DagCafé
+18
Burn
Merai
Sjaantje
GreenGrass
Caroow
Lejow
Jade
Stuiterbal
Suus
Rush
Pompoen
VeryCherry
Lotus
Snoes
Ibbeltje
Toet
Alex
Erin
22 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Dus ik kan het nog wel voelen? Ben ik toch niet helemaal gek aan het worden... Ik weet het niet, word nogal heen en weer geslingerd. Vanmorgen moest ik huilen, vanmiddag was ik gelukkig en nu ben ik sjaggo. Meestal ben ik toch wel een stuk eentoniger qua gevoel. Hoop dat het morgen toch wel voorbij is. Ben redelijk moe, zal zo wel lekker slapen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:June schreef:Fijn om het met hem te doen. Mijn ex-ex heeft het ook een keer thuis gedaan om te proberen en hij was de dag daarna super emotioneel. Twee dagen later had hij nergens meer last van. Het lijkt me heel bijzonder, maar ik wil het gewoon niet .
(niet quoten)
Ik vond het echt een enorme drempel en die is voor nu niet minder geworden. B. is ook de enige die ik ken die dit doet en met hem ga ik binnenkort toch het contact verbreken.
Gast- Gast
Ik denk niet dat het je nieuwe karakter is, Zusje.
Smik, ik ken heel veel mensen die het gebruiken en ik wil er absoluut niet bij horen. Zij slepen elkaar allemaal heel erg mee en gaan inderdaad ook naar één plek waar je tegenwoordig een sukkel bent als je niet gebruikt. Daar bedank ik voor. Ik heb best begrip voor mensen die het willen gebruiken, maar ik vind het niet leuk als standaard. Zeker niet omdat er daar zo op aangedrongen wordt om mee te doen. Bovendien heb ik er genoeg mensen (en hun studie) aan kapot zien gaan. Ik zit al vaak genoeg met mezelf en mijn studie in de knoop .
Smik, ik ken heel veel mensen die het gebruiken en ik wil er absoluut niet bij horen. Zij slepen elkaar allemaal heel erg mee en gaan inderdaad ook naar één plek waar je tegenwoordig een sukkel bent als je niet gebruikt. Daar bedank ik voor. Ik heb best begrip voor mensen die het willen gebruiken, maar ik vind het niet leuk als standaard. Zeker niet omdat er daar zo op aangedrongen wordt om mee te doen. Bovendien heb ik er genoeg mensen (en hun studie) aan kapot zien gaan. Ik zit al vaak genoeg met mezelf en mijn studie in de knoop .
Gast- Gast
Wie is B. ook alweer? Van de b.us.h.al.te? Waarom ga je dat contact verbreken? Of ben ik nu te nieuwsgierig?
Gast- Gast
Oh zus, je hebt het gedaan! Jammer dat je je zo kut voelt, dat verpest het dan weer wel een beetje.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hey Toet!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hoe is hetttttttt?
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Toet, zijn jullie 1e paasdag niet gesloten?Toet schreef:Hoe is hetttttttt?
Nee wij zijn beide paasdagen open. Het paasweekend valt ook tegelijk met een groot feestweekend bij ons in de buurt, waardoor het net k*t is om vrij te krijgen (extra drukte en iedereen wil vrij om naar dat feest te gaan)
Toet- Lady Post-a-lot
Ja Toet, heeft even geduurd .
June, denk het wel ja, ik weet het niet. Mss komt het ook gewoon om hoe ik me nu voel. Tot nu toe kon ik er redelijk nuchter in staan en date ik gewoon verder. Maar straks word ik verliefd op iemand en dan gaat hij het weer jammer vinden (niet de eerste keer). Ik denk dat ik het die keer ook heel jammer ga vinden en dat lijkt me te ingewikkeld. Dan kan ik er beter nu mee stoppen denk ik dan. Maar goed, mss voel ik me morgen alweer een stuk beter en kan ik er wel weer mee om gaan. Hij is gewoon te leuk om zoiets los mee te hebben.
Trouwens, ik heb een collega achter me aan. Best een leuke jongen maar hij heeft een vriendin dus pas ik liever. Ik begrijp het niet, heb het ook aan hem gevraagd wat hij thuis te kort komt en dat is alleen wat aandacht maar om het daar nou gelijk voor uit te maken vindt hij overdreven van hij houdt van haar. Het met een ander doen is wel een oplossing? Vroeg ik hem... Zegt hij alleen maar uhmmmm... En vervolgens vraagt hij wat ik met hem zou willen doen... Heb er niet op geantwoord dus hij had wel door dat hij fout ging want na een uur kreeg ik 'heb je nog geschaatst dit weekend?' Echt... Waarom heb ik dit soort mannen achter me aan?
June, denk het wel ja, ik weet het niet. Mss komt het ook gewoon om hoe ik me nu voel. Tot nu toe kon ik er redelijk nuchter in staan en date ik gewoon verder. Maar straks word ik verliefd op iemand en dan gaat hij het weer jammer vinden (niet de eerste keer). Ik denk dat ik het die keer ook heel jammer ga vinden en dat lijkt me te ingewikkeld. Dan kan ik er beter nu mee stoppen denk ik dan. Maar goed, mss voel ik me morgen alweer een stuk beter en kan ik er wel weer mee om gaan. Hij is gewoon te leuk om zoiets los mee te hebben.
Trouwens, ik heb een collega achter me aan. Best een leuke jongen maar hij heeft een vriendin dus pas ik liever. Ik begrijp het niet, heb het ook aan hem gevraagd wat hij thuis te kort komt en dat is alleen wat aandacht maar om het daar nou gelijk voor uit te maken vindt hij overdreven van hij houdt van haar. Het met een ander doen is wel een oplossing? Vroeg ik hem... Zegt hij alleen maar uhmmmm... En vervolgens vraagt hij wat ik met hem zou willen doen... Heb er niet op geantwoord dus hij had wel door dat hij fout ging want na een uur kreeg ik 'heb je nog geschaatst dit weekend?' Echt... Waarom heb ik dit soort mannen achter me aan?
Gast- Gast
Wel eerlijk inderdaad om dat contact dan te verbreken, maar ook lastig.
Dat met die collega lijkt me vervelender. Het lijkt me lastig dat je dan nog samen moet werken terwijl je weet dat hij dit soort dingen wil. Ook wel erg onbehoorlijk naar zijn vriendin toe om het zo te laten weten. Het is niet eens een ongelukje, bijna gepland.
Dat met die collega lijkt me vervelender. Het lijkt me lastig dat je dan nog samen moet werken terwijl je weet dat hij dit soort dingen wil. Ook wel erg onbehoorlijk naar zijn vriendin toe om het zo te laten weten. Het is niet eens een ongelukje, bijna gepland.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ja Toet, heeft even geduurd .
June, denk het wel ja, ik weet het niet. Mss komt het ook gewoon om hoe ik me nu voel. Tot nu toe kon ik er redelijk nuchter in staan en date ik gewoon verder. Maar straks word ik verliefd op iemand en dan gaat hij het weer jammer vinden (niet de eerste keer). Ik denk dat ik het die keer ook heel jammer ga vinden en dat lijkt me te ingewikkeld. Dan kan ik er beter nu mee stoppen denk ik dan. Maar goed, mss voel ik me morgen alweer een stuk beter en kan ik er wel weer mee om gaan.Hij isIk ben gewoon te leuk om zoiets los mee te hebben.
Stomme fout...
Gast- Gast
June schreef:Wel eerlijk inderdaad om dat contact dan te verbreken, maar ook lastig.
Ik zie die collega zelden hoor. Ik werk sowieso amper met mijn collega's, zie ze over het algemeen zo'n 1 keer per week. Deze zit in een ander gebied en zie ik nooit, alleen met feestjes ofzo. Heb hem tot nu toe 2 keer ontmoet en er is wel een erg leuke klik tussen ons maar hier pas ik inderdaad voor. Zo'n man die zo gevoelig is voor dat soort aandacht, been there done that.
Gast- Gast
Ja dat snap ik. Hij zal toch altijd wel weer aandacht nodig hebben waarschijnlijk.
Gast- Gast
Je bent gewoon leuk. Maar ja niet aan bezette mannen gaan beginnen hoor. Je verdient een heerlijke vent die helemaal voor je gaat en niet een of andere vent die van twee walletjes eet (althans probeert)!
Erin- Ratel
Ik ben toe aan vakantie. Een zonnige plek waar ik ook nog eens veel kan slapen. En aan strand en ..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben toe aan vakantie. Een zonnige plek waar ik ook nog eens veel kan slapen. En aan strand en ..
+1
Erin- Ratel
You speak my mind Smikkel!
En ik begin er ook niet aan hoor. Ik vind het een leuke jongen, absoluut een onwijze leuke klik maar nee dank je. Sms met hem maar ben daar wel duidelijk in. Dus erg spannend ben ik niet voor hem .
En ik begin er ook niet aan hoor. Ik vind het een leuke jongen, absoluut een onwijze leuke klik maar nee dank je. Sms met hem maar ben daar wel duidelijk in. Dus erg spannend ben ik niet voor hem .
Gast- Gast
Heb net mijn Singapore plannen definitief gecanceld. Jammer.
Gister werd ik trouwens gebeld door de meisjes uit Florida. Zo schattig.. Of ik mee wilde doen aan een schoolproject
(niet quoten)
Gister werd ik trouwens gebeld door de meisjes uit Florida. Zo schattig.. Of ik mee wilde doen aan een schoolproject
(niet quoten)
Gast- Gast
Heb nu wel wat geld bij elkaar, maar de prijzen zijn alweer heel veel gestegen. Ik had toen meteen moeten boeken, maar wist toen niet zeker of het haalbaar was. Even wachten tot ik weer een goedkoop ticket tegenkom.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: