Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vinden jullie schoonmaken leuk?

+31
Sophiee
Lindsya
VeryCherry
Jeanette
kwak
tweeling
Liadan
bolus26
Snoes
Snack a Jack
Makamba
Phileine
Arwyn
RioolSpook
Silver
Shisha
Zonnetje
Suus
woezel
Rush
Puggle
Lejow
Sylvana
minoessepoes
Ibbeltje
Macelka
Fayebella
Kaboutertje
girli
Mamsie
Sushi
35 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vinden jullie schoonmaken leuk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie schoonmaken leuk?

Bericht  Zonnetje zo 12 feb 2012 - 23:12

Ik vind het schoonmaken op zich niet leuk, maar ik vind het wel een fijn gevoel als alles weer schoon is. Ik maak het huis altijd in het weekend schoon samen met mijn vriend. Doordeweeks hoeven we het dan alleen nog maar een beetje bij te houden.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie schoonmaken leuk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie schoonmaken leuk?

Bericht  Shisha zo 12 feb 2012 - 23:15

Het is niet mijn grootste hobby maar echt een drama vind ik het ook niet. Meestal stel ik het wel uit (nog even forummen/mail lezen/spelletje spelen) maar als ik eenmaal aan de slag ga dan ben ik ook niet meer te stoppen en voel ik mij achteraf erg voldaan en blij.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Silver zo 12 feb 2012 - 23:30

Ik vind het wel leuk om te doen, en nu ik het niet kan doen door mijn schouders vind ik het verschrikkelijk om mijn vriend aan het werk te zetten. Vooral het voor-na resultaat is altijd fijn om te zien/ruiken. Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 23:37

Jolicious schreef:Ik vind het vreselijk. Zeker omdat ik weet dat wat ik nu schoonmaak morgen weer net zo vies is. Nutteloos dus.

Dat heb ik dus met stofzuigen. Ik heb nog niet gestofzogen (of gezuigt) en het ligt er verdorie alweer. Afgelopen woensdag heb ik gestofzogen, vrijdag nog een keer en zaterdag mocht ik nog een keer. Zondag niet gedaan. Kijk ik nu op de vloer.... Mag ik alweer... Evil or Very Mad Waar komt het vandaan? Heb geen huisdieren, enig uitharend mormel ben ik. Maar dan nog.... Suspect

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook zo 12 feb 2012 - 23:58

Nee.. schoonmaken vind ik niet leuk. En ben er niet goed in. Opruimen daarentegen vind ik wel erg leuk om te doen. 1 x in de zoveel tijd de lades uitmesten. Geeft me een heerlijk gevoel.

Daarentegen vind ik het wel fijn om een schoon huis te hebben en kan na de schoonmaak altijd heel tevreden gaan zitten.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Arwyn ma 13 feb 2012 - 0:20

Tsja, leuk is anders, maar met een beetje muziek aan, ben ik er zo doorheen en vind ik het minder erg.
Wat ik wel elke week weer irritant vind om te doen, is de ondergoed was opruimen.. Al die sokken en onderbroeken opvouwen, pff.. Dan zijn truien en broeken toch een stuk makkelijker, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Phileine ma 13 feb 2012 - 0:56

Ik vind schoonmaken alleen leuk als ik duidelijk resultaat zie. Verder probeer ik voor mezelf alles bij te houden. Ik doe bijvoorbeeld elke dag de afwas, omdat ik maar een klein aanrecht heb en daarbij komt dat ik inmiddels geleerd heb dat opgestapeld werk uiteindelijk méér werk is.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Makamba ma 13 feb 2012 - 1:05

Pippa schreef:Ik vind het leuk. Opruimen, schoonmaken, uitzoeken. Ik verdeel het grotendeels over de week, omdat ik niet de energie heb om het allemaal tegelijk te doen. En soms ineens een bui dat ik alles overhoop gooi en druk aan de slag ga, heerlijk gevoel daarna.

Op mijn werk kan ik ook los met schoonmaken; ideaal, haha.

En het kriebelt altijd overal om op te ruimen en schoon te maken, vooral bij zus, daar is het ranzig.

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Snack a Jack ma 13 feb 2012 - 1:50

Shisha schreef:Het is niet mijn grootste hobby maar echt een drama vind ik het ook niet. Meestal stel ik het wel uit (nog even forummen/mail lezen/spelletje spelen) maar als ik eenmaal aan de slag ga dan ben ik ook niet meer te stoppen en voel ik mij achteraf erg voldaan en blij.

+1.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Snoes ma 13 feb 2012 - 2:14

Ik vind schoonmaken eigenlijk ook helemaal niet erg. Soms kan ik me er niet toe zetten, maar als ik dan eenmaal bezig ben, ben ik niet te stoppen. Dan vind ik het ook gewoon lekker leuk met een muziekje op de achtergrond.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  bolus26 ma 13 feb 2012 - 7:52

nee vreselijk!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 7:54

Ik vind het niet erg om te doen, maar leuk is een groot woord. Ik kan slecht tegen rommel en viezigheid. Door de weeks hou ik ons huis bij en in het weekend doe ik het meeste werk.

Gast
Gast

Bericht  Liadan ma 13 feb 2012 - 8:09

Minneke schreef:
Jolicious schreef:Ik vind het vreselijk. Zeker omdat ik weet dat wat ik nu schoonmaak morgen weer net zo vies is. Nutteloos dus.

Precies!

En nog vervelender dan schoonmaken, vind ik schoonmaken mét twee kleine kinderen in de buurt. Duurt vier keer zo lang en het effect duurt tien keer zo kort. Bah. Bleg. Buh.

Het is hier doorgaans niet erg opgeruimd, dat moge duidelijk zijn.
Nou inderdaad, zo denk ik er ook over.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:16

Morgen? Dan houd je het nog lang vol Wink
Hier duurt dat geen uur.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:30

Arwyn schreef:Tsja, leuk is anders, maar met een beetje muziek aan, ben ik er zo doorheen en vind ik het minder erg.
Wat ik wel elke week weer irritant vind om te doen, is de ondergoed was opruimen.. Al die sokken en onderbroeken opvouwen, pff.. Dan zijn truien en broeken toch een stuk makkelijker, haha.

Als jij mijn broeken en truien doet vouw ik jouw onderbroeken op :P

Gast
Gast

Bericht  tweeling ma 13 feb 2012 - 8:44

Ik vind schoonmaken voor een uurtje best leuk maar daarna ben ik het zat Vinden jullie schoonmaken leuk? - Pagina 2 561177

Ons huis is groot en ik ben van mening dat het niet schoon is als ik de ene week beneden doe en de andere week boven, daarom doe ik elke week alles. Ben dan al gauw 3,5 uur bezig Sad Hoe doen jullie dat eigenlijk?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Zonnetje ma 13 feb 2012 - 8:49

Wij doen iedere week alles, maar mijn vriend en ik hebben een verdeling gemaakt. Hij doet beneden alles behalve de wc, en de zolder. Ik doe de wc beneden, de badkamer en de eerste verdieping.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:51

Schoonmaken gaat nog wel, maar opruimen...dat vind ik vervelend. Gevolg; de salontafel en de eettafel liggen vol met kranten/brieven/schoolboeken/etc. En dat moet ik dan eens in de zoveel tijd uitzoeken, vreselijk. Mijn administratie is ook totaal niet op orde, ik zorg dat ik betaal en de acceptgiro en andere brieven liggen overal en nergens. Totaal geen systeem in.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:51

PrinsesBo schreef:

Morgen? Dan houd je het nog lang vol Wink
Hier duurt dat geen uur.

Ik breng het nog een béétje positief Vinden jullie schoonmaken leuk? - Pagina 2 827601

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 13 feb 2012 - 8:58

zonnetje schreef:Wij doen iedere week alles, maar mijn vriend en ik hebben een verdeling gemaakt. Hij doet beneden alles behalve de wc, en de zolder. Ik doe de wc beneden, de badkamer en de eerste verdieping.
Wij poetsen ook meestal samen in het weekend, en wij hebben sinds kort ook een verdeling gemaakt. Mijn vriend doet alles beneden (behalve de keuken). Ik doe de keuken en de bovenverdieping.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 9:29

Ja ik houd ervan om schoon te maken. Even mijn frustraties kwijt! En ik houd van een heerlijk, schoon, opgeruimd huis. Daar word ik echt vrolijk van.

Gast
Gast

Bericht  Sushi ma 13 feb 2012 - 9:42

Ik heb geen groot huis, dus ik ben ook niet heel lang bezig met schoonmaken, maar soms ben ik echt niet te stoppen. Dan is al het normale schoonmaakwerk gedaan en dan bedenk ik ineens dat ik best even de boekenkast uit kan soppen of dat ik maar eens moet kijken wat er allemaal onder mijn bed ligt. En dan ben ik uiteindelijk ook een paar uur zoet, maa ik vind het niet erg, de tijd vliegt voorbij en ik geniet daarna zo van het resultaat smile

Ik vond "Hoe Schoon Is Jouw Huis?" (Nederlandse en Engelse versie) ook altijd zo leuk om te kijken. Ook echt onbegrijpelijk trouwens dat sommige mensen in zo'n vies huis kunnen wonen. Ik zag eens een aflevering met een man erin die al drie jaar de wc niet had schoongemaakt............. pale
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  kwak ma 13 feb 2012 - 9:45

ligt er aan wat ik moet doen. Ik maak eigenlijk alleen maar schoon als ik zin heb maar gelukkig is dat wel 1x in de week Wink.
het is ook wel weer gezellig om dat D. mij wil helpen en dan doen we een lekker muziekje op en gaan we gezellig schoonmaken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Jeanette ma 13 feb 2012 - 22:17

Nee, ik hou niet van schoonmaken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  VeryCherry ma 13 feb 2012 - 22:25

Ik hou er niet van om te beginnen, maar als ik eenmaal bezig ben ben ik niet te stoppen. Ben nu weer aan het poetsen, keiharde goregrind aan en schoonmaken maar Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: