Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??
+7
Caresses
VeryCherry
Mermaid
Alex
Muurvlindertje
Caribbeanlover
Minx
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??
Reva schreef:Goochempie schreef:Powerbabe schreef:Hahaha balen dat ik dat gemist heb.
Witte leggings doen mij ook standaard aan het forum denken. Net als die gekke sneakers van Isabel Marant die je nu overal ziet lopen.
+1
Was dinsdagavond op cursus waar een meisje ze aanhad, heb er onbewust de hele avond naar gestaard (had koorts dus was ook nog eens echt staren, staren, kon niks meer... Ze moet wel gedacht hebben dat ik ze wilde jatten ofzo )
Moest de hele avond aan Punkie denken, (sorry Punkie, ik ben geen fan... En ik heb ze echt goed bekeken )
En ik denk vaak aan Lejow als ik m'n buurman zie lopen (al speelt hij nu in Duitsland dus dat is niet zo vaak meer)
Het is dat ik weet wie je buurman is en wat dus de reden is, anders komt het best over als een belediging
Haha bewijs van mijn onschuld: ik snapte je opmerking echt totaal niet! Hun belediging? Pas na nog een paar keer lezen viel het kwartje
Neee Lejow is een beetje flieft op mijn buurman
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Powerbabe schreef:Hahaha balen dat ik dat gemist heb.
Witte leggings doen mij ook standaard aan het forum denken. Net als die gekke sneakers van Isabel Marant die je nu overal ziet lopen.
Nou Nou overal niet overdrijven he. De meeste zijn slappe aftreksels.. De mijne lijken in iedergeval nog hahaha
Witte leggings denk ik altijd aan vrouwen (correctie: Mutsen) van 35+. Kan mij nooit voorstellen dat jongere vrouwen ermee gezien willen worden
Gast- Gast
Smikkell schreef:June en ik moesten vandaag lachen om een olijf. Toen moest ik ook even aan jou denken, Reva.
Maar dat heeft niets met dit topic te maken..
Hee wat vind je trouwens van de sjaal?
Ik vond June echt een super leuke meid trouwens haha (vooral dat accentje.. )
Gast- Gast
Bij witte leggings moet ik ook altijd denken aan het forum en vooral de geniale lijst die Noa samenstelde over witte leggings en hun draagsters.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Goochempie schreef:Reva schreef:Goochempie schreef:Powerbabe schreef:Hahaha balen dat ik dat gemist heb.
+1
Was dinsdagavond op cursus waar een meisje ze aanhad, heb er onbewust de hele avond naar gestaard (had koorts dus was ook nog eens echt staren, staren, kon niks meer... Ze moet wel gedacht hebben dat ik ze wilde jatten ofzo )
Moest de hele avond aan Punkie denken, (sorry Punkie, ik ben geen fan... En ik heb ze echt goed bekeken )
En ik denk vaak aan Lejow als ik m'n buurman zie lopen (al speelt hij nu in Duitsland dus dat is niet zo vaak meer)
Het is dat ik weet wie je buurman is en wat dus de reden is, anders komt het best over als een belediging
Haha bewijs van mijn onschuld: ik snapte je opmerking echt totaal niet! Hun belediging? Pas na nog een paar keer lezen viel het kwartje
Neee Lejow is een beetje flieft op mijn buurman
Ik ga jou buurman 30 maart even bedanken, dat hij zo discreet omging met de 'mensturele situatie' van een aantal maanden geleden.
Buurman van het jaar
Gast- Gast
whahaha
dat is een andere buurman
ik durf hem serieus nogsteeds niet echt goed aan te kijken
dat is een andere buurman
ik durf hem serieus nogsteeds niet echt goed aan te kijken
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, June is een schatje!Punk'd schreef:Smikkell schreef:June en ik moesten vandaag lachen om een olijf. Toen moest ik ook even aan jou denken, Reva.
Sjaal ligt nog bij June, ze was ziek en dus heb ik haar nog niet gezien. Komt goed. Ik hoorde dat hij heel erg mooi was Ow, en zei ik al dat June inderdaad erg leuk is
Gast- Gast
haha omringt door mannen daar in DH
Ik moet het doen met een jankend buurkind.
Ik moet het doen met een jankend buurkind.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, June is een schatje!Punk'd schreef:Smikkell schreef:June en ik moesten vandaag lachen om een olijf. Toen moest ik ook even aan jou denken, Reva.
Sjaal ligt nog bij June, ze was ziek en dus heb ik haar nog niet gezien. Komt goed. Ik hoorde dat hij heel erg mooi was Ow, en zei ik al dat June inderdaad erg leuk is
haha Hoe ze ook de buurt waarin ik woon typeerde. We hebben interieurgesprekken gehad. Ik weet nu dat zij luxaflexen met gaatjes uit de jaren 80 voor haar raam heeft hangen. Ze stond er niet gek van te kijken dat ik geen flauw idee had waar ze het over had.. Die dingen zijn jaren geleden al uit de productie gegaan (Heb ik weer wat geleerd).
En natuurlijk haar oude huisgenoot die het plafond bruin heeft geverft zonder het maar 1x te hebben aangeraakt
Gast- Gast
Heeft ze niets gezegd over dat ze groot fan is van lime groen? Ik HAAT lime groen!Punk'd schreef:Smikkell schreef:Ja, June is een schatje!Punk'd schreef:Smikkell schreef:June en ik moesten vandaag lachen om een olijf. Toen moest ik ook even aan jou denken, Reva.
haha Hoe ze ook de buurt waarin ik woon typeerde. We hebben interieurgesprekken gehad. Ik weet nu dat zij luxaflexen met gaatjes uit de jaren 80 voor haar raam heeft hangen. Ze stond er niet gek van te kijken dat ik geen flauw idee had waar ze het over had.. Die dingen zijn jaren geleden al uit de productie gegaan (Heb ik weer wat geleerd).
En natuurlijk haar oude huisgenoot die het plafond bruin heeft geverft zonder het maar 1x te hebben aangeraakt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heeft ze niets gezegd over dat ze groot fan is van lime groen? Ik HAAT lime groen!Punk'd schreef:Smikkell schreef:Ja, June is een schatje!Punk'd schreef:Smikkell schreef:June en ik moesten vandaag lachen om een olijf. Toen moest ik ook even aan jou denken, Reva.
haha neee dat dan weer niet.. Wel dat ze eens een eftelingschort heeft gekocht voor carnaval en deze zelf heeft geschilderd
Gast- Gast
Zusje schreef:Sweet :D
http://nl.netlog.com/saskiawinterjas/blog/blogid=85110197
http://nl.netlog.com/saskiawinterjas/photo
Ze is nog altijd op internet te vinden in ieder geval.
Is dit serieus en is zij dat echt op op die foto's?
Zonde van haar geld, jas gekocht en dan slopen. Btw zie alleen maar hele jassen dus geen kapotte.
Dat ook iemand reageerd en zegt dat hij het best kan geloven dat ze er een kick van krijgt.:shock:
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie dat ook ?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Hebben jullie dat ook?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Hebben jullie dat ook?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: