Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav Foto van je vriend

+27
Sweety
Marsy28
Blond
Lavendel
_Cyn_
slaatje
Stuiterbal
Sugarfall
VeryCherry
TwistedAngel
*Troela*
loura
Bliss
Lejow
Anousch91
luisa
Jeanette
Polly
Feline
Mermaid
Arwyn
studiebol
Marin
Penélope
Caroow
Rush
Nana
31 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Nav Foto van je vriend - Pagina 4 Empty Re: Nav Foto van je vriend

Bericht  _Cyn_ wo 29 feb 2012 - 7:08

Bliss schreef:
Cyn, hoe oud is je vriend? En hoe ervaar jij het dat hij al een kind heeft?

Hij is 25 en zijn kindje is 5. Ik vind het helemaal niet erg dat hij al een kindje heeft. Ik wist dat ook al lang toen ik een relatie aanging. Daarbij is het een schat van een ventje, dat helpt vast ook Wink
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lavendel wo 29 feb 2012 - 7:13

Leuke foto's dames!

En ik heb duidelijk wat gemist! Waarom zijn Bazinga en Elodie weg?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond wo 29 feb 2012 - 9:54

Bliss, leuk stl zijn jullie!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bliss wo 29 feb 2012 - 10:02

Birgit schreef:@Bliss: hoelang zijn jullie bij elkaar?
Hij heeft toch wel een 2-persoonsbed hoop ik? Samen slapen in een 1-persoonsbed lukte mij namelijk nooit :-)

Dank jullie!
Wij zijn net een paar weken bij elkaar en ja, hij heeft godzijdank wel een tweepersoonsbed smile Ik moet nog erg wennen en hij snurkt ook, wat niet meehelpt :s

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 10:11

Bliss schreef:
Birgit schreef:@Bliss: hoelang zijn jullie bij elkaar?
Hij heeft toch wel een 2-persoonsbed hoop ik? Samen slapen in een 1-persoonsbed lukte mij namelijk nooit :-)

Dank jullie!
Wij zijn net een paar weken bij elkaar en ja, hij heeft godzijdank wel een tweepersoonsbed Nav Foto van je vriend - Pagina 4 561177 Ik moet nog erg wennen en hij snurkt ook, wat niet meehelpt :s

En als je 'em hard duwt?
Ik maak E. altijd wakker als 'ie ook daar niet op reageert.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 10:19

Ik accepteer dat echt niet, snurken. Ik ben echt een bitch. Ik blijf net zolang duwen tot hij wakker is (wie dan ook, vraag maar aan mijn stiefbroer die op dezelfde kamer sliep Nav Foto van je vriend - Pagina 4 394967) en dan eis ik dat hij op zijn zij gaat liggen. Als hij dan nog steeds blijft snurken, blijf ik hem net zolang wakker maken tot ik zelf slaap Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 10:20

June schreef:Ik accepteer dat echt niet, snurken. Ik ben echt een bitch. Ik blijf net zolang duwen tot hij wakker is (wie dan ook, vraag maar aan mijn stiefbroer die op dezelfde kamer sliep Nav Foto van je vriend - Pagina 4 394967) en dan eis ik dat hij op zijn zij gaat liggen. Als hij dan nog steeds blijft snurken, blijf ik hem net zolang wakker maken tot ik zelf slaap Twisted Evil

Lekker ben jij dan. Ik snurk ook en dat doe ik echt niet om mijn partner te pesten ofzo. Oh en ik knars, praat en eigenlijk doe ik zo'n beetje alles wat mogelijk is, in mijn slaap. Blijkbaar doe ik toch wel iets goed, mijn partners hebben me altijd laten slapen smile. Je kunt me trouwens wel in mijn slaap op mijn zij duwen, dat helpt wellicht.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 29 feb 2012 - 10:21

Ik vind het juist heerlijk als m'n vriend snurkt. Maar ik ben daarin wel een rare. Hij mag het wat mij betreft nog wel wat meer doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 10:24

Zusje schreef:
June schreef:Ik accepteer dat echt niet, snurken. Ik ben echt een bitch. Ik blijf net zolang duwen tot hij wakker is (wie dan ook, vraag maar aan mijn stiefbroer die op dezelfde kamer sliep Nav Foto van je vriend - Pagina 4 394967) en dan eis ik dat hij op zijn zij gaat liggen. Als hij dan nog steeds blijft snurken, blijf ik hem net zolang wakker maken tot ik zelf slaap Twisted Evil

Lekker ben jij dan. Ik snurk ook en dat doe ik echt niet om mijn partner te pesten ofzo. Oh en ik knars, praat en eigenlijk doe ik zo'n beetje alles wat mogelijk is, in mijn slaap. Blijkbaar doe ik toch wel iets goed, mijn partners hebben me altijd laten slapen smile. Je kunt me trouwens wel in mijn slaap op mijn zij duwen, dat helpt wellicht.

Alvast succes allebei in april laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 10:24

Het is niet eens dat ik het voorbereid. Het haalt gewoon echt het slechtste in me naar boven als ik half slaap en iemand gaat herrie maken. Dat kun je aan mijn huisgenoten vragen. Ik waarschuw snurkers overigens altijd, dus blijven slapen is dan inclusief risico dat ik je wakker maak. Ik word er echt irreëel boos van op dat moment. Nu denk ik: "waar maak ik me druk om", maar op zo'n moment is het anders. Misschien is het een obsessie Nav Foto van je vriend - Pagina 4 166342. De meeste snurkers herinneren zich overigens nooit dat ik ze aanstoot of omdraai. Ik denk dat ik wel wakker word als je me omdraait, maar als ik er de volgende dag naar vraag, weet niemand het echt. Blijft staan dat ik een bitch ben als het daarom gaat. En niet eens expres.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 10:25

Marin schreef:Ik vind het juist heerlijk als m'n vriend snurkt. Maar ik ben daarin wel een rare. Hij mag het wat mij betreft nog wel wat meer doen.

Snurken kan anders redelijk ongezond zijn/ worden. Ik zou dan ook echt niet hopen dat mijn partner dat meer zou doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 10:25

Reva: oordoppen zijn mijn beste vriend.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 29 feb 2012 - 10:26

Zusje schreef:
Marin schreef:Ik vind het juist heerlijk als m'n vriend snurkt. Maar ik ben daarin wel een rare. Hij mag het wat mij betreft nog wel wat meer doen.

Snurken kan anders redelijk ongezond zijn/ worden. Ik zou dan ook echt niet hopen dat mijn partner dat meer zou doen.

Ja zo bedoel ik het natuurlijk niet. Maar meer, ik zou het niet erg vinden qua geluid. Ik slaap er lekker door.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 11:20

Ok op die manier. Ja, ik slaap op zich ook wel overal doorheen maar als hij keihard gaat snurken (het kan echt heel hard zijn nl weet ik van mijn vader) terwijl ik nog niet slaap is dat niet handig... Dan zou ik hem wel op zijn zij duwen. Maar helemaal wakker trekken en duwen gaat me te ver. Dan ga ik desnoods wel ergens anders liggen in het ergste geval Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Marsy28 wo 29 feb 2012 - 12:02

Ik kon gewoon zo snel geen andere foto van hem vinden. Buiten dat heeft hij zo ontzettend veel gezichten (letterlijk). Als hij zijn haar laat groeien zoals hier of millimetert, als hij zijn baard op een bepaalde manier scheert of helemaal weg (ik heb het liefst met). Hij kijkt een beetje gek, maar dan hebben jullie idee! We zijn echt duo penotti:

Nav Foto van je vriend - Pagina 4 316034_10150331023259513_621664512_7895109_199094932_n
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Sweety wo 29 feb 2012 - 12:04

Zusje schreef:
Wel leuke verhalen :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Coco wo 29 feb 2012 - 12:27

Marsy28 schreef:Ik kon gewoon zo snel geen andere foto van hem vinden. Buiten dat heeft hij zo ontzettend veel gezichten (letterlijk). Als hij zijn haar laat groeien zoals hier of millimetert, als hij zijn baard op een bepaalde manier scheert of helemaal weg (ik heb het liefst met). Hij kijkt een beetje gek, maar dan hebben jullie idee! We zijn echt duo penotti:

Nav Foto van je vriend - Pagina 4 316034_10150331023259513_621664512_7895109_199094932_n
:shock:
Hij lijkt veel op mijn man, toen hij nog lang haar had. (nu kaal)
Alleen kijkt mijn man een beetje dapper clown ipv lief.

Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Sweety wo 29 feb 2012 - 13:16

Jullie zijn een leuk setje Bliss!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bliss wo 29 feb 2012 - 13:22

Jeeeezus, as we speak ligt ie hier weer keihard te snurken en ik heb nog geen minuut geslapen! Hij beweegt ook veel. Hoop echt dat dit nog een keer goedkomt :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 13:23

Je moet natuurlijk ook even aan elkaar wennen, Bliss. Is oordoppen meenemen geen idee? Als ik goede oordoppen heb, heb ik er altijd maar een klein beetje last van.

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 29 feb 2012 - 13:26

Ik heb al oordoppen in, maar misschien moet ik betere hebben. Net leek t er echt op dat ik elk moment in slaap kon vallen, maar nu ben ik weer klaarwakker. Als ik geen vakantie heb, mag ie ook niet blijven slapen! Denk dat ik zo maar ff op de bank ga liggen..

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 13:29

Wat een vervelende situatie. Ligt hij al op zijn zij?
Nav Foto van je vriend - Pagina 4 443269
Toen ik in Ecuador bij mijn gastzusje op de kamer sliep, ging ik altijd net zolang hoesten tot ze wakker was en dan snel proberen weer in slaap te vallen Nav Foto van je vriend - Pagina 4 166342.

Oké, mijn snurkhaat is echt ernstig Evil or Very Mad

Ik heb die groene oordoppen van de Hema

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 29 feb 2012 - 13:36

Ja die oordoppen heb ik ook! Hij ligt al op zn zij. Nu is t weer ff rustig, maar ik heb net een filmpje gemakt, hopelijk is t geluid daar goed op te horen Twisted Evil Ga ik m eens mee confronteren hehe. Het stomme is dat ik zelf volgens mij ook iets snurk, maar daar kom ik verdomme niet eens aan toe!
Aaarghh frustratie!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 13:37

Oh ik begrijp je volledig. De bank vind ik trouwens altijd een goede optie (behalve in mijn kamer, want daar staat mijn bank in dezelfde ruimte Nav Foto van je vriend - Pagina 4 394967). Liever kut liggen dan die kloteherrie.

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 29 feb 2012 - 14:15

Ja inmiddels lig ik op de bank. Over vier uur gaat de wekker, dan moet hij opstaan en gaan werken: wat zal ik daarna lekker slapen!!
Voor a.s. vrijdag hebben we al wat bedacht, dan gaan we een joint roken voor t slapen gaan Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende