Ik ben blij, omdat.......
+22
Pompoen
Krullebol
_Lacey_
Mermaid
Chocolate Cookie
bolus26
Dennenappel
Sylvana
VeryCherry
Fien
Flippin' Bitch
Mida4you
SoGood
Snoes
TwistedAngel
Caroow
love
Ibbeltje
Blond
Raindrop
Marin
girli
26 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik ben blij, omdat.......
Ik ben blij omdat ik vandaag een lekker dagje vrij heb gehad en morgen nog 1 dagje moet werken en dan weekend heb! Verder ben ik blij omdat we druk bezig zijn met de voorbereidingen van ons huwelijk en we deze week onze huwelijksreis hebben geboekt!!
Fien- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 09-02-12
Ik ben blij omdat ik mijn vriend morgen weer zie en ik ging vanmiddag voor het eerst schaatsen met mijn zoontje en hij schaatste meteen goed
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben blij omdat ik morgen lekker vrij ben.. Dat wordt dus lekker uitslapen, overdag op m'n gemak een beetje opruimen/poetsen/dingetjes regelen en 's avonds lekker naar de KFC! Lekker lui dagje dus, ben er aan toe!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een blije mensen hier
Ik ben blij dat ik nieuwe schaatsen heb gekocht en dat ik daar heerlijk op kon schaatsen zonder pijn!! Ik hield het lang vol en dat met mijn gezondheid, het gaat de goede kant op dat maakt mij zo gelukkig!!
Ik ben blij dat ik nieuwe schaatsen heb gekocht en dat ik daar heerlijk op kon schaatsen zonder pijn!! Ik hield het lang vol en dat met mijn gezondheid, het gaat de goede kant op dat maakt mij zo gelukkig!!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
het al bijna weekend is en ik dan heerlijk uti kan slapen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Omdat ik laarzen gescoord heb voor €4,00! Haha. Stond €15,00 op de doos, maar kassa gaf €4,00 aan! Verder had ik nog een paar laarsjes uit de aanbieding, dus voor in totaal 25euro had ik twee paar nieuwe schoenen
Gast- Gast
Fien schreef:Ik ben blij omdat ik vandaag een lekker dagje vrij heb gehad en morgen nog 1 dagje moet werken en dan weekend heb! Verder ben ik blij omdat we druk bezig zijn met de voorbereidingen van ons huwelijk en we deze week onze huwelijksreis hebben geboekt!!
Leuk! Waar gaan jullie heen?
Gast- Gast
Ik ben ook blij omdat ik een stage heb gevonden, maar ben ook blij dat ik een eigen huisje heb!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn voor je meis!!Charlie schreef:Ik vandaag bij de arboarts was en ik over 2 weken weer 3 halve dagen mag gaan werken!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ben blij omdat ik vanmorgen zo heerlijk op mijn verzorgpaard heb gereden in de buitenbak. Hij had amper gereden van de week, dus was bang voor lanceergevaar Maar hij heeft echt geen stap verkeerd gezet. Ben trots op 'm!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Flippin' Bitch schreef:Ik ben blij omdat ik vanmorgen zo heerlijk op mijn verzorgpaard heb gereden in de buitenbak. Hij had amper gereden van de week, dus was bang voor lanceergevaar Maar hij heeft echt geen stap verkeerd gezet. Ben trots op 'm!
Ik wil zo graag leren paardrijden! ben heel lang bang geweest voor paarden.
En ik ben blij omdat ik steeds vaker kan werken (werk via uitzendbureau, op zoek naar vaste baan) dus ik hoef me iets minder druk te maken om geld.
Maar ben vooral blij omdat ik over 3 weken in het vliegtuig zit, naar mn vriend toe.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik ben blij, omdat ik zondag lekker op vakantie ga.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik ben blij dat ik in Amerika ben, de mensen ontzettend aardig zijn en het heerlijk weer is
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Omdat mijn fysiotherapeut me vanmorgen toen ik belde meteen te woord wilde staan en gelijk een afspraak voor me regelde bij een collega die ze vervolgens ook ingelicht heeft wat er aan de hand was. Echt fijn dat ik gelijk nog terecht kon vandaag!
En omdat ik net een mailtje had van bol.com, ik had een telefoon gekocht maar toen kwam mijn oude ineens toch nog boven water. Ik had de seal verbroken dus mocht 'm eigenlijk niet retourneren, maar 't mocht toch en ik had dus net een mailtje dat de status is dat ze het in goede orde hebben ontvangen en dat ik mijn geld terug krijg. Opluchting!
En omdat mijn zusje morgen komt koken, hoeft mijn man dat eindelijk een avondje niet te doen, dat vind hij wel echt heel erg fijn en ik daarom ook!
En omdat ik net een mailtje had van bol.com, ik had een telefoon gekocht maar toen kwam mijn oude ineens toch nog boven water. Ik had de seal verbroken dus mocht 'm eigenlijk niet retourneren, maar 't mocht toch en ik had dus net een mailtje dat de status is dat ze het in goede orde hebben ontvangen en dat ik mijn geld terug krijg. Opluchting!
En omdat mijn zusje morgen komt koken, hoeft mijn man dat eindelijk een avondje niet te doen, dat vind hij wel echt heel erg fijn en ik daarom ook!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik mij weer een stuk beter voel in vergelijking met afgelopen week. Ik was erg verkouden en had last van mijn keel. Tot vanochtend had ik nog geen geur en smaak, maar deze kwam langzaam weer terug en kan ik heerlijk weekend houden! Daar word ik nou blij van.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Omdat ik zondag ga schaatsen en omdat het bijna carnaval is!
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Omdat ik me nu goed voel en er een fijn weekend van wil maken. En... dat ik een mailtje heb gekregen van een zorginstelling dat mijn papieren in goede orde zijn ontvangen en dat ze vanaf 1 maart gaan beginnen met de gesprekken.
Gast- Gast
Ik een hele lieve valentijskaart heb gehad van opa en oma
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Krullebol schreef:Ik ben blij dat ik in Amerika ben, de mensen ontzettend aardig zijn en het heerlijk weer is
Ow heerlijk! Ik wil ook. Geniet en veel plezier!
Gast- Gast
Wat superlief Sogood! En Krullenbol, heeeeerlijk; geniet ervan!
Ik ben blij, ja best wel . Gewoon om zo veel .
Ik ben blij, ja best wel . Gewoon om zo veel .
Gast- Gast
Ik ben blij omdat ik me vandaag toch heb gewogen en er gewoon weer 2,3 kilo af was. Terwijl ik had verwacht dat er niks af zou zijn! In totaal zit ik nu op 9,4 kilo. Gewoon weg!
Verder ben ik blij met mijn nieuwe kleren en het nachtje weg dat ik gisteren heb geboekt voor mijn lief in een luxe hotel en een lazy sunday
Verder ben ik blij met mijn nieuwe kleren en het nachtje weg dat ik gisteren heb geboekt voor mijn lief in een luxe hotel en een lazy sunday
Gast- Gast
Wat goed Yoyo!
Ik ben al weer een kilo aangekomen helaas. Maar vanaf volgende week maar weer echt goed opletten.
Ik ben al weer een kilo aangekomen helaas. Maar vanaf volgende week maar weer echt goed opletten.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gisteren al mijn vrije dagen voor 2012 die ik in december al door had gegeven goedgekeurd zijn
Gast- Gast
Gewoon omdat onze trouwdag zo dichtbij komt! I'm so excited to see how everything turns out!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik ben WEL blij, omdat....
» Ik ben blij omdat ....
» Ik ben blij omdat..
» Omdat we ook blij kunnen zijn
» Ben ik een sadist omdat ik dit grappig vind?
» Ik ben blij omdat ....
» Ik ben blij omdat..
» Omdat we ook blij kunnen zijn
» Ben ik een sadist omdat ik dit grappig vind?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: