Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dopido (tijdschrift peuters)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Dopido (tijdschrift peuters) Empty Dopido (tijdschrift peuters)

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 3:10

Kent iemand hier Dopido? Het is een educatief tijdschrift voor kinderen van 2-4 jaar. Voor onze dochter wil ik graag een abbonnement voor een jaar afsluiten op een peuterblad omdat ze gek is op zoveel mogelijk verschillende boekjes lezen. Dit tijdschrift is educatief én er zitten geloof ik 10 voorleesboekjes bij.



http://www.averbode.nl/Pub/Site_Root/Luxembourg-Algemeen-SPB_Elements-SPB_HomePage-Nederland/Luxembourg-Algemeen-SPB_Elements-SPB_HomePage-Luxembourg-Algemeen-Nederland/CatalogusNL/Peuters/Peuters-Tijdschriften.html?detail=23946

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dopido (tijdschrift peuters) Empty Re: Dopido (tijdschrift peuters)

Bericht  Parisienne zo 12 feb 2012 - 3:16

Heb het even bekeken en het lijkt mij ook wel een leuk tijdschrift voor Peuters. Zelf heb ik al een tijd de Pippo in gedachten, die ken ik nog van vroeger.

Hebben ze deze tijdschriften ook los te koop? Anders kan je er misschien eerst eentje kopen en kijken of het je (en vooral Y. natuurlijk) leuk lijkt.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dopido (tijdschrift peuters) Empty Re: Dopido (tijdschrift peuters)

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 3:17

ik moet binnenkort weer naar de bieb (how2talk2kids was uitgeleend, staat nu voor mij gereserveerd:P ) en dan kan ik inderdaad wel even kijken of ze daar dit tijdschrift hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dopido (tijdschrift peuters) Empty Re: Dopido (tijdschrift peuters)

Bericht  frolic zo 12 feb 2012 - 3:36

Ja !! T.eun krijgt die via school , echt heel leuk.

Leuke knutsel dingen , leuk leesverhaal .. ja echt de moeite !

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dopido (tijdschrift peuters) Empty Re: Dopido (tijdschrift peuters)

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 8:18

Ken je de Pippo ook frolic? Wat is er anders aan dan bij de pippo en waar gaat jouw voorkeur naar uit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dopido (tijdschrift peuters) Empty Re: Dopido (tijdschrift peuters)

Bericht  Susan zo 12 feb 2012 - 8:19

Dopido ken ik niet, Pippo ken ik wel, die pak ik vaak mee met boodschappen doen, Yrsa vindt het een erg leuk blad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dopido (tijdschrift peuters) Empty Re: Dopido (tijdschrift peuters)

Bericht  LMCurious zo 12 feb 2012 - 8:43

Joris krijgt van mijn moeder elke maand het sesamstraat tijdschrift. (ze werkt bij een ha waar het anders weggegooid wordt.) En dit is echt heel erg leuk! Er staan stripverhaaltjes in waar ze zelf het verhaaltje kunnen bedenken aan de hand van de plaatsjes. Er zitten spelletjes in zoals verschillen zoeken, doolhof spelletjes, kleurplaten enzo. Elke maand is er een thema, zoals lente met babydieren etc, of dieren in het algemeen, dus waar ze wonen en wat ze eten. Maar ook vakantie, kerst, groot & klein etc. Er zitten altijd letters en cijfer oefeningen in.
Ik vind het een erg leuk tijdschrift, en Joris pakt er bijna elke ochtend eentje tijdens het ontbijten om door te lezen. Leert er ook heel veel van!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Dopido (tijdschrift peuters) Empty Re: Dopido (tijdschrift peuters)

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 22:18

Wat leuk zeg, ik kende die nog niet. Wel de pippo, die neem ik af en toe is mee, zoon vind die al leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dopido (tijdschrift peuters) Empty Re: Dopido (tijdschrift peuters)

Bericht  frolic zo 12 feb 2012 - 22:34

Nee die ken ik niet ! Bij dopido zit er altijd 1 leesverhaal ( max en fien ) veel knutseldingen , en dan vooral ook beetje andere dingen dan normaal ( schilderen met zelfgemaakte walnoten olie , kleuren met gedroogde bladeren )

En dan nog spelletjes , en educatief ding ..

K weet niet wat een abo kost zonder school ertussen , maar ik vind het echt de moeite waard

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dopido (tijdschrift peuters) Empty Re: Dopido (tijdschrift peuters)

Bericht  Susan zo 12 feb 2012 - 22:36

frolic schreef:Nee die ken ik niet ! Bij dopido zit er altijd 1 leesverhaal ( max en fien ) veel knutseldingen , en dan vooral ook beetje andere dingen dan normaal ( schilderen met zelfgemaakte walnoten olie , kleuren met gedroogde bladeren )

En dan nog spelletjes , en educatief ding ..

K weet niet wat een abo kost zonder school ertussen , maar ik vind het echt de moeite waard

Dat lijkt me juist wel een nadeel. Als ze hier willen knutselen dan duurt dat geen uren, dus als ik dan eerst zelf walnotenolie moet gaan maken (geen idee hoe je dat doet) dan zijn ze allang afgehaakt. Ik heb dan liever tips over gewoon knutselen met gangbare materialen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dopido (tijdschrift peuters) Empty Re: Dopido (tijdschrift peuters)

Bericht  Susan zo 12 feb 2012 - 22:37

Ik snap trouwens ook wel dat je die olie van tevoren moet maken, maar dan nog lijkt het me een hoop gedoe en vraag ik me af of het voor je kinderen meerwaarde heeft boven doodgewone vingerverf van de Intertoys. Maar goed, dat is even terzijde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dopido (tijdschrift peuters) Empty Re: Dopido (tijdschrift peuters)

Bericht  frolic zo 12 feb 2012 - 23:00

Zulke dingen staan er ook wel in , maar eerlijkheid gebied .. minder dan de alternatieve .

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dopido (tijdschrift peuters) Empty Re: Dopido (tijdschrift peuters)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum