonnen er in de laatste paar weken mensen te zeggen dat het vast een jongen zou worden en dat vonden ze zelf ook heel grappig om te zeggen. Tsja, het had inderdaad gekund. Had wel even omschakelen geweest, maar ik denk niet dat ik er ook maar een nacht wakker om had gelegen of minder van het kindje gehouden had.
ik vond het al erg toen we uit het ziekenhuis thuis kwamen met onze zoon en ik maar 3 lakentjes had voor zijn wieg, een blauwe, witte en ja een roze. Hij spuugde zo veel dat we die blauwe en witte de eerste nacht thuis al hadden gebruikt en dus lag hij onder een roze lakentje. Hij merkte er niks van maar ik vond het maar gek
Lijkt me echt een omschakeling als het ineens toch het andere geslacht is. Mijn man was er heilig van overtuigd dat we een meisje kregen, ik zei altijd een jongen (al ging ik wel twijfelen doordat mijn man zo standvast was). Toen de baby boven het doek werd gehouden (keizersnede) zei mijn man 'Dat is duidelijk geen meisje '
Hij moest echt even wennen (de eerste paar minuten maar hoor).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben er ook al die tijd bang voor geweest, had een unisex setje in mijn tas voor het geval dat en een jongensnaam, maar het kaartje en de kamer waren toch echt knalroze. Als het een jongen was geweest, werd het denk ik dan maar een homootje..
Gast- Gast
Dat hadden onze oude buren dus wel. Er kwam toch echt een jongetje uit.Flip Fluitketel schreef:Hopelijk hebben ze de babykamer niet al roze geschilderd .
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pandora schreef:Weer een extra reden voor mij om niet te willen weten wat het wordt...
Ik heb nog allemaal unisex spulletjes van F. en ben van plan dat weer te gebruiken dus was toch niet van plan om veel te gaan shoppenna de bevalling de "schade" maar inhalen
Wat leuk, Je bent weer zwanger!! Gefeliciteerd!!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Bij ons is echt alles roze inmiddels dus ik hoop toch dat ze het wel echt goed gezien hebben. Maar gisteren is voor de zesde keer gezegd dat het een meisje is dus ik heb er wel vertrouwen in.
Toch heb ik voor de zekerheid de kleertjes van mijn zoontje ook nog op zolder liggen omdat ik het zo zonde vind als ik ze heb weggedaan en er dan toch een jongetje uit blijkt te komen
Toch heb ik voor de zekerheid de kleertjes van mijn zoontje ook nog op zolder liggen omdat ik het zo zonde vind als ik ze heb weggedaan en er dan toch een jongetje uit blijkt te komen
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Wat fijn dat ze er toch nog achter zijn gekomen voor de bevalling. Dan heb je nog even de tijd om om te schakelen. Als T. een meisje zou zijn geweest dan had ik misschien wel heel even het gevoel gehad dat het mijn kindje niet zou zijn ofzo. Ik weet het niet...je 'hecht' je toch al een beetje aan het geslacht denk ik.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Bij ons konden ze het bij de 2 20wekenecho's die we hebben gehad niet zeker zeggen, maar beiden zeiden een jongetje. Daar ga je dan toch van uit, zeker is het namelijk nooit. De maandag dat ik opgenomen werd met vermoedelijke zwsch,vergiftiging hebben ze een echo gemaakt en ze vermoedde dat het een jongen was. Maar moesten haar er niet op vastpinnen. Het bleek bij de geboorte ook een jongen te zijn, maar had wel even moeten wennen denk ik als het toch een meisje was geweest, ook al hebben ze nooit definitief gezegd dat het een jongen was...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Oh jee krijg t benauwd van deze verhalen! Haha!
Bij onze 20 weken echo hadden we een super mooi beeld alles was heel duidelijk te zien en ze heeft voor ons wel drie keer gecheckt of dat t echt een meisje was..
Met de pretecho met 29 weken wederom heel mooi beeld en weer goed nagekeken..
Dus ik zou wel heel raar staan kijken straks als t toch een zoontje blijkt..
Bij onze 20 weken echo hadden we een super mooi beeld alles was heel duidelijk te zien en ze heeft voor ons wel drie keer gecheckt of dat t echt een meisje was..
Met de pretecho met 29 weken wederom heel mooi beeld en weer goed nagekeken..
Dus ik zou wel heel raar staan kijken straks als t toch een zoontje blijkt..
Gast- Gast
Het gebeurd dus nog steeds. Wij wisten wel dat we een jongetje kregen, ik had het duidelijk gezien allebei de keren.
Maar ik heb wel veel unisex gekocht, ,mocht een tweede een meisje zijn dan kunnen sommige spullen gewoon nogmaals. Wij hebben dekentjes groen, slaapzakken neutraal.
Maar ik heb wel veel unisex gekocht, ,mocht een tweede een meisje zijn dan kunnen sommige spullen gewoon nogmaals. Wij hebben dekentjes groen, slaapzakken neutraal.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Als ik die mensen was zou ik het nu pas geloven na de geboorte.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Als ik die mensen was zou ik het nu pas geloven na de geboorte.
Haha inderdaad! Nu denken ze misschien dat het een jongen is, en vervolgens wordt er toch een meisje geboren
Gast- Gast
Mijn moeder heeft een vriendin met 3 meiden en ze wilden zo graag een jongen, dus toen ze van de 4de zwanger was en ze hoorden dat het dan eindelijk een jongen zou worden waren ze zo blij. Echt on top of the world. Maar toen werd er toch echt een meisje geboren.. Was toen best erg.. ze moesten vreselijk omschakelen. Alles blauw.. tot op de kleinste details.. lag er een snoezig meisje in een wieg met blauwe lakentjes haha. En aan de meeste babies zie je niet wat het is tot ze iets ouder zijn/aan de kleertjes maar bij haar zag je echt een meisjes gezicht haha.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Mijn moeder heeft een vriendin met 3 meiden en ze wilden zo graag een jongen, dus toen ze van de 4de zwanger was en ze hoorden dat het dan eindelijk een jongen zou worden waren ze zo blij. Echt on top of the world. Maar toen werd er toch echt een meisje geboren.. Was toen best erg.. ze moesten vreselijk omschakelen. Alles blauw.. tot op de kleinste details.. lag er een snoezig meisje in een wieg met blauwe lakentjes haha. En aan de meeste babies zie je niet wat het is tot ze iets ouder zijn/aan de kleertjes maar bij haar zag je echt een meisjes gezicht haha.
Dan zou ik al die jongensspullen op Marktplaats zetten en de oude babykleertjes van zolder halen, of hadden ze al het roze spul juist al weggedaan?
Ach, ik had geen foute echo, maar tijdens de zwangerschap van Yrsa nog wel een heel grote mond dat zij best gewoon de kleertjes van Ezra kon dragen en dat het voor een baby toch niks uitmaakt. Na de bevalling is er nog een complete garderobe bijgekocht, want toen wilde ik opeens wel roze en jurkjes.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:2CKC2 schreef:Mijn moeder heeft een vriendin met 3 meiden en ze wilden zo graag een jongen, dus toen ze van de 4de zwanger was en ze hoorden dat het dan eindelijk een jongen zou worden waren ze zo blij. Echt on top of the world. Maar toen werd er toch echt een meisje geboren.. Was toen best erg.. ze moesten vreselijk omschakelen. Alles blauw.. tot op de kleinste details.. lag er een snoezig meisje in een wieg met blauwe lakentjes haha. En aan de meeste babies zie je niet wat het is tot ze iets ouder zijn/aan de kleertjes maar bij haar zag je echt een meisjes gezicht haha.
Dan zou ik al die jongensspullen op Marktplaats zetten en de oude babykleertjes van zolder halen, of hadden ze al het roze spul juist al weggedaan?
Ach, ik had geen foute echo, maar tijdens de zwangerschap van Yrsa nog wel een heel grote mond dat zij best gewoon de kleertjes van Ezra kon dragen en dat het voor een baby toch niks uitmaakt. Na de bevalling is er nog een complete garderobe bijgekocht, want toen wilde ik opeens wel roze en jurkjes.
Weet ik eerlijk gezegd niet, tussen de 1 na jongste en jongste zit ook 5 jaar, dus ben bang dat ze niets meer hadden.
Ja volgens mij wil je voor elke nieuwe baby nieuwe spullen kopen.
Ik had wel een paar nieuwe kleertjes voor Yrsa, maar voornamelijk in maat 62 en groter, plus een paar babypakjes die ik al met 12 weken had gekocht en die dus ook neutraal waren. Ik had geloof ik 1 roze pakje in maat 50/56. In de kraamweek heb ik mijn moeder naar de stad gestuurd voor méér roze.
Susan- Lady Post-a-lot
Haha, maar ik vind roze ook zo leuk bij meisjes. Als ik in de hema ben zie ik al die schattige gebreide vestjes met bloemetjes.. meisjes kleding is gewoon veel leuker.
Ik hoooooooooooop zo dat ik een meisje krijg!
Ik hoooooooooooop zo dat ik een meisje krijg!
Op zich is er ook wel ontzettend leuke jongenskleding hoor, alleen moet je er wat meer naar zoeken. Winkels pronken vaak veel meer met hun meisjescollectie, maar we hebben voor Ezra al zoveel leuke dingen gekocht, ook toen hij baby was. Vooral van merken als Tommy Hilfiger, Levi's, Pointer, Benetton, McGregor, dat zijn zulke eigenwijze kleertjes voor kleine jongetjes.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Op zich is er ook wel ontzettend leuke jongenskleding hoor, alleen moet je er wat meer naar zoeken. Winkels pronken vaak veel meer met hun meisjescollectie, maar we hebben voor Ezra al zoveel leuke dingen gekocht, ook toen hij baby was. Vooral van merken als Tommy Hilfiger, Levi's, Pointer, Benetton, McGregor, dat zijn zulke eigenwijze kleertjes voor kleine jongetjes.
Ja.. voor jongens is genoeg leuks te vinden en daar zal ik natuurlijk ook wel in groeien maar ik zie overal een printje op shirtjes voor jongens. Een bob de bouwer bijv, of thomas de stoomboot.. nee niet leuk!
2CKC2 schreef:
Ja.. voor jongens is genoeg leuks te vinden en daar zal ik natuurlijk ook wel in groeien maar ik zie overal een printje op shirtjes voor jongens. Een bob de bouwer bijv, of thomas de stoomboot.. nee niet leuk!
Oh, nee hoor, er zijn heel leuke shirtjes voor jongens zonder dat soort plaatjes erop. Ik hou daar namelijk ook helemaal niet van.
Ezra had van de zomer veel shirts met bandnamen, The Beatles, The Rolling Stones, Run DMC, die vond ik echt heel stoer.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:2CKC2 schreef:
Oh, nee hoor, er zijn heel leuke shirtjes voor jongens zonder dat soort plaatjes erop. Ik hou daar namelijk ook helemaal niet van.
Ezra had van de zomer veel shirts met bandnamen, The Beatles, The Rolling Stones, Run DMC, die vond ik echt heel stoer.
O, cool! Waar koop je die? Ja, zo zou ik mijn zoontje ook kleden, met Vans schoenen en leer jasje. Zo cute
Vans heeft hij trouwens ook gehad, en ook een keer een leren jasje. Wel nepleer, echte leren jasjes zijn er bijna niet voor kleine kinderen.
Laatst aangepast door Susan op di 14 feb 2012 - 2:08; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
Susan, ik heb ze van de H&M in een grotere maat gehaald, voor m`n neefje. Dat was maat 98.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Susan, ik heb ze van de H&M in een grotere maat gehaald, voor m`n neefje. Dat was maat 98.
Oh, gaaf, dan ga ik ze voor komende zomer ook weer halen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ja, ze zijn echt stoer!
Rush- Lady Post-a-lot
Jeee, het is nog steeds een jochie