Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

+7
Caresses
VeryCherry
Mermaid
Alex
Muurvlindertje
Caribbeanlover
Minx
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Guus vr 24 feb 2012 - 7:22

Reva schreef:
Goochempie schreef:
Powerbabe schreef:Hahaha balen dat ik dat gemist heb.
Witte leggings doen mij ook standaard aan het forum denken. Net als die gekke sneakers van Isabel Marant die je nu overal ziet lopen.

+1

Was dinsdagavond op cursus waar een meisje ze aanhad, heb er onbewust de hele avond naar gestaard (had koorts dus was ook nog eens echt staren, staren, kon niks meer... Ze moet wel gedacht hebben dat ik ze wilde jatten ofzo laughcry )
Moest de hele avond aan Punkie denken, (sorry Punkie, ik ben geen fan... En ik heb ze echt goed bekeken nerd )

En ik denk vaak aan Lejow als ik m'n buurman zie lopen (al speelt hij nu in Duitsland dus dat is niet zo vaak meer)

Het is dat ik weet wie je buurman is en wat dus de reden is, anders komt het best over als een belediging laughcry Laughing

Haha bewijs van mijn onschuld: ik snapte je opmerking echt totaal niet! Hun belediging? Pas na nog een paar keer lezen viel het kwartje laughcry

Neee Lejow is een beetje flieft op mijn buurman smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 7:43

Witte leggings doen mij ook standaard aan het forum denken. Net als die gekke sneakers van Isabel Marant die je nu overal ziet lopen.

Nou Nou overal Wink niet overdrijven he. De meeste zijn slappe aftreksels.. De mijne lijken in iedergeval nog hahaha :P

Witte leggings denk ik altijd aan vrouwen (correctie: Mutsen) van 35+. Kan mij nooit voorstellen dat jongere vrouwen ermee gezien willen worden laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 7:44

Smikkell schreef:June en ik moesten vandaag lachen om een olijf. Toen moest ik ook even aan jou denken, Reva.
Maar dat heeft niets met dit topic te maken.. laughcry

Hee wat vind je trouwens van de sjaal?

Ik vond June echt een super leuke meid trouwens haha Very Happy (vooral dat accentje.. :P )

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 24 feb 2012 - 9:06

Bij witte leggings moet ik ook altijd denken aan het forum en vooral de geniale lijst die Noa samenstelde over witte leggings en hun draagsters.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 9:11

Goochempie schreef:
Reva schreef:
Goochempie schreef:

+1

Was dinsdagavond op cursus waar een meisje ze aanhad, heb er onbewust de hele avond naar gestaard (had koorts dus was ook nog eens echt staren, staren, kon niks meer... Ze moet wel gedacht hebben dat ik ze wilde jatten ofzo laughcry )
Moest de hele avond aan Punkie denken, (sorry Punkie, ik ben geen fan... En ik heb ze echt goed bekeken nerd )

En ik denk vaak aan Lejow als ik m'n buurman zie lopen (al speelt hij nu in Duitsland dus dat is niet zo vaak meer)

Het is dat ik weet wie je buurman is en wat dus de reden is, anders komt het best over als een belediging laughcry Laughing

Haha bewijs van mijn onschuld: ik snapte je opmerking echt totaal niet! Hun belediging? Pas na nog een paar keer lezen viel het kwartje laughcry

Neee Lejow is een beetje flieft op mijn buurman smile

Ik ga jou buurman 30 maart even bedanken, dat hij zo discreet omging met de 'mensturele situatie' van een aantal maanden geleden. :P

Buurman van het jaar Laughing

Gast
Gast

Bericht  Guus vr 24 feb 2012 - 9:13

whahaha

dat is een andere buurman Very Happy

ik durf hem serieus nogsteeds niet echt goed aan te kijken Embarassed
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 9:17

Punk'd schreef:
Smikkell schreef:June en ik moesten vandaag lachen om een olijf. Toen moest ik ook even aan jou denken, Reva.
Maar dat heeft niets met dit topic te maken.. Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? - Pagina 2 394967

Ik vond June echt een super leuke meid trouwens haha Very Happy (vooral dat accentje.. :P )
Ja, June is een schatje! I love you

Sjaal ligt nog bij June, ze was ziek en dus heb ik haar nog niet gezien. Komt goed. Ik hoorde dat hij heel erg mooi was Very Happy Ow, en zei ik al dat June inderdaad erg leuk is I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 9:17

haha omringt door mannen daar in DH :P

Ik moet het doen met een jankend buurkind.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 9:20

Smikkell schreef:
Punk'd schreef:
Maar dat heeft niets met dit topic te maken.. Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? - Pagina 2 394967

Sjaal ligt nog bij June, ze was ziek en dus heb ik haar nog niet gezien. Komt goed. Ik hoorde dat hij heel erg mooi was Very Happy Ow, en zei ik al dat June inderdaad erg leuk is I love you

haha Very Happy Hoe ze ook de buurt waarin ik woon typeerde. We hebben interieurgesprekken gehad. Ik weet nu dat zij luxaflexen met gaatjes uit de jaren 80 voor haar raam heeft hangen. Ze stond er niet gek van te kijken dat ik geen flauw idee had waar ze het over had.. Die dingen zijn jaren geleden al uit de productie gegaan nerd (Heb ik weer wat geleerd).

En natuurlijk haar oude huisgenoot die het plafond bruin heeft geverft zonder het maar 1x te hebben aangeraakt laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 9:36

Punk'd schreef:
Smikkell schreef:
Punk'd schreef:

haha Very Happy Hoe ze ook de buurt waarin ik woon typeerde. We hebben interieurgesprekken gehad. Ik weet nu dat zij luxaflexen met gaatjes uit de jaren 80 voor haar raam heeft hangen. Ze stond er niet gek van te kijken dat ik geen flauw idee had waar ze het over had.. Die dingen zijn jaren geleden al uit de productie gegaan Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? - Pagina 2 827601 (Heb ik weer wat geleerd).

En natuurlijk haar oude huisgenoot die het plafond bruin heeft geverft zonder het maar 1x te hebben aangeraakt Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? - Pagina 2 394967
Heeft ze niets gezegd over dat ze groot fan is van lime groen? Ik HAAT lime groen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 9:38

Smikkell schreef:
Punk'd schreef:
Smikkell schreef:
Punk'd schreef:

haha Very Happy Hoe ze ook de buurt waarin ik woon typeerde. We hebben interieurgesprekken gehad. Ik weet nu dat zij luxaflexen met gaatjes uit de jaren 80 voor haar raam heeft hangen. Ze stond er niet gek van te kijken dat ik geen flauw idee had waar ze het over had.. Die dingen zijn jaren geleden al uit de productie gegaan Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? - Pagina 2 827601 (Heb ik weer wat geleerd).

En natuurlijk haar oude huisgenoot die het plafond bruin heeft geverft zonder het maar 1x te hebben aangeraakt Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? - Pagina 2 394967
Heeft ze niets gezegd over dat ze groot fan is van lime groen? Ik HAAT lime groen!

haha neee dat dan weer niet.. Wel dat ze eens een eftelingschort heeft gekocht voor carnaval en deze zelf heeft geschilderd :P

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover vr 24 feb 2012 - 11:12

Zusje schreef:Sweet :D

http://nl.netlog.com/saskiawinterjas/blog/blogid=85110197
http://nl.netlog.com/saskiawinterjas/photo

Ze is nog altijd op internet te vinden in ieder geval.

Is dit serieus en is zij dat echt op op die foto's?

Zonde van haar geld, jas gekocht en dan slopen. Btw zie alleen maar hele jassen dus geen kapotte.

Dat ook iemand reageerd en zegt dat hij het best kan geloven dat ze er een kick van krijgt.:shock:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: