Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaan jullie minder naar de tandarts ivm verhogingen?

+13
Ella
Alex
loura
silly-one
Herfstblaadjes
girli
Caroow
Suus
Zwerver
Jeanette
Rovine
Rush
Caribbeanlover
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gaan jullie minder naar de tandarts ivm verhogingen? - Pagina 2 Empty Re: Gaan jullie minder naar de tandarts ivm verhogingen?

Bericht  Caroow di 7 feb 2012 - 3:51

Alex schreef:Ik ga maar 1x per jaar en eigenlijk is dat al overbodig. Als ik ergens last van krijg ga ik, anders niet.

Dat dacht ik ook altijd, tot ik plotseling een ontsteking in mijn kaak+wortels had. Het deed PIJN! En nu heb ik een kies minder Sad
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie minder naar de tandarts ivm verhogingen? - Pagina 2 Empty Re: Gaan jullie minder naar de tandarts ivm verhogingen?

Bericht  Ella di 7 feb 2012 - 3:53

Ik blijf gewoon naar de tandarts gaan zoals voorheen: 2 x per jaar co en zn bij klachten eerder
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx di 7 feb 2012 - 9:16

Ik ga al jaren 1 keer per 14 maanden haha. Het laatste jaar alleen twee keer controle gehad. De laatste keer ben ik in augustus geweest. Ik denk dat het nu wel wat eerder word als augustus. Ligt er even aan wat mijn verstandskies verder gaat doen.
Maar mijn lijstjes is dan ook vrij uitgebreid van 2011

jan 2011 --> gat vullen
april 2011 --> kies trekken
augustus 2011 --> facing verwijderen + contole
augustus 2011 --> gat van verstandskies laten controleren (was door de kaakchirurg getrokken)

tel daar de bezoekjes bij de ortho nog op. En je kan je voorstellen dat ik er regelmatig zat haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Lejow di 7 feb 2012 - 9:19

Bazinga schreef:
Charlie schreef:
Bazinga schreef:
Charlie schreef:Ik ga sowieso nooit naar de tandarts. Dat valt er vanzelf allemaal wel uit en dan ben je er meteen vanaf.

Ik zou ook gewoon de verloskundige skippen. Ze vallen er vanzelf wel uit en dan ben je er vanaf.

Denk je? Dan doe ik dat toch.

Gewoon rokken dragen, komt helemaal goed.

lol!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Monte di 7 feb 2012 - 10:02

Ik moet er niet aan denken om 2x per jaar te gaan, ik heb minstens een jaar nodig om me voor te bereiden laughcry Dus ik ga lekker 1x per jaar(moet binnenkort weer silent )
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 10:09

Ik ging wel met regelmaat ivm kronen maar nu mn tandarts overleden is heb ik nog steeds geen nieuwe. Zo duur, eerst moet alles op de foto terwijl dr al 100 kee fotos gemaakt zijn.

Gast
Gast

Bericht  Minx di 7 feb 2012 - 11:35

Lorna mercedez schreef:Ik ging wel met regelmaat ivm kronen maar nu mn tandarts overleden is heb ik nog steeds geen nieuwe. Zo duur, eerst moet alles op de foto terwijl dr al 100 kee fotos gemaakt zijn.

is logisch toch dat ze alles op nieuw op de foto zetten confused
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 11:38

Fairytale schreef:
Lorna mercedez schreef:Ik ging wel met regelmaat ivm kronen maar nu mn tandarts overleden is heb ik nog steeds geen nieuwe. Zo duur, eerst moet alles op de foto terwijl dr al 100 kee fotos gemaakt zijn.

Want? Het wordt elke 3 maanden gedaan. Vroeger zag je gaatjes ook met het blote oog?

Gast
Gast

Bericht  Suus di 7 feb 2012 - 21:35

Lorna mercedez schreef:
Fairytale schreef:

Want? Het wordt elke 3 maanden gedaan. Vroeger zag je gaatjes ook met het blote oog?
Je kunt niet alle gaatjes met het blote oog zien. Bij mijn laatste controle zei de tandarts eerst dat ik geen gaatjes had, maar toen hij een foto maakte zag hij daarop toch een klein gaatje, was met het blote oog nog niet te zien. Maar elke drie maanden een foto lijkt me lichtelijk overdreven.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 23:59

Ik blijf 2 x per jaar op controle gaan en als er iets moet gebeuren, moet dat gebeuren. Ik zal het er niet om laten. Mijn gebit is best wel belangrijk voor mij. En ik heb best wel een prettige tandarts. Wil liever niet naar iemand anders, ook al is die goedkoper.

Gast
Gast

Bericht  CCC wo 8 feb 2012 - 0:39

Ik blijf 2x per jaar gaan voor controle... Ik ben extra verzekerd voor tandartskosten en heb vrijwel niks... Heb vorig jaar een wortelkanaalbehandeling gehad, en dat is het enige in 27 jaar wat ik ooit heb moeten laten doen. Mijn gebit is erg belangrijk voor me, zou dit niet zo snel verwaarlozen door prijsverhogingen. Volgens mij kan je van te voren ook een prijsindicatie aanvragen nu dat ze zelf hun prijzen mogen bepalen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover wo 8 feb 2012 - 0:46

Rovine schreef:Nee, mijn gebit is me meer waard dan geld.

Da's waar, maar er zijn misschien mensen die daardoor minder gaan of een andere kiezen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 3:56

Suus schreef:
Lorna mercedez schreef:
Fairytale schreef:

Je kunt niet alle gaatjes met het blote oog zien. Bij mijn laatste controle zei de tandarts eerst dat ik geen gaatjes had, maar toen hij een foto maakte zag hij daarop toch een klein gaatje, was met het blote oog nog niet te zien. Maar elke drie maanden een foto lijkt me lichtelijk overdreven.
Wat is daar overdreven aan? Jij hebt verstand van mijn gebit, begrijp ik?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: