Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!! Empty Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!!

Bericht  Jeanette di 7 feb 2012 - 22:49

Ik mag mijn abbo namelijk verlengen, alleen is dat nogal drama. Ik ben er al 3 weken mee bezig, maar mijn nummer is niet bekend bij de provider (Heel knap! Zit er al 6 jaar bij!) Ik sta met een ander nummer in het systeem en dat zouden ze allemaal recht trekken en hierover zou ik gebeld worden, maar krijg maar niks te horen. Nu kan ik zelf ook niet naar die winkel bellen, want dat kan blijkbaar niet?! Dus ik weer de klantenservice gebeld en bleek dat er nog geen eens melding van was gemaakt. Wordt me verteld dat ik weer naar die winkel moet gaan. Jaaaa hallo, daar ben ik al 3x geweest en heb nog steeds niks en die winkel ligt nou niet echt bepaald om de deur. Ik blijf niet aan het rijden voor niks. En nu is het eindelijk in behandeling genomen en moet ik binnen 5 werkdagen wat horen. Ik ben benieuwd!

Grrrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel! Twisted Evil

Pfff, nog meer mensen die dit mee hebben gemaakt en hoelang hebben jullie aan de bel moeten trekken?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!! Empty Re: Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!!

Bericht  Rumble di 7 feb 2012 - 22:51

Als je geen bezwaar hebt tegen een nieuw nummer zou ik gewoon opzeggen en ergens anders een abonnement afsluiten.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!! Empty Re: Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!!

Bericht  Jeanette di 7 feb 2012 - 22:53

Nucia schreef:Als je geen bezwaar hebt tegen een nieuw nummer zou ik gewoon opzeggen en ergens anders een abonnement afsluiten.

Dat is hem het juist, ik wil mijn nummer gewoon behouden. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!! Empty Re: Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!!

Bericht  Rovine di 7 feb 2012 - 22:55

Volgens mij kun je je nummer ook gewoon behouden als je naar een andere provider gaat. Zij regelen dan ook de opzegging bij HI voor je.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!! Empty Re: Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!!

Bericht  Jordana di 7 feb 2012 - 22:57

Ja gewoon overstappen met behoudt van nummer is echt geen probleem.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!! Empty Re: Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!!

Bericht  Jeanette di 7 feb 2012 - 22:59

Rovine schreef:Volgens mij kun je je nummer ook gewoon behouden als je naar een andere provider gaat. Zij regelen dan ook de opzegging bij HI voor je.

Ik heb geen HI, maar maakt niet uit. :P Maar gaat daar ook niet een eeuw over heen, want ik ben er een beetje klaar mee om er achter heen te blijven vliegen? En het probleem is gewoon dat ik met een verkeerd nummer in hun systeem sta. Als ik over ga, klopt er dan nog niks van lijkt me toch? Want het nummer dat ik al jaren heb, is namelijk nergens bekend.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!! Empty Re: Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!!

Bericht  Caro di 7 feb 2012 - 22:59

Lijkt me dat dan wel het huidige nummer bekend moet zijn. En volgens mij is dat nu juist het probleem. Bij haar huidige provider staat ze onder een ander nummer, dus als een andere provider haat gegevens zou opvragen zouden ze dát nummer krijgen en niet haar eigenlijke nummer.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!! Empty Re: Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!!

Bericht  Rumble di 7 feb 2012 - 23:02

Jeanette schreef:
Nucia schreef:Als je geen bezwaar hebt tegen een nieuw nummer zou ik gewoon opzeggen en ergens anders een abonnement afsluiten.

Dat is hem het juist, ik wil mijn nummer gewoon behouden. Wink

Ja, dan wordt het lastig omdat zij je nummer niet herkennen. Van welke provider komt je nummer officieel? (dus voordat je dit abonnement had) Misschien dat zij iets voor je kunnen doen?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!! Empty Re: Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!!

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 23:05

Als ze je nummer niet herkennen, hoe bengen ze dan elke maand je factuur in rekening? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!! Empty Re: Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!!

Bericht  Rumble di 7 feb 2012 - 23:07

Maple schreef:Als ze je nummer niet herkennen, hoe bengen ze dan elke maand je factuur in rekening? scratch

Ik denk op dat verkeerde nummer, ze hebben wel gewoon haar goede adres en bankrekening gok ik...
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!! Empty Re: Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!!

Bericht  Jeanette di 7 feb 2012 - 23:08

Maple schreef:Als ze je nummer niet herkennen, hoe bengen ze dan elke maand je factuur in rekening? scratch

Ja, dat is dus best knap, want dat wordt allemaal netjes afgeschreven. Ja, erg bizar! Verder hebben ze wel mijn goede gegevens.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!! Empty Re: Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!!

Bericht  Jeanette di 7 feb 2012 - 23:10

Nucia schreef:
Jeanette schreef:
Nucia schreef:Als je geen bezwaar hebt tegen een nieuw nummer zou ik gewoon opzeggen en ergens anders een abonnement afsluiten.

Dat is hem het juist, ik wil mijn nummer gewoon behouden. Wink

Ja, dan wordt het lastig omdat zij je nummer niet herkennen. Van welke provider komt je nummer officieel? (dus voordat je dit abonnement had) Misschien dat zij iets voor je kunnen doen?

Nou, van dezelfde provider dus (Telfort), maar lang geleden had ik prepaid bij hen en dat nummer wilde ik toen behouden toen ik overging op een abonnement. En dat is allemaal netjes gegaan, alleen blijkbaar niet in hun systeem.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!! Empty Re: Grrr, ik wil gewoon een nieuwe mobiel!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum