Vinden jullie schoonmaken leuk?
+31
Sophiee
Lindsya
VeryCherry
Jeanette
kwak
tweeling
Liadan
bolus26
Snoes
Snack a Jack
Makamba
Phileine
Arwyn
RioolSpook
Silver
Shisha
Zonnetje
Suus
woezel
Rush
Puggle
Lejow
Sylvana
minoessepoes
Ibbeltje
Macelka
Fayebella
Kaboutertje
girli
Mamsie
Sushi
35 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vinden jullie schoonmaken leuk?
Ik hou van een schoon huis. Dus ik doe elke dag stoffen, stofzuiger en dweilen beneden en boven doe ik dat om de dag. En één keer in de week doe ik alles grondig, met de meubels even van zijn plaats en de slaapkamers even goed schoonmaken. Ik verdeel het wel over de week en vooral als mijn mannen niet thuis zijn, dan kan ik goed door werken.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het vreselijk. Maar hou wel van een schoon huis, daarom hebben wij ook een poetshulp die iedere week de boel komt doen .
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Lindsya schreef:Ik hou van een schoon huis. Dus ik doe elke dag stoffen, stofzuiger en dweilen beneden en boven doe ik dat om de dag. En één keer in de week doe ik alles grondig, met de meubels even van zijn plaats en de slaapkamers even goed schoonmaken. Ik verdeel het wel over de week en vooral als mijn mannen niet thuis zijn, dan kan ik goed door werken.
Werk je?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Elke dag beneden dweilen. Ik ben al blij als ik zin kan maken om eens in de twee weken te dweilen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik weet ook niet hoe dat komt trouwens, want dweilen is gewoon simpel.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb echt een hekel aan schoonmaken en poetsen!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik vind het niet erg, ik hou van een opgeruimd en schoon huis Maar wat ik liever aan een ander over laat is de badkmer en wasgoed.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Rush schreef:Ik weet ook niet hoe dat komt trouwens, want dweilen is gewoon simpel.
Dweilen vind ik ook ruk. Vooral omdat ik daarna moet wachten tot de vloer weer droog is en ik dan juist altijd net op een plek moet zijn waar de vloer nog nat is. Grrrrrr
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Anniej_S schreef:Ja ik houd ervan om schoon te maken. Even mijn frustraties kwijt! En ik houd van een heerlijk, schoon, opgeruimd huis. Daar word ik echt vrolijk van.
+1, maar het wordt nooit mijn hobby
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
2CKC2 schreef:Lindsya schreef:Ik hou van een schoon huis. Dus ik doe elke dag stoffen, stofzuiger en dweilen beneden en boven doe ik dat om de dag. En één keer in de week doe ik alles grondig, met de meubels even van zijn plaats en de slaapkamers even goed schoonmaken. Ik verdeel het wel over de week en vooral als mijn mannen niet thuis zijn, dan kan ik goed door werken.
Werk je?
Nee op dit moment niet. Maar toen ik nog fulltime werkte deed ik het nog steeds elke dag dus het heeft niks te maken met wel of niet werken.
Lindsya- Kletskop
Dan heb je geen vrije tijd meer, wil je zeggen?
Nu ik niet werk, ben ik veel vaker aan het poetsen. Als ik wel werk, veertig uur met nog reistijd, dan is er geen haar op mijn hoofd dat na het eten koken nog eens gaat poetsen. Heb wel iets beters te doen. Namelijk even tijd voor mezelf.
Nu ik niet werk, ben ik veel vaker aan het poetsen. Als ik wel werk, veertig uur met nog reistijd, dan is er geen haar op mijn hoofd dat na het eten koken nog eens gaat poetsen. Heb wel iets beters te doen. Namelijk even tijd voor mezelf.
Gast- Gast
Gisele schreef:Dan heb je geen vrije tijd meer, wil je zeggen?
Ik had nog vrije tijd over ook, naast mijn werk toen, nu meer natturlijk. Ik werkte onregelmatig dus dat is makkelijk te combineren. Ik denk dat het kwestie is van alles inplannen.
Lindsya- Kletskop
Ik zag geloof ik bij RTL Boulevard (ik keek met een half oog) dat er weer een nieuwe serie komt van Hoe Schoon Is Jouw Huis! Ik vind dat leuk!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vinden jullie leuk
» Welke apps vinden jullie leuk?
» Welke olympische man vinden jullie leuk?
» Omdat sommigen het wel leuk vinden om te horen:
» City trips: Wat vinden jullie leuk om te doen?
» Welke apps vinden jullie leuk?
» Welke olympische man vinden jullie leuk?
» Omdat sommigen het wel leuk vinden om te horen:
» City trips: Wat vinden jullie leuk om te doen?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: