Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staat jouw verwarming nu ook hoger met deze kou?

+14
Rush
Blond
Snoes
banjer49
Arwyn
SuperGrover
Sarah1985
Ella
Sterre
Roza
Printje
rianne287
Fayebella
studiebol
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Staat jouw verwarming nu ook hoger met deze kou? - Pagina 2 Empty Re: Staat jouw verwarming nu ook hoger met deze kou?

Bericht  kwak ma 6 feb 2012 - 9:42

de verwarming in de badkamer en de logeerkamer staan nu extra aan, wel zachtjes verder niet.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Staat jouw verwarming nu ook hoger met deze kou? - Pagina 2 Empty Re: Staat jouw verwarming nu ook hoger met deze kou?

Bericht  Esperanza ma 6 feb 2012 - 9:47

Ik heb een gaskachel en daar zitten niet echt standen op, en ik vermoed dat 'ie nu wel iets hoger staat dan normaal. Normaal zet ik m'n kachel 's nachts, en overdag als ik niet thuis ben helemaal uit. Maar nu zet ik 'em op z'n laagst zodat 'ie zo af en toe wel aanslaat.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:51

Hij staat niet hoger, ik zet alleen 's avonds de verwarmingen in de slaapkamers even aan zodat ik de kinderen niet in een ijskoude kamer hoef voor te lezen en ze niet in een ijskoude kamer naar bed hoeven.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: