Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hebben jullie allemaal van...

+17
Bolleke
Star007
Roodkapje
Novalee
Alex
M@niek
mauwmauw
Susan
PapillonRose
Spring
_Mashimaro_
Parisienne
keverke26
Tania
-Ieniemienie-
Liadan
liesje
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Susan zo 5 feb 2012 - 8:59

Ze hebben er niet echt veel mee gespeeld. Ik heb 'm ook niet zelf gekozen, het was een verjaardagscadeau.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  M@niek zo 5 feb 2012 - 9:19

Ballenlanceerbaan, babyspiegeltje, badoctopus, toet toet autogarage, wipschildpad.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Alex zo 5 feb 2012 - 10:07

A. vond dit beertje echt fantastisch, die heeft zeker het eerste jaar bij haar in de box gelegen (tot we er knettergek van werden).

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 557328_web

Deze heeft ze nu nog (maar dan van Winnie the Pooh), en daar word ik ook langzamerhand wel dwaas van:

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 004195_web
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Susan zo 5 feb 2012 - 10:11

Ik vind trouwens meestal houten speelgoed ook wel mooier, maar er is ook gewoon heel leuk ander speelgoed. Sowieso is die iPod Touch voor Ezra echt een schot in de roos geweest (is dan wel niet van Vtech, maar ook elektronisch).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 10:15

Volgens mij hebben wij alleen de Toet Toet auto's garage. B. heeft zoveel speelgoed (meer dan de helft van wat ie op zijn verjaardag heeft gekregen staat nog op zolder) dat ik niet weet wat voor merken het allemaal zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 10:29

We hebben er geloof ik een paar dingetjes van, onder andere een babywalker. Maar ik snap goed dat kinderen daar overprikkeld van raken, ik word zelf nog overprikkeld van alle liedjes, bliepjes, flitsen en lampen :shock: . Gelukkig geeft mijn dochter ook niks om dat soort speelgoed en blijft het meestal links liggen. Momenteel speelt ze sowieso alleen met puzzels, Duplo en de poppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Susan zo 5 feb 2012 - 10:41

Ik vind het eigenlijk wel meevallen, de meeste dingen die wij hebben, daar komt alleen een liedje uit.

Vtech speelgoed is niet echt mijn smaak, maar ik vind het niet heel veel drukker dan elektronisch speelgoed van bijvoorbeeld Fisher-Price.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 10:45

Maple schreef:Wij hebben Rollie de Rups op werk en ik vind het maar een aandachtsgeil ding. Als je langs loopt en dat ding niet eens áánraakt roept hij al 'Rrrollen maar!!!' en 'Waar gaan we vandaag naartoe?' Nou, eh... nergens. De kliko in :P

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 10:46

Dijn82 schreef:
Maple schreef:Wij hebben Rollie de Rups op werk en ik vind het maar een aandachtsgeil ding. Als je langs loopt en dat ding niet eens áánraakt roept hij al 'Rrrollen maar!!!' en 'Waar gaan we vandaag naartoe?' Nou, eh... nergens. De kliko in :P

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 394967

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Novalee zo 5 feb 2012 - 10:59

N. heeft zo'n liedjesboek en het kiekeboekonijn, dat laatste was een kraamcadeau. Ik ben zelf al verliefd op de vormenkever maar daar is ze nu nog te klein voor Embarassed

Ik laat haar er niet te vaak mee spelen omdat ik het nog wel erg druk vind voor haar. M'n vriend en ik willen niet alleen maar elektronisch speelgoed, maar een paar dingen vinden we geen probleem. Zolang het maar niet alleen op een knopje drukken is. Er moet wel wat uitdaging in zitten.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 11:07

Ze heeft een spiegeltje gehad, 2 liedjesboeken en de vormenkever.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Roodkapje zo 5 feb 2012 - 11:31

Rejoy. schreef:helemaal niks, wij hebben haast geen plastic speelgoed.



+1, Nou ja... niet helemaal eerlijk... we hebben dat beertje... gekregen als Kraamkado maar die zit ergens in een verhuisdoos. En daar blijft ie voorlopig Wink
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Parisienne zo 5 feb 2012 - 12:09

Ik ben het eens met Rejoy. Daarom wil ik ook zoveel mogelijk houten speelgoed. Ik neem even als voorbeeld een speelkeukentje: je hebt van die plastic speelkeukens met licht, geluid, etc. Het laat weinig na aan de fantasie van een kind, alle geluiden worden al gegeven (water laten lopen, kastje open/dicht, magnetron geluid, etc.). Een kind kan met zijn/haar fantasie toch ook een prachtige 'keukenvoorstelling' opvoeren?! Zelf geluiden maken bij alles wat ze doen.. heerlijk toch! Daarom wil ik dus bijvoorbeeld graag een houten keukentje, in ieder geval eentje zonder geluid. Daarnaast vind ik houten speelgoed ook erg mooi.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 20:52

Alex schreef:A. vond dit beertje echt fantastisch, die heeft zeker het eerste jaar bij haar in de box gelegen (tot we er knettergek van werden).

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 557328_web

Deze heeft ze nu nog (maar dan van Winnie the Pooh), en daar word ik ook langzamerhand wel dwaas van:
Die hadden wij ook maar dan in het blauw. M. vond ie inderdaad ook geweldig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Star007 zo 5 feb 2012 - 20:55

Zelda schreef:
Alex schreef:A. vond dit beertje echt fantastisch, die heeft zeker het eerste jaar bij haar in de box gelegen (tot we er knettergek van werden).

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 557328_web

Deze heeft ze nu nog (maar dan van Winnie the Pooh), en daar word ik ook langzamerhand wel dwaas van:
Die hadden wij ook maar dan in het blauw. M. vond ie inderdaad ook geweldig Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 561177

Deze heeft D. ook in het blauw ( roze is veel leuker zie ik nu Rolling Eyes haha) ze vindt hem op het moment nog niet zo super interessant. Ook heeft ze een spiegel van V tech gekregen als kraamcadeautje, maar die is pas vanaf 6 maanden.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Susan zo 5 feb 2012 - 21:23

Parisienne schreef:Ik ben het eens met Rejoy. Daarom wil ik ook zoveel mogelijk houten speelgoed. Ik neem even als voorbeeld een speelkeukentje: je hebt van die plastic speelkeukens met licht, geluid, etc. Het laat weinig na aan de fantasie van een kind, alle geluiden worden al gegeven (water laten lopen, kastje open/dicht, magnetron geluid, etc.). Een kind kan met zijn/haar fantasie toch ook een prachtige 'keukenvoorstelling' opvoeren?! Zelf geluiden maken bij alles wat ze doen.. heerlijk toch! Daarom wil ik dus bijvoorbeeld graag een houten keukentje, in ieder geval eentje zonder geluid. Daarnaast vind ik houten speelgoed ook erg mooi.

Er zit wel iets in, maar ik betwijfel of het uiteindelijk voor de ontwikkeling van je kind nou zoveel verschil maakt of je een plastic keukentje met voorgefabriceerde geluiden hebt of een houten keukentje. Uiteindelijk zijn het echt details. Eerlijk gezegd denk ik wel eens dat mensen de invloed van zo'n keuze wel wat overschatten.

Dat een houten keukentje mooier is en waarschijnlijk ook duurzamer, daar ben ik het wel mee eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 21:23

Susan schreef:
Parisienne schreef:Ik ben het eens met Rejoy. Daarom wil ik ook zoveel mogelijk houten speelgoed. Ik neem even als voorbeeld een speelkeukentje: je hebt van die plastic speelkeukens met licht, geluid, etc. Het laat weinig na aan de fantasie van een kind, alle geluiden worden al gegeven (water laten lopen, kastje open/dicht, magnetron geluid, etc.). Een kind kan met zijn/haar fantasie toch ook een prachtige 'keukenvoorstelling' opvoeren?! Zelf geluiden maken bij alles wat ze doen.. heerlijk toch! Daarom wil ik dus bijvoorbeeld graag een houten keukentje, in ieder geval eentje zonder geluid. Daarnaast vind ik houten speelgoed ook erg mooi.

Er zit wel iets in, maar ik betwijfel of het uiteindelijk voor de ontwikkeling van je kind nou zoveel verschil maakt of je een plastic keukentje met voorgefabriceerde geluiden hebt of een houten keukentje. Uiteindelijk zijn het echt details. Eerlijk gezegd denk ik wel eens dat mensen de invloed van zo'n keuze wel wat overschatten.

Dat een houten keukentje mooier is en waarschijnlijk ook duurzamer, daar ben ik het wel mee eens.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 23:30

Ik vond een plastic keukentje er gewoon "nep" uit zien, dus hebben wij een houten van de V&D. Maargoed, ik vind ook de prijs heel belangrijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Bolleke ma 6 feb 2012 - 1:51

Niks van V-tech gehad hier, wel een vliegtuig van nijntje wat verschrikkelijk irritant was, hij deed het laatst (toen ik hem weg ging gooien, omdat Christia.n te oud is) nog steeds!

Ik ben het wel met Susan eens dat het misschien een beetje overschat word dat kinderen snel geen eigen fantasie meer gebruiken. Net als met tv kijken, Ch.ristian heeft bergen fantasie en heeft ook wel met electronisch speelgoed gespeeld en kijkt ook dagelijks tv.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Linda ma 6 feb 2012 - 2:03

Ik ben gek op elektronisch speelgoed!! Very Happy Very Happy Wij hebben van v-tech die babywalker, een spiegeltje, radio, liedjesboek, de stofzuiger en dan vergeet ik vast nog wat.

Playskool heeft ook leuk speelgoed, dl is helemaal gek op de olifant die ballen blaast. En dat theepotje en picknick mandje van fisher price vind ze ook geweldig.

Ik vind houten speelgoed ook heel mooi, dat heeft ze ook. Als ze iets groter is wil ik zo'n houten treinbaan voor d'r, die vond ik vroeger ook zo leuk.

Maar al die geluidjes en bliepjes en melodietjes vind ik juist wel heel erg leuk. We moeten ook gewoon een beetje met de tijd mee gaan, haha. :P

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Floor ma 6 feb 2012 - 2:09

Liadan schreef:Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Vtech_kiekeboe_k_4df0c9016a0a0Oja, we hebben ook nog dit konijn, hebben we gehad van kraamvisite bij Kian.

die hebben wij ook, en een beertje.
Dat konijn vind onze zoon helemaal super, hij slaat er tegenaan en dan begint dat ding weer te zingen. En hoe harder en blijer ik mee zing hoe leuker hij het vind.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  PapillonRose ma 6 feb 2012 - 3:13

Linda schreef:Ik ben gek op elektronisch speelgoed!! Very Happy Very Happy Wij hebben van v-tech die babywalker, een spiegeltje, radio, liedjesboek, de stofzuiger en dan vergeet ik vast nog wat.

Playskool heeft ook leuk speelgoed, dl is helemaal gek op de olifant die ballen blaast. En dat theepotje en picknick mandje van fisher price vind ze ook geweldig.

Ik vind houten speelgoed ook heel mooi, dat heeft ze ook. Als ze iets groter is wil ik zo'n houten treinbaan voor d'r, die vond ik vroeger ook zo leuk.

Maar al die geluidjes en bliepjes en melodietjes vind ik juist wel heel erg leuk. We moeten ook gewoon een beetje met de tijd mee gaan, haha. :P
+1, ik vind bepaalde dingen met een geluidje eigenlijk ook best leuk. Bijvoorbeeld de activiteitentafel die we hebben.

En wat fantasie betreft ben je er zelf ook nog bij denk ik, zolang niet al het speelgoed alleen maar knopjes drukken is komt het hopelijk wel goed. En ook met plastic speelgoed kan de fantasie gebruikt worden, neem bijvoorbeeld Little People. Ik zie de laatste dagen constant een bus door de kamer komen en het speelhuis wordt ook vanalles mee gedaan.

Wel vind ik houten speelgoed er mooier uit zien over het algemeen, maar ik heb niks tegen plastic speelgoed. Keukentje wordt hier trouwens wel van hout, is mooier maar ook duurzamer. Hier is het over het algemeen een beetje van beide, een deel plastic (waarvan sommige dingen met geluid) en een deel hout.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 3:24

Wij hebben zoiezo ook niet alleen maar plastic in huis hoor! En qua fantasie heb je misschien een punt, maar het gaat hier zo ie zo nu voornamelijk om de "lampjes" en "muziek".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 7:31

wij hebben wel wat plastic speelgoed hoor, we hebben sowieso een hele la met duplo, we hebben stapelbekers, zo'n trekhondje en een muziekboekje. Vooral de duplo en het muziekboekje vindt ze leuk. Houten speelgoed vind ik zelf veel mooier en wat minder hysterisch. Ik word echt gek als ze dat muziekboekje 10 minuten aan heeft, hebben jullie daar geen last van?

Ze speelt nu heel veel met haar houten keukentje en houten snijfruit, haar houten blokken en een foam-bal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 7:48

Ik word er niet gek van tot zover, ze wisselt zelf vaak van speelgoed. Dan heeft ze weer meer aandacht voor het 1 en dan weer voor het ander.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie allemaal van... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie allemaal van...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum