Schrikken!
+10
Ella
slaatje
Monte
MADDIE
Paper Crown
SnowWhite
mzcharlotte
Koffieleut
Lejow
Sterre
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schrikken!
Gisteravond tijdens het koken belde mijn moeder, dat mijn vader met spoed naar het ziekenhuis was gebracht met hartproblemen, en dat ze hem zouden gaan dotteren en nog verder aan het onderzoeken waren. Heeeeel erg geschrokken ben ik er meteen heen gegaan met mijn vriend. Hij lag op de SEH, en daar kregen we het hele verhaal te horen: hij was gister middag gevallen op het ijs met schaatsen, en kon daarna amper meer op zijn benen staan. Duizelig, ziek en zijn spieren hielden het niet meer. Toch thuis gekomen en het leek weer te gaan, totdat hij opeens onwel werd. Volgens mijn moeder is hij bijna 5 minuten weg geweest, heeft hij liters gezweet en zonder in nog meer details te treden leek het er op dat het echt heel erg mis was. Ze heeft hem hartmassage gegeven en heel hard geroepen dat hij bij moest komen.
Toen hij bij was was ie lijkbleek en heel ziek. 112 gebeld, ambulance gekomen en er is tot 2x toe een filmpje gemaakt waarop te zien was dat hij een infarct had gehad. Met spoed naar het ziekenhuis dus, waar ze zelfs de OK al klaar hadden gemaakt. Daar aangekomen hebben ze weer filmpjes gemaakt, maar behalve een verdikte hartspier was er niks mis... Op dat moment kwam ik in het ziekenhuis aan, en zijn ze verder zijn heup en benen gaan onderzoeken. Hij heeft echt een mega mega bult vocht en heel erg veel pijn. Ws is hij dus daardoor weggeraakt, al zei hij 's middags nog niet zo veel pijn te hebben gehad.
Het was zo heftig, ze zeiden tegen hem eerst dat hij dood kon gaan Uiteidelijk blijkt het dus een major been trauma. Echt bizar!! Hij heeft nu sterke pijnstillers, en moet van de week op controle voor zijn been en naar de cardioloog.
Het duurde ook zo lang voordat er duidelijkheid was. Pff! En mijn arme moeder, zij dacht echt dat hij in haar armen dood ging 's middags.
Het is nu allemaal een beetje onwerkelijk, en naast natuurlijk grote opluchting zit de schrik er nog wel in. Hij mag van mij nooit meer schaatsen ;-)
Toen hij bij was was ie lijkbleek en heel ziek. 112 gebeld, ambulance gekomen en er is tot 2x toe een filmpje gemaakt waarop te zien was dat hij een infarct had gehad. Met spoed naar het ziekenhuis dus, waar ze zelfs de OK al klaar hadden gemaakt. Daar aangekomen hebben ze weer filmpjes gemaakt, maar behalve een verdikte hartspier was er niks mis... Op dat moment kwam ik in het ziekenhuis aan, en zijn ze verder zijn heup en benen gaan onderzoeken. Hij heeft echt een mega mega bult vocht en heel erg veel pijn. Ws is hij dus daardoor weggeraakt, al zei hij 's middags nog niet zo veel pijn te hebben gehad.
Het was zo heftig, ze zeiden tegen hem eerst dat hij dood kon gaan Uiteidelijk blijkt het dus een major been trauma. Echt bizar!! Hij heeft nu sterke pijnstillers, en moet van de week op controle voor zijn been en naar de cardioloog.
Het duurde ook zo lang voordat er duidelijkheid was. Pff! En mijn arme moeder, zij dacht echt dat hij in haar armen dood ging 's middags.
Het is nu allemaal een beetje onwerkelijk, en naast natuurlijk grote opluchting zit de schrik er nog wel in. Hij mag van mij nooit meer schaatsen ;-)
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Schrikken!
Dat is zeker schrikken zeg!
Sterkte meis!
Sterkte meis!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Bah wat eng, ik kan me voorstellen dat jullie heel erg geschrokken zijn! Sterkte!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
De emoties waar je moeder door is gegaan, lijken me echt zo heftig. Dat is echt één van mijn ergste nachtmerries! Veel sterkte, en beterschap voor je vader.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Jeetje, dat is wel heel erg schrikken!!
Heel veel sterkte, ook voor je moeder natuurlijk.
Heel veel sterkte, ook voor je moeder natuurlijk.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Exact hetzelfde wat wij 2 weken geleden op zaterdagochtend hebben meegemaakt! Mijn moeder belde mij ook op.. dat het niet goed ging met mijn vader.. ze had van schrik ook niet de ambulance gebeld, dus ik maar meteen gedaan en zelf met 160km per uur naar hun gesjeesd in pyjama en al.. daar aangekomen lag mijn vader op de bank, de ambulance was er al.. mijn vader lijkbleek en grijs! Ik dacht dat hij al dood was.. enorme pijn op de borst.. hij is afgevoerd naar de VU, waar hij direct is gedotterd en een stent geplaatst. Hij moest een week blijven. Nog steeds niet opgeknapt.. hij mag 6 wkn geen auto rijden en 3 maanden niet werken.. Pff. Ik weet dus precies wat je mee hebt gemaakt! Echt erg!
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Veel sterkte!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Bedankt voor jullie reacties!
@ CKC; uiteindelijk blijkt het hier dus niet z'n hart, of in elk geval geen infarct te zijn geweest. De schrik was er niet minder om toen het wel zo leek te zijn, maar achteraf hadden we geluk! Als is het toch nog even afwachten wat de cardioloog zegt straks. Wat naar van je vader joh, ik hoop dat hij snel wat opknapt en zijn dagelijkse dingen een beetje kan oppakken.
@ CKC; uiteindelijk blijkt het hier dus niet z'n hart, of in elk geval geen infarct te zijn geweest. De schrik was er niet minder om toen het wel zo leek te zijn, maar achteraf hadden we geluk! Als is het toch nog even afwachten wat de cardioloog zegt straks. Wat naar van je vader joh, ik hoop dat hij snel wat opknapt en zijn dagelijkse dingen een beetje kan oppakken.
Sterre- Ratel
Jeetje ik snap dat het enorm schrikken was. Gelukkig hebben jullie nu wel meer duidelijkheid en kan hij goed behandeld worden. Sterkte!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Dat is schrikken Sterre. "Gelukkig" dat het niet zijn hart is geweest, maar kan me voorstellen dat jullie ontzettend geschrokken zijn. Hoe gaat het nu met hem?
Mijn vader belde mij vorige week zondag ook opeens op dat het niet goed ging. Is niets voor hem dus heb per direct de ambulance gebelt. Hij voelde zich slap in zijn armen en benen, duizelig en had een drukkende pijn op zijn borst en was benauwd. Later in het ziekenhuis bleek hij een hart infarct gehad te hebben. Achteraf gelukkig wel een lichte, maar hij heeft in 2006 al een heel zwaar herseninfarct gehad. Ook heeft hij een etalagbeen (vernauwde vaten in zijn benen) en een verwijding in zijn buik. Dat moet allemaal nog gedottert worden :-(
Ik weet dus hoe je je voelt en begrijp je schik. Ik hoop dat het allemaal snel weer beter gaat met je pa.
Mijn vader belde mij vorige week zondag ook opeens op dat het niet goed ging. Is niets voor hem dus heb per direct de ambulance gebelt. Hij voelde zich slap in zijn armen en benen, duizelig en had een drukkende pijn op zijn borst en was benauwd. Later in het ziekenhuis bleek hij een hart infarct gehad te hebben. Achteraf gelukkig wel een lichte, maar hij heeft in 2006 al een heel zwaar herseninfarct gehad. Ook heeft hij een etalagbeen (vernauwde vaten in zijn benen) en een verwijding in zijn buik. Dat moet allemaal nog gedottert worden :-(
Ik weet dus hoe je je voelt en begrijp je schik. Ik hoop dat het allemaal snel weer beter gaat met je pa.
Laatst aangepast door slaatje op ma 6 feb 2012 - 6:57; in totaal 2 keer bewerkt
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Das zeker schrikken zeg, sterkte!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Bah, wat eng! Dan weet je van gekheid toch ook even niet wat je moet. Sterkte!
Gast- Gast
Heftig zeg! Ik kan me voorstellen dat dat erg schrikken is! Heel veel sterkte!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Jeetje, dat kost je zo tien jaar van je leven zeg! Pfff, en heb je al grijze haren? Hopelijk is er inderdaad echt niets met zijn hart. Wel naar dat hij er zo slecht aan toe was! Wat is er nou precies met zijn been gebeurt? Is dat gekomen doordat hij viel met schaatsen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Dat is inderdaad flink schrikken! Sterkte de komende tijd!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Wat erg Sterre!
Als ik het zo lees heeft hij wel een hartinfarct gehad, dat zagen ze op zijn hartfilmpje. En je moeder heeft hem zelfs nog gereanimeerd. Of zagen ze een oud infarct? En wat heeft hij precies aan zijn been? Is dat gekomen doordat hij gevallen was op het ijs?
Heel veel sterkte, wat kan alles er dan ineens anders voor staan zeg..
Als ik het zo lees heeft hij wel een hartinfarct gehad, dat zagen ze op zijn hartfilmpje. En je moeder heeft hem zelfs nog gereanimeerd. Of zagen ze een oud infarct? En wat heeft hij precies aan zijn been? Is dat gekomen doordat hij gevallen was op het ijs?
Heel veel sterkte, wat kan alles er dan ineens anders voor staan zeg..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady, de ambulance verpleegkundigen hadden met de cardioloog een discussie op de gang in het ziekenhuis gehad en ondanks dat ze op 2 gemaakte filmpjes dachten een infarct te zien zei de cardioloog dat op dat moment er niks te merken was aan het hart, behalve een verdikte spier. Dit snap ik ook nog steeds niet helemaal, maar volgens mij zaten de ambulance verpleegkundigen achteraf dus fout. Dit was in het Antonius in Nieuwegein, waar hij speciaal naar toe was gebracht omdat het een hartziekenhuis is.
Wij denken nu dat hij door de val met schaatsten op zijn heup langzaam al het vocht en bloed daar heen is getrokken, en hij daardoor uren later onwel is geworden. Zo leg ik het voor mezelf maar uit... Mede dankzij de bloedverdunners die hij kreeg was het echt een bult ter grootte van een mango, echt mega.. Vanwege die verdikte hartspier, moet hij deze week nog op controle bij de cardioloog.
Nu gaat het naar omstandigheden goed. Hij heeft veel pijn aan zijn heup maar ook sterke pijnstillers. En hij is nog heel moe en slap.
Wij denken nu dat hij door de val met schaatsten op zijn heup langzaam al het vocht en bloed daar heen is getrokken, en hij daardoor uren later onwel is geworden. Zo leg ik het voor mezelf maar uit... Mede dankzij de bloedverdunners die hij kreeg was het echt een bult ter grootte van een mango, echt mega.. Vanwege die verdikte hartspier, moet hij deze week nog op controle bij de cardioloog.
Nu gaat het naar omstandigheden goed. Hij heeft veel pijn aan zijn heup maar ook sterke pijnstillers. En hij is nog heel moe en slap.
Sterre- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» pff, schrikken!
» Toch weer schrikken. -> Update 17 mrt
» Schrikken
» Even schrikken
» Pffff is dat even schrikken..
» Toch weer schrikken. -> Update 17 mrt
» Schrikken