In Love With Sterretje
+13
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lejow
Caribbeanlover
ijsjemeisje
Jeanette
Bliss
mzcharlotte
GreenGrass
Snoopy
Blond
Aziraphale
Sorella
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: In Love With Sterretje
_MamaRosa_ schreef:http://www.rtl.nl/programma/inlovewithsterretje/
Dames, grijp jullie kans! Die natte broek maakt het helemaal af.... Vies ventje vind ik het, bah!
Heel charmant, haha!
Gast- Gast
Joan schreef:Youandi schreef:Wahaha! Sterretje... Pff.... Dat vind ik echt een eikel met zijn vrouwonvriendelijke opmerkingen en flauw leedvermaak.
Ik ben dan benieuwd wat voor meiden daar op af komen
Ik denk dat ons dat nog gaat verbazen, hoeveel er voor hem in de rij gaan staan.
Inderdaad, al is het alleen maar zodat ze met hun kop op tv kunnen komen.
Gast- Gast
Gisele schreef:Met verbazing zit ik naar RTL5 te kijken. Sterretje die op zoek is naar de liefde. Je mag je vrijwillig opgeven. Maar wie wil dat nou? Het is Sterretje....
dat was ook mijn gedachte... toen hij onbekend en slanker was, was het nog een beetje wat...
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik ken die jongen niet persoonlijk, maar ik geloof wel dat zijn persoontje onder een enorm vergrootglas is gelegd. Ik geloof dat zijn potje ook wel een dekseltje heeft, maar ik ga dat niet op tv zitten volgen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
mzcharlotte schreef:Ik ken die jongen niet persoonlijk, maar ik geloof wel dat zijn persoontje onder een enorm vergrootglas is gelegd. Ik geloof dat zijn potje ook wel een dekseltje heeft, maar ik ga dat niet op tv zitten volgen.
Dat idee heb ik ook wel, vond hem 'in het echt' heel anders over komen. Maar er was dan ook geen camera in de buurt en de mensen die in de buurt stonden waren er om iets anders te zien, absoluut niet voor hem. Scheelt een hoop denk ik.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Haha wat erg, had hier nog niks over gehoord! Hij lijkt me ook geen type voor een vaste vriendin trouwens In t eerste seizoen vond ik m nog wel 'iets' hebben, maar nu is t idd een arrogante vetklep geworden. Op zich kon ik zijn humor soms nog wel waarderen, ik hou wel van lekker lomp & vrouwonvriendelijk
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Oh my god, krijgen we die ellende weer op tv.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zie ook nog wel een real-life soap over Barbie en haar zwangerschap/moederschap komen..
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik zie ook nog wel een real-life soap over Barbie en haar zwangerschap/moederschap komen..
Lijkt me nog best hilarisch
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Youandi schreef:Ik zie ook nog wel een real-life soap over Barbie en haar zwangerschap/moederschap komen..
+ trouwerij of zouden ze dat al sowieso doen?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Youandi schreef:Ik zie ook nog wel een real-life soap over Barbie en haar zwangerschap/moederschap komen..
+ trouwerij of zouden ze dat al sowieso doen?
Ja, dat is er! Wordt binnenkort uitgezonden
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Gaaf...............kan niet wachten op de roze limo!:sleep:
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Gaaf...............kan niet wachten op de roze limo!
+1
Gast- Gast
Youandi schreef:Caribbeanlover schreef:Gaaf...............kan niet wachten op de roze limo!
+1
Serieus.. Lejow.. Scherp..
Ik dacht Limo = Limonade
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik voelde me bijna geroepen. Maar helaas, het is sterretje en dat vind ik echt een goorlap
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Waar kan ik het programma terug kijken? ik keek net op rtlgemist maar het staat er niet tussen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Volgens mij is het nog niet begonnen, maar is er reclame oid om je op te geven.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Lejow schreef:Youandi schreef:Caribbeanlover schreef:Gaaf...............kan niet wachten op de roze limo!:sleep:
+1 :lol:
Serieus.. Lejow.. Scherp..
Ik dacht Limo = Limonade
:nerd: :oops: :rabbit:
Zou ook kunnen haha, limousine, want dat wilde ze toch?
Sterretje, is zo vrouwonvriendelijk, praat alleen maar onbeschoft over vrouwen en nu zoekt hij er een.
Blijf vooral lekker verder zoeken eikel! Geen houd het lang met hem vol.
Caribbeanlover- Ratel
CBL, wat ben je weer lekker bevooroordeelt, ken jij hem in het echt. Hij heeft gewoon een bepaald imago opgebouwd door zijn doen en laten in Oh Oh. Ik kan me voorstellen dat hij prive heel anders is en niet zo hard en vrouwonvriendelijk.
En wie weet wat voor vrouw hij kiest het kan werken, ik zou het ook niet lang met jou uithouden hoe jij hier overkomt op het forum maar ik begin toch ook niet te schelden en te zeggen dat niemand het met jou zou uithouden.
En wie weet wat voor vrouw hij kiest het kan werken, ik zou het ook niet lang met jou uithouden hoe jij hier overkomt op het forum maar ik begin toch ook niet te schelden en te zeggen dat niemand het met jou zou uithouden.
Gast- Gast
Ik denk serieus dat het een lieve aardige jongen is, maar dat hij zichzelf een imago heeft aangemeten waarin hij macho, lomp, grof en vrouwonvriendelijk is. En dat laatste werkt hem nu tegen, en ik denk dat hij daar zelf ook achter komt. Maar ik denk dat hij zonder camera in een 1-op-1 situatie best wel leuk kan zijn.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Lily schreef:CBL, wat ben je weer lekker bevooroordeelt, ken jij hem in het echt. Hij heeft gewoon een bepaald imago opgebouwd door zijn doen en laten in Oh Oh. Ik kan me voorstellen dat hij prive heel anders is en niet zo hard en vrouwonvriendelijk.
Ik ben niet de enige die dat zegt hoor dus zeg dat ook ff lekker tegen de anderen.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Lily schreef:CBL, wat ben je weer lekker bevooroordeelt, ken jij hem in het echt. Hij heeft gewoon een bepaald imago opgebouwd door zijn doen en laten in Oh Oh. Ik kan me voorstellen dat hij prive heel anders is en niet zo hard en vrouwonvriendelijk.
Ik ben niet de enige die dat zegt hoor dus zeg dat ook ff lekker tegen de anderen.
Niet echt aardig van je, Lily... Niet alleen CBL laat zich eerlijk uit over Sterretje, dus om haar hier nu te gaan af branden vind ik zeer ongepast.
Gast- Gast
May schreef:Ik denk serieus dat het een lieve aardige jongen is, maar dat hij zichzelf een imago heeft aangemeten waarin hij macho, lomp, grof en vrouwonvriendelijk is. En dat laatste werkt hem nu tegen, en ik denk dat hij daar zelf ook achter komt. Maar ik denk dat hij zonder camera in een 1-op-1 situatie best wel leuk kan zijn.
Eens! En een echte rotkop heeftie nou ook weer niet..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Bliss schreef:Haha wat erg, had hier nog niks over gehoord! Hij lijkt me ook geen type voor een vaste vriendin trouwens In t eerste seizoen vond ik m nog wel 'iets' hebben, maar nu is t idd een arrogante vetklep geworden. Op zich kon ik zijn humor soms nog wel waarderen, ik hou wel van lekker lomp & vrouwonvriendelijk
Inderdaad, hij is geloof ik wel 20 kilo aangekomen ofzo sinds seizoen 1.
Gast- Gast
Dat is wel zonde vind ik, in het eerste seizoen vond ik hem wel echt leuk om te zien! Hoop voor hem dat de kilotjes er nog af gaan.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» In love with Sterretje.
» All you need is Love!!!
» All you need is love down under
» Love is in the Air
» Herhaling All you need is love?
» All you need is Love!!!