Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer een kleurcombinatievraag... (een stap verder)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Weer een kleurcombinatievraag... (een stap verder) Empty Weer een kleurcombinatievraag... (een stap verder)

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 11:08

*Eetkamerstoelen: Zwart
*Eetkamertafel: Hoogglanswit
*Salontafel: Hoogglanswit
*Televisiemeubel: hoogglanswit
*Bank: Grijs
*Stoel: Zwart
*Keuken: Vanille
*Wanden: Grijs en donkergrijs
*Deuren/kozijnen: Hoogglanswit.
*Kaarsen/kussentjes: Roze
*Schilderij dat nooit weggaat: Bruin met beige.
*Overige schilderijen en "troep"; Zwart/wit.
*Laminaat: Donderbruin met v-groef.

1) Ik vind dat ik hele mooi rozenkandelaars heb en één daarvan wil ik in de hoek plaatsen, daar waar de muur niet zo mooi is.

2) Ik heb een beige/bruinachtige karpet beneden in de berging en persoonlijk vond ik het niet passen, maar stief zegt dat het prima past. Is dat zo?

Laatst aangepast door Gisele op vr 10 feb 2012 - 2:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een kleurcombinatievraag... (een stap verder) Empty Re: Weer een kleurcombinatievraag... (een stap verder)

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 11:25

Er zijn zoveel kleuren grijs, beige en bruin en daarnaast hebben afstanden en maten daar ook nog mee te maken, dat het gewoon niet te doen is om op deze manier advies te geven.

Daarnaast gaat het er om dat jij het mooi vindt. Leg dat kleed neer en kijk wat je ervan vindt. Verplaats die kandelaar en kijk wat je ervan vindt.

Gast
Gast

Weer een kleurcombinatievraag... (een stap verder) Empty Re: Weer een kleurcombinatievraag... (een stap verder)

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 11:26

Thanks Smikkell, zal morgen even foto's plaatsen. Kon ze nu niet zo snel vinden. Weer een kleurcombinatievraag... (een stap verder) 827601

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 6:24

Ik heb even een compilatie gemaakt van mijn huis.

Laatst aangepast door Gisele op di 21 feb 2012 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 0:34

Ik denk dat het karpet uit de toon gaat vallen. Je huis is voornamelijk grijs en wit en zwart.

Denk dat een knalroze of een wit/lichtgrijs karpet veel mooier zal staan.

Gast
Gast

Bericht  TGR do 9 feb 2012 - 0:35

Wie is stief?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 0:41

TGR schreef:Wie is stief?

Mijn stiefmoeder.

Gast
Gast

Bericht  Jellybean do 9 feb 2012 - 10:06

Balloon schreef:Ik denk dat het karpet uit de toon gaat vallen. Je huis is voornamelijk grijs en wit en zwart.

Denk dat een knalroze of een wit/lichtgrijs karpet veel mooier zal staan.

Dat denk ik ook Weer een kleurcombinatievraag... (een stap verder) 561177

@Gisele: weet je mssn nog hoe de kleur heet van jouw laminaat? Wij zijn op zoek naar een vloer, maar we weten nog niets precies welke kleur en deze lijkt ons wel mooi!

Jellybean
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 35
Punten : 51
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Prosecco do 9 feb 2012 - 11:09

1) Toch dat bruine schilderij er uit. Qua kleur past het nergens bij

2) Rode roos kandelaar er uit

3) Die 2 kandelaars met houten onderstel op je side table er uit

4) Veel meer roze accenten aanbrengen. Misschien een groot schilderij, misschien zelfs een muur roze schilderen

5) Een kleed waar ook lichte kleuren in zitten. Deze zou echt super vet zijn: Weer een kleurcombinatievraag... (een stap verder) Beige-carpet-stone-rug
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Prosecco do 9 feb 2012 - 11:10

En eigenlijk, heel eerlijk gezegd zou een andere vloer mooier zijn. Eentje met wat meer grijs er in, ipv bruin.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 11:47

Jellybean; De vloer is van Quickstep en heet Vitage Eik donkervernist.

Het zijn foto's van het internet, maar ik heb ze toevallig in mijn eigen photobucket opgeslagen. Niet quoten s.v.p.

Prosecco:

1) Het schilderij is een erfenis en ik kan er moeilijk afscheid van nemen. De reden waarom hij zo pontificaal in mijn huiskamer hangt. Hij moet ook weg. Maar ja, de emotionele waarde.

2) Die had ik inderdaad sinds gisteren al naar de berging gebracht. Maar de muur is daar zo lelijk, dus heb hem er maar even voorgezet. Maar weg dus. Ok. En als ik hem zilver spuit? Want ik had ze al op marktplaats staan, maar niemand wil ze haha.

3) De kandelaren zijn ook een 'erfenis'. Ik wilde deze al het huis uit doen. Maar ik twijfel nog. Zit een verleden aan natuurlijk. Al kan ik ook gewoon even naar de Action gaan en nieuwe halen. Zilveren, dacht ik dan aan.

4) Roze vind ik heel erg mooi. Zou er een roze schilderij bestaan? Want een roze muur zie ik echt niet zitten. Roze accenten prima, zelfs een roze stoel die ik nog wil aanschaffen naast een grijze hoekbank vind ik goed, maar een roze muur.... Nee, dat is het niet voor mij.

5) Zo'n kleed had ik gevonden bij de Meubelier en die vond ik echt heel erg mooi. Was wat duurder en kon het toen nog niet betalen. Maar goed, snap wat je bedoeld en die wil ik ook erg graag.

En de vloer is net als de keuken een fout geweest. Ik had achteraf graag een wit/grijze vloer gehad en een witte keuken, maar destijds wist ik alleen maar dat mijn vloer van quickstep moest komen en de keuken goedkoop moest zijn. Nooit echt over nagedacht. Stond ook een beetje onder druk. Beetje jammer.... (aanpassen gaat ook niet, want ik moet en zal een Quickstep hebben en om weer 2500 euro te investeren in een vloer is iets wat mij niet lukt qua financien.) Tenzij ik even reclame moet maken voor de meubelier in mijn buurdorp, zodat ze me een vloer schenken (googlelaars van de winkel, let op! :P ) (Ze hebben hun eigen zaak een keer gegoogled en kwamen toen op mij uit op het forum. Dat kon ik alleen maar zijn, zeiden ze. Ja ehmz... Ok. :P)

Laatst aangepast door Gisele op di 21 feb 2012 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 11:59

En bedankt, Prosecco. Nu laat die roze muur me niet meer los. Hahaha. Weer een kleurcombinatievraag... (een stap verder) 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 2:21

Ik was gisteravond nog even aan het zoeken gegaan en dingen gevonden die ik nu zou uitzoeken, qua vloer, als ik nu mocht kiezen.

Weer een kleurcombinatievraag... (een stap verder) Eikrustiek

Weer een kleurcombinatievraag... (een stap verder) OudeEikvintage

(Ik wil niets anders dan Quickstep. Is de meest goede vloer die ik in mijn leven heb meegemaakt. Alles stond hier op zijn kop op het moment dat mijn toilet lekte, behalve mijn vloer. Deze is altijd goed gebleven. Heb net wel even gebeld omdat de vloer begon te werken, piepen als je erop loopt of te tikken op het moment dat je tv zit te kijken, maar dat heeft neits met de lekkage te maken gelukkig.)

En deze kleurencombinatie vond ik wel mooi. De donkere wand heb ik al. Dat andere vind ik niet zo heel erg leuk. Maar dat roze..... I love you

Weer een kleurcombinatievraag... (een stap verder) Rozemuur

Gast
Gast

Bericht  Prosecco vr 10 feb 2012 - 4:55

Je hebt hele leuke schilderijen met een roze orchidee bijvoorbeeld, of andere bloemen. En anders haal je net als je foto een leeg doek en verf je dat in de goede kleur roze.

En je schilderij wel of niet weg doen moet je natuurlijk zelf weten,maar jij shik wilt meer eenheid en gezelligheid in je huis en zoiets past gewoon niet bij de rest
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: