DagCafé
+14
Toet
Rush
Steep
Alex
Lejow
Jordana
_Lacey_
Suus
Erin
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Ibbeltje
VeryCherry
18 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Aaah jammer Lily
Jeej heb er zin in!
Jeej heb er zin in!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Waar gaan jullie meeten?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Wanneer?
Erin- Ratel
Erin schreef:Waar gaan jullie meeten?
Bij Zelda
Idd bij mij thuis.Ibbeltje schreef:Erin schreef:Waar gaan jullie meeten?
Bij Zelda
Gast- Gast
Ehmmm hier! Waar was jij?
Erin- Ratel
Ik kwam hier omdat ik je zocht, maar ik zag je nietErin schreef:Ehmmm hier! Waar was jij?
Gast- Gast
Nou ik was gewoon hier hoor. Misschien was ik even plassen ofzo!
Erin- Ratel
Help. Mijn internet op telefoon doet het opeens niet meer... Als ik bij instellingen kijk staat er bij gegevensverbinding 'mislukt'. Al opnieuw opgestart etc, helpt niet. Iemand tips? ik mis WA nu al.
Laatst aangepast door Reva op wo 8 feb 2012 - 3:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Internet op treiterij??
Ik vond je al stil en miste je steunReva schreef:Help. Mijn internet op telefoon doet het opeens niet meer... Als ik bij instellingen kijk staat er bij gegevensverbinding 'mislukt'. Al opnieuw opgestart etc, helpt niet. Iemand tips? ik mis WA nu al.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vond je al stil en miste je steunReva schreef:Help. Mijn internet op telefoon doet het opeens niet meer... Als ik bij instellingen kijk staat er bij gegevensverbinding 'mislukt'. Al opnieuw opgestart etc, helpt niet. Iemand tips? ik mis WA nu al.
Whahha ja ik we net iets aan het vertellen over forum kreeg ik allemaal klokjes. Kut.
Gast- Gast
Heb trouwens geen idee. Heb er zelf geen met internet en zo dus kan je niet helpen.
Waarom kan een schilder toch altijd zo snel en netjes schilderen en maak ik er een enorme bende van en duurt het ook nog eens mega lang, inc alles afplakken en alsnog knoeien.
Gast- Gast
Heb je geen wifi ergens in de buurt?
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Waarom kan een schilder toch altijd zo snel en netjes schilderen en maak ik er een enorme bende van en duurt het ook nog eens mega lang, inc alles afplakken en alsnog knoeien.
Whahhaha zo plus +1!
Erin- Ratel
Waarom zocht je me trouwens smikkie??
Erin- Ratel
Ik had vandaag zoveel plannen en nu is het alweer 16.00 uur!
Werd gebeld met de vraag of ik thuis was. Toen ik ja zei, zei de vrouw: dan komt er over een kwartiertje even een schilder langs. Een kwartier.. Ik was nog niet aangekleed, ik moest nog douchen, stofzuigen en de slaapkamer leeghalen, zodat hij er bij kon. Dat kan allemaal niet in een kwartier. Uiteindelijk was hij er nog eerder ook. Wat een ellende.
Dacht dat ik de monteur laatst had overleefd, maar nu wilde ik dood. Moest van alles aan de kant zetten en verslepen. Hij gebruikte spul dat ontzettend stonk. Mijn ramen zijn nu echt ranzig. Hij begon gordijnen van de muur te halen en mijn schoenen te verplaatsen. Toen hoorde ik hem in de badkamer...
Toen kwam hij met een stapel lijstjes aanlopen en had hij foto's van de muur gehaald. Arme man sprak zo slecht Nederlands. Hij deed wel heel vriendelijk, maar verstond er weinig van. "Deze spoelen heel stink" en die spullen moesten weg want anders "die spoelen woerd wiet". Het was een Aziaat. Accent bedenk je er zelf maar even bij.
Nu ruikt het hier naar bleek. Is in de slaapkamer de helft van het plafond geverft, voor meer had hij geen toestemming. Plafond in de hal heeft hij maar helemaal gedaan, en een deel van de muur Echt, wat een ramp.
Werd gebeld met de vraag of ik thuis was. Toen ik ja zei, zei de vrouw: dan komt er over een kwartiertje even een schilder langs. Een kwartier.. Ik was nog niet aangekleed, ik moest nog douchen, stofzuigen en de slaapkamer leeghalen, zodat hij er bij kon. Dat kan allemaal niet in een kwartier. Uiteindelijk was hij er nog eerder ook. Wat een ellende.
Dacht dat ik de monteur laatst had overleefd, maar nu wilde ik dood. Moest van alles aan de kant zetten en verslepen. Hij gebruikte spul dat ontzettend stonk. Mijn ramen zijn nu echt ranzig. Hij begon gordijnen van de muur te halen en mijn schoenen te verplaatsen. Toen hoorde ik hem in de badkamer...
Toen kwam hij met een stapel lijstjes aanlopen en had hij foto's van de muur gehaald. Arme man sprak zo slecht Nederlands. Hij deed wel heel vriendelijk, maar verstond er weinig van. "Deze spoelen heel stink" en die spullen moesten weg want anders "die spoelen woerd wiet". Het was een Aziaat. Accent bedenk je er zelf maar even bij.
Nu ruikt het hier naar bleek. Is in de slaapkamer de helft van het plafond geverft, voor meer had hij geen toestemming. Plafond in de hal heeft hij maar helemaal gedaan, en een deel van de muur Echt, wat een ramp.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 8 feb 2012 - 4:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: