Gaan jullie minder naar de tandarts ivm verhogingen?
+13
Ella
Alex
loura
silly-one
Herfstblaadjes
girli
Caroow
Suus
Zwerver
Jeanette
Rovine
Rush
Caribbeanlover
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Gaan jullie minder naar de tandarts ivm verhogingen?
We hebben het allemaal gehoord dat de prijzen omhoog kunnen gaan.
Maar hoe weet je of jouw tandarts de prijzen omhoog heeft gedaan en of dat zomaar mag?
Binnenkort moet ik weer.
Zijn er mensen hier die minder gaan of wellicht een andere kiezen?
Maar hoe weet je of jouw tandarts de prijzen omhoog heeft gedaan en of dat zomaar mag?
Binnenkort moet ik weer.
Zijn er mensen hier die minder gaan of wellicht een andere kiezen?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Gaan jullie minder naar de tandarts ivm verhogingen?
Ik moet een behandeling bij de mondhygiënist tegen bloedend tandvlees, maar m`n tandvlees bloed de laatste tijd niet meer, dus als het me teveel kost, dan onderga ik dat niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maar je kan toch pas na de behandeling weten hoeveel je kwijt bent dus zul je moeten gaan wil je dat weten toch?!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Nee, mijn gebit is me meer waard dan geld.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben altijd een sukkel die vergeet een afspraak te maken. Nu ik dit topic zie, denk ik er weer aan, want het is alweer een half jaar geleden. Ik ben ooit 4 jaar (echt te erg! ) niet naar de tandarts geweest. Kom ik daar aan, is alles prima in orde. Ik heb gelukkig nog nooit wat gehad, zelfs geen gaatjes. *even afkloppen* Maar ik maak wel gewoon een afspraak bij de tandarts. Ik geloof niet dat ik veel bijkomende kosten krijg. En daarnaast vind ik de gesteldheid van mijn gebit belangrijker dan het geld.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Euh ik ga als ik heen moet... Daar kies je toch niet echt voor? Ik hou van eten, dat blijf ik graag doen. Als ik niet kan eten door pijn in m'n bakkes, sja... Dan maar naar de tandarts, toch?
Gelukkig heb ik een redelijk steady gebit; heb nooit gaatjes gehad, heb één keer major-tandartsenactie ondergaan, omdat ik in 't verleden een squashracket tegen m'n mond heb gehad, waardoor m'n tand stuk was gegaan. Door angst ben ik heeeeel lang niet geweest, met als gevolg dat de tand aan't sterven was (RIP) dus ik kreeg verdoving en er werd nieuw stukje tand geplaatst. Voelde wel als hel.... Maar 't is wel opgeknapt. Dat was bijna 3 jaar geleden en daarna ben ik maar één keer op controle geweest, door m'n tandartsangst en ik vermijd 't zoveel mogelijk. Niet echt goed, weet ik wel, maar ja. Ik ga heen als 't moet en that's it, maar als ik ga, maakt me niet uit wat 't kost.
Gelukkig heb ik een redelijk steady gebit; heb nooit gaatjes gehad, heb één keer major-tandartsenactie ondergaan, omdat ik in 't verleden een squashracket tegen m'n mond heb gehad, waardoor m'n tand stuk was gegaan. Door angst ben ik heeeeel lang niet geweest, met als gevolg dat de tand aan't sterven was (RIP) dus ik kreeg verdoving en er werd nieuw stukje tand geplaatst. Voelde wel als hel.... Maar 't is wel opgeknapt. Dat was bijna 3 jaar geleden en daarna ben ik maar één keer op controle geweest, door m'n tandartsangst en ik vermijd 't zoveel mogelijk. Niet echt goed, weet ik wel, maar ja. Ik ga heen als 't moet en that's it, maar als ik ga, maakt me niet uit wat 't kost.
Gast- Gast
Nee, ze hebben nu een prijslijst en je kan het van te voren ook vragen.Caribbeanlover schreef:Maar je kan toch pas na de behandeling weten hoeveel je kwijt bent dus zul je moeten gaan wil je dat weten toch?!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik moet wel heen want heb een gaatje, maar ik heb nog nooit een rekening gehad van ze, nu durf ik niet heen omdat ik bang ben dat ik dan alles tegelijkertijd krijg...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Heb je geen tandverzekering? Misschien stuurt je tandarts de nota`s gewoon direct door en merk jij er nooit iets van? Ik moet ze wel zelf insturen, maar bij m`n oude tandarts was dat niet zo.wc-eend schreef:Ik moet wel heen want heb een gaatje, maar ik heb nog nooit een rekening gehad van ze, nu durf ik niet heen omdat ik bang ben dat ik dan alles tegelijkertijd krijg...
Rush- Lady Post-a-lot
Ik krijg ook nooit een rekening van de tandarts Mijn schoonvader is tandarts, dus ik mag gratis
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Je kan toch gewoon vragen wat het gaat kosten en dan beslissen wat je laat doen? Dus alleen dat gaatje, maar geen tandsteen verwijderen.
Mijn tandarts mag alles doen, elke 3 maanden kom ik braaf langs. Ik heb iets te vaak kiespijn gehad, dat risico wil ik niet meer lopen.
Mijn tandarts mag alles doen, elke 3 maanden kom ik braaf langs. Ik heb iets te vaak kiespijn gehad, dat risico wil ik niet meer lopen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Nee ik heb geen tandarts verzekering, daarom snap ik er ook niks van! En al zouden ze het doorsturen dan zou ik nog een hoop zelf moeten betalen, ze vergoeden tot 300 euro, maar ik heb tijdje terug een wortelkanaalbehandeling gehad dat in totaal 560 euro kostte! Dan zou ik alsnog een deel zelf moeten betalen maar ik en mijn vriend hebben nog nooit een rekening gezien. Is al toch weer een half jaar geleden.....Rush schreef:Heb je geen tandverzekering? Misschien stuurt je tandarts de nota`s gewoon direct door en merk jij er nooit iets van? Ik moet ze wel zelf insturen, maar bij m`n oude tandarts was dat niet zo.wc-eend schreef:Ik moet wel heen want heb een gaatje, maar ik heb nog nooit een rekening gehad van ze, nu durf ik niet heen omdat ik bang ben dat ik dan alles tegelijkertijd krijg...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Misschien is je tandarts niet zo goed met papierwerk. Wel lekker wc-eend, zo!
Rush- Lady Post-a-lot
nee, ik ben liever arm en goede tanden dan steenrijk en geen tanden.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:nee, ik ben liever arm en goede tanden dan steenrijk en geen tanden.
Ik ga bijna nooit naar de tandarts en ik ben niet steenrijk helaas, maar heb wel goede tanden.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Ik heb net een afspraak gemaakt en aan de telefoon is mij verteld wat ik waarschijnlijk moet afrekenen voor controle en schoonmaken.
Verder heeft mijn tandarts de prijzen op de site staan.
Het zal voor mij geen rede zijn om minder naar de tandarts te gaan. Ik betaal liever 40 euro per jaar om te weten dat het goed is ( heb nog nooit gaatjes gehad namelijk). Dan dat ik een rot gebit heb over een aantal jaar omdat de prijzen misschien wel te hoog zouden zijn.
Verder heeft mijn tandarts de prijzen op de site staan.
Het zal voor mij geen rede zijn om minder naar de tandarts te gaan. Ik betaal liever 40 euro per jaar om te weten dat het goed is ( heb nog nooit gaatjes gehad namelijk). Dan dat ik een rot gebit heb over een aantal jaar omdat de prijzen misschien wel te hoog zouden zijn.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga sowieso nooit naar de tandarts. Dat valt er vanzelf allemaal wel uit en dan ben je er meteen vanaf.
Gast- Gast
Charlie schreef:Ik ga sowieso nooit naar de tandarts. Dat valt er vanzelf allemaal wel uit en dan ben je er meteen vanaf.
Ik zou ook gewoon de verloskundige skippen. Ze vallen er vanzelf wel uit en dan ben je er vanaf.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Charlie schreef:Ik ga sowieso nooit naar de tandarts. Dat valt er vanzelf allemaal wel uit en dan ben je er meteen vanaf.
Ik zou ook gewoon de verloskundige skippen. Ze vallen er vanzelf wel uit en dan ben je er vanaf.
Denk je? Dan doe ik dat toch.
Gast- Gast
Charlie schreef:Bazinga schreef:Charlie schreef:Ik ga sowieso nooit naar de tandarts. Dat valt er vanzelf allemaal wel uit en dan ben je er meteen vanaf.
Denk je? Dan doe ik dat toch.
Gewoon rokken dragen, komt helemaal goed.
Gast- Gast
Charlie schreef:Ik ga sowieso nooit naar de tandarts. Dat valt er vanzelf allemaal wel uit en dan ben je er meteen vanaf.
Zo denkt m`n man ook, ikzelf ga wel naar de tandarts maar wel eens in het anderhalf jaar omdat ik er dus eigenlijk ook niks van wil weten. En nu is mijn vertrouwde tandarts ook nog eens met pensioen dus nu knijp ik `m helemaal.
Gast- Gast
Ik probeer elk half jaar maar ik moet nu alweer ruim 2 maanden een afspraak maken maar heb er geen zin in haha. Ik moet sowieso altijd meteen betalen na behandeling ik krijg niks vergoed en ik betaalde altijd 20 euro voor controle ik neem aan dat dit bedrag niet zwaaar omhoog is gegaan. En zo ja.. Tja ik moet toch betalen het is niet anders.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga maar 1x per jaar en eigenlijk is dat al overbodig. Als ik ergens last van krijg ga ik, anders niet.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ga 2x per jaar, de 1e keer in maart weer. Ik heb geen idee wat ik dan kwijt ben, de rekening gaat namelijk meteen naar CZ.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe laat gaan jullie dan naar bed?
» Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?
» Hoelaat gaan jullie kindjes naar bed?
» Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?
» Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?
» Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: