In Love With Sterretje
+13
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lejow
Caribbeanlover
ijsjemeisje
Jeanette
Bliss
mzcharlotte
GreenGrass
Snoopy
Blond
Aziraphale
Sorella
17 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: In Love With Sterretje
Ja, in het begin van Oh oh Cherso zag hij er nog wel aardig uit, maar inmiddels is hij echt een vetklep! Maar hij was dinsdag in Koffietijd (niet dat dat programma zo interessant is, maar het was vlak voor GTST... ook al niet bepaald een kwalitatief informatief programma ) en toen werd er op straat gevraagd wat meisjes van hem vonden naar aanleiding van een foto. Een aantal gaven aan hem te dik te vinden en dat hij eerst moest afvallen. Daarop zei hij zelf: "helemaal mee eens". Ik heb hem wel vaker horen zeggen dat hij zichzelf ook te dik vindt, maar hij doet er volgens mij niets aan, aangezien hij nog net zo dik is als in de laatste serie van OhOh.
Ik denk dat hij zijn imago wel heeft gecreëerd voor Ohoh Cherso. Hij zal wel een beetje zo zijn, maar hij heeft het denk ik erg overdreven en er is natuurlijk ook heel veel gemonteerd. En daarbij is er 3 weken vakantie met allemaal vrijgezellen gefilmd en zo heel veel heftigs is daar ook niet gebeurd. Met een beetje knip- en plakwerk en wat leuke muziekjes eronder lijkt het heel wat!
Neemt niet weg dat ik nooit op hem zou vallen en dat het programma me ook niets lijkt. Jammer dat het Oh oh concept weer zo wordt uitgemolken. We zijn die mensen nu volgens mij toch wel een keer zat?
Ik denk dat hij zijn imago wel heeft gecreëerd voor Ohoh Cherso. Hij zal wel een beetje zo zijn, maar hij heeft het denk ik erg overdreven en er is natuurlijk ook heel veel gemonteerd. En daarbij is er 3 weken vakantie met allemaal vrijgezellen gefilmd en zo heel veel heftigs is daar ook niet gebeurd. Met een beetje knip- en plakwerk en wat leuke muziekjes eronder lijkt het heel wat!
Neemt niet weg dat ik nooit op hem zou vallen en dat het programma me ook niets lijkt. Jammer dat het Oh oh concept weer zo wordt uitgemolken. We zijn die mensen nu volgens mij toch wel een keer zat?
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
klopt er zeggen hier meerdere meiden dat ze hem te dik vinden maar CBL is de enige die begint te schelden en dat vind ik niet zo netjes.
Gast- Gast
Lily schreef:klopt er zeggen hier meerdere meiden dat ze hem te dik vinden maar CBL is de enige die begint te schelden en dat vind ik niet zo netjes.
Schelden? Eikel bedoel je?
Gast- Gast
Doordat zo'n show in een kort tijdsbestek gemaakt wordt is een echt goede match zeer moeilijk te maken denk ik. Door zijn imago hebben meiden echt wel wat langer de tijd nodig om hem beter te leren kennen. Het is volgens mij best een aardige vent maar door zijn imago trekt hij verkeerde meiden aan. Dan is zo'n programma als dit gedoemd te mislukken in mijn ogen. Maar het zal best wel vermakelijk zijn en hee dat is wat de makers willen natuurlijk.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Lily schreef:klopt er zeggen hier meerdere meiden dat ze hem te dik vinden maar CBL is de enige die begint te schelden en dat vind ik niet zo netjes.
Overdrijf niet zo zeg! Anderen geven hem wellicht geen naam, maar het komt op hetzelfde neer en daar zeg je niks van!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Youandi schreef:Caribbeanlover schreef:Lily schreef:CBL, wat ben je weer lekker bevooroordeelt, ken jij hem in het echt. Hij heeft gewoon een bepaald imago opgebouwd door zijn doen en laten in Oh Oh. Ik kan me voorstellen dat hij prive heel anders is en niet zo hard en vrouwonvriendelijk.
En wie weet wat voor vrouw hij kiest het kan werken, ik zou het ook niet lang met jou uithouden hoe jij hier overkomt op het forum maar ik begin toch ook niet te schelden en te zeggen dat niemand het met jou zou uithouden.
Ik ben niet de enige die dat zegt hoor dus zeg dat ook ff lekker tegen de anderen.
Niet echt aardig van je, Lily... Niet alleen CBL laat zich eerlijk uit over Sterretje, dus om haar hier nu te gaan af branden vind ik zeer ongepast.
Idd
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» In love with Sterretje.
» All you need is Love!!!
» All you need is love down under
» Love is in the Air
» Herhaling All you need is love?