Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omdat we ook blij kunnen zijn

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:23

Welk moment van deze dag maakte jou oprecht blij? Iemand die iets liefs zei, een leuke activiteit, een meevaller.. vertel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:25

Heel cliche maar dat waren mijn kinderen. De oudste riep me terug toen ik naar benenden liep, ze wilde nog een kusje want ik was de liefste mama van de héle wereld. En de jongste kan sinds vandaag een 'koe' na doen, zooo schattig want ze begint daarna voor zichzelf te klappen I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Printje vr 12 aug 2011 - 9:26

ook heel cliche maar mijn zoontje kwam vandaag weer lekker veel knuffelen en kusjes geven. Ik ging hem halen op het dagverblijf hij ziet me: MAmamaamamama vliegt op me af dikke kus en knuffel.
Zucht wat ben ik verliefd op dat kind...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Tania vr 12 aug 2011 - 9:27

Mijn zoontje die de laatste dagen echt heel lief is. Vanmiddag was hij 'grapjes' aan het maken en het was de bedoeling dat ik hem zou pakken. Maar ik volede me niet lekker vandaag. Dus ik zei 'lieve J. mama vindt jou een schatje maar mama voelt zich niet zo lekker dus we kunnen even niet zo druk doen.' Toen kwam hij naar me toe en gaf me een dikke knuffel en een paar kusjes. Echt zo schattig.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:28

Eigenlijk is de hele dag mijn dag geweest. angel

Ik ben zo ongelofelijk mezelf geweest vandaag, dat ik veel vaker zulke dagen wil. Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Angela_1986 vr 12 aug 2011 - 9:29

Ik was oprecht blij dat ik nog bij de fysio terecht kon, ná 'sluitingstijd'... Very Happy
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:30

Dat mjn man te horen heeft gekregen dat hij volgende week twee sollicitatiegesprekken heeft Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:31

Mama_van2 schreef:Heel cliche maar dat waren mijn kinderen. De oudste riep me terug toen ik naar benenden liep, ze wilde nog een kusje want ik was de liefste mama van de héle wereld. En de jongste kan sinds vandaag een 'koe' na doen, zooo schattig want ze begint daarna voor zichzelf te klappen I love you

Haha Very Happy Lijkt me leuk om te zien!

Ik werd vrolijk van mijn lieve collega's vandaag smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:31

Dat ik herkenning en begrip kreeg bij mijn topic, was even bang dat ik gewoon gek aan het worden was. Maar blijkt 'normaal' te zijn Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:31

Maple schreef:Dat mjn man te horen heeft gekregen dat hij volgende week twee sollicitatiegesprekken heeft Very Happy

Wat super!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:32

Ik was zo blij toen mijn dochter heerlijk aan het kletsen was vandaag. Ze was echt weer hilarisch. Eerst zei ze als antwoord op de vraag of ze naar bed wilde: 'Nee, ben net wakker!' Omdat we ook blij kunnen zijn 394967

En toen we naar huis reden vanaf mijn schoonouders ging ik op de fiets en ik vroeg of ze op de fiets wilde en toen wilde ze met de auto, dus ik zwaaide naar haar, zegt ze: 'Doei mama, lekker fietsen! Ikke in de auto!' Te grappig, ik kan haar echt af en toe wel doodknuffelen, zo lief vind ik haar en zo blij maakt ze me. Mijn hart knalt soms bijna uit elkaar als ik naar haar kijk. I love you I love you I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:33

Mijn zoontje. Zijn aanwezigheid alleen al maakt me blij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:34

Mijn zusje en ik hebben vanavond heerlijk mijn ouders mee uiteten genomen. Was een spontane actie en dat heeft mij blij gemaakt vandaag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:34

Dat ik op stage heel hartelijk ontvangen werd. Ik had echt het idee 'part of the team' te zijn. En ergens ben ik dat ook, maar ergens ook niet. Ook het vertrouwen wat ik krijg voor komende tijd, word ik blij van.
Mijn man die heel lief smste over baby S., ons neefje. Krijg er kriebels van als ik merk hoe leuk hij het ook gaat vinden!
En als laatste mijn neefje, die huilde toen mijn zus aanbelde, maar spontaan begon te lachen zodra hij mij zag.
Een fijne dag gehad, met mooie momentjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:35

Maura schreef:
Maple schreef:Dat mjn man te horen heeft gekregen dat hij volgende week twee sollicitatiegesprekken heeft Very Happy

Wat super!!!!
Ja he... ik had 's morgens al een mail van het eerste gesprek... Wil ik op de fiets naar huis stappen, check ik nog even m'n telefoon, zie ik nóg een mail staan waarin hij vertelde dat hij op nog een ander gesprek mocht komen. Zat even helemaal in de wolken :P Maar nu ben ik voorzichtig blij, durf og niet te blij te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:40

Maple schreef:Dat mjn man te horen heeft gekregen dat hij volgende week twee sollicitatiegesprekken heeft Very Happy

cheers cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:41

Maple schreef:
Maura schreef:
Maple schreef:Dat mjn man te horen heeft gekregen dat hij volgende week twee sollicitatiegesprekken heeft Very Happy

Wat super!!!!
Ja he... ik had 's morgens al een mail van het eerste gesprek... Wil ik op de fiets naar huis stappen, check ik nog even m'n telefoon, zie ik nóg een mail staan waarin hij vertelde dat hij op nog een ander gesprek mocht komen. Zat even helemaal in de wolken :P Maar nu ben ik voorzichtig blij, durf og niet te blij te zijn.

Dat snap ik. Maar het is toch een begin. Een momentje van roze wolk. Jullie kunnen iig lekker het weekend in. En nu maar hopen dat één van de twee iets wordt. Ik duim voor jullie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 9:41

Omdat ik gek op mijn vriendje ben en ik 'm zondag weer zie! We hebben elkaar deze week niet gezien omdat ik op vakantie was, maar elkaar elke dag (heel goed en open en leuk) gesproken, en zijn nog meer naar elkaar toegegroeid. Ik vind 'm echt geweldig leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:46

Mijn neefjes (inmiddels 14 jaar bijna Very Happy) en nichtje (20 jaar) en mijn Oma op haar verjaardag net smile

En het feit dat ik vakantie heb!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:54

Ik kreeg te horen dat er iemand is die zoveel van me houdt, dat hij altijd lacht als die me ziet I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Printje vr 12 aug 2011 - 9:55

Pippa schreef:Ik kreeg te horen dat er iemand is die zoveel van me houdt, dat hij altijd lacht als die me ziet I love you

aaaaah dat is inderdaad wel heel lief.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:57

Printje schreef:
Pippa schreef:Ik kreeg te horen dat er iemand is die zoveel van me houdt, dat hij altijd lacht als die me ziet I love you

aaaaah dat is inderdaad wel heel lief.

En het gekke is dat altijd als ik hem zie (heb het hier over mijn vriend) ik altijd ook een grote glimlach op mijn gezicht krijg. Hij pest me er altijd mee laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 10:03

Wat super lief Pippa!! Ik vind jullie zo'n leuk stel.
En ik heb dat ook, ik kan gewoon niet anders dan met een grote glimlach op m'n mond zoenen. En blijkbaar schitteren m'n ogen dan, want m'n vriend heeft me de bijnaam Sparkle gegeven. Zo lief vind ik dat.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:04

Joy_ schreef:Wat super lief Pippa!! Ik vind jullie zo'n leuk stel.
En ik heb dat ook, ik kan gewoon niet anders dan met een grote glimlach op m'n mond zoenen. En blijkbaar schitteren m'n ogen dan, want m'n vriend heeft me de bijnaam Sparkle gegeven. Zo lief vind ik dat.

Jullie zijn ook gewoon gemaakt voor elkaar, écht I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:04

Ik heb na 4,5 jaar en veel ellende nog steeds een grote glimlach en twinkelende oogjes als ik mijn vriend zie I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat we ook blij kunnen zijn Empty Re: Omdat we ook blij kunnen zijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum