Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto's op Facebook/ Hyves

+7
maiadebij
Flip Fluitketel
Pien
Star007
mickey
M@niek
Ayla
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Foto's op Facebook/ Hyves  - Pagina 2 Empty Re: Foto's op Facebook/ Hyves

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:30

.


Laatst aangepast door mama2be op do 24 mei 2012 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op Facebook/ Hyves  - Pagina 2 Empty Re: Foto's op Facebook/ Hyves

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:33

Susan schreef:Ik vind het niet zo erg, wel leuk juist als ze mijn kinderen zo leuk en lief vinden dat ze ze willen laten zien.



Dat is het ook wel, maar goed ik vind dan wel dat ze die foto die ze dan laten zien op zijn minst op prive kunnen zetten. En als ik dat vraag en ik krijg daar een hele discussie over, dan gaat de lol er wel een beetje vanaf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op Facebook/ Hyves  - Pagina 2 Empty Re: Foto's op Facebook/ Hyves

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:34

.


Laatst aangepast door mama2be op do 24 mei 2012 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op Facebook/ Hyves  - Pagina 2 Empty Re: Foto's op Facebook/ Hyves

Bericht  Lindsya ma 6 feb 2012 - 9:34

Ik vind het geen probleem als mijn schoonzus of zwagers een foto van mijn zoontje op hyves of facebook zetten. Als de foto's maar niet openbaar staan. Als andere familieleden neven of nichten heb ik het liever niet dat ze foto's plaatsen want de meeste hebben allemaal hun profiel op openbaar. Gelukkig hebben ze dat ook nog geen één keer gedaan anders zeg ik er wel wat van.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op Facebook/ Hyves  - Pagina 2 Empty Re: Foto's op Facebook/ Hyves

Bericht  Printje ma 6 feb 2012 - 9:35

mama2be schreef:
Printje schreef:
mama2be schreef:
maiadebij schreef:Mijn vader had een foto van N op zijn facebook, ik heb gevraagd of hij die op 'alleen vrienden' wilde zetten. Hij begreep de reden niet zo, maar na enige uitleg snapte hij het. Ik vind het bij directe familie die hun site hebben afgeschermd geen probleem.



Naar aanleiding van zoiets heb ik het topic geopend. Ik zag bij een aantal directe familieleden dat de foto die er van mijn zoontje op staat, niet op prive stond. Zelfs 1 op openbaar. Nou weet ik wel dat het niks geen rare foto's zijn, maar ik vind het niet nodig dat jan en alleman die ik niet ken en misschien zelfs compleet vreemden foto's van mijn zoontje zien en eventueel kunnen opslaan.



Ik heb deze personen ook verzocht de foto op prive te zetten. Anders wil ik het niet hebben. Ik heb hier gisteravond een bericht over verstuurd en vanavond was het nog niet aangepast. Dus ik even bellen hierover. Kreeg een klein beetje een discussie hierover waar ik nu een naar gevoel aan over heb gehouden. Dan is het gelijk van, nou dan haal ik ze er wel helemaal af dan is er ook geen gezeur meer over die foto's. Ben ik dan zo'n zeikerd als ik hierom vraag? Het is toch mijn zoontje en ik vind dat ik bepaal waar zijn foto's wel of niet allemaal mogen staan. Ik vind eigenlijk wel dat mensen respect mogen hebben voor je mening in zo'n geval.



Als zo'n foto openbaar staat en 1 van die vrienden uit die persoon zijn lijst die reageert hierop. Dan zien vervolgens de vrienden van die vrienden dat ook weer in hun startpagina van fb. Dat vind ik niet echt nodig. Die mensen ken ik allemaal niet eens. Ik zou het ook niet fijn vinden als mensen zomaar een foto van mij op FB zetten en deze op openbaar laten staan.



Ik kies er zelf ook bewust voor om hier geen foto's van mijn zoontje te plaatsen, ondanks dat ik het soms wel jammer vind. Uiteraard wil ik ook wel met hem pronken. Maar goed hier kijken ook zoveel mensen mee en zoveel mensen die niet geregistreerd zijn.

Waarom vind je dat zo erg dan? Er staan hier toch geen foto's die niet kunnen zeg maar?



Het gaat er niet zozeer om dat andere mensen hier bijvoorbeeld een foto van mijn zoontje zien. Maar goed het is 1 klik en de foto is opgeslagen. Dat vind ik gewoon niet nodig en daarom plaats ik geen foto's van hem op een openbaar forum.

Oke als je je er niet fijn bij voelt moet je het niet doen idd. Ik zou alleen niet weten, naast het feit dat ons mannetje gewoon een enorm lekker ding is hahaha, waarom wildvreemde een huis/tuin/keukenfoto van mijn zoontje zou willen hebben. Maar goed misschien ben ik wel veel te naief hierin.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op Facebook/ Hyves  - Pagina 2 Empty Re: Foto's op Facebook/ Hyves

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:35

.


Laatst aangepast door mama2be op do 24 mei 2012 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op Facebook/ Hyves  - Pagina 2 Empty Re: Foto's op Facebook/ Hyves

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:37

.


Laatst aangepast door mama2be op do 24 mei 2012 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op Facebook/ Hyves  - Pagina 2 Empty Re: Foto's op Facebook/ Hyves

Bericht  Lindsya ma 6 feb 2012 - 9:38

Arden schreef:Ik vind het geen probleem als mijn broertjes eens een foto van mijn kinderen op FB zetten, zo vaak gebeurt het niet. Toen mijn oudste net was geboren had het nichtje van mijn vriend foto's van mijn hyves geplukt en op haar hyves gezet. Ik weet niet of die openbaar was of niet, maar dat doe je gewoon niet. Een foto van haar met de baby had ik niet zo'n punt gevonden, maar echt niet zo maar foto's van mijn hyves halen en zelf uploaden! Heb haar dus ook verzocht die foto's eraf te halen, toen was ze wel beledigd.

Dat vind ik ook onnodig. Heel veel familieleden doen dat bij ons en dat wil ik gewoon niet hebben van mijn zoontje.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's op Facebook/ Hyves  - Pagina 2 Empty Re: Foto's op Facebook/ Hyves

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum