Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderopvangtoeslag ook bij gastouder?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kinderopvangtoeslag ook bij gastouder? Empty Kinderopvangtoeslag ook bij gastouder?

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 4:59

Ik vind het zo snel niet via Google...ik wil onze tweeling liever naar een gastouder doen dan naar een KDV. Maar krijg je bij een gastouder (deze is compleet gecertificeerd) ook KOT? En zo ja, evenveel?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderopvangtoeslag ook bij gastouder? Empty Re: Kinderopvangtoeslag ook bij gastouder?

Bericht  Happydobby ma 13 feb 2012 - 5:00

Ja bij het invullen van je aanvraag moet je aangeven of je een kdv of gastouder hebt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Kinderopvangtoeslag ook bij gastouder? Empty Re: Kinderopvangtoeslag ook bij gastouder?

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 5:00

Oh da's heel mooi zeg!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 5:02

Naar mijn weten is het gewoon hetzelfde met de toeslag als op het kdv.

En ik snap je keuze wel, meer individuele aandacht!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 5:05

Er zit hier een gastouder in de buurt met paardjes en ezeltjes en veel natuur. Die mensen geven ook coaching met dieren en training voor bijv. gehandicapte kinderen met paarden. Klinkt allemaal heel mooi natuurlijk, ga er binnenkort eens heen om kennis te maken.

Gast
Gast

Bericht  Tania ma 13 feb 2012 - 5:05

Je krijgt toeslag over een lager uurbedrag dan bij een kdv. Op toeslagen.nl kun je uitrekenen hoeveel je krijgt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bruintje Beer ma 13 feb 2012 - 5:13

Je krijgt maximaal 5,09 vegoedt bij een gastouder.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: